abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80063448
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:06 schreef Demise het volgende:

[..]

En ik ben geen kind meer. Plus, mijn ouders zijn weg en ik hoef morgen pas om negen uur de deur uit. Het zit er wel dik in dat als ik straks opeens weg ben, mijn ouders dus thuis zijn gekomen.
Je kunt hier ook niet ongemerkt vroeg naar bed.
Echt wel je bent nog steeds een kind van je ouders
Wat dan wel? jong volwassenen?

Weltrusten voor straks
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 7 april 2010 @ 22:12:11 #127
295984 Demise
I saw you look away
pi_80063571
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:05 schreef francis998 het volgende:

[..]

In het geval dat iemand zou huilen, kijk ik natuurlijk eerst of het echt iets ernstigs is of iets "simpelers", maar meestal merk ik dat soort dingen nooit...
Zelf ben ik iemand die soms juist express tegen de norm in probeert te gaan, tuurlijk met kleine dingen..en zonder echt overlast te verzorgen.

En ik vindt het juist niet prettig dat mensen stilstaan bij mijn gedrag. Of wat ik doe of niet doe. Zelf van mijn moeder vindt ik het soms irritant,en de mensen proberen alleen maar vriendelijk te zijn, en dar kan ik me echt aan ergeren.

En tja..opdringerige mensen die ken, mijn moeder is daar een van..soms als ik ff over mijnt oeren ben gegaan dan wil ik er niet over praten om me te kalmeren..en dan begint zij haar mening te geven of iets op of aan te merken..waardoor ik toch ga/(moet) praten.
Waarom vind je dat niet prettig? Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om geanalyseerd te worden, maar uiteindelijk ben jij toch degene die bepaalt wat jij doet. Je hoeft niet naar iemand te luisteren. En dat herken ik wel, dat je een beetje gedwongen wordt om te praten, dat is echt heel erg vervelend.

Ik moet om 21:30 de douche in, 22:00 in bed liggen. Vrijdags en zaterdags is dat een uurtje later. En ik ben weliswaar een kind van mijn ouders, maar kind klinkt zo denigrerend.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_80063673
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:12 schreef Demise het volgende:

[..]

Waarom vind je dat niet prettig? Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om geanalyseerd te worden, maar uiteindelijk ben jij toch degene die bepaalt wat jij doet. Je hoeft niet naar iemand te luisteren. En dat herken ik wel, dat je een beetje gedwongen wordt om te praten, dat is echt heel erg vervelend.

Ik moet om 21:30 de douche in, 22:00 in bed liggen. Vrijdags en zaterdags is dat een uurtje later. En ik ben weliswaar een kind van mijn ouders, maar kind klinkt zo denigrerend.
Arm meisje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80063699
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:39 schreef Demise het volgende:

[..]

Ik erger me eigenlijk niet aan mensen, maar wel aan het conform de sociale regels reageren en je gedragen. Dat is meestal onlosmakelijk verbonden met mensen, dus ik vind het wel eens moeilijk om me niet aan iemand te ergeren alleen omdat ik een bepaalde situatie verwacht. Mensen negeer ik als het me zo uitkomt.
Zo vind ik het bijvoorbeeld leuk om af en toe een huppeltje te maken als ik vrolijk ben. Dat doe ik dan net zo gemakkelijk op het station of in de trein, dat mensen me dan vreemd aanstaren, ach. Het is niet mijn probleem dat de wereld zo bekrompen raakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehe, dat doe ik ook wel eens, leipe shit
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef Postelastiek het volgende:

[..]

* robuust89 gaat mee met ikke
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:03 schreef Sitethief het volgende:
Overigens kan geen enkele nt' er mij vertellen wat dan normaal zou moeten inhouden . Laat staan duidelijk te defineren waarom wat ik doe niet normaal is. Ik heb daar ook speciaal twee t-shirts voor, "Ik kan er niks aan doen, ik ben nu eenmaal zo!" en "Als je altijd achter de kudde aanloopt, sjouw je de hele dag door de stront!".
omg, baas!
ik ga zo'n shirt laten maken, met Als je altijd achter de kudde aanloopt voorop, en de rest achterop wheheh

idd, "nou, vertel me eens, wat is dat "normaal" doen dan? leg eens uit "

owja, ik wens u allen een goede nachtrust toe, dat je maar over sterrenkijkende autistische naar metal luisterende schaapjes mag dromen
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_80063739
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:08 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Maar moet je dan om 2200 naar bed
17 jaar.
pi_80063820
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

17 jaar.
Geen idee of ik toen nog een bedtijd had op die leeftijd
14 SHADES OF GREY
  woensdag 7 april 2010 @ 22:17:37 #132
295984 Demise
I saw you look away
pi_80063843
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

17 jaar.
Ik word vanzelf ouder, jullie niet jonger.

En eh... Nou, ik ga dus maar eens naar bed. Om iedereen maar even in één klap gelijk te geven en wat leedvermaak te bezorgen.
Welterusten!
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_80063941
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:17 schreef Demise het volgende:

[..]

En eh... Nou, ik ga dus maar eens naar bed. Om iedereen maar even in één klap gelijk te geven en wat leedvermaak te bezorgen.
Welterusten!
Weltrusten

En leeftijd is ook maar een getal
14 SHADES OF GREY
pi_80063957
quote:

[..]

Jij hebt nog een leven voor je. Dat van mij is praktisch/maatschappelijk voorbij.
quote:
Welterusten!
Welterusten.

[ Bericht 4% gewijzigd door EchtGaaf op 07-04-2010 22:55:52 ]
pi_80064014
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:12 schreef Demise het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk niet waarom, want ik vindt het heerlijk alle aandacht te krijgen van bekenden..maar bij onbekenden zou ik soms het liefst onzichtbaar zijn.
Maar dat gaat niet, vaak spreken mensen mij toch aan. Laatst ergens iets gaan halen met mijn ma, binne is het klein, dus buiten blijven wachten..en er was een mw. in een soort rollator..en ik had zoiets..van..nee, please spreek me niet aan..en het eerste wat ik merk is dat die persoon mij aanspreekt en een praatje probeert e maken.
En dan voel ik me zo ongemakkelijk en ten tweede ik ben een slechte prater..en soms reageer ik gewoon heel bot terug, net als wanneer mijn ma iets verteld..dan zeg ik gewoon ... 1 woord terug..meestal iets van ah...ow...etc.
En dat heb ik gelijk het etiket opgeplakt gekregen dat het me gewoon geen moer interesseerd, terwijl ik gewoon niks anders heb om terug te zetten.

En verder..ach..dat had ik ook op mijn 20 ste kreeg ik zo vaak de indirecte boodschap:"je moet naar bed" of iets in die trend over me heen. Alleen dan in de vorm, van moeten we niet gaan slapen..je moet morgen vroeg op.

Maar nu met mijn laptop valt het mee, ik ga gewoon in mijn bed zitten met laptop..en ma komt naar boven.

Ach..wees blij..je bent nog kind, kind zijn is leuk .
pi_80064065
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, volgens mij geen 10 uur.

Maar het is wel verstandig. je hebt op die leeftijd wel veel slaap nodig.
  woensdag 7 april 2010 @ 22:21:57 #137
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_80064128
quote:

[..]

welles
quote:
Welterusten!
Welterusten
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  woensdag 7 april 2010 @ 22:59:23 #138
298741 Postelastiek
Back in the summer of '69
pi_80066057
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zolang ik niet tot 2 uur 's nachts bleef rondspoken mocht ik het toen gewoon zelf weten
  woensdag 7 april 2010 @ 23:03:25 #139
247161 ikke043
pi_80066219
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:59 schreef Postelastiek het volgende:

[..]

Zolang ik niet tot 2 uur 's nachts bleef rondspoken mocht ik het toen gewoon zelf weten
Ik moest tot mijn 14de om 2200 naar bed. En daar ging ik dan tv kijken

tegenwoordig geef ik het juiste voorbeeld door om 1900 naar bed te gaan en tv te kijken
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  woensdag 7 april 2010 @ 23:10:46 #140
298741 Postelastiek
pi_80066523
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:03 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Ik moest tot mijn 14de om 2200 naar bed. En daar ging ik dan tv kijken

tegenwoordig geef ik het juiste voorbeeld door om 1900 naar bed te gaan en tv te kijken
Ik neem me nu elke avond heel hard voor om op tijd naar bed te gaan...
  woensdag 7 april 2010 @ 23:15:10 #141
247161 ikke043
pi_80066722
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:10 schreef Postelastiek het volgende:

[..]

Ik neem me nu elke avond heel hard voor om op tijd naar bed te gaan...
Daar is niks aan hoor, technologie verkloot het. De iPod zorgt voor fok! En de tv voor CC

life's a bitch
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  woensdag 7 april 2010 @ 23:22:04 #142
298741 Postelastiek
pi_80067030
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:15 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Daar is niks aan hoor, technologie verkloot het. De iPod zorgt voor fok! En de tv voor CC

life's a bitch
Ik vind die iPod zo kut typen... Maar da's vast een kwestie van wennen
  woensdag 7 april 2010 @ 23:39:14 #143
247161 ikke043
pi_80067716
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:22 schreef Postelastiek het volgende:

[..]

Ik vind die iPod zo kut typen... Maar da's vast een kwestie van wennen
Yep, ik kan nu bijna net zo snel als op een pc typen
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_80069728
Ik zat net te bedenken dat ik misschien wel lastig slaap omdat ik onbewust geniet van de stilte van de nacht. Alleen nu is het niet meer onbewust. Ik besef mij net dat ik de stilte als heel erg prettig ervaar.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  donderdag 8 april 2010 @ 09:53:14 #145
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_80073606
hihihi ik leef nog...

Ik was dinsdag bij een open avond voor een andere opleiding, eerste jaar is gecombineerd met sociaal maatschappelijk werk.

Mevrouw: je kan wél sociaal maatschappelijk werk in deeltijd doen, maar juridisch niet
Marion: maar ik ben niet sociaal.
Mevrouw:
  donderdag 8 april 2010 @ 10:24:37 #146
298741 Postelastiek
pi_80074374
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:53 schreef GimmeGore het volgende:
hihihi ik leef nog...

Ik was dinsdag bij een open avond voor een andere opleiding, eerste jaar is gecombineerd met sociaal maatschappelijk werk.

Mevrouw: je kan wél sociaal maatschappelijk werk in deeltijd doen, maar juridisch niet
Mevrouw:
Ik kan me ook helemaal voorstellen hoe die mevrouw moet hebben gekeken
pi_80077694
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:53 schreef GimmeGore het volgende:
hihihi ik leef nog...

Mevrouw:

Ik zie dit al voor me

PD. ben der weer bij hoor voor vandaag!
pi_80077764
Hoe gezegend een mens kan zijn.

't jong is 17 jaar oud
  donderdag 8 april 2010 @ 12:10:07 #149
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_80078103
ik erger me rot aan zijn stem als ik heel eerlijk moet zijn...
pi_80079947
Krijg ik net een aanmaning van de zorgverzekering, ik loop een maandje achter.

Staat er dat als ik niet betaal dat ze mijn aanvullende verzekering gaan beeindigen.. Dat hebben ze ruim een half jaar geleden al gedaan en ik heb dus geeneens een aanvullende verzekering.
Dan staat er dat ik binnen 5 dagen moet betalen. Dus ik kijk naar de datum van de brief; 27 Maart.. !!!!
Vervolgens volgt de betreffende nota met daaronder de tekst. betalen voor 20-04-2010.

Dat is dus MBO niveau met dito salaris.. Ze weten niet eens wat ze schrijven.
En dat gaat op 9 Juni stemmen..

pfff.. ik ga lekker fietsen, het is mooi weer!
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')