Alleen politieagenten doen dat. Dat zijn overigens wel de giftigste spinnen, de politiespinnen. Maar die kan je goed afschudden door een speelgoedauto'tje te hard door de gang te laten rijden. Hardrijders besteden ze veel meer aandacht aan dan moord, dus zullen ze je weer met rust laten.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Als je een spin doodslaat op de muur, moet je die gewoon laten zitten. Jij gaat toch ook geen kamer binnen waar een lijk op de muur zit?!
Beste suggestie.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Als je een spin doodslaat op de muur, moet je die gewoon laten zitten. Jij gaat toch ook geen kamer binnen waar een lijk op de muur zit?!
De natuur is BUITEN, niet binnen in je huis.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:02 schreef Krantenman het volgende:![]()
![]()
![]()
Dit topic.![]()
Leer er gewoon mee leven, TS. Spinnen zijn deel van de natuur, en ze vreten de muggen op waar je anders last van hebt als het zomer is.
Maar je bent niet bang voor een ratelslang?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het was ook niet in mijn huis. Ik stond in de supermarkt in de rij en voelde iets kriebelen op mijn wang. Ik dacht haren en veegde het weg. Toen zag ik op de grond een grote zwarte spin lopen.
Die zat dus op mijn wang.
De kans dat dat weer gebeurt is héél klein. Dat moet toch een opluchting zijn?!quote:Op woensdag 7 april 2010 14:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het was ook niet in mijn huis. Ik stond in de supermarkt in de rij en voelde iets kriebelen op mijn wang. Ik dacht haren en veegde het weg. Toen zag ik op de grond een grote zwarte spin lopen.
Inderdaad. De kans dat dit gebeurt is zo klein dat het in de 42 jaar dat jij oud bent pas een keer is gebeurd. Als je nu zorgt dat je nooit 84 wordt valt alles dus best mee.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De kans dat dat weer gebeurt is héél klein. Dat moet toch een opluchting zijn?!
Nouja World of Warcraft spelen vinden ze niet zo leuk doorgaans. Of heb jij wel eens een spin achter je pc betrapt stiekem WoW te spelen?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:18 schreef Klonk het volgende:
als die zouden bestaan zouden heel veel mensen niet in therapie hoeven.
maar ze bestaan dus gewoon niet, er is geen stelregel over die dingen spinnen wel of niet leuk vinden
Ik 42 jaarquote:Op woensdag 7 april 2010 14:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad. De kans dat dit gebeurt is zo klein dat het in de 42 jaar dat jij oud bent pas een keer is gebeurd. Als je nu zorgt dat je nooit 84 wordt valt alles dus best mee.
Maar die kans is er wel en dat maakt mij panisch. Vandaar mijn vraag hoe ik dit kan voorkomen dmv kleuren of geuren.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De kans dat dat weer gebeurt is héél klein. Dat moet toch een opluchting zijn?!
heeft yvonne dan al 4 keer een spin op haar wang gehad ?!quote:Op woensdag 7 april 2010 14:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad. De kans dat dit gebeurt is zo klein dat het in de 42 jaar dat jij oud bent pas een keer is gebeurd. Als je nu zorgt dat je nooit 84 wordt valt alles dus best mee.
Dat kan niet. Dus je moet je trauma zien te verwerken. EMDR schijnt heel goed te werken.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar die kans is er wel en dat maakt mij panisch. Vandaar mijn vraag hoe ik dit kan voorkomen dmv kleuren of geuren.
nee, dat gaat niet lukken, als je echt zo bang bent voor spinnen heb je denk ik meer baat bij een therapie die je van je angst af helptquote:Op woensdag 7 april 2010 14:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar die kans is er wel en dat maakt mij panisch. Vandaar mijn vraag hoe ik dit kan voorkomen dmv kleuren of geuren.
Nee...ga in therapie voor je spinnenangst.....of leer er gewoon mee leven zoals de rest van de wereld.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eerder zijn mensen zoals jij erg dom.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:04 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
De natuur is BUITEN, niet binnen in je huis.
Domme kut spinnen
Oplossing: binnen blijven dus. Niet meer naar die winkel gaan. Blijf maar lekker binnen zitten en hou je huisje maar schoon.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 11 april 2010 03:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Op de zeilboot (hèt spinnen walhalla) gebruik ik altijd Epifanes Spin-Weg. Gewoon sprayen en de spinnen zoeken de boot van de buurman op.
http://www.epifanes.nl/06nieuws2.html
Aww wat liefquote:Op woensdag 7 april 2010 13:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben onzettend bang voor spinnen, en vanmorgen zat er een grote dikke zwarte spin op mijn wang.![]()
Dat wil ik nooit meer meemaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |