Wel een puick machientje mocht het werken zoals ze doen geloven.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:12 schreef Graseter het volgende:
Zo'n ding is van microsoft, hij zal waarschijnlijk alleen wel verschrikkelijk langzaam zijn en vol met fouten zitten.
Dropbox kan je met referrals tegenwoordig upgraden tot 10gb. Weet niet of dat genoeg voor je is.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef mellowpimp het volgende:
Zijn er ook mensen die het Mobile Me gebruiken van Apple?
ik zoek een vergelijkbaar systeem als dropbox met meer ruimte, als ik er toch voor moet betalen dacht ik aan mobile me omdat je daar tevens je iphone kan tracken als je hem kwijtraakt ofzo.
Ja, hierquote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef mellowpimp het volgende:
Zijn er ook mensen die het Mobile Me gebruiken van Apple?
ik zoek een vergelijkbaar systeem als dropbox met meer ruimte, als ik er toch voor moet betalen dacht ik aan mobile me omdat je daar tevens je iphone kan tracken als je hem kwijtraakt ofzo.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:26 schreef o.us het volgende:
Ik zoek trouwens misschien naar een Mac maar is een Mac mini het systeem alleen waar je je eigen monitor en muis kan gebruiken of moeten die ook van Apple zijn?
Ik weet niet wat 'alleen' daar doet maar je kunt gewoon een eigen monitor en muis gebruiken. Toetsenbord trouwens ook, al werken sommige toetsen dan een beetje anders.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:26 schreef o.us het volgende:
Ik zoek trouwens misschien naar een Mac maar is een Mac mini het systeem alleen waar je je eigen monitor en muis kan gebruiken of moeten die ook van Apple zijn?
Ze zijn vanaf 600 euro, ik zou gewoon een goedkope iMac ofzo kopen danquote:Op woensdag 7 april 2010 15:26 schreef o.us het volgende:
ja precies, Dropbox bied namelijk 50 GB aan voor de zelfde prijs.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, hierIk gebruik het niet alleen voor die iDisk maar ook voor synchroniseren, online agenda etc. Ik vind het wel handig, maar als je niet alles ervan gebruikt en alleen een grotere drop box wil is het geld waarschijnlijk niet waard.
Ja, ik heb een mac mini, zit gewoon een philips scherm opquote:Op woensdag 7 april 2010 15:26 schreef o.us het volgende:
549 voor het basismodel.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze zijn vanaf 600 euro, ik zou gewoon een goedkope iMac ofzo kopen dan
Vakantiegeld ftwquote:Op woensdag 7 april 2010 15:30 schreef Q. het volgende:
Over anderhalve maand heb ik genoeg centjes voor een nieuwe MBP..
quote:
Als je het geld heb zeg ik 4GB.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:54 schreef Cliffy het volgende:
Ik ben heftig aan het twijfelen of ik een Macbook koop of niet, en zo ja, met 2 of 4gb geheugen
Ik zou er 4 instoppen, al dan niet zelf als je dat winst oplevert t.o.v. de Apple Store.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:54 schreef Cliffy het volgende:
Ik ben heftig aan het twijfelen of ik een Macbook koop of niet, en zo ja, met 2 of 4gb geheugen
Virtual Machine installeren op je Mac (VMWare of zo), Ubuntu installeren (duurt minuutje of 10), referall gebruiken, dropbox installeren, Virtual Machine deleten, opnieuw Ubuntu installeren...you get the picture.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:30 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
ja precies, Dropbox bied namelijk 50 GB aan voor de zelfde prijs.
ik ga wel even de trial proberen om te kijken of de andere functies een meerwaarde hebben voor mij. zo niet dan word het dropbox, zowel dan Mobile Me.. Thanks.
@jakkop - wist ik niet, maar ik wil niet mensen gaan stalken om software te installeren zodat ik meer ruimte krijg.
Ik ga geen review lezen van een sukkel die denkt dat uittesten een goed Nederlands woord isquote:Op woensdag 7 april 2010 16:09 schreef Gauner het volgende:
Deze gast heeft speciaal een vliegticket gekocht en is naar de USA gevlogen om daar als eerste uren voor de release in de rij te gaan staan om een iPad te bemachtigen: www.stylecowboys.nl.
Je bent fan of niet natuurlijk, maar het heeft ook wel iets triests..
Die interface lijkt me in de praktijk erg handig, met zo'n kleine lijst en daarnaast de content. Mooi als meer developers zich hieraan gaan houden.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En daarom wil ik een iPad
[ afbeelding ]
Ik ook niet, had de filmpjes gekeken (die staan onderaan de eerste pagina).quote:Op woensdag 7 april 2010 16:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga geen review lezen van een sukkel die denkt dat uittesten een goed Nederlands woord is
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:50 schreef Gauner het volgende:
Net mail dat mijn iPad verzonden is!![]()
Bij UPS tracking staat dat hij nu nog in Shenzhen (China) is. Had verwacht dat ze die dingen in de US maken maar blijkbaar krijg ik een verse uit een Chinese fabriek.
Zou er een USBpoort op zo'n TB zitten?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:58 schreef StrikerZeljko het volgende:
Ik neem die case en dat toetsenbordje ook, dat is eigenlijk alles wat ik nodig denk te hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Alsof er uberhaupt hardware in de US gemaakt wordt...
En jij hebt het er overquote:Op woensdag 7 april 2010 15:16 schreef Graseter het volgende:
In dat filmpje zie je eenp agina met een iPod shuffle voorbij kopen.
Go Microsoft
Ik zou graag gelijk voor 4 gb gaan ja maar het kost wel weer 85 euri extra.. Ik vind 2gb nogal weinig maar dat is gebaseerd op ervaring met Windows, maar op een Mac is het verschil toch ook wel duidelijk? (Voornamelijk met browsen, tekstverwerken, msn, muziek, soms een filmpje etc, doe wel vaak veel tegelijkquote:Op woensdag 7 april 2010 16:24 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik zou er 4 instoppen, al dan niet zelf als je dat winst oplevert t.o.v. de Apple Store.Ik heb bijna een jaar met 2 GB gewerkt, en al werkt het best prima dan, je merkt het toch als je er ineens 4 in hebt zitten.
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En daarom wil ik een iPad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komen inderdaad rechtstreeks vanuit Chinaquote:Op woensdag 7 april 2010 16:56 schreef Gauner het volgende:
[..]
Nee inderdaad.Bedoelde meer dat ik het apart vind dat ze direct vanuit de fabriek lijken te sturen ipv eerst naar een Apple depot in de US ofzo. Geen idee hoe die dingen gaan.
Negatief ga je het niet merken iig.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik zou graag gelijk voor 4 gb gaan ja maar het kost wel weer 85 euri extra.. Ik vind 2gb nogal weinig maar dat is gebaseerd op ervaring met Windows, maar op een Mac is het verschil toch ook wel duidelijk? (Voornamelijk met browsen, tekstverwerken, msn, muziek, soms een filmpje etc, doe wel vaak veel tegelijk)
Interview met hem in De Limburger van vandaag: http://www.scribd.com/doc/29530228/Harold-Kuepers-over-iPadquote:Op woensdag 7 april 2010 16:09 schreef Gauner het volgende:
Deze gast heeft speciaal een vliegticket gekocht en is naar de USA gevlogen om daar als eerste uren voor de release in de rij te gaan staan om een iPad te bemachtigen: www.stylecowboys.nl.
Je bent fan of niet natuurlijk, maar het heeft ook wel iets triests..
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vorige week toch al? http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=886677
Hey dat keyboard heb ik ook liggen!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:52 schreef KaMo het volgende:
Wat is een groter schem toch een fijne update!
[ afbeelding ]
Valsspeelster. Ze heeft al eerder met een iphone gespeeldquote:Op woensdag 7 april 2010 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Valsspeelster. Ze heeft al eerder met een iphone gespeeld
Ach doe het zoals Sobchak, die maakt tientallen email-adressen aan, en installeert ze in virtual machinesquote:Op woensdag 7 april 2010 15:30 schreef mellowpimp het volgende:
@jakkop - wist ik niet, maar ik wil niet mensen gaan stalken om software te installeren zodat ik meer ruimte krijg.
Je maakt een grapje hoop ik toch?quote:
Voorgeinstalleerd.quote:
lol, dat is op zich wel een goeie jaquote:Op woensdag 7 april 2010 16:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Virtual Machine installeren op je Mac (VMWare of zo), Ubuntu installeren (duurt minuutje of 10), referall gebruiken, dropbox installeren, Virtual Machine deleten, opnieuw Ubuntu installeren...you get the picture.
Ik zit inmiddels al op 8Gb Dropbox
Ab Antonies installed Dropbox after getting your invite. To thank you, we've awarded you 250 MB of bonus space. You now have 8.5 GB on Dropbox!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
lol, dat is op zich wel een goeie ja. ik hou hem even in mn achterhoofd.
Het scheelt niet veel.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:57 schreef Graseter het volgende:
Ontploft je mac als je dit installeert:
http://www.apple.com/down(...)dobeflashplayer.html
Lul!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:57 schreef Graseter het volgende:
Ontploft je mac als je dit installeert:
http://www.apple.com/down(...)dobeflashplayer.html
Jaquote:Op woensdag 7 april 2010 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgen is toch die OS4 keynote?
Prima ding!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Hey dat keyboard heb ik ook liggen!
(nog nooit uitgepakt)
Toch maar binnenkort even pingelen!
Live iPhone OS 4.0 event coveragequote:
Morgenavond dus friet, bier en een Apple Event.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:56 schreef Junkie het volgende:
[..]
Live iPhone OS 4.0 event coverage
In your local timezone: Thursday, April 8 at 7:00 pm
Die iCal agenda daar is wel handig voor events (ook van andere merken)
goed idee voor dropboxquote:Op woensdag 7 april 2010 18:21 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ach doe het zoals Sobchak, die maakt tientallen email-adressen aan, en installeert ze in virtual machines![]()
Hoopt met je mee.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:47 schreef KneusTeun het volgende:
*Hoopt dat de 4G niet T-mobile only wordt*
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:47 schreef KneusTeun het volgende:
*Hoopt dat de 4G niet T-mobile only wordt*
Heeft Steve J. je dat niet persoonlijk medegedeeld?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:20 schreef KneusTeun het volgende:
Ben je als mac gebruiker verplicht om in je onderschrift te doen?!?! of is dat hip?
You didn't got the memo?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft Steve J. je dat niet persoonlijk medegedeeld?
Dat is gewoon hipquote:Op woensdag 7 april 2010 23:20 schreef KneusTeun het volgende:
Ben je als mac gebruiker verplicht om in je onderschrift te doen?!?! of is dat hip?
Het kan zo zijn dat de iPad na de zomer hier komt. Maar goed, je mist niet zo veel. Ik heb hem zelf ook en met de media vergeleken snap ik niet waar de hype om gaat.quote:
5 euro, inclusief verzenden geboden.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Het kan zo zijn dat de iPad na de zomer hier komt. Maar goed, je mist niet zo veel. Ik heb hem zelf ook en met de media vergeleken snap ik niet waar de hype om gaat.
Had je 'm maar niet besteld hè...quote:Op woensdag 7 april 2010 23:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Het kan zo zijn dat de iPad na de zomer hier komt. Maar goed, je mist niet zo veel. Ik heb hem zelf ook en met de media vergeleken snap ik niet waar de hype om gaat.
Ach ja, maar we zitten in de beginfase. Misschien dat het straks wat wordt, ik ga nu niet gelijk conclusies trekken.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had je 'm maar niet besteld hè....
Dat scheelt meteen ff ruim 3 meier! Maar logische keuze wel. Mijn vriendin heeft ook op die manier geredeneerd en op haar kamer staat nu een 21,5" iMacquote:Op woensdag 7 april 2010 15:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze zijn vanaf 600 euro, ik zou gewoon een goedkope iMac ofzo kopen dan
Wat is die Vincent Everts toch een vervelende man. Beetje de Bart Chabot van de digitale wereld.quote:
Klopt natuurlijk ook niks van wat ie zegt. De ipad is juist bedoeld voor het grote publiek.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is die Vincent Everts toch een vervelende man. Beetje de Bart Chabot van de digitale wereld.
Het leuke is dat je 'm op windows niet ziet. Zo hebben we dus een geheime clubcode !!!1!!11EINZ!!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:20 schreef KneusTeun het volgende:
Jezus wat kansloos. Wel helemaal naar de US vliegen speciaal voor zo'n ding, maar een bluetooth headset van drie tientjes is te veel gevraagdquote:Inmiddels zijn we vijf dagen verder nadat we de eerste iPad in Florida hebben gekocht. Tijdens ons verblijf in Florida hebben we natuurlijk de iPad uitgetest en ervaren maar de tijd was erg kort.
Gelukkig hadden we tijdens de terugreis wat meer tijd. Op het vliegveld hebben we een WiFi verbinding gemaakt en even naar Nederland gebeld. Ja hoor, met de iPad kun je ook bellen maar we noemen het dan Skypen. We moesten er zelf wel om lachen want door het vele lawaai op het vliegveld moest ik de iPad aan mijn oor houden. Het leek dus net alsof ik aan het bellen was.
Uiteraard wil ik al mijn ervaringen met jullie delen. Niet zozeer de technische, maar meer de gebruikerservaringen. De iPad heeft heel veel voordelen, maar natuurlijk zijn er ook nadelen.... lees meer
Wat zie je dan op een PC?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het leuke is dat je 'm op windows niet ziet. Zo hebben we dus een geheime clubcode !!!1!!11EINZ!!
Zit er eigenlijk wel Bluetooth op?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:54 schreef Whiteguy het volgende:
Van die knakker van stylecowboys:
[..]
Jezus wat kansloos. Wel helemaal naar de US vliegen speciaal voor zo'n ding, maar een bluetooth headset van drie tientjes is te veel gevraagd
[ afbeelding ]
Ha, nee maar dat duurt me te lang. Ik dacht dat ie veel eerder kwamquote:Op woensdag 7 april 2010 23:45 schreef o.us het volgende:
[..]
doe niet zo quasi-interessant johquote:Op woensdag 7 april 2010 17:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Het zijn wel lastige tijden voor een Apple-liefhebber. Wat moet ik nou meenemen uit de VS? iPad, MBA met quadcore, iPhone 4G?
Hoi i-Spyquote:Op donderdag 8 april 2010 11:50 schreef rubje het volgende:
[..]
doe niet zo quasi-interessant johof was het zo een fake congresje in de VS waar je naar toe zou gaan.
![]()
valt me tegen van iemand die altijd het aller nieuwste zegt te hebben dat je niet de eerste bent met een iPad.terwijl er zelfs al een Griekse restauranthouder is met een iPad
Nu jij weer.
iPhone 4G en MBA quadcore bestaan (nog) niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:50 schreef rubje het volgende:
[..]
doe niet zo quasi-interessant johof was het zo een fake congresje in de VS waar je naar toe zou gaan.
![]()
valt me tegen van iemand die altijd het aller nieuwste zegt te hebben dat je niet de eerste bent met een iPad.terwijl er zelfs al een Griekse restauranthouder is met een iPad
Nu jij weer.
quote:Ik heb nog 1 iPad 32GB, openingsbod is 1000 euro. Maak me los. DM / Facebook voor contact of mail .
Echt ontzettend irritante kerel inderdaad. Pierre Wind in het kwadraatquote:Op donderdag 8 april 2010 08:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is die Vincent Everts toch een vervelende man. Beetje de Bart Chabot van de digitale wereld.
Meneer is onderweg naar Maastricht. Een normaal mens let dan op de weg. Nee, wat doet deze josti.....quote:Op donderdag 8 april 2010 08:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat een ezel ja, hij vind zichzelf nogal interessant geloof ik. Hoop dat hij een botsing krijgt en die iPad kupt.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meneer is onderweg naar Maastricht. Een normaal mens let dan op de weg. Nee, wat doet deze josti.....
http://www.mobypicture.com/user/vincente/view/6297206
Vanavond is presentatie over OS 4.0. Dus geen nieuwe hardware.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer is die aankondiging vandaag? iets met nieuwe iphone toch?
Vanavond, gok uurtje of 19:00 / 20:00 CET.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer is die aankondiging vandaag? iets met nieuwe iphone toch?
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef Gauner het volgende:
[..]
Wat een ezel ja, hij vind zichzelf nogal interessant geloof ik. Hoop dat hij een botsing krijgt en die iPad kupt.
19:00 uur NL tijd iddquote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanavond, gok uurtje of 19:00 / 20:00 CET.
Wellicht is dit wat? http://www.andrewgrant.or(...)-more-computers.htmlquote:Op donderdag 8 april 2010 15:16 schreef KingOfMars het volgende:
Hm. Vraagje.
Ik sync mijn iPhone nu met de iMac die boven staat. Maar ik wil 'm eigenlijk gaan syncen met m'n MBP (die ik veel vaker gebruik). Alle muziek heb ik gekopieerd (de iTunes map dus), wat is nu slim? Gewoon inprikken of raak ik dan apps/scores/etc kwijt?
Iemand met ervaring?
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanavond is presentatie over OS 4.0. Dus geen nieuwe hardware.
One more thing is toch de iphone g4, tenminste daar ga ik vanuit.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:22 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je bent de "One more thing" vergeten.
Dat zal zeker niet de iPhone 4G zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:22 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen twee (? geloof ik) jaar geen OMT's meer geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 16:22 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Heb je je 2G nog dan? Ik iig welquote:Op donderdag 8 april 2010 16:22 schreef KingOfMars het volgende:
Zal wel een vooraankondiging zijn toch. OS4.0 zal wel tegelijk met de nieuwe iPhone verschijnen. En hopelijk ook voor de 3G(S). Al heb ik zo'n vermoeden dat de 2G dit keer buiten de boot gaat vallen...
http://www.charlessoft.com/TimeTracker.zipquote:Op donderdag 8 april 2010 16:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Geen flikker gedaan in het laatste uur op de iMac en toch een halve gieg willen backuppen.
Waarom? De 2G mist een aantal niet-essentiele zaken en is wat trager, maar er is niet veel reden hem niet meer te ondersteunen lijkt me.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:22 schreef KingOfMars het volgende:
Zal wel een vooraankondiging zijn toch. OS4.0 zal wel tegelijk met de nieuwe iPhone verschijnen. En hopelijk ook voor de 3G(S). Al heb ik zo'n vermoeden dat de 2G dit keer buiten de boot gaat vallen...
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.charlessoft.com/TimeTracker.zip
Zie je precies wát er gebackupt wordt.
Ik ben het helemaal met je eens, volgens mij heeft hij dezelfde processor en RAM als de 3G. Maar vergeet niet dat iets als MMS ook niet voor de 2G is geïntroduceerd, terwijl dat technisch gewoon mogelijk is.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom? De 2G mist een aantal niet-essentiele zaken en is wat trager, maar er is niet veel reden hem niet meer te ondersteunen lijkt me.
Ik heb 'm ook nog naast de 3GSquote:Op donderdag 8 april 2010 16:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb je je 2G nog dan? Ik iig wel
Die iPhone versie sla ik over: laat de iPhone 4G HD maar komenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nog naast de 3GS.
Lol. En dan dezequote:It was patent-grantin' day at the USPTO on Tuesday, and while most of the patents handed out to Apple, HP, Microsoft and others were pretty boring, it looks like Apple patent number D613,300 is going to make some waves -- it's a design patent on Apple's Cover Flow UI element.
That's a design patent, not a utility patent, so it covers the look of the system and not its functionality; think of it as covering the distinctive shape of a Coke bottle and not how it works and you'll get it. That means Apple now has the ability to sue anyone using a system that looks "substantially similar" to Cover Flow , so Symbian^3 and Songbird are probably in for some changes. We'll see what happens -- it's not like anyone's called the lawyers in. Yet.
Fantastisch.quote:P.S.- We were going to include the HP Slate here, but we went back and watched the video and ironically enough they're actually faking flick scrolling a Cover Flow view using iTunes -- an app that doesn't actually support flick scrolling. Sigh, HP.
Zou grappig zijn als er niks in die doos zou zitten. Herinner me een filmpje van een jongetje die een Xbox 360 kreeg met kerstmis en helemaal door het dolle was en toen hij de doos uitpakte er niks in zat, sadistische ouders.quote:
Kom maar op met dat Expose gebeuren.quote:10:15AM "We figured out how to implement multitasking for third party apps and avoid those things. So that's what took so long. I'd like to demo it. We have a great UI.
quote:10:17AM "I'm gonna launch mail, this has a URL -- so I jump to safari -- so I want to go back to mail... I double click the home button and a window raises that shows me all the apps that are running." Like a dock you can call up -- smart!
Ja, en double click voor camera danquote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
10:17AM "I'm gonna launch mail, this has a URL -- so I jump to safari -- so I want to go back to mail... I double click the home button and a window raises that shows me all the apps that are running." Like a dock you can call up -- smart!
Goed, Dock ipv Expose. Mag ook![]()
Boom!quote:10:18AM "And again, I can go home anytime I want. Boom I'm home. Make sense? Really simple UI, puts all the apps at the bottom that are running."
lolquote:
Kan me haast niet voorstellen van niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Als dat multitasken ook in de iPad terecht komt, is het helemaal tof.
Maar werkt het ook door als ie niet de open app is? Ik bedoel: kan ik met een streamapp muziek luisteren en ondertussen naar safari gaan om te surfen?quote:Every one of these apps (mail, the game, Safari) retains the state it was in instead of launching from scratch. You know, like multitasking is supposed to work.
Ah, daar komt t alquote:Op donderdag 8 april 2010 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar werkt het ook door als ie niet de open app is? Ik bedoel: kan ik met een streamapp muziek luisteren en ondertussen naar safari gaan om te surfen?
quote:Jason Chen:
Here are the seven APIs that they’ve offered. First is background audio. Think being able to listen to Pandora while doing other stuff.
Zeker komt 't daarin.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Als dat multitasken ook in de iPad terecht komt, is het helemaal tof.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar werkt het ook door als ie niet de open app is? Ik bedoel: kan ik met een streamapp muziek luisteren en ondertussen naar safari gaan om te surfen?
quote:10:21AM "Until now, if you left the app to go to another one, the music stopped. No longer. Pandora can continue to play music in the background while you switch to apps. And you can use a controller in the lock screen to control Pandora." Pandora's Tim Westergren is up.
eens, maar iets nieuws/anders zou ook leuk zijnquote:
Dit is juist de kracht van het toestel.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
eens, maar iets nieuws/anders zou ook leuk zijn
Voor OS2 moest je destijds betalen als je 'n touch had.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef gamefreek het volgende:
Komt OS4 ook naar de Touch zoals de vorige update ook naar de Touch kwam?
Dat zal voor 2011/2012 zijn als je de tijdlijn van UI changes een beetje doortrektquote:Op donderdag 8 april 2010 19:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Maar dat had wel met accounting-regels te maken, en daar zijn ze onlangs vanaf gestapt.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Voor OS2 moest je destijds betalen als je 'n touch had.
Na het vasthouden van elke nieuwe Blackberry/HTC/whatever ben ik nog steeds ERG blij met de UI van de iPhone... Imho nog steeds de beste die er is.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 8 april 2010 19:29 schreef KingOfMars het volgende:
Background location, mooi tbv Runkeeper.
Ik weet niet of je dit sarcastisch wilde neerzetten, maar het is wel een punt dat het een mobile device blijft en het gewoon een zooi zou worden als elke dev zijn app volledig in het geheugen zou kunnen laten draaien.quote:
Idd. Krijg je echt een battery life van 2 uur ofzo.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit sarcastisch wilde neerzetten, maar het is wel een punt dat het een mobile device blijft en het gewoon een zooi zou worden als elke dev zijn app volledig in het geheugen zou kunnen laten draaien.
Nice.quote:10:31AM "We take privacy very seriously. We're taking it further in iPhone OS 4. We're adding an indicator on the status bar to see if something is asking for your location. Next we're asking fine grain settings you can enable or disable per application. And if any of them have asked for your location in 24 hours, we'll show you."
Nee. Alleen als ze CPU blijven verbruiken, maar een app die idle in de background runt kost echt nauwelijks batterijtijd. Op mijn Android-toestel heb ik soms wel 20 background apps, en mijn batterijtijd wordt er niet door beïnvloed.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Idd. Krijg je echt een battery life van 2 uur ofzo.
soweiso het grootste probleem van een iPhone vind ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Idd. Krijg je echt een battery life van 2 uur ofzo.
Wat is anders the use? Dan voldoet de Apple manier toch ook prima (beter zelfs)?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee. Alleen als ze CPU blijven verbruiken
Een IM-client is wel handig bijv. Kost nauwelijks CPU als het in de achtergrond draait, maar je bent wel continu online en de app schiet meteen tevoorschijn zonder eerst in te hoeven loggen (zoals nu met push notifications het geval is).quote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat is anders the use? Dan voldoet de Apple manier toch ook prima (beter zelfs)?
Niet iets groots, significants waarmee ze zichzelf ontzettend terugzetten in de markt.quote:
Ik was niet sarcastisch, ik denk dat dit momenteel de beste oplossing is voor het multitasking-probleem. Als een app in de achtergrond draait wordt ie gewoon gestript tot het hoogst noodzakelijke. Voor een mobile device ideaal.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit sarcastisch wilde neerzetten, maar het is wel een punt dat het een mobile device blijft en het gewoon een zooi zou worden als elke dev zijn app volledig in het geheugen zou kunnen laten draaien.
Multitasking is dat wel. Wat verwacht je anders nog dan??quote:Op donderdag 8 april 2010 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet iets groots, significants waarmee ze zichzelf ontzettend terugzetten in de markt.
Je bent mee in dat dit slechts 1 van de 7 'tentpoles' is?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet iets groots, significants waarmee ze zichzelf ontzettend terugzetten in de markt.
Ik heb liever geen jailbreak, dus prima dat het zo geregeld wordt.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:37 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Folders, niet echt nieuw met jailbreak.
Zeker, ik heb een hekel aan halfbakken geknutsel van amateurs. Jailbreak is leuk voor illegale apps, maar verder hoef ik er niets mee te maken te hebben.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb liever geen jailbreak, dus prima dat het zo geregeld wordt.
Eh, 100 nieuwe features, 1500 nieuwe API's... ik weet nooit zo goed wat mensen als jij verwachten dan.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eens, ik heb m'n touch wel gejailbreakt voor dat soort dingen maar m'n telefoon moet 't vooral gewoon doen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb liever geen jailbreak, dus prima dat het zo geregeld wordt.
Elke mobiele telefoon kan multitasken op het moment.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Multitasking is dat wel. Wat verwacht je anders nog dan??
Alleen is Apple dan weer degene die met de geniaalste multitasking implementatie tot nu toe komt.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Elke mobiele telefoon kan multitasken op het moment.
Wat significant was, voorheen, waren de apps en de achterban die het werkbaar hebben gemaakt. Ik zal niet weten wat voor groots ze moeten verzinnen - maar iets groots aankondigen, multitasken, wat een andere telefoon - bijvoorbeeld mijn N82 - al jaren kan is voor mij een dooie mus.
Maar 1 van de 7 - ik ben benieuwd.
Alleen het verschil is dat iPhone OS zonder multitasking al samen met Android veruit het beste mobiele OS was. Leuk dat de N82 kan, maar het blijft eenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Elke mobiele telefoon kan multitasken op het moment.
Wat significant was, voorheen, waren de apps en de achterban die het werkbaar hebben gemaakt. Ik zal niet weten wat voor groots ze moeten verzinnen - maar iets groots aankondigen, multitasken, wat een andere telefoon - bijvoorbeeld mijn N82 - al jaren kan is voor mij een dooie mus.
Maar 1 van de 7 - ik ben benieuwd.
Ach, gewoon wat extra sales-mogelijkheden voor Applequote:Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef KingOfMars het volgende:
iBooks... mwah. Ik snap dat dat terugdruppelt in de iPhone maar ik zit er niet echt op te wachten.
Daar zal A. blij mee zijnquote:
Okeequote:Op donderdag 8 april 2010 19:41 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Alleen is Apple dan weer degene die met de geniaalste multitasking implementatie tot nu toe komt.
Bedankt voor het verbeteren van mijn 'reactie' door aan te geven dat het droevig is dat mijn N82 (quote:Op donderdag 8 april 2010 19:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alleen het verschil is dat iPhone OS zonder multitasking al samen met Android veruit het beste mobiele OS was. Leuk dat de N82 kan, maar het blijft eenN82
.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef Nass het volgende:
Kom op, Windows Pho 7 ziet eruit als iets van de toekomst, de Iphone ziet er nu gewoon extreem ouderwets uit, ik had toch echt meer verwacht
Als je het verschil niet ziet moet je misschien gewoon bij je Nokia meuk blijven. Mén.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee
[..]
Bedankt voor het verbeteren van mijn 'reactie' door aan te geven dat het droevig is dat mijn N82 () het al kon.
Zeker.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef E.T. het volgende:
Dit OS4 gaat toch ook gewoon op mijn 3GS werken?
Jatoch?
Wat doe je dan in godsnaam in een apple-topic als het allemaal zo ouderwets is?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef Nass het volgende:
Kom op, Windows Pho 7 ziet eruit als iets van de toekomst, de Iphone ziet er nu gewoon extreem ouderwets uit, ik had toch echt meer verwacht
Jaquote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef E.T. het volgende:
Jatoch?
Als iets van de toekom bedoel je.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef Nass het volgende:
Hopelijk gaan we daar nog antwoord op krijgen zo...quote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef E.T. het volgende:
Jatoch?
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als iets van de toekom bedoel je.
Vindows Phone bedoel jquote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef Nass het volgende:
De screensho?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:46 schreef fyah het volgende:
[..]
Vindows Phone bedoel j
Kom iemand ff met de screenshots!
Killer feature. Idd HUGE.quote:10:46AM Wow. So Apple's got their Xbox Live. This is kind of huge. Achievements, leaderboards, match making.
Omdat het me toch intresseerde en ik een Iphone HEB. Dit valt me gewoon extreem tegen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wat doe je dan in godsnaam in een apple-topic als het allemaal zo ouderwets is?
Blijf lekker weg dan!
Ga je toch gewoon een W7 telefoon halen, jankzakquote:Op donderdag 8 april 2010 19:47 schreef Nass het volgende:
[..]
Omdat het me toch intresseerde en ik een Iphone HEB. Dit valt me gewoon extreem tegen.
Alleen jammer dat je niet fatsoenlijk kan gamen op een iPhone. Alles wat meer lijkt dan op een simpele Sudoku is onspelbaar en één grote bron van frustratie.quote:
Kusje op je neusquote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet moet je misschien gewoon bij je Nokia meuk blijven. Mén.
Whehe.quote:10:48AM "We have a lot of free or reasonably priced apps... we like that, but our devs have to find ways to make money. So our devs are putting ads into apps, and for lack of a better way to say it, we think most of this kind of advertising sucks." Ouch!
Oneens. De App Store verkopen bewijzen ook anders trouwens.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je niet fatsoenlijk kan gamen op een iPhone. Alles wat meer lijkt dan op een simpele Sudoku is onspelbaar en één grote bron van frustratie.
Voor zover ik heb begrepen kon ja via dat popup dock toch ook gewoon switchen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kusje op je neus!! Multitasken is voor mij het kunnen switchen tussen al draaiende applicaties, zoals wanneer ik aan het mailen ben en even in de agenda ik kijken, ik in een wip in mijn agenda zit en terug.
Ik heb niet gewacht op de iPhone en ben gegaan voor een Android, een Desire. Ik wou alleen zeggen dat ik het opgeklopte multitasken aardig over de top gebracht vind. Meer niet.
En wat ik hier doe? Het er even over hebben, zo typend op mijn macbook.
Bam, Google.quote:Jobs is saying this is the way to deliver advertising: inside apps, instead of in search.
Geen last van. Niet elke game is even geschikt, maar bv NOVA is erg speelbaar als FPS, simcity is speelbaar, C&C, GTA chinatown wars, occasional games als crazy birds en doodle jump, waanzinnig goed uitgevoerde racegames als real racing. Allemaal erg speelbaar, en de iPad maajt het nog wat makkelijker omdat je gewoon goed virtuele besturing kwijt kan.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je niet fatsoenlijk kan gamen op een iPhone. Alles wat meer lijkt dan op een simpele Sudoku is onspelbaar en één grote bron van frustratie.
Okay and how do I block THAT?quote:10:49AM "The average user spends over 30 minutes every day using apps on their phone. If we said we wanted to put an ad up every 3 minutes, that's 10 ads per device per day. That would be 1b ad opportunities per day."
Oké, als gebruiker van de App Store sinds dag 1 denk ik er gewoon anders over. Gamen gaat niet zonder fysieke knoppen en een D-pad.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oneens. De App Store verkopen bewijzen ook anders trouwens.
Dat kun je vinden maar ik zie echt iedereen om mij heen echt heel veel gamen op z'n iPhone. Ieder op zijn manier en in zijn genre, maar je kunt het echt niet afdoen met 'onspeelbaar'.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, als gebruiker van de App Store sinds dag 1 denk ik er gewoon anders over. Gamen gaat niet zonder fysieke knoppen en een D-pad.
Hoeveel van die mensen spelen die spelletjes langer dan 10 minuten? Hoeveel échte games heb je die zich ook als zodanig laten besturen op de iPhone?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat kun je vinden maar ik zie echt iedereen om mij heen echt heel veel gamen op z'n iPhone. Ieder op zijn manier en in zijn genre, maar je kunt het echt niet afdoen met 'onspeelbaar'.
Street Fighter IV gespeeld op de iPhone? Geniaal, en perfect te besturen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, als gebruiker van de App Store sinds dag 1 denk ik er gewoon anders over. Gamen gaat niet zonder fysieke knoppen en een D-pad.
Daar ben ik 't wel mee eens, Madden is bijvoorbeeld best aardig voor 5 minuten maar ik heb er niet meer dan 'n uur ingestoken sinds ik 'm gekocht heb. Kleine games werken perfect maar echt diep en lang gaat 't meestal niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoeveel van die mensen spelen die spelletjes langer dan 10 minuten? Hoeveel échte games heb je die zich ook als zodanig laten besturen op de iPhone?
Sinds wanneer moet je een game langer als 10 minuten spelen? Ik speel ff 5 minuten Doodle Jump, dan check ik Twitter even, dan doe ik een paar rondjes Angry Birds, etc. Dát is het iPhone game platform en dat slaat enorm aan.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoeveel van die mensen spelen die spelletjes langer dan 10 minuten? Hoeveel échte games heb je die zich ook als zodanig laten besturen op de iPhone?
Android heeft volgens mij ook standaard ondersteuning voor mobiele ads, en dat werkt eigenlijk best goed. Veel goede apps zijn gratis en in ruil daarvoor krijg je een kleine banner onderin het scherm. Ik vind het geen slecht idee, hierdoor kan een gebruiker kiezen tussen een gratis (ad supported) versie van hun app of een betaalde versie zonder ads. Goed idee.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef HalvinCarris het volgende:
10:49AM "The average user spends over 30 minutes every day using apps on their phone. If we said we wanted to put an ad up every 3 minutes, that's 10 ads per device per day. That would be 1b ad opportunities per day."
Oh echt? Elke 3 minuten een AD in je applicaties? Lekker
Doodle Jump is best leuk moet ik toegeven, maar dat is dan ook meteen het niveau van de games op de iPhone: laagdrempelige simpele spelletjes die je binnen 5 minuten onder de knie hebt. Maar goed, het social gaming network is verder geen slecht idee. Alleen moet Apple niet denken dat ze een PSP/DS-concurrent hebben, want daar komen ze niet bij in de buurt.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je een game langer als 10 minuten spelen? Ik speel ff 5 minuten Doodle Jump, dan check ik Twitter even, dan doe ik een paar rondjes Angry Birds, etc. Dát is het iPhone game platform en dat slaat enorm aan.
.quote:10:54AM "Here's some news... there's an ad for Toy Story 3 down there... it's a great movie Disney is putting out. I've seen it, it's a really good movie!" Ha! Big laughs. "So all this is done in HTML5 by the way." Ouch! More laughs for Steve
Dat dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Android heeft volgens mij ook standaard ondersteuning voor mobiele ads, en dat werkt eigenlijk best goed. Veel goede apps zijn gratis en in ruil daarvoor krijg je een kleine banner onderin het scherm. Ik vind het geen slecht idee, hierdoor kan een gebruiker kiezen tussen een gratis (ad supported) versie van hun app of een betaalde versie zonder ads. Goed idee.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
.
Eeeeeeen daar is de fuckyou Adobe..
Da's best ok op zich.quote:10:56AM "I've got posters here... and I can just tap them and add them as wallpaper. Theaters, I can see where the movie is playing." Nice, it's using the Maps API.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen last van. Niet elke game is even geschikt, maar bv NOVA is erg speelbaar als FPS, simcity is speelbaar, C&C, GTA chinatown wars, occasional games als crazy birds en doodle jump, waanzinnig goed uitgevoerde racegames als real racing. Allemaal erg speelbaar, en de iPad maajt het nog wat makkelijker omdat je gewoon goed virtuele besturing kwijt kan.
Zeker.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Als dankzij dat veel applicaties gratis kunnen blijven, best nog een puik opgezet systeem
Ja precies. En volgens mij kun je hier als devver nog aardig op binnenlopen via de 60/40 verdeling.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Als dankzij dat veel applicaties gratis kunnen blijven, best nog een puik opgezet systeem
Het ziet er wel prachtig uit maar de hele filosofie erachter trek ik echt niet. Zo ontzettend breezah.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef Nass het volgende:
Kom op, Windows Pho 7 ziet eruit als iets van de toekomst
Hoerenjong!quote:And, for iPhone 3G and iPod touch 2nd gen, they will run many things... but there are some things they won't run, like multitasking."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |