Dat lukte nietquote:Op maandag 12 april 2010 12:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, kan je dan niet beter het netwerk van je provider hacken ?

dat ben ikquote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Stapelgek
Maar goed, ik heb weer internet

Is dat van groot belang dan? waar ze nou precies hoelang over gedaan heeftquote:Op maandag 12 april 2010 15:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat versta je eigenlijk onder een netwerk hacken? Inloggen op een Wifinetwerk waar geen wachtwoord op zit? Of echt het wachtwoord kraken? In het eerste geval: duurt dàt een hele zaterdag? En in het tweede geval: kun je met dat talent niet genoeg verdienen dat je je aansluiting kan betalen?
Maar goed, het valt me dus op dat bij mij in de buurt iedereen netjes zijn netwerk beveiligd heeft. Je zult het natuurlijk ook steeds minder zien, aan gezien de meesten zo'n kant en klaar pakket nemen waar een wachtwoord standaard ingebouwd is oid.

2e optie is kraken. nee dat duurt het niet. nee dat kan je niet.quote:Op maandag 12 april 2010 15:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat versta je eigenlijk onder een netwerk hacken? Inloggen op een Wifinetwerk waar geen wachtwoord op zit? Of echt het wachtwoord kraken? In het eerste geval: duurt dàt een hele zaterdag? En in het tweede geval: kun je met dat talent niet genoeg verdienen dat je je aansluiting kan betalen?
en beveiligd, ja, maar hoequote:Maar goed, het valt me dus op dat bij mij in de buurt iedereen netjes zijn netwerk beveiligd heeft. Je zult het natuurlijk ook steeds minder zien, aan gezien de meesten zo'n kant en klaar pakket nemen waar een wachtwoord standaard ingebouwd is oid.

Als je op het netwerk zit log je zo 1234 in op de router en je kan er werkelijk alles mee doen wat je wilt etc.
 Als je op het netwerk zit log je zo 1234 in op de router en je kan er werkelijk alles mee doen wat je wilt etc.

Dus hacken is bij jou wachtwoorden gokken?quote:Op maandag 12 april 2010 16:23 schreef Puala het volgende:
[..]
2e optie is kraken. nee dat duurt het niet. nee dat kan je niet.
[..]
en beveiligd, ja, maar hoe

* Puala roflt
Standaard wachtwoordjesAls je op het netwerk zit log je zo 1234 in op de router en je kan er werkelijk alles mee doen wat je wilt etc.

Da's toch geen hacken.quote:Op maandag 12 april 2010 16:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dus hacken is bij jou wachtwoorden gokken?

In de meest simpele vorm wel natuurlijk... bij 'social hacking' komen ook geen andere tools voor dan alleen een vlotte babbelquote:

Het is de simpelste manier ja, maar die standaard WLAN namen die hebben ook een standaard fabriekswachtwoord vaakquote:Op maandag 12 april 2010 16:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In de meest simpele vorm wel natuurlijk... bij 'social hacking' komen ook geen andere tools voor dan alleen een vlotte babbel
Je begint met wachtwoordjes gokken als dat niet lukt ga je verder.
Hoe vaak ik niet al systemen binnen ben gekomen met 'password' als paswoord is niet leuk meer.
En wat paola zegt; de meeste mensen pakken iets heel simpels al die standaard WLAN namen die je voorbij ziet komen dan weet je eigenlijk al meteen dat die mensen ook geen moeite hebben gedaan voor het wachtwoord.
 En ik moet zeggen, ik heb 18 netwerken gevonden en ik kwam op 3 niet op
 En ik moet zeggen, ik heb 18 netwerken gevonden en ik kwam op 3 niet op  

Haha, doe je goedquote:Op maandag 12 april 2010 16:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is de simpelste manier ja, maar die standaard WLAN namen die hebben ook een standaard fabriekswachtwoord vaakEn ik moet zeggen, ik heb 18 netwerken gevonden en ik kwam op 3 niet op

ik heb vanavond gehoord dat mijn gedicht of schrijfstukje afgedrukt gaat worden in een boek
 ik heb vanavond gehoord dat mijn gedicht of schrijfstukje afgedrukt gaat worden in een boek   
   en nu mag ik deze volgende week donderdag komen bekijken
   en hij wordt dan ook gelijk gepresenteerd en daar mag ik bij zijn

Ow tofquote:Op maandag 12 april 2010 21:59 schreef Puala het volgende:

gefeliciteerd!
 gefeliciteerd!

gefeliciteerd
 gefeliciteerd  

Mag zo weer naar Tilburg toe
 Mag zo weer naar Tilburg toe  

Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:09 schreef bijdehand het volgende:
GoedemorgenMag zo weer naar Tilburg toe

Goedemorgen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:42 schreef Puala het volgende:
Dankjulliewel
Goedemorgen allemaal. Heb net vrij geregeld op school, dus ik kan er zeker weten bij zijn

Ow ok, dat is wel tof jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Presentatie van het boek waar mijn schrijfsel in staat

Gij vuige verrader.quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:09 schreef bijdehand het volgende:
GoedemorgenMag zo weer naar Tilburg toe

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |