quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/OPI-N(...)?hash=item1c1172c5f2
Hier bijvoorbeeld. Bij mij komt altijd alles netjes aan van EbayVan deze verkoper binnen 7 dagen
quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 22:10 schreef kieskleurig het volgende:
http://cgi.ebay.nl/OPI-Po(...)?hash=item1c1132b94e
Hier heb ik goede ervaringen mee
jamaar dan moet je wel eerst voor minimaal 65 dollar kopen...quote:Op woensdag 7 april 2010 22:30 schreef zoeperzazke het volgende:
maiandjays verzend gratis als je 10 lakjes of meer bestelt!
leuk!! wat voor hammie?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[offtopic]Oeh, ik ga mezelf morgen helemaal opvrolijken: ik ga een Hammie kopen[/offtopic]
Ah, dat verklaart het! Ik kom eigenlijk alleen in die buurt als ik na het uitgaan trek heb in shoarma.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:44 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
in het hekelstraatje! daar zit 1 nagelstudiodinges die met opi werken en ze verkopen
Ah mooi, was 't dupke dicht gebleven?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:49 schreef MissJ het volgende:
SQ!
heb vandaag de verdunner ontvangen, senk joe
ja, tis net goed gegaanquote:Op woensdag 7 april 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah mooi, was 't dupke dicht gebleven?
Ik had het geprobeerd anders te verpakken, maar ik rook onraad, dus hopelijk heeft m'n tape en folie geholpen
Heb jij zo'n grote brievenbus? Loller!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja, tis net goed gegaan![]()
Ietsiepietse gaan lekken, maar niet ernstig hoor, dus eigenlijk is het prima gegaan![]()
Postbode had het pakje trouwens in mijn brievenbus gekwakt, nah ja, prima, ben allang blij dat ie normaal is aangekomen aangezien het de laatste tijd bij mij niet altijd ok gaat met de post.
wat us 65 dollar nou? 40 euro.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar dan moet je wel eerst voor minimaal 65 dollar kopen...
het ging alleen om iemand die maar 1 ding nodig hadquote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef Chinless het volgende:
[..]
wat us 65 dollar nou? 40 euro.
Doe dat met een aantal van hier en je zit er zo aan.
het spijt me trouwens dat ik als man hier post, maar dat komt door mn vriendin![]()
Aangezien jij het organiseert heb jij natuurlijk ook het recht om bij vermoeden van valsspelen een persoon te diskwalificerenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:25 schreef Nune het volgende:
Hoi. Ik kom even klagen. Want er lopen stomme jokkerds rond!
Host ik een nail art contest, staat snkr-die-niet-kan-nailarten bovenaan met nog iemand (40+ stemmen), veranderd dat gisteravond. Na etenstijd had een persoon 30 stemmen ofzo, daarvoor had ze er 10. Dat vond ik al vreemd. Een half uur later - 50 stemmen? En weer wat later - 78 stemmen? De teller is blijven steken op 96. Pretty obvious wel. Ook voor anderen want ik ontving al wat berichten..
Nu staat m'n mailbox vol met mailtjes van haar. Dat ze een link op FB had gezet, en haar vader en oom ook. Daar komen die bezoekers vandaan. Maar google analytics laat 10 FB referalls zien, dus die zijn er helemaal niet verder! Ra ra, hoe kan dit? Een glitch? Een cookies verwijderaar? Ik denk het laatste.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een liegbeest! En nu weet ik niet wat ik moet doen. Suggesties iemand?![]()
En dat was mijn geklaag voor vanavond.
Oja ze moest huilen ervan.![]()
Ja maar hoe bewijs ik dat?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Aangezien jij het organiseert heb jij natuurlijk ook het recht om bij vermoeden van valsspelen een persoon te diskwalificeren
ik kon ook blijven stemmen na de eerste stem...quote:Op woensdag 7 april 2010 23:25 schreef Nune het volgende:
Host ik een nail art contest, staat snkr-die-niet-kan-nailarten bovenaan met nog iemand (40+ stemmen), veranderd dat gisteravond. Na etenstijd had een persoon 30 stemmen ofzo, daarvoor had ze er 10. Dat vond ik al vreemd. Een half uur later - 50 stemmen? En weer wat later - 78 stemmen? De teller is blijven steken op 96. Pretty obvious wel. Ook voor anderen want ik ontving al wat berichten..
Nu staat m'n mailbox vol met mailtjes van haar. Dat ze een link op FB had gezet, en haar vader en oom ook. Daar komen die bezoekers vandaan. Maar google analytics laat 10 FB referalls zien, dus die zijn er helemaal niet verder! Ra ra, hoe kan dit? Een glitch? Een cookies verwijderaar? Ik denk het laatste.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:25 schreef Nune het volgende:
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |