[Centraal] Woonruimte gezocht/aangeboden! #6quote:Op woensdag 7 april 2010 10:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet of dit mag, maar zo niet, dan merk ik het vanzelf wel.
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:24 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
[Centraal] Woonruimte gezocht/aangeboden! #6
De hypotheeklasten zijn hoger dan dat, mafkees.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:20 schreef cyberterrorist het volgende:
600 euro excl g/w/l geboden voor de niet gemeubileerde versie![]()
Contract voor minimaal 2 jaar
Klinkt leuk (graag foto's) maar in mijn ogen geen 1000 euro pm waard
Waarom zouden jouw hypotheeklasten relevant zijn voor de verhuurprijs?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De hypotheeklasten zijn hoger dan dat, mafkees.
Omdat ik niet met een filantroop samenwoonquote:Op woensdag 7 april 2010 10:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom zouden jouw hypotheeklasten relevant zijn voor de verhuurprijs?
Die zijn voor mij heel relevant. Ik hoef er echt niet veel winst op te maken, maar ik ga zeker geen verlies maken. En het appartement is de prijs wel degelijk waard, afgaande op huurprijzen in hetzelfde appartementencomplex. Dat jij 't niet kunt betalen, vind ik dan weer niet relevant.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom zouden jouw hypotheeklasten relevant zijn voor de verhuurprijs?
Ik verhuur het liever voor een langere termijn eigenlijk. Ben echt op zoek naar een permanente huurder.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:57 schreef Triggershot het volgende:
750 euro / 6 maand contract is bespreekbaar?
Tsja, als-ie hem niet verhuurt verliest-ie nog veel meer... "De markt" draait nou eenmaal richting lagere prijzen.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:53 schreef bierjoost het volgende:
Omdat het zijn woning is en je het van hem huurt en hij anders verlies draait?
Het huis behoudt redelijkerwijs de waarde. De kostprijs is dan toch alleen onderhoud en rente + eventuele afschrijving meubels.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Omdat ik niet met een filantroop samenwoon![]()
Je gaat een huis toch niet onder de kostprijs verhuren?
Niet voor dergelijke woningen op dergelijke locaties.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Tsja, als-ie hem niet verhuurt verliest-ie nog veel meer... "De markt" draait nou eenmaal richting lagere prijzen.
Dat noemen ze een vriendin. En die mag je lekker zelf zoeken.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:12 schreef Reya het volgende:
Als jullie nu een medehuurder erbij leveren...het liefst één die ook nog mijn overhemden strijkt.
hahahahaquote:Op woensdag 7 april 2010 19:12 schreef Reya het volgende:
Als jullie nu een medehuurder erbij leveren...het liefst één die ook nog mijn overhemden strijkt.
Het is graag of nietquote:Op woensdag 7 april 2010 19:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat noemen ze een vriendin. En die mag je lekker zelf zoeken.
Uit hulpvaardigheid.. Je huis verhuren zonder toestemming van de bank kan je meer ellende opleveren dan je op het eerste gezicht zou denken...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:38 schreef Isegrim het volgende:
Heb je interesse of vraag je dat gewoon zomaar?
In de praktijk gebeurt dat echter zelden. Officieel wordt je schuld meestal 'direct opeisbaar', maar een bank heeft er geen enkel belang bij om dat te handhaven, want dan schieten ze erbij in.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:05 schreef Cothen het volgende:
Uit hulpvaardigheid.. Je huis verhuren zonder toestemming van de bank kan je meer ellende opleveren dan je op het eerste gezicht zou denken...
Daar ben ik mij van bewust.quote:(vergeet trouwens niet dat de belastingen ook opeens een stuk omhoog gaan... eigen vermogen in box 3 en het wegvallen van de hypotheekrenteaftrek)
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:37 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je fok historie helpt je een handje:
[ afbeelding ]
bron: bijzondere toiletfoto's
Daar is de huur sowieso te hoog voor, mag dan maximaal zeshonderdnogwat zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:42 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik heb exact dezelfde kroonluchter in mijn wc hangen(2 euro bij kruidvat)
denk je er aan om in het huurcontract te zetten dat de huurder geen huurtoeslag mag aanvragen? daar komt anders een enorme hoop ellende van
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar is de huur sowieso te hoog voor, mag dan maximaal zeshonderdnogwat zijn.
Die kroonluchter was echt geen twee euro bij de Kruidvat.
I know.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:52 schreef RemcoDelft het volgende:
Het huis willen verkopen is trouwens geen geldige reden om huurders eruit te krijgen.
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil dit topic gebruiken om een huurder te vinden, niet om alle voor- en nadelen van het verhuren van je huis te bespreken.Ik waardeer het dat jullie steeds mijn topic kicken, daar niet van, maar voor potentiële huurder is het meeste verder niet zo boeiend.
Leid je dat af uit het feit dat allerlei mensen tips lopen te geven?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:58 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
jawel, want jullie zijn blijkbaar onervaren verhuurders waar een hoop valt te halen als huurder
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Leid je dat af uit het feit dat allerlei mensen tips lopen te geven?
quote:Daar is de huur sowieso te hoog voor, mag dan maximaal zeshonderdnogwat zijn.
Aha.quote:
Ik ga ff F5-en.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:01 schreef De Wouzeraar het volgende:
Interesse! Klinkt als precies wat ik zoek.
Edit: Ergo, mail gestuurd.
Ik ook voor de mail terug dan.quote:
Ook niet in de wasdroger?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ben trouwens niet geinteresseerd in de meubels.
In welke windrichting ligt het balkon?
Ik ben VvE-beheerder, dus dat laatste is zeker in goede handen.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:09 schreef Peter het volgende:
Denk eens aan studenten (kamernet? en denk aan borgstelling van ouders) of expats (verdienen genoeg, zitten er meestal maar 1 a 2 jaar in).
Let er wel op dat voor een huurder het ook 'gevaarlijker' kan zijn ivm uitzetting bij executieverkoop door de bank, als je het verhuren niet hebt gemeld bij de bank. Let op het woningwaarderingssysteem van VROM en de liberaliseringsgrens, woonvergunningen voor bepaalde wijken in R'dam en borg/verslaglegging van de situatie van de woning bij intrekken. Als er een VVe bij zit, kijk ook daar het contract even na mbt info over verhuren.
Succes!
Hm, jammer dat ie niet op het zuiden is.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook niet in de wasdroger?
Ik ben niet zo goed in windrichtingen, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het op het oosten is.Dus vooral aan het begin van de dag veel zon.
En gestuurd!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik ook voor de mail terug dan.
Belangenverstrengeling!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben VvE-beheerder, dus dat laatste is zeker in goede handen.
Zolang je maar niet komt binnenlopenquote:Op donderdag 8 april 2010 00:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik woon overigens zelf één straat verderop, dus als er wat is, ben ik altijd bij de hand.
Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling nee.quote:
als er dan een hond in je neus bijt niet zeuren.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling nee.Ik zal alleen af en toe door de brievenbus gluren of alles nog heel is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |