Doe je goed, hoe groot waren ze?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
Mijn record staat op 11 racks, maar daar had ik me de twee dagen van te voren op voorbereid.
Zo'n centimeter of 25-30 lang toch zeker.quote:
Ze waren gewoon ERG lekker, beginnelingquote:Op woensdag 7 april 2010 17:09 schreef Piccalilly het volgende:
Enthousiasme van een beginneling. De grootste spareribs-bazen eten ze ongeveer gemiddeld eens per maand, maar dan wel beduidend meer dan TS.
Hehe, we hadden dus echt gigantische racks die amper op van die speciale borden pastenquote:Op woensdag 7 april 2010 17:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n centimeter of 25-30 lang toch zeker.
Echt mannen houden van een beetje bloed.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Repeat het volgende:
Heel erg lekker, ik vind die bloedvaten eraan alleen zo vies
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Ze waren gewoon ERG lekker, beginnelingik eet vanaf dat ik in de wieg zat al spareribs!
Ze waren zo'n 30-40 cm lang
Ik kan het ook helemaal mis hebben, het is alweer even geleden.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Hehe, we hadden dus echt gigantische racks die amper op van die speciale borden pasten
Die blijven tussen je tanden haken.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Repeat het volgende:
Heel erg lekker, ik vind die bloedvaten eraan alleen zo vies
Blijf dan weg.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef Zero17 het volgende:
Opeenhoping van 'KIJK ONS MANNELIJK ZIJN, ZIE HOEVEEL WE ETEN DANGGGG OMG' josti's.
Dus? Spareribs hoor je over te pochen als je er veel op hebtquote:Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef Zero17 het volgende:
Opeenhoping van 'KIJK ONS MANNELIJK ZIJN, ZIE HOEVEEL WE ETEN DANGGGG OMG' josti's.
Eigenlijk waren ze 14cm. Zo denkt TS ook dat hij een piemel heeft van 30cm...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Ze waren gewoon ERG lekker, beginnelingik eet vanaf dat ik in de wieg zat al spareribs!
Ze waren zo'n 30-40 cm lang
22 cm, en ze waren serieus zo groot, heb ze naast mn swans gelegd.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
Eigenlijk waren ze 14cm. Zo denkt TS ook dat hij een piemel heeft van 30cm...
Ben je gek ofzo?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:15 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Voor degene die spareribs zelf willen maken:
- marinade:
ketjap
knoflook
Peper
zout
Chillisaus
- Bereiding:
Meng de marinade ingredienten
Met een mes de holle kant van de rauwe ribs in snijden(zodat het overtollige vet kan weg stromen)
Peper en zout erop
marineren
een dag laten staan in de koeling
in de oven afbakken
en eventueel op de gril plaat krokant bakken.
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:15 schreef OnsvirjouSA het volgende:
- marinade:
ketjap
knoflook
Peper
zout
Chillisaus
- Bereiding:
Met een mes de holle kant van de rauwe ribs in snijden(zodat het overtollige vet kan weg stromen)
Peper en zout erop
marineren
in de oven afbakken
Dat is wel erg veel werk voor iets wat je voor 15 euro onbeperkt perfect klaargemaakt kan etenquote:Op woensdag 7 april 2010 17:15 schreef OnsvirjouSA het volgende:
- marinade:
ketjap
knoflook
Peper
zout
Chillisaus
- Bereiding:
Met een mes de holle kant van de rauwe ribs in snijden(zodat het overtollige vet kan weg stromen tijdens het bakken)
Peper en zout erop
marineren
in de oven afbakken
Zo is dat. En geen rotzooi naderhand.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:17 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel werk voor iets wat je voor 15 euro onbeperkt perfect klaargemaakt kan eten
Waarom zijn lange lichte mensen altijd zulke etersquote:Op woensdag 7 april 2010 17:21 schreef DeBassist het volgende:
NOMNOMNOM spareribs![]()
![]()
68kilo met 1.85 trouwens
Maken al die restaurant nou niet groot verlies op met al dat onbeperkt eten ?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef Impry het volgende:
2e paasdag voor ¤ 11,50 mezelf helemaal volgegeten met spare-ribs. Was ook onbeperkt!
(spoor je echt niet als restaurant om dat op 2e paasdag te doen, komen toch wel mensen eten)
Zal wel per grootpartij ingekocht worden tegen een lage prijs.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:24 schreef seetjai het volgende:
[..]
Maken al die restaurant nou niet groot verlies op met al dat onbeperkt eten ?
Vriend en ik hadden het idee dat ze ze groots inkopen en aan het eind van het weekend moeten ze op anders bederven zequote:Op woensdag 7 april 2010 17:24 schreef seetjai het volgende:
[..]
Maken al die restaurant nou niet groot verlies op met al dat onbeperkt eten ?
Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
En houdt van Paris Hilton, dat heft elkaar best wel op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |