Jawohl, zo dom ben ik nog net nietquote:Op woensdag 7 april 2010 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
en je weet zeker dat je er wel kip in hebt gedaan?
quote:
Tis al goed, ik kan wel tegen een plagerijtje heurquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis al goed, ik kan wel tegen een plagerijtje heur
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, kijk wat wij gisteravond zagen tijdens onze veldtocht![]()
[ afbeelding ]
Bambiiiiiiiiiiiiiii was dr ook
quote:
Ik lees geen krantquote:Op woensdag 7 april 2010 15:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Bambi, deze foto is beter dan die in de krant vanmorgen
Wees blijquote:
Ik ben altijd blijquote:
Wij hebben heul niks geen zon hier.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:43 schreef Maes het volgende:
Ben net weer binnen de zon is nu weer achter de wolkjes verdwenen. Ik heb de hele tijd lekker in mijn ligstoel gelegen.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Billy de Koe gisteren in het park:
[ afbeelding ]
Zo leuk, ik wil echt telkens ook een nappiequote:Op woensdag 7 april 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zit op m'n hand zachtes te pruttelen![]()
beweeg ik m'n hand (gewoon typen tussendoor) vouwt hij zichzelf uit, gaapt, rekt zich uit, beide vleugels apart, draait er wat mee
zo leuk om te zien
Trek ff een slipje aan Qweaquote:
Ik moest zo een onding ook nog niet gratisquote:Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef Qwea het volgende:
gvd, niemand wil gewoon mijn doggybag extreme kopen he! Ja voor 5 euro ofzo. Rot opdie is nagelnieuw. Baloe heeft er nog geen 2x op gelegen ofzo
Kom op, ik ruik je tot hier...quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Ze stonden allemaal te grazen als gekken, dat nieuwe gras vinden ze echt heerlijk
dat snap ik dus niet, wat is er onding aan?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest zo een onding ook nog niet gratis
Zelfs Baloe wil dr niet op liggenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat snap ik dus niet, wat is er onding aan?
Zure haring a la kuthoerrrrrrrrrrquote:
Gewoon uitspugen wat je niet door wil slikken is mijn mottoquote:Op woensdag 7 april 2010 16:00 schreef Qwea het volgende:
ik heb gemengde noten van de markt gehaald net. Maar niet alle nootjes die erin zitten zijn even lekker.
Ja, omdat het kraaktquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon uitspugen wat je niet door wil slikken is mijn motto![]()
![]()
Ik wilde twee paprika's halen op de markt voor in mn bento.
Nu heb ik 3 kilo gele paprika voor 1 euro
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh hou op straks zitten we weer met al die lactacyd advertenties
Stomme schijterd!quote:Op woensdag 7 april 2010 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, omdat het kraaktBaloe is gewoon een mietje
Ik liet net een lepel op de tafel vallen, en toen wist die ook niet hoe snel die naar buiten moest rennen
Hoe doe je dat met zaad dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon uitspugen wat je niet door wil slikken is mijn motto![]()
![]()
quote:Ik wilde twee paprika's halen op de markt voor in mn bento.
Nu heb ik 3 kilo gele paprika voor 1 euro
Nou, das best zwaar hoorquote:
Jaaaaaaaaa goulash is echt geilquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh echt die Sjon, die hond heeft herriemaken toch echt tot een kunst verheven![]()
Zat ie vorige week nog heel erg doordringend en aanhoudend met zijn riem tegen een metalen kast te slaan toen ik al zijn lawaaispeelgoed in beslag genomen had, nu weet hij op zo een gekke manier op een botje te kauwen dat daar ook weer een onwijs raar geluid uit komt, het lijkt verdomme of dr een eend achter me zit te snateren of zo
Ja maar Qutje, je kan m ook in de prullie pleuren of in de weg laten liggen of naar een asiel brengenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:09 schreef Qwea het volgende:
Zeg, dat ding (die doggybag) is nieuw 60 euro online. + 2,95 bezorgkosten = 63 euro.
Ik wilde hem voor 45 weg doen, maar dat vinden verschillende mensen die me hebben gemaild al te duur. Mike zegt net per mail ; dan doe je hem voor 35 weg.
Is dat niet vet veelste goeikoop? Ding was toen 100 euro
Echt, fuk, je moet m horen snateren achter me nu , met zn stomme botjequote:
Prullie is zondequote:Op woensdag 7 april 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar Qutje, je kan m ook in de prullie pleuren of in de weg laten liggen of naar een asiel brengen
Was je nou toch maar naar Pinkpop gekomen , dan hadden we samen geile goulash kunnen etenquote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahw. Dan hadden we ook samen kunnen vingerenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was je nou toch maar naar Pinkpop gekomen , dan hadden we samen geile goulash kunnen eten
Onder de goulashquote:Op woensdag 7 april 2010 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahw. Dan hadden we ook samen kunnen vingerenna de goulash
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:17 schreef Maes het volgende:
Misschien moet ik dat bed van Qwea kopen voor de nieuwe puppy
Tis een maatje Lquote:Op woensdag 7 april 2010 16:17 schreef Maes het volgende:
Misschien moet ik die doggybag van Qwea kopen voor de nieuwe puppy
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde je net bellen Qwea, om die snaterpup te laten horen, kapt ie dr mee
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das een goeie, vind je t diertje nooit meer terug !
Dat bedoel ikquote:
Blijkbaar houden die ads ook rekening met wie er post, de Nikon-advertenties overheersen nogquote:Op woensdag 7 april 2010 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh hou op straks zitten we weer met al die lactacyd advertenties
Als ik je niet meer zie, alvast veel plezier in Berlinquote:Op woensdag 7 april 2010 17:10 schreef Enfermera het volgende:
Haha die comments bij de foto's oh-oh![]()
Echt mooi!
Nou, alles bijna schoongemaakt en ingepakt, voor zover het gaat. Morgen toiletspulletjes enzo nog (4 uur gaan we weg, dat wordt zeer op tijd op). Puk gaat naar schoonmoeder, is ie al eens eerder geweest, lief dat ze op 'm willen passen. Als hij weg is ga ik nog ff stofzuigen thuis, Puk is echt enorm in de rui
enorme plukken overal! Heb 'm al een beetje geborsteld (mag dan nog net van 'm
), maar dat helpt niet heel erg.
nee joh, dat werkt anders, ze denken, die arme man met zijn Canon, die kan wel een Nikon gebruikenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Blijkbaar houden die ads ook rekening met wie er post, de Nikon-advertenties overheersen nog(Canon heeft natuurlijk geen reclame nodig
)
Oh echt , als ik langer dan 3 dagen thuis was keken Frits en Karel me altijd echt de deur uitquote:Op woensdag 7 april 2010 17:08 schreef Maes het volgende:
Bob ook hoor. En dan ben ik eens een dagje thuis en dat zit ze verstoord te kijken als ik de radio aanheb of loop te zingen
Frits verhaarde hier voor 10 , maar nu heb ik echt nergens meer last van in huisquote:Op woensdag 7 april 2010 17:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Als ik je niet meer zie, alvast veel plezier in Berlin![]()
Dat is toch wel een downer van huisdieren eh, die haren altijdBob haart niet maar Maes doet het voor 2
Nee, Karel twee keer per jaar een paar dagen wat, Kees heb ik nog niet zien ruien sinds ik dr hebquote:
wtf, wat voor kaartjes krijg je danquote:Op woensdag 7 april 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Mn stalker is echt weer constant aan het bellen ik word dr gek van, en kaartjes sturen met de post he
How come?quote:
Met groetjes en zoquote:Op woensdag 7 april 2010 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wtf, wat voor kaartjes krijg je dan
nee van het gitaarspelen net, normaal nooit veel last vanquote:Op woensdag 7 april 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
How come?
Van t schrijven???
Oh ja, waar haal ik nou zulke stiften ???
Ik wil een zwarte
Auwquote:Op woensdag 7 april 2010 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee van het gitaarspelen net, normaal nooit veel last van
maar ik probeer een solo te leren met veel bends (is met je vinger tegen de snaar aanduwen zodat de noot hoger wordt) en ik heb er dikke snaren op zitten
tis net een eiersneier dan![]()
* zwarte tekenstift gaat in de envelop met hiroshimahokkaidosushi
Liefquote:Op woensdag 7 april 2010 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dunne snaren zijn nog scherper (maar buigen lichter). Op basgitaar is het nog zwaarder maar daar wordt gelukkig niet zoveel bend verwacht, en als je het toch doet kijkt niemand ervan op als je er met een paar vingers tegelijk tegen duwtquote:Op woensdag 7 april 2010 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee van het gitaarspelen net, normaal nooit veel last van
maar ik probeer een solo te leren met veel bends (is met je vinger tegen de snaar aanduwen zodat de noot hoger wordt) en ik heb er dikke snaren op zitten
tis net een eiersneier dan![]()
ja met dunne snaren heb ik er geen last van, die gaan erg lichtquote:Op woensdag 7 april 2010 17:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dunne snaren zijn nog scherper (maar buigen lichter). Op basgitaar is het nog zwaarder maar daar wordt gelukkig niet zoveel bend verwacht, en als je het toch doet kijkt niemand ervan op als je er met een paar vingers tegelijk tegen duwt
Thanks!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Als ik je niet meer zie, alvast veel plezier in Berlin![]()
Dat is toch wel een downer van huisdieren eh, die haren altijdBob haart niet maar Maes doet het voor 2
Thanks!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt , als ik langer dan 3 dagen thuis was keken Frits en Karel me altijd echt de deur uit![]()
Kees doet dat niet, die snurkt gewoon door, of ik dr nu ben of niet, zal dr boeien verder![]()
[..]
Frits verhaarde hier voor 10 , maar nu heb ik echt nergens meer last van in huis![]()
Veel plezier Enfermera, wat een tijd om te vertrekken zeg
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet??quote:Op woensdag 7 april 2010 18:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi, ik ben weer 'ns ziek. Hoofdpijn, misselijk, zere ogen.![]()
Wel naar school geweest voor het feedbackgesprek en het viel heel erg mee, ik kreeg allemaal positieve feedback en zulks. Ook heb ik dat ene aangekaart van vorige week, dat ik m'n taken nooit af zou hebben en niemand was het er mee eens. Dat meisje zelf wel waarschijnlijk maar die was anderhalf uur te laat.![]()
En nu is WJ eitjes voor me aan het bakken.
Ja, ben ik wel blij om. Ik kwam haar nog tegen toen ik naar huis ging en toen zei ze dat ze het maar apart vond dat we niet op haar gewacht hadden. Ik zei dat ze dan maar een keer op tijd moest komen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet??![]()
Sneu figuur.
Fijn dat het voor jou iig positief was
En beterschap! Wat lief dat ie eitjes aant bakken is
Oeh, gaan we met Luna meeten dan ook?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, ben ik wel blij om. Ik kwam haar nog tegen toen ik naar huis ging en toen zei ze dat ze het maar apart vond dat we niet op haar gewacht hadden. Ik zei dat ze dan maar een keer op tijd moest komen.![]()
Maargoed, nu heb ik weekend dus kan ik lekker uitrusten een paar dagen. En mijn broer belde of Luna volgend weekend nog een keertje kan komen. Maar als ik het niet wilde moest ik het niet doen hoor. Breng gewoon gek. Zolang Jip het niet erg vindt.Lekker wandelen.
Nee, Luna komt het weekend daarop pas.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, gaan we met Luna meeten dan ook?
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, Luna komt het weekend daarop pas.
De poezen hier ook aan de grasjes in de plantenbakken. Ze verharen ook als gekken en ik krijg een paar keer per week en haarbal-kattenkotsje net naast mijn hoofdkussen op bed gedeponeerd. Da's heerlijk wakker worden, als je je dan lekker uitrekt en ineens in iets kouds, nats kledderigs zit met je handquote:Op woensdag 7 april 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Ze stonden allemaal te grazen als gekken, dat nieuwe gras vinden ze echt heerlijk
Hahaquote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, ben ik wel blij om. Ik kwam haar nog tegen toen ik naar huis ging en toen zei ze dat ze het maar apart vond dat we niet op haar gewacht hadden. Ik zei dat ze dan maar een keer op tijd moest komen.![]()
Maargoed, nu heb ik weekend dus kan ik lekker uitrusten een paar dagen. En mijn broer belde of Luna volgend weekend nog een keertje kan komen. Maar als ik het niet wilde moest ik het niet doen hoor. Breng gewoon gek. Zolang Jip het niet erg vindt.Lekker wandelen.
Nja, ze bekijkt het maar lekker hoor, die opmerking van oh-oh heeft me wel een beetje aan het denken gezet, niemand heeft namelijk het recht om mij onterecht af te zeiken.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaEcht he.
Lekker! Luna is een hond? Gok ik?
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Lekker haarballetje.![]()
Vanmiddag ook, ik kwam thuis rond 1 uur en Jip was constant aan het mauwen en tegen de kasten aan het tikken. Maar ik was te misselijk om uit te zoeken wat het was.
Komt WJ thuis om 6 uur, was z'n bak te vies om in te plassen of te poepen. Er lag een poepje voorin de bak en dan wil ie er niet meer in.![]()
Maar hij heeft dus gewoon 5 uur lang alles opgehouden en mij doodgeknuffeld toen ik in bed lag te slapen.
Aww! Wat een mooiert!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:24 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nja, ze bekijkt het maar lekker hoor, die opmerking van oh-oh heeft me wel een beetje aan het denken gezet, niemand heeft namelijk het recht om mij onterecht af te zeiken.![]()
Ja, een Engelse stafford.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is ook nog 'ns heel lief, alleen heel erg druk. En ze is zo ontzettend gek op kindjes.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Puk deed dat idd ook. Helemaal voorin poepen, gewoon erin stappen en z'n kont naar beneden zeg maar, en dan bij de ingang poepen. En er idd niet meer in willen laterSukkel.
Nu is dat over, gelukkig ook door z'n voer
[..]
Aww! Wat een mooiert!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
flea!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Edit: kutplaatje. *nieuwe zoeken gaat
Ik heb nog nooit goulash opquote:Op woensdag 7 april 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Echt, ik vind niks zo sexy als een knallende funky basgitaar
![]()
Ik ga ff verder met paprika's snijden, 3 kilo , dat zijn dus 12 knoeperts van gele paprika's![]()
Ik heb dr al 4 gedaan inmiddels.
Wie komt er goulash eten ?
Mijn man speelt ook gitaar, en aardig goed, bast af en toe ook een beetje. Maar hij heeft nog nooit een serenade aan me gebracht! Terwijl we nu al 2 jaar in een huis wonen met een balkon!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit goulash op![]()
Dan wel geen basgitarist maar ik heb een vriendje gehad die killing me softly speelde op de gitaar en er ook bij zong. Oh wat was ik verliefd.
Mijn vader ging eens bij de fanfare maar hij kon niet zo goed blazen. Iets met z'n ademverdeling enzo.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mn vader had wel een mooi verhaal. Hij lag met mn moeder in het bos, beetje zoenen enzo. Hij ineens: "Goh, ik wou dat ik mn gitaar bij me had!"
Mn moeder: "Oh, speel je gitaar?!?!![]()
![]()
![]()
"
Mn vader: "Nee, maar dat leek me wel romantisch. "![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn man speelt ook gitaar, en aardig goed, bast af en toe ook een beetje. Maar hij heeft nog nooit een serenade aan me gebracht! Terwijl we nu al 2 jaar in een huis wonen met een balkon!![]()
![]()
Mn vader had wel een mooi verhaal. Hij lag met mn moeder in het bos, beetje zoenen enzo. Hij ineens: "Goh, ik wou dat ik mn gitaar bij me had!"
Mn moeder: "Oh, speel je gitaar?!?!![]()
![]()
![]()
"
Mn vader: "Nee, maar dat leek me wel romantisch. "![]()
Nou, ,kom maar goulash eten hier, het is mijn nieuwste ticquote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Dan wel geen basgitarist maar ik heb een vriendje gehad die killing me softly speelde op de gitaar en er ook bij zong. Oh wat was ik verliefd.
quote:
Whaaaaa ik heb hem net even gegoogeld en hij speelt nog steeds in een band, how sweetquote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Maes het volgende:
[..]
quote:
dood aan dora diego en kai-lan!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:36 schreef nieslief het volgende:
Zo hehe ik ben er weer even.
Hele godganse middag in de zon in eenpretpark voor kleine kinderen gewandeld. We hadden vrijkaartjes gekregen voor de waarbeek. Dora, Diego, Sponsbob en Kai-Lan liepen er ook. Dat was een actie van de lokale C1000 i.v.m. die dominostenen. Ze hadden ook die vent van Domino Day erbij die had een heel parcours uitgezet met pakken mineraalwater samen met wat hulpjes. Was wel erg leuk maar ik ben nou toch erg moe.
I second that, na 1 dag met mn nichtje van 5 was ik dr al helemaal klaar meequote:
Leuk tochquote:Op woensdag 7 april 2010 20:36 schreef nieslief het volgende:
Zo hehe ik ben er weer even.
Hele godganse middag in de zon in eenpretpark voor kleine kinderen gewandeld. We hadden vrijkaartjes gekregen voor de waarbeek. Dora, Diego, Sponsbob en Kai-Lan liepen er ook. Dat was een actie van de lokale C1000 i.v.m. die dominostenen. Ze hadden ook die vent van Domino Day erbij die had een heel parcours uitgezet met pakken mineraalwater samen met wat hulpjes. Was wel erg leuk maar ik ben nou toch erg moe.
Ik voelde mn iq echt met de minuut zakken en mn eierstokken stierven ter plekke afquote:Op woensdag 7 april 2010 20:43 schreef nieslief het volgende:
Ik wordt er ook knetter van maar ja ik heb twee van die jongetjes die ik af en toe alleen rustig krijg door of ze naar buiten te sturen (en dat kan dan weer niet zonder toezicht best lastig als ik eten moet koken) of door nick jr. aan te zetten en helaas horen dora, diego, kai-lan en wat dacht je van het wonderteam (prrrfffffft) en Timmy (bleeegh) maar dora en kai-lan vind ik het ergste.
ik kreeg de neiging om dingen kapot te makenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik voelde mn iq echt met de minuut zakken en mn eierstokken stierven ter plekke af
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:51 schreef bigbird het volgende:
Hoi hoi! Hoe is het hier? Even tijdje wat minder (vrijwel niet) achter de pc geweest. Op werk kan ik niet meer internetten dus het moet in de avond nu
Maar waarom keek jij dan??????????????????quote:Op woensdag 7 april 2010 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kreeg de neiging om dingen kapot te maken
Hela holaquote:Op woensdag 7 april 2010 20:51 schreef bigbird het volgende:
Hoi hoi! Hoe is het hier? Even tijdje wat minder (vrijwel niet) achter de pc geweest. Op werk kan ik niet meer internetten dus het moet in de avond nu
Goulashquote:Op woensdag 7 april 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar waarom keek jij dan??????????????????
Heeey hai BB!
En bedankt he, voor degene die over basgitaristen begon, nu zit ik al ik weet niet hoe lang Larry Graham te youtuben ipv paprika's te snijden![]()
als je in het weekend laat wakker bent, om 05:00 veranderd comedy central in Nick JR tot 07:00 ofzoquote:Op woensdag 7 april 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar waarom keek jij dan??????????????????
Heeey hai BB!
En bedankt he, voor degene die over basgitaristen begon, nu zit ik al ik weet niet hoe lang Larry Graham te youtuben ipv paprika's te snijden![]()
Of heel vroeg wakkerquote:Op woensdag 7 april 2010 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je in het weekend laat wakker bent, om 05:00 veranderd comedy central in Nick JR tot 07:00 ofzo
bwehehehehequote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef senesta het volgende:
Als ik nu op de bank zit en omhoog kijk dan zie ik dit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Een groter mandje?? Hij moet minder etenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:16 schreef senesta het volgende:
Oh en hij wil een groter mandje![]()
[ afbeelding ]
Dat je het maar ff weet.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon husselt de woorden weer door elkaar hoor
"Je bent een SNOR!"
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Wat n sjiekequote:
Voor hoeveel wil je hem kwijt lieve Q?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef Qwea het volgende:
gvd, niemand wil gewoon mijn doggybag extreme kopen he! Ja voor 5 euro ofzo. Rot opdie is nagelnieuw. Baloe heeft er nog geen 2x op gelegen ofzo
Veel plezier! Geniet ervan!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:33 schreef Enfermera het volgende:
Zo, Puk is bij de oppasoma en -opaHij zat al binnen no time onder de kast om op stofjes te jagen
En de vloerverwarming vond ie ook wel erg mooi
Ik heb net nog stofgezogen (wat een haar!Van Puk
) en gedoucht, nu lekker slapen... ik moet over 5 uur alweer op! Gatver!
Ga zeker nog slapen in de auto
![]()
Mensen, tot zondag! Fijn weekend alvast!![]()
Zal ik gelijk doen!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Strega, ik zou Q ff PMen, ze leest namelijk niet terug
Zo gedaan!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Zal ik gelijk doen!
Bedankt voor de tip!
Haha, naja wel een beetje jammer, dan moeten we maar wachten tot je kleine monster eraan toe is. Hebben ze geen puppenshows eigenlijk? Geen hint, gewoon benieuwdquote:Op donderdag 8 april 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik weet niet hoeveel animo daar voor is hoor. Maar je kan altijd een hondenkattenshowtopic openen natuurlijk.
Ik ben er ieg net klaar mee, en t ziet dr niet naar uit dat ik er anytime soon weer mee kan beginnen
Dat monster is daar pas aan toe als ie minder lelijk wordt, fat chance dusquote:Op donderdag 8 april 2010 09:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Haha, naja wel een beetje jammer, dan moeten we maar wachten tot je kleine monster eraan toe is. Hebben ze geen puppenshows eigenlijk? Geen hint, gewoon benieuwd
lastigquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
lastig
weet niet waar te beginnen. dus ga zometeen maar eens de dozen achter mn bed trekken en eens kijken wat daarin zit en weg kan.
met mijn zooi wel hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om 1 kamer in te pakken
![]()
opzich niet, ja gordijnen op de slaapkamer hangen, douchegordijn hangen, verder wil ik denk ik 2 stroken (tafelbreedte) behangen de rest hoeft niet, dus tis zooi brengen.quote:Moet je in je nieuwe casa veel doen?
weet ik niet preciesquote:Wanneer ga je er in?
Als ik mijn pupje heb open ik een topic voor haar en zoals het nu lijkt willen we ook een keer meedoen aan een show.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:34 schreef senesta het volgende:
Oh dan moet ik daar wat meer meelezen, maar van mij mogen daar ook best aparte topics voor komen hoor, is toch juist leuk en dan lezen meer mensen ze ook volgens mij.
Ooooooooooh wat leuk dat jullie ook willen showen!quote:Op donderdag 8 april 2010 09:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Als ik mijn pupje heb open ik een topic voor haar en zoals het nu lijkt willen we ook een keer meedoen aan een show.
Hoi mensen
Leuk hèquote:Op donderdag 8 april 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooooooh wat leuk dat jullie ook willen showen!
Ik wil Sjon dumpen, dr liggen nu drie nestjes met mooie showpups die ik ken
Spannendquote:Op donderdag 8 april 2010 10:07 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe huis Ynske!![]()
Vanaaf komt Tombolalala![]()
Morgen gaan we touren!
Nee, hij past prima bij de rest, t zijn allemaal van die net niet kneusjesquote:Op donderdag 8 april 2010 10:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Leuk hè![]()
Arme Sjon, het stiefkindje van de familie
*ik heb net aardbei op en ik heb mijn wifi uitgezet en ik krijg em niet meer aan*quote:Op donderdag 8 april 2010 10:18 schreef Qwea het volgende:
net 2 broodjes aarbei op
Zometeen maar eens rommelen met de router
Wat schattigquote:Op woensdag 7 april 2010 23:10 schreef ondeugend het volgende:
Ach... en zo werd ik vanmorgen wakker en zag ik dit:
[ afbeelding ]
Hier net lekkere koeken, ik heb niet genomenquote:
Ik moet eerst es zien wat we vandaag krijgen, we krijgen morgen weer, dan wordt een collega 70quote:Op donderdag 8 april 2010 10:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Hier net lekkere koeken, ik heb niet genomen
dat had ik zondag, toen ik dronken wasquote:Op donderdag 8 april 2010 10:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*ik heb net aardbei op en ik heb mijn wifi uitgezet en ik krijg em niet meer aan*
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:07 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe huis Ynske!![]()
Vanaaf komt Tombolalala![]()
Morgen gaan we touren!
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben een lijstje aan het maken bij bol, gewoon eens kijken ik welke boeken ik nog eens op de plank wil hebben...
best veel nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus, ff sparen
🐙
echt?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat had ik zondag, toen ik dronken was
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik kan niet terug pm-men op m'n telefoon, maar ik heb je pm gelezen hoor Cat!
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Ik wilde het net vragen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus, ff sparen![]()
Gewoon tweedehands op een boekenmarkt kopen. Heb ik ook gedaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
dan moet je er met je dronken kop afblijven...quote:Op donderdag 8 april 2010 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik word zwaar chago van mijn netwerk man
* senesta gluurt nog eens naar het heerlijke zonnetje buitenquote:
ghehe, ik heb geen haast, ik kan ze niet tegelijk lezen, sparen it isquote:Op donderdag 8 april 2010 11:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen!![]()
Gewoon tweedehands op een boekenmarkt kopen. Heb ik ook gedaan.
Wat wrijf je ons dat toch weer fijngevoelig inquote:Op donderdag 8 april 2010 11:12 schreef senesta het volgende:
[..]
* senesta gluurt nog eens naar het heerlijke zonnetje buiten
Gemeen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Bye bye Mop!quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus, ff sparen
![]()
Op de laatste na heb ik die allemaal.
Volgens mij heb ik Animal Farm dubbel, maar het kan zijn dat ik die alweer weggegeven heb, ik zal es checken voor je
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Het zou vanmiddag opklaren, maar voorlopig is het hier nog donkergrijsquote:
Een houdoe-zeggende stalkerquote:Op donderdag 8 april 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Senes, ik ben net klaar met showen, ik show al jaren![]()
Ik was twee weken geleden nog in Luxemburg op show, Chico is kampioen heur![]()
Stalker belde net...
"Mogge, ik bel alleen om te zeggen dat je een schatje bent en dan hang ik weer op, houdoe!"
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehe, ik heb geen haast, ik kan ze niet tegelijk lezen, sparen it is
Ja wil jij m hebben?quote:
Geef me je nummer en ik stuur m door, met liefde!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zoiets zeldzaams moet je gewoon zelf houden
Netwerk instabielquote:Op donderdag 8 april 2010 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet je er met je dronken kop afblijven...![]()
neh, on a serious note, whats the problem?
Samequote:Op donderdag 8 april 2010 11:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien is ie het welquote:Op donderdag 8 april 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
En hij zegt t echt , hij praat als fucking Frans Bauer
Nope geen foto's en ze is niet online ookquote:Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Misschien is ie het wel![]()
(psst nog foto's voor me)
Zijn dat die met slagroom en chocolaquote:
JAAAAAAAAAAAAAAA.quote:
Ikhoeffumegggggggggnie!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geef me je nummer en ik stuur m door, met liefde!
Maar die wel!quote:
Ja hoi.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
SameWel vet vaag. Net aan de ene kant strakke blauwe lucht, andere kant vet bewolkt
Ik kom eraaaaaaaaaaaaaaaaaaan want die heb ik nog nooit opquote:Op donderdag 8 april 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA.
We hebben echt veel te veel gekregen ook nog
Bolussen?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kom eraaaaaaaaaaaaaaaaaaan want die heb ik nog nooit opWij hadden vorige week Zeeuwse nogiets? Die vond ik veels te zoet
*tong uitsteekt*quote:
Ja van Jan de Groot iddquote:Op donderdag 8 april 2010 12:07 schreef ferrari_rood het volgende:
oh-oh jij boffert. moorkoppen van Jan de Groot. Hadden ze dat gisteren maar i.pv. de bruidstaart.
zon voor greesquote:Op donderdag 8 april 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
Oh Q, het is echt mooi weer daar!
En wat is je lieveheersbeestje foto leuk!
Maar....
Rapapaaaaaaa rapapaaaaaaaaaa *Ome Willem drum roll*
De zon schijnt hier nu ook!
Zijn die echt zo goed? Ik loop er altijd langs als ik met de trein naar Den Bosch ga. Maar nog nooit gekocht. Toch maar eens doen dan.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja van Jan de Groot idd![]()
![]()
Die had ik nog nooit op, wat een genot is dat
Ik heb de deur dicht gedaanquote:Op donderdag 8 april 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En vanmiddag vrij!![]()
Kan Borie lekker in de ren en de tuindeur open!
Zwager.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Ah Jan de Groot.Ik ga binnenkort maar eens naar de lush in Den Bosch.
![]()
En ik zeg ook houdoe. Al begin ik dat wel af te leren nu ik in provincie Utrecht woon.![]()
M'n zwager vroeg eens: Zeggen jullie ECHT houdoe daar in Brabant? Of is dat een grapje?
Ja wat is daar mis mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwager.![]()
Hojje!(of - zoals een oom van me zegt- hotje!
)
Arme Sjon, nu al afgeschrevenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooooooh wat leuk dat jullie ook willen showen!
Ik wil Sjon dumpen, dr liggen nu drie nestjes met mooie showpups die ik ken
[..]Ook es even bij de Slegte enzo kijken! Je kunt ze daar ook in de zoekdienst laten zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus, ff sparen
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Oeh...die echte zijn zoooooo lekker.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme, dit zijn echte, van een banketbakker uit den Bosch, zulke lekkere heb ik nog nooit gehad![]()
Oeh...die echte zijn zoooooo lekker.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme, dit zijn echte, van een banketbakker uit den Bosch, zulke lekkere heb ik nog nooit gehad![]()
Ik bedoelde de opmerking van je zwager.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:05 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja wat is daar mis mee.![]()
Beter dan Harrie.
Oh, ik dacht het woord zwager.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de opmerking van je zwager.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef Ynske het volgende:
al 2 dozen ingepakt en 3 vuilniszakken weggemikt
"Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker"quote:Op donderdag 8 april 2010 13:51 schreef Maes het volgende:
Net de belastingdienst gebeld...................... Wij hebben een voorlopige aanslag elke maand omdat we de afgelopen jaren nogal veel alimentatie moesten betalen. Dat van die alimentatie is nu afgelopen en we wilden de voorlopige aanslag stop zetten. Ja dat gaat niet zomaar zegt de belastingdienst. Als je dat doet moet je hetgeen wat je nu al hebt ontvangen gelijk terug betalen. Dan willen we een wijziging. Dat kan zegt de belastingdienst, vul maar 'even' dit formulier in5 Bladzijden vragen over van alles en nog wat, ik wil een wijziging meneer kan dat niet? Nee mevrouw invullen
Belastingdienst
Je kan toch gewoon een nieuwe VA invullen ivm gewijzigde omstandigheden?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:51 schreef Maes het volgende:
Net de belastingdienst gebeld...................... Wij hebben een voorlopige aanslag elke maand omdat we de afgelopen jaren nogal veel alimentatie moesten betalen. Dat van die alimentatie is nu afgelopen en we wilden de voorlopige aanslag stop zetten. Ja dat gaat niet zomaar zegt de belastingdienst. Als je dat doet moet je hetgeen wat je nu al hebt ontvangen gelijk terug betalen. Dan willen we een wijziging. Dat kan zegt de belastingdienst, vul maar 'even' dit formulier in5 Bladzijden vragen over van alles en nog wat, ik wil een wijziging meneer kan dat niet? Nee mevrouw invullen
Belastingdienst
Ik heb kaasplankje even een PM gestuurd met een linkje naar dat topic.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:16 schreef Ynske het volgende:
iemand hier kennis van? Klimplant voor in de schaduw
dr zit iemand om een antwoord te springen
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb kaasplankje even een PM gestuurd met een linkje naar dat topic.
Die weet dat soort dingen meestal wel!
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:16 schreef Ynske het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:16 schreef Ynske het volgende:
Ik ben van het type dat zelfs kunstplanten dood laat gaan, nee dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:52 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Dank jullie voor het attenderen op m'n topic! Ik heb in m'n hoofd gehaald dat ik straks na m'n werk mooi naar de Intratuin kan, en als ik eenmaal in mijn hoofd heb dat ik vandaag een klimplant ga kopen, DAN MOET EN ZAL ik vandaag een klimplant hebben!Je kent dat wel...
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:52 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Dank jullie voor het attenderen op m'n topic! Ik heb in m'n hoofd gehaald dat ik straks na m'n werk mooi naar de Intratuin kan, en als ik eenmaal in mijn hoofd heb dat ik vandaag een klimplant ga kopen, DAN MOET EN ZAL ik vandaag een klimplant hebben!Je kent dat wel...
nou ja dat is dus hier ookquote:Op donderdag 8 april 2010 14:53 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik ben van het type dat zelfs kunstplanten dood laat gaan, nee dus.
Oh ja, ik ook hoor, de eerste paar klimplanten zullen het ook wel niet overleven, tot ik door heb hoe ik ze met minimale inspanning levend kan houdenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:53 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik ben van het type dat zelfs kunstplanten dood laat gaan,
Jij begrijpt mij!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat is echt een spoedzaak natuurlijk!
Ik hoop dat het je gaat lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
terug van engels, nog even langs harolds geweest voor een stiffie voor oh-oh (je krijgt em lekker toch)
kom ik thuis, ligt er een envelop van de HRO op tafel, uitslag wiskunde ...
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY, ik ben echt trots op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had t je niet nagedaan
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nouja, weten is een groot woord. Ze gaan gewoon vaak dood. En ik ben zo realistisch om in te zien dat dat nu ook wel een paar keer zal gebeuren, vooral om dat mijn plaatsje alleen schaduw heeft, wat voor veel planten niet bevorderlijk is. Maar ook wil ik toch graag plantjes op mijn plaatsje. Dus ik heb besloten mijn leven te beteren en te proberen er voor te zorgen... Dus we zullen zien hoe dat uit pakt...quote:Op donderdag 8 april 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:Je gaat planten kopen terwijl je weet dat ze toch doodgaan?
Ik krijg hele gave hangplantstekjes van mn buurmeisje, ik vergeet ze alleen steeds mee te nemen.
Zij heeft ze door de hele kamer hangen en dat wil ik ook
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
terug van engels, nog even langs harolds geweest voor een stiffie voor oh-oh (je krijgt em lekker toch)
kom ik thuis, ligt er een envelop van de HRO op tafel, uitslag wiskunde ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik juist op bloemen en niet op planten...quote:Op donderdag 8 april 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt gek op planten, maar niet bloemen, dus ik heb altijd alles vol met groot wapperend groen![]()
Binnen en buiten
Ik ben vaak allergisch voor bloemen en ik vind bloemenlucht echt smerig, net pisquote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ik juist op bloemen en niet op planten...
Oh dan moet je ff zo een passiebloemplantje scoren ergens, klimmen als een gek en bloeien als een tierelier en zijn echt niet kapot te krijgenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ik juist op bloemen en niet op planten...
oeh ja die moet ik ook nog steeds eens halenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan moet je ff zo een passiebloemplantje scoren ergens, klimmen als een gek en bloeien als een tierelier en zijn echt niet kapot te krijgen
Ja, als die het dus ook in de schaduw doen, zou dat top zijn! Denk dat ik die er gewoon ook neer zet, met nog iets anders erbij...quote:Op donderdag 8 april 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan moet je ff zo een passiebloemplantje scoren ergens, klimmen als een gek en bloeien als een tierelier en zijn echt niet kapot te krijgen
Ik heb dr een weggeflikkerd, dat ding woekerde als een gek over mn balkon , echt zo erg dat t irritant werd gewoonquote:Op donderdag 8 april 2010 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh ja die moet ik ook nog steeds eens halen
Op mijn balkon heb ik alleen s ochtends zon en dat ding was niet kapot te krijgenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ja, als die het dus ook in de schaduw doen, zou dat top zijn! Denk dat ik die er gewoon ook neer zet, met nog iets anders erbij...
En ik vind bloemen vaak ook stinken hoor, alleen ze zien er zo vrolijk uit! (Plus dat ik niet zo'n scherpe neus heb).
Zo, nou weer even aan de slag... Ik zal laten weten wat ik bij Intratuin heb gescoord vanavond...
Ja das echt een soort van onkruid qua groei, kan haast niet misgaan hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef Beijtje het volgende:
Ok, goed om te horen dit! Vind die passibloem heel mooi, dus kan het altijd proberen...
Nou, ik zit boven in het zonnetje te schilderen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wrijf je ons dat toch weer fijngevoelig in
oeh, vertel straks hoe het gingquote:Op donderdag 8 april 2010 15:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, ik zit boven in het zonnetje te schilderen.
Ben vanochtend naar de tandarts geweest. Kreeg gelijk een verwijzing voor de kaakchirurg en op 3 mei gaan de vertsnadskiezen eruit![]()
Ik schijt 7 kleuren, maar ik zet nu wel door.
Zo zijn die van mij bovenin ook al 17 jaar. ik kreeg ze toen ik zwanger was van Joel en ze geven me al jaren last.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh, vertel straks hoe het ging
ik heb er hier een die aan de zijkant naar buiten komt , echt haaks gewoon
Oei, sterkte. Mijn verstandskiezen zijn nog niet doorgekomen.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben vanochtend naar de tandarts geweest. Kreeg gelijk een verwijzing voor de kaakchirurg en op 3 mei gaan de vertsnadskiezen eruit![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |