abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 april 2010 @ 13:07:36 #151
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_80080053
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef GimmeGore het volgende:
ik erger me rot aan zijn stem als ik heel eerlijk moet zijn...
ik ook

Ik luister nu dit lied

Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  donderdag 8 april 2010 @ 13:46:51 #152
298741 Postelastiek
Back in the summer of '69
pi_80081558
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef ikke043 het volgende:

[..]

ik ook

Ik luister nu dit lied
...

donderdag 8 april 2010 @ 13:59:08 #153
247161 ikke043
pi_80082007
quote:
Bryan Adams
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_80087643
wat een stilte weer
  donderdag 8 april 2010 @ 16:30:36 #155
298741 Postelastiek
Back in the summer of '69
pi_80088221
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:59 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Bryan Adams
Bryan Adams FTW

ik heb hem ontmoet btw en het is echt een heel klein mannetje! Maar echt heel vriendelijk.
  donderdag 8 april 2010 @ 16:49:45 #156
295984 Demise
I saw you look away
pi_80088948
Als ik 's avonds na bedtijd nog met mijn laptop in bed zou zitten, zouden mijn ouders de internetkabel er elke avond uittrekken. Aan de ene kant is het wel een beetje streng, maar het is aan de andere kant wel goed voor me om gewoon een duidelijk tijdsschema te hebben. Er is wel overleg mogelijk, hoor. Als er een leuke film op tv is en ik vraag voordat die film begint, of ik 'm ook af mag kijken, mag dat meestal wel.

Mooie dag weer, vandaag.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_80089402
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Demise het volgende:
Als ik 's avonds na bedtijd nog met mijn laptop in bed zou zitten, zouden mijn ouders de internetkabel er elke avond uittrekken. Aan de ene kant is het wel een beetje streng, maar het is aan de andere kant wel goed voor me om gewoon een duidelijk tijdsschema te hebben. Er is wel overleg mogelijk, hoor. Als er een leuke film op tv is en ik vraag voordat die film begint, of ik 'm ook af mag kijken, mag dat meestal wel.

Mooie dag weer, vandaag.
bij mij begon het allemaal stiekem...ik deed mijn licht uit, wachtte tot ik mij ma niet meer kon horen lopen..en ging mijn laptop erbij pakkenmet helderheid heel laag...zodat het niet zichtbaar was vanaf boven..
En uiteindelijk was het gewoon weer zichtbaar..overigens soms moest ik dingen wel stiekem doen zo laat,omdat mijn moeder het niet goed vindt tot zo laat achter d epc te zitten.
Maar ik heb het grote voordeel dat mijn moeder boven slaapt en ik beneden en beneden is alleen de douche/kelder..en daar is mijn kamer die eigenlijk een kelder was, maar nu helemaal omgebouwd is..dus als mij moeder rondloopt kan ik het horen dus paste ik me activiteiten daaraan aan

En vooral met zulk weer als nu..dan ging ik overdag liever voetballen ofzo.
En 2008 toen ik werkte stond ik iedere ochten rond half8 op en om 8.10 de deur uit om de trein te nemen. En 's avonds zat ik dan tot 2 a 3 uur achter mijn laptop..

Ik moet wel zeggen dat ik steeds vaker eraan denk om als ik in NL blijf uit huis te gaan..alleen dann zie ik op kamer gaan niet zitten..en een huisje huren lijkt me te duur (voor studiefinanciering) en veels te groot..
pi_80089481
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Demise het volgende:

Mooie dag weer, vandaag.
Inderdaad, had ik eerst ook met mijn PSP. Ik kon daarmee op MSN en ging dus als ik moest slapen in bed ermee MSN'en, en zo sliep ik elke dag dus pas rond 1'en, wat niet echt goed voor alles was. Na 2 weken is m'n pa erachtergekomen en heeft dus nu die poorten van dat ding aangesloten op z'n eigen PC waardoor hij kan zien of ik ermee online ben

En zeker, mooie dag vandaag.
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_80090086
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:03 schreef Spoortie het volgende:

[..]

Inderdaad, had ik eerst ook met mijn PSP. Ik kon daarmee op MSN en ging dus als ik moest slapen in bed ermee MSN'en, en zo sliep ik elke dag dus pas rond 1'en, wat niet echt goed voor alles was. Na 2 weken is m'n pa erachtergekomen en heeft dus nu die poorten van dat ding aangesloten op z'n eigen PC waardoor hij kan zien of ik ermee online ben

En zeker, mooie dag vandaag.
dat is balen. Gelukkig is mijn moeder niet zo thuis in de technologie.

Maar een tijdje haalde ze de modem van 't stroomnet..maar nu dat telefonie+internet via d emodem gaan..doet ze dat niet meer

Soms als ik wakker word en niet meer kan slapen..ga ik gewoon lekker achter mijn pc zitten.
  donderdag 8 april 2010 @ 17:23:19 #160
295984 Demise
I saw you look away
pi_80090344
francis998, dat klinkt in ieder geval allemaal heel doordacht. Uit huis gaan van stufi is inderdaad bijna niet te doen. Ik ben nu alvast aan het sparen, want ik wil toch echt niet mijn hele studieperiode thuis blijven wonen. Het eerste jaar sowieso wel, maar daarna ben ik al twintig en ik denk dat ik dan toch wel uit huis wil. Gelukkig betalen mijn ouders het collegegeld, dat scheelt al een hoop in de kosten, mocht ik op kamers gaan.

Spoortie, lawl, slimme vader heb jij! Hoe oud ben je nu dan? Aangezien het niet allemaal in de verleden tijd geschreven is.

Ik ben even blij! Net mijn boek gekregen van Bol.com, Verboden Tijd van Sybren Polet.
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
pi_80090688
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef Demise het volgende:
francis998, dat klinkt in ieder geval allemaal heel doordacht. Uit huis gaan van stufi is inderdaad bijna niet te doen. Ik ben nu alvast aan het sparen, want ik wil toch echt niet mijn hele studieperiode thuis blijven wonen. Het eerste jaar sowieso wel, maar daarna ben ik al twintig en ik denk dat ik dan toch wel uit huis wil. Gelukkig betalen mijn ouders het collegegeld, dat scheelt al een hoop in de kosten, mocht ik op kamers gaan.

Spoortie, lawl, slimme vader heb jij! Hoe oud ben je nu dan? Aangezien het niet allemaal in de verleden tijd geschreven is.

Ik ben even blij! Net mijn boek gekregen van Bol.com, Verboden Tijd van Sybren Polet.
Was allemaal heel onbewust...tja..ik heb geen ouders die mijn collegegeld kunnen betalen mag het allemaal zelf regelen. Ik heb het altijd zelf moeten regelen vanaf het MBO, wel heeft mijn ma een keer me het geld geleend..en dat heb ik erna terug moeten betalen..maar nu is zelfs dat onmogelijk.
EN sparen gaat momenteel wel, maar daar mag ik voorlopig niet aanzitten, aangezien als ik besluit te vertrekken naar het buitenland ik bijna 1200 voor een ticket mag gaan neertellen,en dan nog eens genoeg om de eerste paar maanden van te kunnen rondkomen, en voor een evt. terugkeer als de ib-groep me geen stufi wil geven voor buitenland.

Maar...ach..eerst moet ik voor juli nog een keuze maken wat niet echt snel gaat.

Maar ik krijg toch wel zin om opmezelf te gaan, vooral om van allerlei stomme regeltjes en gezeur af te zijn.En te kunnen doen en laten zoals ik wil.

Maar ik ben altijd gewend geweest om dingen achter de rug van mijn ouders te doen, vooral ma. Aangezien zij super kritisch is en soms overbezorgd
  donderdag 8 april 2010 @ 17:37:08 #162
295984 Demise
I saw you look away
pi_80090914
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef francis998 het volgende:

[..]

Was allemaal heel onbewust...tja..ik heb geen ouders die mijn collegegeld kunnen betalen mag het allemaal zelf regelen. Ik heb het altijd zelf moeten regelen vanaf het MBO, wel heeft mijn ma een keer me het geld geleend..en dat heb ik erna terug moeten betalen..maar nu is zelfs dat onmogelijk.
EN sparen gaat momenteel wel, maar daar mag ik voorlopig niet aanzitten, aangezien als ik besluit te vertrekken naar het buitenland ik bijna 1200 voor een ticket mag gaan neertellen,en dan nog eens genoeg om de eerste paar maanden van te kunnen rondkomen, en voor een evt. terugkeer als de ib-groep me geen stufi wil geven voor buitenland.

Maar...ach..eerst moet ik voor juli nog een keuze maken wat niet echt snel gaat.

Maar ik krijg toch wel zin om opmezelf te gaan, vooral om van allerlei stomme regeltjes en gezeur af te zijn.En te kunnen doen en laten zoals ik wil.

Maar ik ben altijd gewend geweest om dingen achter de rug van mijn ouders te doen, vooral ma. Aangezien zij super kritisch is en soms overbezorgd
Kun je dan niet op jezelf in huis gaan wonen? Gewoon om de tafel gaan zitten met je moeder en wat meer zelfstandig thuis wonen. Zelf voor je eigen eten zorgen etc. bijvoorbeeld?
pi_80091310
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef ikke043 het volgende:

[..]

ik ook
Goed luisteren, jongen zingt echt prachtig. (al kan je over smaak zelden twisten) . Het gitaarspel

Je bent echt gezegend als je iets goed kunt. Dan kan je iets bereiken.
pi_80091544
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef Demise het volgende:
16 nu.
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_80091629
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:04 schreef Autidude het volgende:

En dat gaat op 9 Juni stemmen..
Geloof me, het gros van de stemmers heeft het iq van een garnaal. Moet je eens zien hoe vluchtig het electorale landschap is. Ze vliegen van hot naar her. !
pi_80091774
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Geloof me, het gros van de stemmers heeft het iq van een garnaal. Moet je eens zien hoe vluchtig het electorale landschap is. Ze vliegen van hot naar her. !
Het gaat mij erom dat dat soort figuren op functies zitten waar ze zgn voor geleerd hebben en waar ze naar betaald krijgen terwijl ze of geen flikker uitvoeren of zwaar beroerd werk afleveren.
Ik snap met zeer grote regelmatig echt werkelijk waar niet waar die figuren met hun kop zitten..

Zo stond er vandaag een informatief kadertje in het huis aan huis krantje mbt openingstijden van het stadhuis en de aankomende feestdagen etc. Staat er dat ze op ZONDAG 23 Mei gesloten zijn.
Nou, maar goed dat ik het gelezen heb.. ik ga namelijk regelmatig op zondag naar het stadhuis

Und so weiter.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_80091936
quote:
Op donderdag 8 april 2010 18:01 schreef Autidude het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat dat soort figuren op functies zitten waar ze zgn voor geleerd hebben en waar ze naar betaald krijgen terwijl ze of geen flikker uitvoeren of zwaar beroerd werk afleveren.
Ik snap met zeer grote regelmatig echt werkelijk waar niet waar die figuren met hun kop zitten..

Zo stond er vandaag een informatief kadertje in het huis aan huis krantje mbt openingstijden van het stadhuis en de aankomende feestdagen etc. Staat er dat ze op ZONDAG 23 Mei gesloten zijn.
Nou, maar goed dat ik het gelezen heb.. ik ga namelijk regelmatig op zondag naar het stadhuis

Und so weiter.
Ik heb nooit begrepen hoe inderdaad dergelijke types worden geselecteerd. Zelden op hun schoolresultaten. Het diploma wordt hooguit als preselectiemiddel gebruikt, de eigenlijke selectie gebeurt vrijwel altijd op oneigenlijk gronden:

1 vriendjespolitiek, ons kent ons. (vooral de hogere functies, CEO's worden van een ultra shortlist aan baantjes geholpen. Zie burgemeesters ec.t .
2 uiterlijk (van m.n. de vrouwelijke medewerkers.) Vooral in commerciėle werkomgevingen. Een sexy ogende vrouw wordt gegandeerd aangenomen, ongeacht de hoeveelheid hersencellen.
3 Hoe iemand overkomt: de voorkeur gaat meestal uit naar extraverte types, de ballerige types (vooral bij commercie) . vooral niet te intelligent want die worden als bedreiging gezien
4 Etc.
  donderdag 8 april 2010 @ 18:40:55 #168
295984 Demise
I saw you look away
pi_80093055
quote:
Op donderdag 8 april 2010 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik heb nooit begrepen hoe inderdaad dergelijke types worden geselecteerd. Zelden op hun schoolresultaten. Het diploma wordt hooguit als preselectiemiddel gebruikt, de eigenlijke selectie gebeurt vrijwel altijd op oneigenlijk gronden:

1 vriendjespolitiek, ons kent ons. (vooral de hogere functies, CEO's worden van een ultra shortlist aan baantjes geholpen. Zie burgemeesters ec.t .
2 uiterlijk (van m.n. de vrouwelijke medewerkers.) Vooral in commerciėle werkomgevingen. Een sexy ogende vrouw wordt gegandeerd aangenomen, ongeacht de hoeveelheid hersencellen.
3 Hoe iemand overkomt: de voorkeur gaat meestal uit naar extraverte types, de ballerige types (vooral bij commercie) . vooral niet te intelligent want die worden als bedreiging gezien
4 Etc.
Soort zoekt soort. Hoe dommer het koffiemeisje, hoe dommer de CEO.
pi_80093523
quote:
Op donderdag 8 april 2010 18:40 schreef Demise het volgende:

[..]

Soort zoekt soort. Hoe dommer het koffiemeisje, hoe dommer de CEO.
dat is waar, ook in de zin van relaties, soms als de vrouw gigantisch opervlakkig is..is de vriend ook heel oppervlakkig.

Enne dat idee van je demise, om afspraken te maken met mijn moeder..ivm. op mezelf wonen..ik ga liever helemaal op mezelf wonen, omdat ik dan ook alles zelf bepaal..nu moet ik me veel aanpassen aan mijn ma, en mijn ma kennende gaat ze toch vaak wat op of aan te merken hebben op mijn eetgedrag enzo..en ik moet nu bijna elke ochtend van die soort drankjes als optimel drinken..om een normale stoelgang te hebben ofzo..en ik heb daar geen zin..maar heb vaak genoeg dat aangegeven..maar die intereseren haar niet veel.
Dus tja...dan liever helemaal op mijn zelf, en ze is ook overbezorgd dus vindt het fijn om te weten waar ik heen ga of wat ik ga doen..en dan niet in de zin van controle..

maar miss is het ook gewoon de leeftijd die meespeeld want ik ben 23 en dat is toch een redelijke leeftijd om op jezelf te gaan
  donderdag 8 april 2010 @ 19:03:26 #170
295984 Demise
I saw you look away
pi_80093833
quote:
Op donderdag 8 april 2010 18:54 schreef francis998 het volgende:

[..]

dat is waar, ook in de zin van relaties, soms als de vrouw gigantisch opervlakkig is..is de vriend ook heel oppervlakkig.

Enne dat idee van je demise, om afspraken te maken met mijn moeder..ivm. op mezelf wonen..ik ga liever helemaal op mezelf wonen, omdat ik dan ook alles zelf bepaal..nu moet ik me veel aanpassen aan mijn ma, en mijn ma kennende gaat ze toch vaak wat op of aan te merken hebben op mijn eetgedrag enzo..en ik moet nu bijna elke ochtend van die soort drankjes als optimel drinken..om een normale stoelgang te hebben ofzo..en ik heb daar geen zin..maar heb vaak genoeg dat aangegeven..maar die intereseren haar niet veel.
Dus tja...dan liever helemaal op mijn zelf, en ze is ook overbezorgd dus vindt het fijn om te weten waar ik heen ga of wat ik ga doen..en dan niet in de zin van controle..

maar miss is het ook gewoon de leeftijd die meespeeld want ik ben 23 en dat is toch een redelijke leeftijd om op jezelf te gaan
Klopt, het andere uiterste ook. Ik zoek in een partner (waarom typ ik altijd eerst 'panter'? ) toch wel iemand die ongeveer op hetzelfde niveau zit qua intelligentie. Je moet wel met iemand kunnen praten, zeg maar.

23 is inderdaad een mooie leeftijd om op jezelf te gaan wonen. Ik kan me ook voorstellen dat het dan makkelijker is om gewoon helemaal uit huis te gaan, maar het lijkt mij echt ontzettend saai. Ik stel me al voor dat ik thuis kom en dan niet lekker tegen iemand aan kan babbelen terwijl ik fladder en van de ene kant van de kamer naar de andere ren. Kan natuurlijk ook via de telefoon, maar dat is toch anders.
  donderdag 8 april 2010 @ 19:06:06 #171
247161 ikke043
pi_80093922
quote:
Op donderdag 8 april 2010 18:54 schreef francis998 het volgende:

Aah ik ben 19 en wordt ook gek thuis
Maar op een uitwonende stufi van 350 kun je niet een woning krijgen, verzekeringen betalen, schoolspullen etc......
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_80094125
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:03 schreef Demise het volgende:

[..]

Klopt, het andere uiterste ook. Ik zoek in een partner (waarom typ ik altijd eerst 'panter'? ) toch wel iemand die ongeveer op hetzelfde niveau zit qua intelligentie. Je moet wel met iemand kunnen praten, zeg maar.

23 is inderdaad een mooie leeftijd om op jezelf te gaan wonen. Ik kan me ook voorstellen dat het dan makkelijker is om gewoon helemaal uit huis te gaan, maar het lijkt mij echt ontzettend saai. Ik stel me al voor dat ik thuis kom en dan niet lekker tegen iemand aan kan babbelen terwijl ik fladder en van de ene kant van de kamer naar de andere ren. Kan natuurlijk ook via de telefoon, maar dat is toch anders.
Dat heb ik dus ook. Daarom twijfel ik toch heel erg..hoewel ik ergens ook mijn eigen leven wil opbouwen..en dat is makkelijker voor mij zonder mijn moeder in de buurt.
En als ik over denk dan zie ik mezelf ook niet vaak over de vloer komen bij ma, omdat ik daar dan als het ware niet meer mijn spullen heb.
En om dan echt veel te praten ofzo..nee ..zo'n typetje ben ik niet echt. Terwijl mijn moeder het type is dat alles wilt weten tot in details enzo.

Maar ik ben dus een gigantisch sociaal maar anti-sociaal type
Maar verder moet ik eer kiezen wat te doen...
pi_80094214
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:06 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Aah ik ben 19 en wordt ook gek thuis
Maar op een uitwonende stufi van 350 kun je niet een woning krijgen, verzekeringen betalen, schoolspullen etc......
Het is toch iets meer dan 350, als uitwonende en lening erbij. MAar dat is dus het minpunt, maar deels zou ik aleen huur enzo erbij krijgen..want ik betaal letterlijk alles voor mezelf al...op huur/eten enzo, welke dan meer wordt dan de 250 kostgeld nu..
  donderdag 8 april 2010 @ 19:16:27 #174
295984 Demise
I saw you look away
pi_80094284
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:53 schreef Spoortie het volgende:

[..]

16 nu.
Oh, dan ben je bijna net zo oud als ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:11 schreef francis998 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Daarom twijfel ik toch heel erg..hoewel ik ergens ook mijn eigen leven wil opbouwen..en dat is makkelijker voor mij zonder mijn moeder in de buurt.
En als ik over denk dan zie ik mezelf ook niet vaak over de vloer komen bij ma, omdat ik daar dan als het ware niet meer mijn spullen heb.
En om dan echt veel te praten ofzo..nee ..zo'n typetje ben ik niet echt. Terwijl mijn moeder het type is dat alles wilt weten tot in details enzo.

Maar ik ben dus een gigantisch sociaal maar anti-sociaal type
Maar verder moet ik eer kiezen wat te doen...
Hm. Nou, als je naar het buitenland gaat, is dat een mooie kans om te kijken of het je bevalt, op jezelf. En als je niet naar het buitenland gaat, heb je dit spaargeld om eventueel op jezelf van te gaan wonen. Hoe dan ook, is de beslissing over het buitenland dus altijd goed voor je doel (?) uit huis te gaan.
  donderdag 8 april 2010 @ 19:24:34 #175
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_80094618
zo meteen maar eens een telefoon gesprek voor morgen voorbereiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')