jamaar dan moet je wel eerst voor minimaal 65 dollar kopen...quote:Op woensdag 7 april 2010 22:30 schreef zoeperzazke het volgende:
maiandjays verzend gratis als je 10 lakjes of meer bestelt!
leuk!! wat voor hammie?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[offtopic]Oeh, ik ga mezelf morgen helemaal opvrolijken: ik ga een Hammie kopen[/offtopic]
Ah, dat verklaart het! Ik kom eigenlijk alleen in die buurt als ik na het uitgaan trek heb in shoarma.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:44 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
in het hekelstraatje! daar zit 1 nagelstudiodinges die met opi werken en ze verkopen
Ah mooi, was 't dupke dicht gebleven?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:49 schreef MissJ het volgende:
SQ!
heb vandaag de verdunner ontvangen, senk joe
ja, tis net goed gegaanquote:Op woensdag 7 april 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah mooi, was 't dupke dicht gebleven?
Ik had het geprobeerd anders te verpakken, maar ik rook onraad, dus hopelijk heeft m'n tape en folie geholpen
Heb jij zo'n grote brievenbus? Loller!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja, tis net goed gegaan![]()
Ietsiepietse gaan lekken, maar niet ernstig hoor, dus eigenlijk is het prima gegaan![]()
Postbode had het pakje trouwens in mijn brievenbus gekwakt, nah ja, prima, ben allang blij dat ie normaal is aangekomen aangezien het de laatste tijd bij mij niet altijd ok gaat met de post.
wat us 65 dollar nou? 40 euro.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar dan moet je wel eerst voor minimaal 65 dollar kopen...
het ging alleen om iemand die maar 1 ding nodig hadquote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef Chinless het volgende:
[..]
wat us 65 dollar nou? 40 euro.
Doe dat met een aantal van hier en je zit er zo aan.
het spijt me trouwens dat ik als man hier post, maar dat komt door mn vriendin![]()
Aangezien jij het organiseert heb jij natuurlijk ook het recht om bij vermoeden van valsspelen een persoon te diskwalificerenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:25 schreef Nune het volgende:
Hoi. Ik kom even klagen. Want er lopen stomme jokkerds rond!
Host ik een nail art contest, staat snkr-die-niet-kan-nailarten bovenaan met nog iemand (40+ stemmen), veranderd dat gisteravond. Na etenstijd had een persoon 30 stemmen ofzo, daarvoor had ze er 10. Dat vond ik al vreemd. Een half uur later - 50 stemmen? En weer wat later - 78 stemmen? De teller is blijven steken op 96. Pretty obvious wel. Ook voor anderen want ik ontving al wat berichten..
Nu staat m'n mailbox vol met mailtjes van haar. Dat ze een link op FB had gezet, en haar vader en oom ook. Daar komen die bezoekers vandaan. Maar google analytics laat 10 FB referalls zien, dus die zijn er helemaal niet verder! Ra ra, hoe kan dit? Een glitch? Een cookies verwijderaar? Ik denk het laatste.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een liegbeest! En nu weet ik niet wat ik moet doen. Suggesties iemand?![]()
En dat was mijn geklaag voor vanavond.
Oja ze moest huilen ervan.![]()
Ja maar hoe bewijs ik dat?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Aangezien jij het organiseert heb jij natuurlijk ook het recht om bij vermoeden van valsspelen een persoon te diskwalificeren
ik kon ook blijven stemmen na de eerste stem...quote:Op woensdag 7 april 2010 23:25 schreef Nune het volgende:
Host ik een nail art contest, staat snkr-die-niet-kan-nailarten bovenaan met nog iemand (40+ stemmen), veranderd dat gisteravond. Na etenstijd had een persoon 30 stemmen ofzo, daarvoor had ze er 10. Dat vond ik al vreemd. Een half uur later - 50 stemmen? En weer wat later - 78 stemmen? De teller is blijven steken op 96. Pretty obvious wel. Ook voor anderen want ik ontving al wat berichten..
Nu staat m'n mailbox vol met mailtjes van haar. Dat ze een link op FB had gezet, en haar vader en oom ook. Daar komen die bezoekers vandaan. Maar google analytics laat 10 FB referalls zien, dus die zijn er helemaal niet verder! Ra ra, hoe kan dit? Een glitch? Een cookies verwijderaar? Ik denk het laatste.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:25 schreef Nune het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik hoefde er dus geen cookies voor te verwijderen... Ik kan gewoon doorstemmenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:50 schreef Nune het volgende:
Ja wat een vuillak hé! Ik kon zelf ook stemmen nadat ik mijn cookies verwijderde maarrr om nou jezelf ineens 60 stemmen te geven? Of misschien heb ik het wel mis.
Maar dat denk ik niet want ik heb ALTIJD gelijk.![]()
Ja maar daarom kan ik dus niets doen want ik heb alleen google analytics als bewijs dat er geen facebook referrals zijn? Ik geloof heel graag in alle goedheid van de mens maar er zit een luchtje aan dat ik niet kan onderscheiden.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoefde er dus geen cookies voor te verwijderen... Ik kan gewoon doorstemmenMisschien was het d'r vriendin wel?
Dit, ik kon ook twee keer stemmen zonder cookies te verwijderen. Vaker heb ik niet geprobeerd.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoefde er dus geen cookies voor te verwijderen... Ik kan gewoon doorstemmenMisschien was het d'r vriendin wel?
Wel een leuk kutwijf.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dit, ik kon ook twee keer stemmen zonder cookies te verwijderen. Vaker heb ik niet geprobeerd.
Maar ik zou haar toch diskwalificeren want hier klopt natuurlijk helemaal niks van maar ik ben dan ook een kutwijf.
nee okee, dat er vals is gespeeld staat buiten kijfquote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja maar daarom kan ik dus niets doen want ik heb alleen google analytics als bewijs dat er geen facebook referrals zijn? Ik geloof heel graag in alle goedheid van de mens maar er zit een luchtje aan dat ik niet kan onderscheiden.Ik denk dat ik gewoon random.org erbij pak om de winnaar te kiezen.
Dat is wel een vriendelijkere optie. Met een verhaaltje dat er gerommeld is met de uitslag maar omdat niet bekend is door wie wil je de uitslag van de poll ongeldig verklaren en laat je random.org het vuile werk opknappen.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja maar daarom kan ik dus niets doen want ik heb alleen google analytics als bewijs dat er geen facebook referrals zijn? Ik geloof heel graag in alle goedheid van de mens maar er zit een luchtje aan dat ik niet kan onderscheiden.Ik denk dat ik gewoon random.org erbij pak om de winnaar te kiezen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:00 schreef Nune het volgende:
Als ik er morgen zin in heb flans ik een post in elkaar. Het stinkt wel. Dus wees gewaarschuwd voor mensen uit India met 3434903 familieleden, voor je het weet is er in 2 uur een hoop veranderd!
Mijn eerste ingeving zou zijn; ga een gesprek aan en probeer het uit te leggen, dat het niet geloofwaardig is en dat je jouw blogreputatie niet op het spel kunt zetten. Ik zou haar niet direct beschuldigen, maar wel zeggen dat je bij een meer dan redelijk vermoeden helaas toch actie moet ondernemen. Maar aangezien ze al moest huilenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja maar hoe bewijs ik dat?Verdorie zeg. Ze jokt en ik weet het!
Het was maar een poll, ik ben zo'n noob dat ik dacht dat het wel goed kwam.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Daarom doe ik niet aan ingewikkelde regels. (dat, en ik heb geen zin om dat allemaal uit te zoeken en te controleren) Mijn volgende giveaway wordt nog makkelijker. Followers via google krijgen automatisch 2 entries, de rest mag een comment achterlaten voor 1 entry.
Mag wel hoor, misschien dat het nog veranderd! Spannennnnd!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:03 schreef k_i_m het volgende:
Shit, ik wilde na dit goede nieuws net gaan meestemmen.
Ja dat zei ik ook al tegen haar. Mafkees.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil nog wel even zeggen dat snkr echt een trut is met haar 'ik kan geen nail-art' gezeur en dan zomaar ineens zulke nagels maken.
zij kan toch heel goed fotosoepen?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil nog wel even zeggen dat snkr echt een trut is met haar 'ik kan geen nail-art' gezeur en dan zomaar ineens zulke nagels maken.
Maar ze heeft ook een nephand hé, die blijft wel stil liggen als je bezig bent.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zij kan toch heel goed fotosoepen?
oh ja, da's ook waar, dohquote:Op donderdag 8 april 2010 00:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook een nephand hé, die blijft wel stil liggen als je bezig bent.
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zij kan toch heel goed fotosoepen?
Vooruut, ik heb (1xquote:Op donderdag 8 april 2010 00:04 schreef Nune het volgende:
[..]
Het was maar een poll, ik ben zo'n noob dat ik dacht dat het wel goed kwam.![]()
[..]
Mag wel hoor, misschien dat het nog veranderd! Spannennnnd!
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
de chanel orange fizz dupe
Nune ik heb een vraagjequote:Op woensdag 7 april 2010 23:50 schreef Nune het volgende:
Ja wat een vuillak hé! Ik kon zelf ook stemmen nadat ik mijn cookies verwijderde maarrr om nou jezelf ineens 60 stemmen te geven? Of misschien heb ik het wel mis.
Maar dat denk ik niet want ik heb ALTIJD gelijk.![]()
Pretty color! Ga hem vandaag ook maar eens halenquote:Op donderdag 8 april 2010 01:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
ben bang dat ik ook maar weer eens naar de kruidvat MOET, had er nog maar twee van catrice, maar tja deze is ook wel weer mooi en ik heb nog meer mooie gezien.....quote:Op donderdag 8 april 2010 01:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |