Maar anders heeft dat vrouwtje straks een boete van minimaal ¤7.600 aan haar broek hangen?quote:Hij die in de woning of het besloten lokaal of erf, bij een ander in gebruik, wederrechtelijk binnendringt of, wederrechtelijk aldaar vertoevende, zich niet op de vordering van of vanwege de rechthebbende aanstonds verwijdert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
http://www.wetboek-online(...)0Strafrecht/138.html
Wat een verhaalquote:Op woensdag 7 april 2010 17:57 schreef Cat_Tank het volgende:
Even voor alle RE: die het over een nieuw slot hebben:
Zelfs al zou ik een ander slot willen, het heeft geen zin. De conciėrge moet nou eenmaal die sleutel hebben voor inderdaad als er lekkage plaatsheeft en ik ben er niet o.i.d. Dat begrijp ik ook allemaal wel en zie ook geen nut van ander slot (wordt ook een dure grap, ze maken hier gebruik van lopers. Elke sleutel past ook op het washok en het fietsenhok).
In other news:
Ik ben net teruggebeld door de beheerder. Hij was gelukkig meer dan begripvol. Hij vond het buitengewoon vreemd dat mevrouw zomaar binnengemarcheerd is, zelfs al had ze aangebeld, men heeft recht de deur niet open te doen om bepaalde redenen (denk aan bv. seks, ziek zijn, douchen enz.). Zij hoort gewoon aan te geven wanneer het nodig is om langs te komen. Dan wordt er een dag en tijdsopgave gegeven zodat men weet wanneer er iemand langs kan komen, en er kan dan ook afgesproken worden dat de conciėrge binnenkomt als er niet wordt opgedaan.
Hij vertrouwde me toe dat ze de huidige conciėrge weg willen hebben. Ze gaat bijna met pensioen en moet er dan uit voor de nieuwe conciėrge. Er waren ook andere klachten gekomen over haar, waaronder dat zij bijvoorbeeld geen reparaties uitvoert (ze schijnt bepaalde dingen waarmee bewoners komen 'niet nodig' te vinden om te fixen of om er iets aan te doen) en niet goed genoeg schoonmaakt in de gemeenschappelijke ruimtes (er hangen inderdaad nogal veel spinnenwebben). Ze had om uitstel gevraagd omdat ze niet zomaar een andere ruimte kon vinden. Ze had zich niet ingeschreven bij een woningbouwvereniging om punten te sparen (terwijl je je pensioen toch al jaren ziet aankomen lijkt me, en dan moet je inderdaad dat appartement uit
). Ze denken erover na haar die uitstel niet te gunnen en haar gewoon over 3 maand eruit te smijten. Ik had eerst medelijden, maar de beheerder kon me vertellen dat ze een jaar geleden al via brief lieten weten dat ze er op haar 65e uit moet zoals in haar contract vermeldt staat
![]()
Hij zei dat ik zelfs aangifte kon doen als ik wilde, maar dat heb ik maar laten zitten. Ze moet er over 3 maand uit zijn. Ik kan volgende week een brief verwachten over de aankondiging van het vertrek van de vreemde dame, en dat er naar een nieuwe gezocht wordt![]()
![]()
Dat wel, maar kennelijk wil die concierge het niet snappen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:03 schreef VancouverFan het volgende:
Nouja, goed om te zien dat de beheerder jouw problemen snapt!
Inderdaad. Ik had ter plekke de politie gebeld, maar daar heb je nu natuurlijk weinig aan.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik zou nu aangifte doen van huisvredebreuk, wellicht dat ze dan wel op andere gedachten is te brengen. Mevrouw is erg hardleers en iets zegt me dat ze bij gelegenheid zo weer bij jou in je huis staat.
Daarnaast ben ik te pussy daadwerkelijk zoiets te doen. Die aangifte ook... Mijn vader is inmiddels op de hoogte en die komt vanavond nog om een schuifslot te installerenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had ter plekke de politie gebeld, maar daar heb je nu natuurlijk weinig aan.
Als jij met mij trouwt, doe ik het wel voor je.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:11 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik te pussy daadwerkelijk zoiets te doen. Die aangifte ook... Mijn vader is inmiddels op de hoogte en die komt vanavond nog om een schuifslot te installerenDe beheerder bood aan een brief te sturen naar die feeks, om voor die laatste 3 maand de regels omtrent 'nood' nog maar eens haarfijn uit te leggen, en dat ze van geluk mag spreken dat er geen aangifte gedaan wordt.
Ik durf dat soort dingen zelf écht niet!
Vraag de concierge of de monteurquote:Op woensdag 7 april 2010 18:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de pics van TS met het handoekje
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens had ik direct een ander slot laten monteren.
De conciėrge moet helemaal niks. Als er een lekkage is bellen ze de daarvoor bestemde instanties maar. No way dat er ook maar IEMAND een sleutel van mijn huis heeft behalve de personen die IK daarvoor in aanmerking vind komen.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:57 schreef Cat_Tank het volgende:
Even voor alle RE: die het over een nieuw slot hebben:
Zelfs al zou ik een ander slot willen, het heeft geen zin. De conciėrge moet nou eenmaal die sleutel hebben voor inderdaad als er lekkage plaatsheeft en ik ben er niet o.i.d. Dat begrijp ik ook allemaal wel en zie ook geen nut van ander slot (wordt ook een dure grap, ze maken hier gebruik van lopers. Elke sleutel past ook op het washok en het fietsenhok).
Ik vind het al vreemd dat die conciėrge een sleutel heeft van de woning.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De conciėrge moet helemaal niks. Als er een lekkage is bellen ze de daarvoor bestemde instanties maar. No way dat er ook maar IEMAND een sleutel van mijn huis heeft behalve de personen die IK daarvoor in aanmerking vind komen.
Ik ook. Niemand behalve mijn vriendin, mijn broer (voor noodgevallen) en ik heeft een sleutel van mijn (huur)huis.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:38 schreef capricia het volgende:
Ik vind het al vreemd dat die conciėrge een sleutel heeft van de woning.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |