Wel een puick machientje mocht het werken zoals ze doen geloven.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:12 schreef Graseter het volgende:
Zo'n ding is van microsoft, hij zal waarschijnlijk alleen wel verschrikkelijk langzaam zijn en vol met fouten zitten.
Dropbox kan je met referrals tegenwoordig upgraden tot 10gb. Weet niet of dat genoeg voor je is.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef mellowpimp het volgende:
Zijn er ook mensen die het Mobile Me gebruiken van Apple?
ik zoek een vergelijkbaar systeem als dropbox met meer ruimte, als ik er toch voor moet betalen dacht ik aan mobile me omdat je daar tevens je iphone kan tracken als je hem kwijtraakt ofzo.
Ja, hierquote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef mellowpimp het volgende:
Zijn er ook mensen die het Mobile Me gebruiken van Apple?
ik zoek een vergelijkbaar systeem als dropbox met meer ruimte, als ik er toch voor moet betalen dacht ik aan mobile me omdat je daar tevens je iphone kan tracken als je hem kwijtraakt ofzo.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:26 schreef o.us het volgende:
Ik zoek trouwens misschien naar een Mac maar is een Mac mini het systeem alleen waar je je eigen monitor en muis kan gebruiken of moeten die ook van Apple zijn?
Ik weet niet wat 'alleen' daar doet maar je kunt gewoon een eigen monitor en muis gebruiken. Toetsenbord trouwens ook, al werken sommige toetsen dan een beetje anders.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:26 schreef o.us het volgende:
Ik zoek trouwens misschien naar een Mac maar is een Mac mini het systeem alleen waar je je eigen monitor en muis kan gebruiken of moeten die ook van Apple zijn?
Ze zijn vanaf 600 euro, ik zou gewoon een goedkope iMac ofzo kopen danquote:Op woensdag 7 april 2010 15:26 schreef o.us het volgende:
ja precies, Dropbox bied namelijk 50 GB aan voor de zelfde prijs.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, hierIk gebruik het niet alleen voor die iDisk maar ook voor synchroniseren, online agenda etc. Ik vind het wel handig, maar als je niet alles ervan gebruikt en alleen een grotere drop box wil is het geld waarschijnlijk niet waard.
Ja, ik heb een mac mini, zit gewoon een philips scherm opquote:Op woensdag 7 april 2010 15:26 schreef o.us het volgende:
549 voor het basismodel.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze zijn vanaf 600 euro, ik zou gewoon een goedkope iMac ofzo kopen dan
Vakantiegeld ftwquote:Op woensdag 7 april 2010 15:30 schreef Q. het volgende:
Over anderhalve maand heb ik genoeg centjes voor een nieuwe MBP..
quote:
Als je het geld heb zeg ik 4GB.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:54 schreef Cliffy het volgende:
Ik ben heftig aan het twijfelen of ik een Macbook koop of niet, en zo ja, met 2 of 4gb geheugen
Ik zou er 4 instoppen, al dan niet zelf als je dat winst oplevert t.o.v. de Apple Store.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:54 schreef Cliffy het volgende:
Ik ben heftig aan het twijfelen of ik een Macbook koop of niet, en zo ja, met 2 of 4gb geheugen
Virtual Machine installeren op je Mac (VMWare of zo), Ubuntu installeren (duurt minuutje of 10), referall gebruiken, dropbox installeren, Virtual Machine deleten, opnieuw Ubuntu installeren...you get the picture.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:30 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
ja precies, Dropbox bied namelijk 50 GB aan voor de zelfde prijs.
ik ga wel even de trial proberen om te kijken of de andere functies een meerwaarde hebben voor mij. zo niet dan word het dropbox, zowel dan Mobile Me.. Thanks.
@jakkop - wist ik niet, maar ik wil niet mensen gaan stalken om software te installeren zodat ik meer ruimte krijg.
Ik ga geen review lezen van een sukkel die denkt dat uittesten een goed Nederlands woord isquote:Op woensdag 7 april 2010 16:09 schreef Gauner het volgende:
Deze gast heeft speciaal een vliegticket gekocht en is naar de USA gevlogen om daar als eerste uren voor de release in de rij te gaan staan om een iPad te bemachtigen: www.stylecowboys.nl.
Je bent fan of niet natuurlijk, maar het heeft ook wel iets triests..
Die interface lijkt me in de praktijk erg handig, met zo'n kleine lijst en daarnaast de content. Mooi als meer developers zich hieraan gaan houden.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En daarom wil ik een iPad
[ afbeelding ]
Ik ook niet, had de filmpjes gekeken (die staan onderaan de eerste pagina).quote:Op woensdag 7 april 2010 16:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga geen review lezen van een sukkel die denkt dat uittesten een goed Nederlands woord is
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:50 schreef Gauner het volgende:
Net mail dat mijn iPad verzonden is!![]()
Bij UPS tracking staat dat hij nu nog in Shenzhen (China) is. Had verwacht dat ze die dingen in de US maken maar blijkbaar krijg ik een verse uit een Chinese fabriek.
Zou er een USBpoort op zo'n TB zitten?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:58 schreef StrikerZeljko het volgende:
Ik neem die case en dat toetsenbordje ook, dat is eigenlijk alles wat ik nodig denk te hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Alsof er uberhaupt hardware in de US gemaakt wordt...
En jij hebt het er overquote:Op woensdag 7 april 2010 15:16 schreef Graseter het volgende:
In dat filmpje zie je eenp agina met een iPod shuffle voorbij kopen.
Go Microsoft
Ik zou graag gelijk voor 4 gb gaan ja maar het kost wel weer 85 euri extra.. Ik vind 2gb nogal weinig maar dat is gebaseerd op ervaring met Windows, maar op een Mac is het verschil toch ook wel duidelijk? (Voornamelijk met browsen, tekstverwerken, msn, muziek, soms een filmpje etc, doe wel vaak veel tegelijkquote:Op woensdag 7 april 2010 16:24 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik zou er 4 instoppen, al dan niet zelf als je dat winst oplevert t.o.v. de Apple Store.Ik heb bijna een jaar met 2 GB gewerkt, en al werkt het best prima dan, je merkt het toch als je er ineens 4 in hebt zitten.
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En daarom wil ik een iPad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komen inderdaad rechtstreeks vanuit Chinaquote:Op woensdag 7 april 2010 16:56 schreef Gauner het volgende:
[..]
Nee inderdaad.Bedoelde meer dat ik het apart vind dat ze direct vanuit de fabriek lijken te sturen ipv eerst naar een Apple depot in de US ofzo. Geen idee hoe die dingen gaan.
Negatief ga je het niet merken iig.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik zou graag gelijk voor 4 gb gaan ja maar het kost wel weer 85 euri extra.. Ik vind 2gb nogal weinig maar dat is gebaseerd op ervaring met Windows, maar op een Mac is het verschil toch ook wel duidelijk? (Voornamelijk met browsen, tekstverwerken, msn, muziek, soms een filmpje etc, doe wel vaak veel tegelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |