Jawohl, zo dom ben ik nog net nietquote:Op woensdag 7 april 2010 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
en je weet zeker dat je er wel kip in hebt gedaan?
quote:
Tis al goed, ik kan wel tegen een plagerijtje heurquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis al goed, ik kan wel tegen een plagerijtje heur
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, kijk wat wij gisteravond zagen tijdens onze veldtocht![]()
[ afbeelding ]
Bambiiiiiiiiiiiiiii was dr ook
quote:
Ik lees geen krantquote:Op woensdag 7 april 2010 15:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Bambi, deze foto is beter dan die in de krant vanmorgen
Wees blijquote:
Ik ben altijd blijquote:
Wij hebben heul niks geen zon hier.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:43 schreef Maes het volgende:
Ben net weer binnen de zon is nu weer achter de wolkjes verdwenen. Ik heb de hele tijd lekker in mijn ligstoel gelegen.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Billy de Koe gisteren in het park:
[ afbeelding ]
Zo leuk, ik wil echt telkens ook een nappiequote:Op woensdag 7 april 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zit op m'n hand zachtes te pruttelen![]()
beweeg ik m'n hand (gewoon typen tussendoor) vouwt hij zichzelf uit, gaapt, rekt zich uit, beide vleugels apart, draait er wat mee
zo leuk om te zien
Trek ff een slipje aan Qweaquote:
Ik moest zo een onding ook nog niet gratisquote:Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef Qwea het volgende:
gvd, niemand wil gewoon mijn doggybag extreme kopen he! Ja voor 5 euro ofzo. Rot opdie is nagelnieuw. Baloe heeft er nog geen 2x op gelegen ofzo
Kom op, ik ruik je tot hier...quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Ze stonden allemaal te grazen als gekken, dat nieuwe gras vinden ze echt heerlijk
dat snap ik dus niet, wat is er onding aan?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest zo een onding ook nog niet gratis
Zelfs Baloe wil dr niet op liggenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat snap ik dus niet, wat is er onding aan?
Zure haring a la kuthoerrrrrrrrrrquote:
Gewoon uitspugen wat je niet door wil slikken is mijn mottoquote:Op woensdag 7 april 2010 16:00 schreef Qwea het volgende:
ik heb gemengde noten van de markt gehaald net. Maar niet alle nootjes die erin zitten zijn even lekker.
Ja, omdat het kraaktquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon uitspugen wat je niet door wil slikken is mijn motto![]()
![]()
Ik wilde twee paprika's halen op de markt voor in mn bento.
Nu heb ik 3 kilo gele paprika voor 1 euro
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh hou op straks zitten we weer met al die lactacyd advertenties
Stomme schijterd!quote:Op woensdag 7 april 2010 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, omdat het kraaktBaloe is gewoon een mietje
Ik liet net een lepel op de tafel vallen, en toen wist die ook niet hoe snel die naar buiten moest rennen
Hoe doe je dat met zaad dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon uitspugen wat je niet door wil slikken is mijn motto![]()
![]()
quote:Ik wilde twee paprika's halen op de markt voor in mn bento.
Nu heb ik 3 kilo gele paprika voor 1 euro
Nou, das best zwaar hoorquote:
Jaaaaaaaaa goulash is echt geilquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh echt die Sjon, die hond heeft herriemaken toch echt tot een kunst verheven![]()
Zat ie vorige week nog heel erg doordringend en aanhoudend met zijn riem tegen een metalen kast te slaan toen ik al zijn lawaaispeelgoed in beslag genomen had, nu weet hij op zo een gekke manier op een botje te kauwen dat daar ook weer een onwijs raar geluid uit komt, het lijkt verdomme of dr een eend achter me zit te snateren of zo
Ja maar Qutje, je kan m ook in de prullie pleuren of in de weg laten liggen of naar een asiel brengenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:09 schreef Qwea het volgende:
Zeg, dat ding (die doggybag) is nieuw 60 euro online. + 2,95 bezorgkosten = 63 euro.
Ik wilde hem voor 45 weg doen, maar dat vinden verschillende mensen die me hebben gemaild al te duur. Mike zegt net per mail ; dan doe je hem voor 35 weg.
Is dat niet vet veelste goeikoop? Ding was toen 100 euro
Echt, fuk, je moet m horen snateren achter me nu , met zn stomme botjequote:
Prullie is zondequote:Op woensdag 7 april 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar Qutje, je kan m ook in de prullie pleuren of in de weg laten liggen of naar een asiel brengen
Was je nou toch maar naar Pinkpop gekomen , dan hadden we samen geile goulash kunnen etenquote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahw. Dan hadden we ook samen kunnen vingerenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was je nou toch maar naar Pinkpop gekomen , dan hadden we samen geile goulash kunnen eten
Onder de goulashquote:Op woensdag 7 april 2010 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahw. Dan hadden we ook samen kunnen vingerenna de goulash
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:17 schreef Maes het volgende:
Misschien moet ik dat bed van Qwea kopen voor de nieuwe puppy
Tis een maatje Lquote:Op woensdag 7 april 2010 16:17 schreef Maes het volgende:
Misschien moet ik die doggybag van Qwea kopen voor de nieuwe puppy
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde je net bellen Qwea, om die snaterpup te laten horen, kapt ie dr mee
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das een goeie, vind je t diertje nooit meer terug !
Dat bedoel ikquote:
Blijkbaar houden die ads ook rekening met wie er post, de Nikon-advertenties overheersen nogquote:Op woensdag 7 april 2010 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh hou op straks zitten we weer met al die lactacyd advertenties
Als ik je niet meer zie, alvast veel plezier in Berlinquote:Op woensdag 7 april 2010 17:10 schreef Enfermera het volgende:
Haha die comments bij de foto's oh-oh![]()
Echt mooi!
Nou, alles bijna schoongemaakt en ingepakt, voor zover het gaat. Morgen toiletspulletjes enzo nog (4 uur gaan we weg, dat wordt zeer op tijd op). Puk gaat naar schoonmoeder, is ie al eens eerder geweest, lief dat ze op 'm willen passen. Als hij weg is ga ik nog ff stofzuigen thuis, Puk is echt enorm in de rui
enorme plukken overal! Heb 'm al een beetje geborsteld (mag dan nog net van 'm
), maar dat helpt niet heel erg.
nee joh, dat werkt anders, ze denken, die arme man met zijn Canon, die kan wel een Nikon gebruikenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Blijkbaar houden die ads ook rekening met wie er post, de Nikon-advertenties overheersen nog(Canon heeft natuurlijk geen reclame nodig
)
Oh echt , als ik langer dan 3 dagen thuis was keken Frits en Karel me altijd echt de deur uitquote:Op woensdag 7 april 2010 17:08 schreef Maes het volgende:
Bob ook hoor. En dan ben ik eens een dagje thuis en dat zit ze verstoord te kijken als ik de radio aanheb of loop te zingen
Frits verhaarde hier voor 10 , maar nu heb ik echt nergens meer last van in huisquote:Op woensdag 7 april 2010 17:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Als ik je niet meer zie, alvast veel plezier in Berlin![]()
Dat is toch wel een downer van huisdieren eh, die haren altijdBob haart niet maar Maes doet het voor 2
Nee, Karel twee keer per jaar een paar dagen wat, Kees heb ik nog niet zien ruien sinds ik dr hebquote:
wtf, wat voor kaartjes krijg je danquote:Op woensdag 7 april 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Mn stalker is echt weer constant aan het bellen ik word dr gek van, en kaartjes sturen met de post he
How come?quote:
Met groetjes en zoquote:Op woensdag 7 april 2010 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wtf, wat voor kaartjes krijg je dan
nee van het gitaarspelen net, normaal nooit veel last vanquote:Op woensdag 7 april 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
How come?
Van t schrijven???
Oh ja, waar haal ik nou zulke stiften ???
Ik wil een zwarte
Auwquote:Op woensdag 7 april 2010 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee van het gitaarspelen net, normaal nooit veel last van
maar ik probeer een solo te leren met veel bends (is met je vinger tegen de snaar aanduwen zodat de noot hoger wordt) en ik heb er dikke snaren op zitten
tis net een eiersneier dan![]()
* zwarte tekenstift gaat in de envelop met hiroshimahokkaidosushi
Liefquote:Op woensdag 7 april 2010 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dunne snaren zijn nog scherper (maar buigen lichter). Op basgitaar is het nog zwaarder maar daar wordt gelukkig niet zoveel bend verwacht, en als je het toch doet kijkt niemand ervan op als je er met een paar vingers tegelijk tegen duwtquote:Op woensdag 7 april 2010 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee van het gitaarspelen net, normaal nooit veel last van
maar ik probeer een solo te leren met veel bends (is met je vinger tegen de snaar aanduwen zodat de noot hoger wordt) en ik heb er dikke snaren op zitten
tis net een eiersneier dan![]()
ja met dunne snaren heb ik er geen last van, die gaan erg lichtquote:Op woensdag 7 april 2010 17:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dunne snaren zijn nog scherper (maar buigen lichter). Op basgitaar is het nog zwaarder maar daar wordt gelukkig niet zoveel bend verwacht, en als je het toch doet kijkt niemand ervan op als je er met een paar vingers tegelijk tegen duwt
Thanks!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Als ik je niet meer zie, alvast veel plezier in Berlin![]()
Dat is toch wel een downer van huisdieren eh, die haren altijdBob haart niet maar Maes doet het voor 2
Thanks!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt , als ik langer dan 3 dagen thuis was keken Frits en Karel me altijd echt de deur uit![]()
Kees doet dat niet, die snurkt gewoon door, of ik dr nu ben of niet, zal dr boeien verder![]()
[..]
Frits verhaarde hier voor 10 , maar nu heb ik echt nergens meer last van in huis![]()
Veel plezier Enfermera, wat een tijd om te vertrekken zeg
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet??quote:Op woensdag 7 april 2010 18:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi, ik ben weer 'ns ziek. Hoofdpijn, misselijk, zere ogen.![]()
Wel naar school geweest voor het feedbackgesprek en het viel heel erg mee, ik kreeg allemaal positieve feedback en zulks. Ook heb ik dat ene aangekaart van vorige week, dat ik m'n taken nooit af zou hebben en niemand was het er mee eens. Dat meisje zelf wel waarschijnlijk maar die was anderhalf uur te laat.![]()
En nu is WJ eitjes voor me aan het bakken.
Ja, ben ik wel blij om. Ik kwam haar nog tegen toen ik naar huis ging en toen zei ze dat ze het maar apart vond dat we niet op haar gewacht hadden. Ik zei dat ze dan maar een keer op tijd moest komen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet??![]()
Sneu figuur.
Fijn dat het voor jou iig positief was
En beterschap! Wat lief dat ie eitjes aant bakken is
Oeh, gaan we met Luna meeten dan ook?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, ben ik wel blij om. Ik kwam haar nog tegen toen ik naar huis ging en toen zei ze dat ze het maar apart vond dat we niet op haar gewacht hadden. Ik zei dat ze dan maar een keer op tijd moest komen.![]()
Maargoed, nu heb ik weekend dus kan ik lekker uitrusten een paar dagen. En mijn broer belde of Luna volgend weekend nog een keertje kan komen. Maar als ik het niet wilde moest ik het niet doen hoor. Breng gewoon gek. Zolang Jip het niet erg vindt.Lekker wandelen.
Nee, Luna komt het weekend daarop pas.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, gaan we met Luna meeten dan ook?
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, Luna komt het weekend daarop pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |