Doe je goed, hoe groot waren ze?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
Mijn record staat op 11 racks, maar daar had ik me de twee dagen van te voren op voorbereid.
Zo'n centimeter of 25-30 lang toch zeker.quote:
Ze waren gewoon ERG lekker, beginnelingquote:Op woensdag 7 april 2010 17:09 schreef Piccalilly het volgende:
Enthousiasme van een beginneling. De grootste spareribs-bazen eten ze ongeveer gemiddeld eens per maand, maar dan wel beduidend meer dan TS.
Hehe, we hadden dus echt gigantische racks die amper op van die speciale borden pastenquote:Op woensdag 7 april 2010 17:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n centimeter of 25-30 lang toch zeker.
Echt mannen houden van een beetje bloed.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Repeat het volgende:
Heel erg lekker, ik vind die bloedvaten eraan alleen zo vies
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Ze waren gewoon ERG lekker, beginnelingik eet vanaf dat ik in de wieg zat al spareribs!
Ze waren zo'n 30-40 cm lang
Ik kan het ook helemaal mis hebben, het is alweer even geleden.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Hehe, we hadden dus echt gigantische racks die amper op van die speciale borden pasten
Die blijven tussen je tanden haken.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Repeat het volgende:
Heel erg lekker, ik vind die bloedvaten eraan alleen zo vies
Blijf dan weg.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef Zero17 het volgende:
Opeenhoping van 'KIJK ONS MANNELIJK ZIJN, ZIE HOEVEEL WE ETEN DANGGGG OMG' josti's.
Dus? Spareribs hoor je over te pochen als je er veel op hebtquote:Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef Zero17 het volgende:
Opeenhoping van 'KIJK ONS MANNELIJK ZIJN, ZIE HOEVEEL WE ETEN DANGGGG OMG' josti's.
Eigenlijk waren ze 14cm. Zo denkt TS ook dat hij een piemel heeft van 30cm...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Ze waren gewoon ERG lekker, beginnelingik eet vanaf dat ik in de wieg zat al spareribs!
Ze waren zo'n 30-40 cm lang
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |