abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80064645
maiandjays verzend gratis als je 10 lakjes of meer bestelt!
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 7 april 2010 @ 22:31:08 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_80064701
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:30 schreef zoeperzazke het volgende:
maiandjays verzend gratis als je 10 lakjes of meer bestelt!
jamaar dan moet je wel eerst voor minimaal 65 dollar kopen...
disclaimer
  woensdag 7 april 2010 @ 22:31:39 #156
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80064722
[offtopic]Oeh, ik ga mezelf morgen helemaal opvrolijken: ik ga een Hammie kopen [/offtopic]
Don't come closer, I might hurt you
pi_80065180
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[offtopic]Oeh, ik ga mezelf morgen helemaal opvrolijken: ik ga een Hammie kopen [/offtopic]
leuk!! wat voor hammie?
I had a signature once. It was awful.
pi_80065226
tvp

Heb even vluchtig doorgelezen maar ben al weer kwijt wie wat heeft gepost....in ieder geval mooie nagels
pi_80065612
SQ!
heb vandaag de verdunner ontvangen, senk joe
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 7 april 2010 @ 22:50:45 #160
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80065648
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:44 schreef Mehehelzs het volgende:

[..]

in het hekelstraatje! daar zit 1 nagelstudiodinges die met opi werken en ze verkopen
Ah, dat verklaart het! Ik kom eigenlijk alleen in die buurt als ik na het uitgaan trek heb in shoarma.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 7 april 2010 @ 22:51:21 #161
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80065677
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:39 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

leuk!! wat voor hammie?
Een russische dwerghammie!!
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 7 april 2010 @ 22:52:53 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_80065749
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:49 schreef MissJ het volgende:
SQ!
heb vandaag de verdunner ontvangen, senk joe
Ah mooi, was 't dupke dicht gebleven?
Ik had het geprobeerd anders te verpakken, maar ik rook onraad, dus hopelijk heeft m'n tape en folie geholpen
disclaimer
pi_80065877
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ah mooi, was 't dupke dicht gebleven?
Ik had het geprobeerd anders te verpakken, maar ik rook onraad, dus hopelijk heeft m'n tape en folie geholpen
ja, tis net goed gegaan
Ietsiepietse gaan lekken, maar niet ernstig hoor, dus eigenlijk is het prima gegaan
Postbode had het pakje trouwens in mijn brievenbus gekwakt, nah ja, prima, ben allang blij dat ie normaal is aangekomen aangezien het de laatste tijd bij mij niet altijd ok gaat met de post.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  woensdag 7 april 2010 @ 22:56:45 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_80065935
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:55 schreef MissJ het volgende:

[..]

ja, tis net goed gegaan
Ietsiepietse gaan lekken, maar niet ernstig hoor, dus eigenlijk is het prima gegaan
Postbode had het pakje trouwens in mijn brievenbus gekwakt, nah ja, prima, ben allang blij dat ie normaal is aangekomen aangezien het de laatste tijd bij mij niet altijd ok gaat met de post.
Heb jij zo'n grote brievenbus? Loller!
Wel irritant, dan gebruik je pakketdienst, doen ze het nog op de luie manier
disclaimer
pi_80066311
nou valt best mee geloof ik, maar blijkbaar paste het
Nah best lullig ja, en zeker ook omdat er vandaag ook nog een ander pakket bezorgd is en die heeft die TNT-knakkert dus wel bij de buren afgeleverd. Dan denk ik van nah, had je die verdunner toch ook even aan de buren kunnen geven ipv 'm met alle geweld door die gleuf te proppen
pi_80066692
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jamaar dan moet je wel eerst voor minimaal 65 dollar kopen...
wat us 65 dollar nou? 40 euro.
Doe dat met een aantal van hier en je zit er zo aan.

het spijt me trouwens dat ik als man hier post, maar dat komt door mn vriendin
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  woensdag 7 april 2010 @ 23:21:54 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_80067024
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef Chinless het volgende:

[..]

wat us 65 dollar nou? 40 euro.
Doe dat met een aantal van hier en je zit er zo aan.

het spijt me trouwens dat ik als man hier post, maar dat komt door mn vriendin
het ging alleen om iemand die maar 1 ding nodig had En ik ken de dollarkoers
disclaimer
pi_80067198
Hoi. Ik kom even klagen. Want er lopen stomme jokkerds rond!

Host ik een nail art contest, staat snkr-die-niet-kan-nailarten bovenaan met nog iemand (40+ stemmen), veranderd dat gisteravond. Na etenstijd had een persoon 30 stemmen ofzo, daarvoor had ze er 10. Dat vond ik al vreemd. Een half uur later - 50 stemmen? En weer wat later - 78 stemmen? De teller is blijven steken op 96. Pretty obvious wel. Ook voor anderen want ik ontving al wat berichten..

Nu staat m'n mailbox vol met mailtjes van haar. Dat ze een link op FB had gezet, en haar vader en oom ook. Daar komen die bezoekers vandaan. Maar google analytics laat 10 FB referalls zien, dus die zijn er helemaal niet verder! Ra ra, hoe kan dit? Een glitch? Een cookies verwijderaar? Ik denk het laatste.

Wat een liegbeest! En nu weet ik niet wat ik moet doen. Suggesties iemand?
En dat was mijn geklaag voor vanavond.

Oja ze moest huilen ervan.
pi_80067444
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:25 schreef Nune het volgende:

Host ik een nail art contest, staat snkr-die-niet-kan-nailarten bovenaan met nog iemand (40+ stemmen), veranderd dat gisteravond. Na etenstijd had een persoon 30 stemmen ofzo, daarvoor had ze er 10. Dat vond ik al vreemd. Een half uur later - 50 stemmen? En weer wat later - 78 stemmen? De teller is blijven steken op 96. Pretty obvious wel. Ook voor anderen want ik ontving al wat berichten..

Nu staat m'n mailbox vol met mailtjes van haar. Dat ze een link op FB had gezet, en haar vader en oom ook. Daar komen die bezoekers vandaan. Maar google analytics laat 10 FB referalls zien, dus die zijn er helemaal niet verder! Ra ra, hoe kan dit? Een glitch? Een cookies verwijderaar? Ik denk het laatste.

Aangezien jij het organiseert heb jij natuurlijk ook het recht om bij vermoeden van valsspelen een persoon te diskwalificeren
pi_80067702
Ik ben trouwens even gaan kijken en wat een gave insectenmani's
Echt onvoorstelbaar wat sommigen maken..zo mooi
  woensdag 7 april 2010 @ 23:42:31 #171
164755 Mss
kutHOEr
pi_80067833
En ja hoor, ik heb wederom het moment bereikt dat mijn nagellakopbergdingetje te klein is. Ik heb er maar 2 mandjes van gemaakt. Eentje voor alle glitters, suede's, holo's en alles aan top en basecoats. En eentje met de gewone lakken. Ik kan weer even vooruit

Mijn nieuwe huisgenoten vinden het trouwens allemaal geweldig
Aids.
pi_80067871
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Aangezien jij het organiseert heb jij natuurlijk ook het recht om bij vermoeden van valsspelen een persoon te diskwalificeren
Ja maar hoe bewijs ik dat? Verdorie zeg. Ze jokt en ik weet het!
pi_80067988
Yugh, das shit Michelle
Dat mensen uberhaupt zoiets zielig doen djiess

Volgende keer dus maar met comments laten kiezen ipv een poll...
  woensdag 7 april 2010 @ 23:47:07 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_80068007
quote:

ik kon ook blijven stemmen na de eerste stem... heb het even geprobeerd
disclaimer
  woensdag 7 april 2010 @ 23:47:33 #175
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80068019
quote:

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_80068136
Ja wat een vuillak hé! Ik kon zelf ook stemmen nadat ik mijn cookies verwijderde maarrr om nou jezelf ineens 60 stemmen te geven? Of misschien heb ik het wel mis.

Maar dat denk ik niet want ik heb ALTIJD gelijk.
  woensdag 7 april 2010 @ 23:53:21 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_80068235
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:50 schreef Nune het volgende:
Ja wat een vuillak hé! Ik kon zelf ook stemmen nadat ik mijn cookies verwijderde maarrr om nou jezelf ineens 60 stemmen te geven? Of misschien heb ik het wel mis.

ik hoefde er dus geen cookies voor te verwijderen... Ik kan gewoon doorstemmen Misschien was het d'r vriendin wel?
disclaimer
pi_80068297
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik hoefde er dus geen cookies voor te verwijderen... Ik kan gewoon doorstemmen Misschien was het d'r vriendin wel?
Ja maar daarom kan ik dus niets doen want ik heb alleen google analytics als bewijs dat er geen facebook referrals zijn? Ik geloof heel graag in alle goedheid van de mens maar er zit een luchtje aan dat ik niet kan onderscheiden. Ik denk dat ik gewoon random.org erbij pak om de winnaar te kiezen.
pi_80068358
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dit, ik kon ook twee keer stemmen zonder cookies te verwijderen. Vaker heb ik niet geprobeerd.

Maar ik zou haar toch diskwalificeren want hier klopt natuurlijk helemaal niks van maar ik ben dan ook een kutwijf.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_80068376
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dit, ik kon ook twee keer stemmen zonder cookies te verwijderen. Vaker heb ik niet geprobeerd.

Maar ik zou haar toch diskwalificeren want hier klopt natuurlijk helemaal niks van maar ik ben dan ook een kutwijf.
Wel een leuk kutwijf.
  woensdag 7 april 2010 @ 23:58:21 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_80068404
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef Nune het volgende:

[..]

Ja maar daarom kan ik dus niets doen want ik heb alleen google analytics als bewijs dat er geen facebook referrals zijn? Ik geloof heel graag in alle goedheid van de mens maar er zit een luchtje aan dat ik niet kan onderscheiden. Ik denk dat ik gewoon random.org erbij pak om de winnaar te kiezen.
nee okee, dat er vals is gespeeld staat buiten kijf Maar door wie en hoe valt niet te zeggen. Wel jammer dat dat systeem zo makkelijk te flessen is dan!
disclaimer
pi_80068406
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef Nune het volgende:

[..]

Dat is wel een vriendelijkere optie. Met een verhaaltje dat er gerommeld is met de uitslag maar omdat niet bekend is door wie wil je de uitslag van de poll ongeldig verklaren en laat je random.org het vuile werk opknappen.
pi_80068466
Als ik er morgen zin in heb flans ik een post in elkaar. Het stinkt wel. Dus wees gewaarschuwd voor mensen uit India met 3434903 familieleden, voor je het weet is er in 2 uur een hoop veranderd!
pi_80068551
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:00 schreef Nune het volgende:
Als ik er morgen zin in heb flans ik een post in elkaar. Het stinkt wel. Dus wees gewaarschuwd voor mensen uit India met 3434903 familieleden, voor je het weet is er in 2 uur een hoop veranderd!

Daarom doe ik niet aan ingewikkelde regels. (dat, en ik heb geen zin om dat allemaal uit te zoeken en te controleren ) Mijn volgende giveaway wordt nog makkelijker. Followers via google krijgen automatisch 2 entries, de rest mag een comment achterlaten voor 1 entry.
  donderdag 8 april 2010 @ 00:03:26 #185
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_80068568
Shit, ik wilde na dit goede nieuws net gaan meestemmen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_80068584
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:43 schreef Nune het volgende:

[..]

Ja maar hoe bewijs ik dat? Verdorie zeg. Ze jokt en ik weet het!
Mijn eerste ingeving zou zijn; ga een gesprek aan en probeer het uit te leggen, dat het niet geloofwaardig is en dat je jouw blogreputatie niet op het spel kunt zetten. Ik zou haar niet direct beschuldigen, maar wel zeggen dat je bij een meer dan redelijk vermoeden helaas toch actie moet ondernemen. Maar aangezien ze al moest huilen Geloof ik niet dat dat zal gaan werken.

Tja hoe anders iedereen tevreden houden? Misschien opnieuw stemmen? En dan extra duidelijk wat aanvullende regels erbij zetten? Zo trap je niet meteen op haar tenen, ze krijgt tenslotte weer net als iedereen een eerlijke kans.

Wel erg jammer hoor, zo'n leuke contest overschaduwd door zoiets kinderachtigs.
pi_80068601
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:02 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Daarom doe ik niet aan ingewikkelde regels. (dat, en ik heb geen zin om dat allemaal uit te zoeken en te controleren ) Mijn volgende giveaway wordt nog makkelijker. Followers via google krijgen automatisch 2 entries, de rest mag een comment achterlaten voor 1 entry.
Het was maar een poll, ik ben zo'n noob dat ik dacht dat het wel goed kwam.
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:03 schreef k_i_m het volgende:
Shit, ik wilde na dit goede nieuws net gaan meestemmen .
Mag wel hoor, misschien dat het nog veranderd! Spannennnnd!
  donderdag 8 april 2010 @ 00:05:30 #188
14746 k_i_m
pi_80068633
Ik vind die roze vlindernagels echt . . . Maarja, dat is voor mij nog even niet weggelegd aangezien ik nog maar 4 potten nagellak heb en sinds de tutorial van hier een beetje binnen de lijntjes kan lakken .
In my life
Why do I smile
pi_80068667
Ik wil nog wel even zeggen dat snkr echt een trut is met haar 'ik kan geen nail-art' gezeur en dan zomaar ineens zulke nagels maken.
pi_80068684
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil nog wel even zeggen dat snkr echt een trut is met haar 'ik kan geen nail-art' gezeur en dan zomaar ineens zulke nagels maken.
Ja dat zei ik ook al tegen haar. Mafkees.
  donderdag 8 april 2010 @ 00:08:24 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_80068728
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef MinderMutsig het volgende:
zij kan toch heel goed fotosoepen?
disclaimer
pi_80068753
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar ze heeft ook een nephand hé, die blijft wel stil liggen als je bezig bent.
  donderdag 8 april 2010 @ 00:10:44 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_80068796
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:09 schreef Nune het volgende:

[..]

Maar ze heeft ook een nephand hé, die blijft wel stil liggen als je bezig bent.
oh ja, da's ook waar, doh
disclaimer
pi_80068797
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

donderdag 8 april 2010 @ 00:17:09 #195
14746 k_i_m
pi_80068946
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:04 schreef Nune het volgende:

[..]

Het was maar een poll, ik ben zo'n noob dat ik dacht dat het wel goed kwam.
[..]

Mag wel hoor, misschien dat het nog veranderd! Spannennnnd!
Vooruut, ik heb (1x . ) gestemd op de mevrouw met de nephand die geen nailart kan maken met de roze vlindernagels die heel goed kan photosjoppen. Er vanuitgaande dat het één en dezelfde persoon is dan .
In my life
Why do I smile
pi_80070032
Ik ben geen mevrouw!!

En ja de rest is natuurlijk allemaaal wel waar Ik zeg maargewoon dankjewel denk ik
pi_80070164

de chanel orange fizz dupe
pi_80070205
quote:
Op donderdag 8 april 2010 01:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]

donderdag 8 april 2010 @ 07:22:49 #199
101884 PeRi
Allons-y!
pi_80071308
Ik zou dr ook diskwalificeren Nune .

Mooi Snkr!
Whatever I want.
pi_80071563
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:50 schreef Nune het volgende:

Nune ik heb een vraagje bedoel je met FB facebook? Want dan kan het best zijn dat ze zoveel stemmen krijgt, ik speel farmville ( ) en als ik zie hoeveel reacties op een bericht krijg etc dat is echt niet normaal mensen van over de hele wereld reageren er op dus het kan best. Maar dan nog is en blijft het vreemd. Hoop dat je er uit komt!
All good things are wild and free.
pi_80071655
quote:
[ afbeelding ]

Pretty color! Ga hem vandaag ook maar eens halen

Dus dit is nu je nephand of? Ik snap het niet meer
All good things are wild and free.
  donderdag 8 april 2010 @ 08:22:34 #202
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80071819
quote:
[ afbeelding ]

ik wil om je (nep)hand vragen en ermee !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_80072477
quote:
[ afbeelding ]

ben bang dat ik ook maar weer eens naar de kruidvat MOET, had er nog maar twee van catrice, maar tja deze is ook wel weer mooi en ik heb nog meer mooie gezien.....

snkr-x, volgens mij moet je een baantje vragen bij een nagellakfabrikant als handmodel, ze gaan gewoon meer verkopen door zulke swatches
pi_80072918
TVP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')