Awquote:Op woensdag 7 april 2010 20:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Alles doet zeer, maar verder gaat het goed
Dat is juist een positieve droom.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:12 schreef zwartedoos het volgende:
Bij aant komen van een verschrikkelijke nachtmerrie waarin mn ex dood was en ik afscheid moest nemen vn hem, voel nu zn koude gezicht nog![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:12 schreef zwartedoos het volgende:
Bij aant komen van een verschrikkelijke nachtmerrie waarin mn ex dood was en ik afscheid moest nemen vn hem, voel nu zn koude gezicht nog![]()
![]()
nou zo positief voelde het niet, alsof mn hart scheurde, gatverdammequote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:16 schreef candygirl het volgende:
[..]
kom maar bij mij in bedje, ik troost je wel
Naar zegquote:Op donderdag 8 april 2010 09:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nou zo positief voelde het niet, alsof mn hart scheurde, gatverdamme
Het geeft wel aan dat je dingen aan het afsluiten bent, emotioneel gezien, dus moving on.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nou zo positief voelde het niet, alsof mn hart scheurde, gatverdamme
heb geen andere keusquote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat je dingen aan het afsluiten bent, emotioneel gezien, dus moving on.
and counting down...quote:
Ik was jou kwijt.quote:
always have been girl...quote:
Ik ken der niet hoor.quote:
whehe! moet je vaker in het fobo komen lieverd...quote:
quote:
Trusten voor straxquote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tisser lieverd???
![]()
OT: moe...zo naar bed voor een lekker nachtje slapen...
Kop op zeg! Het is bijna weekend. Dat gezeur is nergens goed voorquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:53 schreef Tally het volgende:
Ik voel me echt onwijs kut.
Ik ben bang dat het niet meer te repareren valt
Aan de andere kant moet ik niet zeuren, want misschien doe ik (en wil ik) mijn best er wel niet voor
Ik zou willen dat het daar door weg zou zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Kop op zeg! Het is bijna weekend. Dat gezeur is nergens goed voor
Hey waar een wil is, is een weg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:53 schreef Tally het volgende:
Ik voel me echt onwijs kut.
Ik ben bang dat het niet meer te repareren valt
Aan de andere kant moet ik niet zeuren, want misschien doe ik (en wil ik) mijn best er wel niet voor
Het stinkt naar bier en schijt op je balkon?quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:24 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik voel me net alsof Andre Hazes vanuit de hemel op mijn balkon heeft lopen schijten.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef monikanyc het volgende:
in de war, misselijk , moe.
Ik zou weggaan, ging niet meer door.quote:
Dit nog altijd. Maar ook wel opgewekt door het zonnetje.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:02 schreef Urquhart het volgende:
Vaag en verward
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |