pics van je nichtquote:Op woensdag 7 april 2010 12:21 schreef DE_krumpel het volgende:
mijn stage is vreselijk
met dit prachtige weer hoor je buiten te zitten en van de zon te genieten maar nee hoor
ik zit hier lekker alleen binnen in een hok waar het raam op een hoogte van 1.80 zit.
als ik me omdraai zit ik tegen een muur aan te kijken, dat wat ik moet doen is nutteloos en ik heb zon 7 uur per dag geen enkel menselijk contact dus post ik maar op fok.
als er dan eens een keer iemand langs komt lopen kijken ze me niet eens aan.
klacht: nutteloze eenzame klotestage zonder sociaal contact.
niemand geeft iets om mij
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het valt me op dat het vooral vrouwen zijn die zeiken
Wat doe je dan van stage?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:25 schreef Pluis_Konijn het volgende:
stage, alleen maar awesome, zit vol in de zon en hoor de vogeltjes. Kan me geen betere plek wensen nu![]()
Plantsoenendienst?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:25 schreef Pluis_Konijn het volgende:
stage, alleen maar awesome, zit vol in de zon en hoor de vogeltjes. Kan me geen betere plek wensen nu![]()
Ik lol'dequote:
ik zit bij een labiele fotograaf/glas kunstenaarquote:
\quote:Op woensdag 7 april 2010 12:28 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Vormgeving![]()
[..]
Nope, gewoon mooie omgeving, fijn gebouw.
Als cipier in een Turkse gevangenis dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:28 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ik zit bij een labiele fotograaf/glas kunstenaar
en mijn enige taak is, foto's inscannen en die bewerken.
onder bewerken verstaat ze haal de datum eruit en zet op 300 dpi
ik ben een meisje en als je me ziet wil je me in mijn wangetjes knijpen dus daar ligt het niet aanquote:Op woensdag 7 april 2010 12:24 schreef Jahr00n het volgende:
Ts is te lelijk en daarom wordt ie achteraf in een hok gepropt.
Amsterdam. En hier zit het best wel vol eigenlijk, ik was de laatste die ze aan hebben genomenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:29 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
\
ik ben ook vormgever, waar ergens zit je?
zoeken ze daar nog andere stagiaires?
Ik heb hetzelfde, je stelt je aan.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:21 schreef DE_krumpel het volgende:
mijn stage is vreselijk
met dit prachtige weer hoor je buiten te zitten en van de zon te genieten maar nee hoor
ik zit hier lekker alleen binnen in een hok waar het raam op een hoogte van 1.80 zit.
als ik me omdraai zit ik tegen een muur aan te kijken, dat wat ik moet doen is nutteloos en ik heb zon 7 uur per dag geen enkel menselijk contact dus post ik maar op fok.
als er dan eens een keer iemand langs komt lopen kijken ze me niet eens aan.
klacht: nutteloze eenzame klotestage zonder sociaal contact.
niemand geeft iets om mij
tot aan de zomervakantie ja,quote:Op woensdag 7 april 2010 12:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Amsterdam. En hier zit het best wel vol eigenlijk, ik was de laatste die ze aan hebben genomen...
Praat met school? Bedreig die mensen die je moeten begeleiden enzo? Dan kom je er wel,Gewoon doorzetten.
Hoe lang moet je nog? Zomervakantie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |