abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80051375
Had even snel wat bronnen gezocht (wetboek) over wat er kan gebeuren bij aangifte, maar daaruit concludeer ik dat er eerst een vordering had moeten plaatsvinden? Een vordering van TS voor de verwijdering van de personen dus. Begreep niet helemaal uit het verhaal of dat heeft plaatgevonden, en nu weet ik ook niet of dat geheel nodig is, maar zo interpreteer ik het nu even.
quote:
Hij die in de woning of het besloten lokaal of erf, bij een ander in gebruik, wederrechtelijk binnendringt of, wederrechtelijk aldaar vertoevende, zich niet op de vordering van of vanwege de rechthebbende aanstonds verwijdert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.

http://www.wetboek-online(...)0Strafrecht/138.html
Maar anders heeft dat vrouwtje straks een boete van minimaal ¤7.600 aan haar broek hangen?
hula
pi_80051380
ik persoonlijk had alsnog aangifte gedaan
is ze nou helemaal belazerd, en dan dat arrogante gedrag.
dat het maar lekker zeer mag doen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_80051522
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:57 schreef Cat_Tank het volgende:
Even voor alle RE: die het over een nieuw slot hebben:

Zelfs al zou ik een ander slot willen, het heeft geen zin. De conciėrge moet nou eenmaal die sleutel hebben voor inderdaad als er lekkage plaatsheeft en ik ben er niet o.i.d. Dat begrijp ik ook allemaal wel en zie ook geen nut van ander slot (wordt ook een dure grap, ze maken hier gebruik van lopers. Elke sleutel past ook op het washok en het fietsenhok).

In other news:

Ik ben net teruggebeld door de beheerder. Hij was gelukkig meer dan begripvol. Hij vond het buitengewoon vreemd dat mevrouw zomaar binnengemarcheerd is, zelfs al had ze aangebeld, men heeft recht de deur niet open te doen om bepaalde redenen (denk aan bv. seks , ziek zijn, douchen enz.). Zij hoort gewoon aan te geven wanneer het nodig is om langs te komen. Dan wordt er een dag en tijdsopgave gegeven zodat men weet wanneer er iemand langs kan komen, en er kan dan ook afgesproken worden dat de conciėrge binnenkomt als er niet wordt opgedaan.

Hij vertrouwde me toe dat ze de huidige conciėrge weg willen hebben. Ze gaat bijna met pensioen en moet er dan uit voor de nieuwe conciėrge. Er waren ook andere klachten gekomen over haar, waaronder dat zij bijvoorbeeld geen reparaties uitvoert (ze schijnt bepaalde dingen waarmee bewoners komen 'niet nodig' te vinden om te fixen of om er iets aan te doen ) en niet goed genoeg schoonmaakt in de gemeenschappelijke ruimtes (er hangen inderdaad nogal veel spinnenwebben). Ze had om uitstel gevraagd omdat ze niet zomaar een andere ruimte kon vinden. Ze had zich niet ingeschreven bij een woningbouwvereniging om punten te sparen (terwijl je je pensioen toch al jaren ziet aankomen lijkt me, en dan moet je inderdaad dat appartement uit ). Ze denken erover na haar die uitstel niet te gunnen en haar gewoon over 3 maand eruit te smijten. Ik had eerst medelijden, maar de beheerder kon me vertellen dat ze een jaar geleden al via brief lieten weten dat ze er op haar 65e uit moet zoals in haar contract vermeldt staat

Hij zei dat ik zelfs aangifte kon doen als ik wilde, maar dat heb ik maar laten zitten. Ze moet er over 3 maand uit zijn. Ik kan volgende week een brief verwachten over de aankondiging van het vertrek van de vreemde dame, en dat er naar een nieuwe gezocht wordt
Wat een verhaal

Nouja, goed om te zien dat de beheerder jouw problemen snapt!
Leaf
  woensdag 7 april 2010 @ 18:06:36 #79
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_80051634
Ik zou haar dan ook even melden dat je contact met de beheerder hebt gehad en dan "per ongeluk" vertellen dat ze er over drie maanden uit ligt.
pi_80051651
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:03 schreef VancouverFan het volgende:
Nouja, goed om te zien dat de beheerder jouw problemen snapt!
Dat wel, maar kennelijk wil die concierge het niet snappen.

TS: als ik jou was, had ik haar in duidelijke woorden nog een keer gezegd: "Ik wil niet dat je zonder mijn toestemming ooit nog in mijn appartement komt. Dit is de laatste waarschuwing. Als je tóch besluit binnen te komen zonder mijn toestemming, bel ik direct de politie en doe aangifte van huisvredebreuk."
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_80051670
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:10 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik zou nu aangifte doen van huisvredebreuk, wellicht dat ze dan wel op andere gedachten is te brengen. Mevrouw is erg hardleers en iets zegt me dat ze bij gelegenheid zo weer bij jou in je huis staat.
Inderdaad. Ik had ter plekke de politie gebeld, maar daar heb je nu natuurlijk weinig aan.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:08:31 #82
230788 n8n
Pragmatisch
pi_80051715
Toffe reactie van de beheerder, door haar houding zou ik tegen de conciėrge alsnog aangifte doen.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  woensdag 7 april 2010 @ 18:11:45 #83
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_80051869
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:07 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik had ter plekke de politie gebeld, maar daar heb je nu natuurlijk weinig aan.
Daarnaast ben ik te pussy daadwerkelijk zoiets te doen. Die aangifte ook... Mijn vader is inmiddels op de hoogte en die komt vanavond nog om een schuifslot te installeren De beheerder bood aan een brief te sturen naar die feeks, om voor die laatste 3 maand de regels omtrent 'nood' nog maar eens haarfijn uit te leggen, en dat ze van geluk mag spreken dat er geen aangifte gedaan wordt. Ik durf dat soort dingen zelf écht niet!
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_80051997
Ik zou alsnog aangifte doen, ass rape that bitch.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:16:17 #85
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_80052050
Nou mooi, daar ben je binnenkort dus vanaf
pi_80052412
Was de regel niet dat een verhuurder alleen de woning van een huurder mag betreden als er sprake is van overlast voor anderen?
Zoals lekkage en brand

Verders fijn dat de woningbouwver. zo begripvol was, komende 3 maanden overleven en dan is het voor altijd opgelost
Wel zielig om een 65 jarige zomaar de woning uit te gooien, ik hoop dat ze ergens vervangende woonruimte, een bezemkast, krijgt.
Anderzijds, weten dat het eraan komt, en niets regelen
Het verschil tussen een concierge en raketwetenschap is weer eens duidelijk aan het worden
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
  woensdag 7 april 2010 @ 18:39:26 #87
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80052881
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:11 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Daarnaast ben ik te pussy daadwerkelijk zoiets te doen. Die aangifte ook... Mijn vader is inmiddels op de hoogte en die komt vanavond nog om een schuifslot te installeren De beheerder bood aan een brief te sturen naar die feeks, om voor die laatste 3 maand de regels omtrent 'nood' nog maar eens haarfijn uit te leggen, en dat ze van geluk mag spreken dat er geen aangifte gedaan wordt. Ik durf dat soort dingen zelf écht niet!
Als jij met mij trouwt, doe ik het wel voor je.

Nee, maar erg dapper dat je zelf ook wel actie hebt ondernomen! - Nu ben je toch heel wat meer te weten gekomen over de achtergrond van deze conciėrge.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:47:11 #88
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_80053126
Fucking hell wat een verhaal zeg... Ze mag echt van geluk spreken dat ze iemand anders niet trof...

ik denk dat ik niet zo vriendelijk gereageerd had en ze zeker weten gelijk eruit getyfd zou hebben, wat een tyfus hoer zeg.... Damnn als dit al nood is...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 7 april 2010 @ 18:48:21 #89
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_80053156
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de pics van TS met het handoekje
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_80053173
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:02 schreef Hostility het volgende:
seksen
Belt u later terug...
pi_80053233
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de pics van TS met het handoekje
Vraag de concierge of de monteur
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_80053375
New in town
pi_80053428
Goed gehandeld. Wellicht is het onder de oudere bewoners daar wat normaler om binnen te lopen bij elkaar, maar regels zijn nou eenmaal regels en voor oudere mensen is het soms lastiger om zich in te leven in jongere personen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 april 2010 @ 19:26:43 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_80054682
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens had ik direct een ander slot laten monteren.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 april 2010 @ 19:27:15 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_80054715
En ik zou de rekening aan de coorporatie sturen met de mededeling dat ze erg veel mazzel hebben dat ik geen aangifte doe wegens huisvredebreuk
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 april 2010 @ 19:30:02 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_80054834
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:57 schreef Cat_Tank het volgende:
Even voor alle RE: die het over een nieuw slot hebben:

Zelfs al zou ik een ander slot willen, het heeft geen zin. De conciėrge moet nou eenmaal die sleutel hebben voor inderdaad als er lekkage plaatsheeft en ik ben er niet o.i.d. Dat begrijp ik ook allemaal wel en zie ook geen nut van ander slot (wordt ook een dure grap, ze maken hier gebruik van lopers. Elke sleutel past ook op het washok en het fietsenhok).
De conciėrge moet helemaal niks. Als er een lekkage is bellen ze de daarvoor bestemde instanties maar. No way dat er ook maar IEMAND een sleutel van mijn huis heeft behalve de personen die IK daarvoor in aanmerking vind komen.
pi_80055118
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 19:38:51 #98
236264 crew  capricia
pi_80055221
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De conciėrge moet helemaal niks. Als er een lekkage is bellen ze de daarvoor bestemde instanties maar. No way dat er ook maar IEMAND een sleutel van mijn huis heeft behalve de personen die IK daarvoor in aanmerking vind komen.
Ik vind het al vreemd dat die conciėrge een sleutel heeft van de woning.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 7 april 2010 @ 19:45:22 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80055492
Goed gedaan, Cat_Tank. Je bent dus niet gek, gezien de reactie van de beheerder. En gelukkig is het probleem van deze conciėrge binnen afzienbare tijd toch opgelost. Goed ook van dat schuifslot.
The love you take is equal to the love you make.
pi_80055509
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:38 schreef capricia het volgende:
Ik vind het al vreemd dat die conciėrge een sleutel heeft van de woning.
Ik ook. Niemand behalve mijn vriendin, mijn broer (voor noodgevallen) en ik heeft een sleutel van mijn (huur)huis.
Maar dat de concierge een sleutel heeft, dat zal ongetwijfeld in het contract staan en zo afgesproken zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')