Wel een puick machientje mocht het werken zoals ze doen geloven.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:12 schreef Graseter het volgende:
Zo'n ding is van microsoft, hij zal waarschijnlijk alleen wel verschrikkelijk langzaam zijn en vol met fouten zitten.
Dropbox kan je met referrals tegenwoordig upgraden tot 10gb. Weet niet of dat genoeg voor je is.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef mellowpimp het volgende:
Zijn er ook mensen die het Mobile Me gebruiken van Apple?
ik zoek een vergelijkbaar systeem als dropbox met meer ruimte, als ik er toch voor moet betalen dacht ik aan mobile me omdat je daar tevens je iphone kan tracken als je hem kwijtraakt ofzo.
Ja, hierquote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef mellowpimp het volgende:
Zijn er ook mensen die het Mobile Me gebruiken van Apple?
ik zoek een vergelijkbaar systeem als dropbox met meer ruimte, als ik er toch voor moet betalen dacht ik aan mobile me omdat je daar tevens je iphone kan tracken als je hem kwijtraakt ofzo.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:26 schreef o.us het volgende:
Ik zoek trouwens misschien naar een Mac maar is een Mac mini het systeem alleen waar je je eigen monitor en muis kan gebruiken of moeten die ook van Apple zijn?
Ik weet niet wat 'alleen' daar doet maar je kunt gewoon een eigen monitor en muis gebruiken. Toetsenbord trouwens ook, al werken sommige toetsen dan een beetje anders.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:26 schreef o.us het volgende:
Ik zoek trouwens misschien naar een Mac maar is een Mac mini het systeem alleen waar je je eigen monitor en muis kan gebruiken of moeten die ook van Apple zijn?
Ze zijn vanaf 600 euro, ik zou gewoon een goedkope iMac ofzo kopen danquote:Op woensdag 7 april 2010 15:26 schreef o.us het volgende:
ja precies, Dropbox bied namelijk 50 GB aan voor de zelfde prijs.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, hierIk gebruik het niet alleen voor die iDisk maar ook voor synchroniseren, online agenda etc. Ik vind het wel handig, maar als je niet alles ervan gebruikt en alleen een grotere drop box wil is het geld waarschijnlijk niet waard.
Ja, ik heb een mac mini, zit gewoon een philips scherm opquote:Op woensdag 7 april 2010 15:26 schreef o.us het volgende:
549 voor het basismodel.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze zijn vanaf 600 euro, ik zou gewoon een goedkope iMac ofzo kopen dan
Vakantiegeld ftwquote:Op woensdag 7 april 2010 15:30 schreef Q. het volgende:
Over anderhalve maand heb ik genoeg centjes voor een nieuwe MBP..
quote:
Als je het geld heb zeg ik 4GB.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:54 schreef Cliffy het volgende:
Ik ben heftig aan het twijfelen of ik een Macbook koop of niet, en zo ja, met 2 of 4gb geheugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |