ik ookquote:Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef GimmeGore het volgende:
ik erger me rot aan zijn stem als ik heel eerlijk moet zijn...
Bryan Adamsquote:
Bryan Adams FTWquote:
bij mij begon het allemaal stiekem...ik deed mijn licht uit, wachtte tot ik mij ma niet meer kon horen lopen..en ging mijn laptop erbij pakkenmet helderheid heel laag...zodat het niet zichtbaar was vanaf boven..quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Demise het volgende:
Als ik 's avonds na bedtijd nog met mijn laptop in bed zou zitten, zouden mijn ouders de internetkabel er elke avond uittrekken. Aan de ene kant is het wel een beetje streng, maar het is aan de andere kant wel goed voor me om gewoon een duidelijk tijdsschema te hebben. Er is wel overleg mogelijk, hoor. Als er een leuke film op tv is en ik vraag voordat die film begint, of ik 'm ook af mag kijken, mag dat meestal wel.
Mooie dag weer, vandaag.
Inderdaad, had ik eerst ook met mijn PSP. Ik kon daarmee op MSN en ging dus als ik moest slapen in bed ermee MSN'en, en zo sliep ik elke dag dus pas rond 1'en, wat niet echt goed voor alles was. Na 2 weken is m'n pa erachtergekomen en heeft dus nu die poorten van dat ding aangesloten op z'n eigen PC waardoor hij kan zien of ik ermee online benquote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Demise het volgende:
Als ik 's avonds na bedtijd nog met mijn laptop in bed zou zitten, zouden mijn ouders de internetkabel er elke avond uittrekken. Aan de ene kant is het wel een beetje streng, maar het is aan de andere kant wel goed voor me om gewoon een duidelijk tijdsschema te hebben. Er is wel overleg mogelijk, hoor. Als er een leuke film op tv is en ik vraag voordat die film begint, of ik 'm ook af mag kijken, mag dat meestal wel.
Mooie dag weer, vandaag.
dat is balen. Gelukkig is mijn moeder niet zo thuis in de technologie.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:03 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Inderdaad, had ik eerst ook met mijn PSP. Ik kon daarmee op MSN en ging dus als ik moest slapen in bed ermee MSN'en, en zo sliep ik elke dag dus pas rond 1'en, wat niet echt goed voor alles was. Na 2 weken is m'n pa erachtergekomen en heeft dus nu die poorten van dat ding aangesloten op z'n eigen PC waardoor hij kan zien of ik ermee online ben
En zeker, mooie dag vandaag.
Was allemaal heel onbewust...tja..ik heb geen ouders die mijn collegegeld kunnen betalenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef Demise het volgende:
francis998, dat klinkt in ieder geval allemaal heel doordacht.Uit huis gaan van stufi is inderdaad bijna niet te doen. Ik ben nu alvast aan het sparen, want ik wil toch echt niet mijn hele studieperiode thuis blijven wonen. Het eerste jaar sowieso wel, maar daarna ben ik al twintig en ik denk dat ik dan toch wel uit huis wil. Gelukkig betalen mijn ouders het collegegeld, dat scheelt al een hoop in de kosten, mocht ik op kamers gaan.
Spoortie, lawl, slimme vader heb jij!Hoe oud ben je nu dan? Aangezien het niet allemaal in de verleden tijd geschreven is.
Ik ben even blij! Net mijn boek gekregen van Bol.com, Verboden Tijd van Sybren Polet.
Kun je dan niet op jezelf in huis gaan wonen? Gewoon om de tafel gaan zitten met je moeder en wat meer zelfstandig thuis wonen. Zelf voor je eigen eten zorgen etc. bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef francis998 het volgende:
[..]
Was allemaal heel onbewust...tja..ik heb geen ouders die mijn collegegeld kunnen betalenmag het allemaal zelf regelen. Ik heb het altijd zelf moeten regelen vanaf het MBO, wel heeft mijn ma een keer me het geld geleend..en dat heb ik erna terug moeten betalen..maar nu is zelfs dat onmogelijk.
EN sparen gaat momenteel wel, maar daar mag ik voorlopig niet aanzitten, aangezien als ik besluit te vertrekken naar het buitenland ik bijna 1200 voor een ticket mag gaan neertellen,en dan nog eens genoeg om de eerste paar maanden van te kunnen rondkomen, en voor een evt. terugkeer als de ib-groep me geen stufi wil geven voor buitenland.
Maar...ach..eerst moet ik voor juli nog een keuze makenwat niet echt snel gaat.
Maar ik krijg toch wel zin om opmezelf te gaan, vooral om van allerlei stomme regeltjes en gezeur af te zijn.En te kunnen doen en laten zoals ik wil.
Maar ik ben altijd gewend geweest om dingen achter de rug van mijn ouders te doen, vooral ma. Aangezien zij super kritisch is en soms overbezorgd
Goed luisteren, jongen zingt echt prachtig. (al kan je over smaak zelden twisten) . Het gitaarspelquote:
16 nu.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef Demise het volgende:
Spoortie, lawl, slimme vader heb jij!Hoe oud ben je nu dan? Aangezien het niet allemaal in de verleden tijd geschreven is.
Geloof me, het gros van de stemmers heeft het iq van een garnaal. Moet je eens zien hoe vluchtig het electorale landschap is. Ze vliegen van hot naar her.quote:
Het gaat mij erom dat dat soort figuren op functies zitten waar ze zgn voor geleerd hebben en waar ze naar betaald krijgen terwijl ze of geen flikker uitvoeren of zwaar beroerd werk afleveren.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geloof me, het gros van de stemmers heeft het iq van een garnaal. Moet je eens zien hoe vluchtig het electorale landschap is. Ze vliegen van hot naar her.!
Ik heb nooit begrepen hoe inderdaad dergelijke types worden geselecteerd. Zelden op hun schoolresultaten. Het diploma wordt hooguit als preselectiemiddel gebruikt, de eigenlijke selectie gebeurt vrijwel altijd op oneigenlijk gronden:quote:Op donderdag 8 april 2010 18:01 schreef Autidude het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat dat soort figuren op functies zitten waar ze zgn voor geleerd hebben en waar ze naar betaald krijgen terwijl ze of geen flikker uitvoeren of zwaar beroerd werk afleveren.
Ik snap met zeer grote regelmatig echt werkelijk waar niet waar die figuren met hun kop zitten..
Zo stond er vandaag een informatief kadertje in het huis aan huis krantje mbt openingstijden van het stadhuis en de aankomende feestdagen etc. Staat er dat ze op ZONDAG 23 Mei gesloten zijn.
Nou, maar goed dat ik het gelezen heb.. ik ga namelijk regelmatig op zondag naar het stadhuis
![]()
Und so weiter.
Soort zoekt soort. Hoe dommer het koffiemeisje, hoe dommer de CEO.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen hoe inderdaad dergelijke types worden geselecteerd. Zelden op hun schoolresultaten. Het diploma wordt hooguit als preselectiemiddel gebruikt, de eigenlijke selectie gebeurt vrijwel altijd op oneigenlijk gronden:
1 vriendjespolitiek, ons kent ons. (vooral de hogere functies, CEO's worden van een ultra shortlist aan baantjes geholpen. Zie burgemeesters ec.t .
2 uiterlijk (van m.n. de vrouwelijke medewerkers.) Vooral in commerciėle werkomgevingen. Een sexy ogende vrouw wordt gegandeerd aangenomen, ongeacht de hoeveelheid hersencellen.![]()
3 Hoe iemand overkomt: de voorkeur gaat meestal uit naar extraverte types, de ballerige types (vooral bij commercie) . vooral niet te intelligent want die worden als bedreiging gezien
4 Etc.
dat is waar, ook in de zin van relaties, soms als de vrouw gigantisch opervlakkig is..is de vriend ook heel oppervlakkig.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:40 schreef Demise het volgende:
[..]
Soort zoekt soort. Hoe dommer het koffiemeisje, hoe dommer de CEO.
Klopt, het andere uiterste ook. Ik zoek in een partner (waarom typ ik altijd eerst 'panter'?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:54 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat is waar, ook in de zin van relaties, soms als de vrouw gigantisch opervlakkig is..is de vriend ook heel oppervlakkig.![]()
Enne dat idee van je demise, om afspraken te maken met mijn moeder..ivm. op mezelf wonen..ik ga liever helemaal op mezelf wonen, omdat ik dan ook alles zelf bepaal..nu moet ik me veel aanpassen aan mijn ma, en mijn ma kennende gaat ze toch vaak wat op of aan te merken hebben op mijn eetgedrag enzo..en ik moet nu bijna elke ochtend van die soort drankjes als optimel drinken..om een normale stoelgang te hebben ofzo..en ik heb daar geen zin..maar heb vaak genoeg dat aangegeven..maar die intereseren haar niet veel.
Dus tja...dan liever helemaal op mijn zelf, en ze is ook overbezorgd dus vindt het fijn om te weten waar ik heen ga of wat ik ga doen..en dan niet in de zin van controle..
maar miss is het ook gewoon de leeftijd die meespeeld want ik ben 23 en dat is toch een redelijke leeftijd om op jezelf te gaan
Aah ik ben 19 en wordt ook gek thuisquote:Op donderdag 8 april 2010 18:54 schreef francis998 het volgende:
maar miss is het ook gewoon de leeftijd die meespeeld want ik ben 23 en dat is toch een redelijke leeftijd om op jezelf te gaan
Dat heb ik dus ook. Daarom twijfel ik toch heel erg..hoewel ik ergens ook mijn eigen leven wil opbouwen..en dat is makkelijker voor mij zonder mijn moeder in de buurt.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:03 schreef Demise het volgende:
[..]
Klopt, het andere uiterste ook. Ik zoek in een partner (waarom typ ik altijd eerst 'panter'?) toch wel iemand die ongeveer op hetzelfde niveau zit qua intelligentie. Je moet wel met iemand kunnen praten, zeg maar.
23 is inderdaad een mooie leeftijd om op jezelf te gaan wonen. Ik kan me ook voorstellen dat het dan makkelijker is om gewoon helemaal uit huis te gaan, maar het lijkt mij echt ontzettend saai.Ik stel me al voor dat ik thuis kom en dan niet lekker tegen iemand aan kan babbelen terwijl ik fladder en van de ene kant van de kamer naar de andere ren. Kan natuurlijk ook via de telefoon, maar dat is toch anders.
Het is toch iets meer dan 350, als uitwonende en lening erbij. MAar dat is dus het minpunt, maar deels zou ik aleen huur enzo erbij krijgen..want ik betaal letterlijk alles voor mezelf al...op huur/eten enzo, welke dan meer wordt dan de 250 kostgeld nu..quote:Op donderdag 8 april 2010 19:06 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Aah ik ben 19 en wordt ook gek thuis
Maar op een uitwonende stufi van 350 kun je niet een woning krijgen, verzekeringen betalen, schoolspullen etc......
Oh, dan ben je bijna net zo oud als ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm. Nou, als je naar het buitenland gaat, is dat een mooie kans om te kijken of het je bevalt, op jezelf. En als je niet naar het buitenland gaat, heb je dit spaargeld om eventueel op jezelf van te gaan wonen. Hoe dan ook, is de beslissing over het buitenland dus altijd goed voor je doel (?) uit huis te gaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:11 schreef francis998 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Daarom twijfel ik toch heel erg..hoewel ik ergens ook mijn eigen leven wil opbouwen..en dat is makkelijker voor mij zonder mijn moeder in de buurt.
En als ik over denk dan zie ik mezelf ook niet vaak over de vloer komen bij ma, omdat ik daar dan als het ware niet meer mijn spullen heb.
En om dan echt veel te praten ofzo..nee ..zo'n typetje ben ik niet echt. Terwijl mijn moeder het type is dat alles wilt weten tot in details enzo.
Maar ik ben dus een gigantisch sociaal maar anti-sociaal type
Maar verder moet ik eer kiezen wat te doen...
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |