abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80116646
Nou nou nou....
pi_80116924
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:10 schreef Cat_Tank het volgende:
...
Ze beschuldigde mij op slinkse wijze ervoor gezorgd te hebben dat ze geen uitstel krijgt om een ander huis te zoeken, omdat ik bij de beheerder een klacht over haar heb neergelegd.
Mijn reactie zou geweest zijn: "Tja, als je nu nog niet snapt dat je eigen daden het zover hebben gebracht, dan kan ik er ook niks meer aan doen." *klap* deur dicht
quote:
Hoop niet dat ze dan weer op hoge poten langskomt
Mocht ze dat toch doen:
"Ga maar klagen bij de beheerder. Ik heb niks met jouw overeenkomst met de beheerder te maken." *klap* deur dicht
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:41:41 #203
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80117522
quote:
Update:

Ik kreeg vanochtend een bezoekje van de conciėrge. Dit keer belde ze aan en wachtte tot ik opendeed Mevrouw was namelijk vanmorgen gebeld met de mededeling dat ze voor 1 juli weg moet zijn voor de nieuwe conciėrge, en dat haar verzoek tot uitstel niet ingewilligd wordt. Ze beschuldigde mij op slinkse wijze ervoor gezorgd te hebben dat ze geen uitstel krijgt om een ander huis te zoeken, omdat ik bij de beheerder een klacht over haar heb neergelegd.

Mijn vriend was dit keer aanwezig, en dat mondde uit in een hilarische scčne. Hij werd namelijk heel erg kwaad op haar en heeft haar zoals hij in dit topic heeft meegelezen haar onmiddellijk verzocht het huis te verlaten, anders zou ik alsnog aangifte doen van huisvredebreuk. Ze is toen meteen weggegaan (na heel lang zo: gekeken te hebben ), kwaad was ze wel, waar ik de brutaliteit vandaan haalde enz enz. Pot verwijt ketel anyone?

De brief over de zoektocht naar een nieuwe conciėrge en het afscheid van de huidige komt vandaag of morgen ook binnen, heeft de beheerder me gemaild. Hoop niet dat ze dan weer op hoge poten langskomt
whehehehehe
lekker laten zeiken joh, ze kan je niks maken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:48:04 #204
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_80117792
Ohja, en mijn vader heeft een schuifslot erop gezet, dus niet een kettingslot. Ik las die tips voor kettingslot omtrent hulpdiensten pas toen hij het al geļnstalleerd had Toch ben ik er wel blij mee. Geeft wel een veilig gevoel

Trouwens, het wordt sowieso een probleem als ik hier bijvoorbeeld een been breek 's avonds. Na 6 uur gaat het hek dat toegang biedt naar de appartementen dicht tot 8 uur 's ochtends. Dit gaat automatisch. Als mensen binnen willen komen tussen die tijd moeten ze aanbellen bij de videofoon bij het hek, moet je opnemen en op zo'n knop drukken. Stel ik buiten westen ben oid, dan komen ze er niet in tenzij ze aanbellen bij buren die wel thuis zijn en open willen/kunnen doen
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_80118041
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:48 schreef Cat_Tank het volgende:
Ohja, en mijn vader heeft een schuifslot erop gezet, dus niet een kettingslot. Ik las die tips voor kettingslot omtrent hulpdiensten pas toen hij het al geļnstalleerd had Toch ben ik er wel blij mee. Geeft wel een veilig gevoel

Trouwens, het wordt sowieso een probleem als ik hier bijvoorbeeld een been breek 's avonds. Na 6 uur gaat het hek dat toegang biedt naar de appartementen dicht tot 8 uur 's ochtends. Dit gaat automatisch. Als mensen binnen willen komen tussen die tijd moeten ze aanbellen bij de videofoon bij het hek, moet je opnemen en op zo'n knop drukken. Stel ik buiten westen ben oid, dan komen ze er niet in tenzij ze aanbellen bij buren die wel thuis zijn en open willen/kunnen doen
Die deur krijgen ze heus wel open. De schade zal jij uiteindelijk wel moeten betalen maar ik acht de kans niet zo heel groot dat de deur in nood open moet en dat jij niet kan opendoen.

Ik heb het hele topic gelezen, echt te gek voor woorden die concierge. Zulke mensen heb je idd....
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:40:10 #206
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_80134975
quote:
Update:

Ik kreeg vanochtend een bezoekje van de conciėrge. Dit keer belde ze aan en wachtte tot ik opendeed Mevrouw was namelijk vanmorgen gebeld met de mededeling dat ze voor 1 juli weg moet zijn voor de nieuwe conciėrge, en dat haar verzoek tot uitstel niet ingewilligd wordt. Ze beschuldigde mij op slinkse wijze ervoor gezorgd te hebben dat ze geen uitstel krijgt om een ander huis te zoeken, omdat ik bij de beheerder een klacht over haar heb neergelegd.

Mijn vriend was dit keer aanwezig, en dat mondde uit in een hilarische scčne. Hij werd namelijk heel erg kwaad op haar en heeft haar zoals hij in dit topic heeft meegelezen haar onmiddellijk verzocht het huis te verlaten, anders zou ik alsnog aangifte doen van huisvredebreuk. Ze is toen meteen weggegaan (na heel lang zo: gekeken te hebben ), kwaad was ze wel, waar ik de brutaliteit vandaan haalde enz enz. Pot verwijt ketel anyone?

De brief over de zoektocht naar een nieuwe conciėrge en het afscheid van de huidige komt vandaag of morgen ook binnen, heeft de beheerder me gemaild. Hoop niet dat ze dan weer op hoge poten langskomt
Asociaal mens en een goede reactie van je vriend.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 9 april 2010 @ 21:10:02 #207
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_80138967
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:48 schreef Cat_Tank het volgende:

als het goed is hebben nooddiensten een aparte mogelijkheid om binnen te komen. Is bij mijn oma in het gebouw ook zo. Ook afgesloten dmv een hek. Ergens aan een zijkant zit een mogelijkheid waar de brandweer e.d. hun noodsleutel op kunnen zetten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_80142837
quote:
Update:

Sommige mensen hebben echt een gebrek aan zelfkritiek. Die conciėrge is zo'n type dat ook 'even iets komt lenen', omdat ze de sleutel toch heeft. Wees maar blij dat je er binnenkort vanaf bent! En geen medelijden hebben dat ze nergens naartoe kan als haar huur afloopt, via huurbemiddelaars heeft ze heel snel woonruimte.
  zondag 11 april 2010 @ 13:09:49 #209
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_80183002
Ongelofelijk dit, ik had haar en die opmeter er gelijk allebei uitgegooid.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_80183511
Straks meteen even een gezellig praatje met de nieuwe concierge maken, en dan in die gezellige sfeer duidelijk aangeven wat je wel en niet accepteert.

Het mag dan wel een kutwijf zijn, het ligt ook een beetje aan de positie waarin die mensen gezet worden. Het gevoel dat ze van alles moeten en mogen wordt nogal eens uitgelokt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_80184326
Ik vind het vreemd dat een conciėrge een sleutel moet hebben, ik huur zelf een appartement van woningcorporatie Domijn in Enschede en ik weet zeker dat zij geen sleutel van mijn voordeur hebben
٩๏̯͡๏)۶
pi_80193628
tvp
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  maandag 12 april 2010 @ 10:12:12 #213
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_80216739
Het is trouwens wel zo sociaal om met de overige bewoners een mooi afscheid/bedankt cadeautje te kopen voor haar. En ze wordt ook nog 65. Reden voor een feestje of een mooi groot cadeau!!!
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  maandag 12 april 2010 @ 10:28:13 #214
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_80217187
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:12 schreef _Flash_ het volgende:
Het is trouwens wel zo sociaal om met de overige bewoners een mooi afscheid/bedankt cadeautje te kopen voor haar. En ze wordt ook nog 65. Reden voor een feestje of een mooi groot cadeau!!!
You can't be serious.

Saddam kreeg ook geen feestje of groot cadeau bij zijn afscheid.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_80233817
Ik had zo'n leuke buurvrouw! Die stond ook om de haverklap binnen. Erg vervelend als ze beneden aan de trap stond te gillen dat er een pakje voor me was terwijl ik in mijn mandje lag omdat ik nachtdienst gehad had.

Toch maar verteld dat ik daar niet van gediend was en dat ze de sleutel in kon leveren... Dan maar brand in huis!
pi_80235054
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:12 schreef _Flash_ het volgende:
Ik hoop dat dit sarcastisch is
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')