[Centraal] Woonruimte gezocht/aangeboden! #6quote:Op woensdag 7 april 2010 10:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet of dit mag, maar zo niet, dan merk ik het vanzelf wel.
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:24 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
[Centraal] Woonruimte gezocht/aangeboden! #6
De hypotheeklasten zijn hoger dan dat, mafkees.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:20 schreef cyberterrorist het volgende:
600 euro excl g/w/l geboden voor de niet gemeubileerde versie![]()
Contract voor minimaal 2 jaar
Klinkt leuk (graag foto's) maar in mijn ogen geen 1000 euro pm waard
Waarom zouden jouw hypotheeklasten relevant zijn voor de verhuurprijs?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De hypotheeklasten zijn hoger dan dat, mafkees.
Omdat ik niet met een filantroop samenwoonquote:Op woensdag 7 april 2010 10:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom zouden jouw hypotheeklasten relevant zijn voor de verhuurprijs?
Die zijn voor mij heel relevant. Ik hoef er echt niet veel winst op te maken, maar ik ga zeker geen verlies maken. En het appartement is de prijs wel degelijk waard, afgaande op huurprijzen in hetzelfde appartementencomplex. Dat jij 't niet kunt betalen, vind ik dan weer niet relevant.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom zouden jouw hypotheeklasten relevant zijn voor de verhuurprijs?
Ik verhuur het liever voor een langere termijn eigenlijk. Ben echt op zoek naar een permanente huurder.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:57 schreef Triggershot het volgende:
750 euro / 6 maand contract is bespreekbaar?
Tsja, als-ie hem niet verhuurt verliest-ie nog veel meer... "De markt" draait nou eenmaal richting lagere prijzen.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:53 schreef bierjoost het volgende:
Omdat het zijn woning is en je het van hem huurt en hij anders verlies draait?
Het huis behoudt redelijkerwijs de waarde. De kostprijs is dan toch alleen onderhoud en rente + eventuele afschrijving meubels.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Omdat ik niet met een filantroop samenwoon![]()
Je gaat een huis toch niet onder de kostprijs verhuren?
Niet voor dergelijke woningen op dergelijke locaties.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Tsja, als-ie hem niet verhuurt verliest-ie nog veel meer... "De markt" draait nou eenmaal richting lagere prijzen.
Dat noemen ze een vriendin. En die mag je lekker zelf zoeken.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:12 schreef Reya het volgende:
Als jullie nu een medehuurder erbij leveren...het liefst één die ook nog mijn overhemden strijkt.
hahahahaquote:Op woensdag 7 april 2010 19:12 schreef Reya het volgende:
Als jullie nu een medehuurder erbij leveren...het liefst één die ook nog mijn overhemden strijkt.
Het is graag of nietquote:Op woensdag 7 april 2010 19:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat noemen ze een vriendin. En die mag je lekker zelf zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |