Ik was in de veronderstelling dat die macbooks duurder waren, daarom heb ik toen der tijd ook een beeldscherm gekocht.quote:
Zo'n duur apparaat en niet eens een paar knoppen met leestekens en een SHIFT voor hoofdletters...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
mac is de beste ik heb een macbook van mijn vader gekregen daarnaast heb ik een iphone 4 eerst wilde ik een htc maar dat is geen apple dus heb ik toch de iphone 4 gekregen wel duur mrja is het dubbel en dwars waard ik begon met de ipod nano en toen was ik al meteen verliefd op apple maar toen had ik dus meteen een ipod touch gekocht zo wat een genot maar nu gewoon iphone nu wil ik ook een ipad omdat die beroemdheden ook een ipad gebruiken ook bij vois of hollend gebruiken ze ook een mobiele touchscreen computer weet je misschien hoeveel hij kost want ik wil er echt graag een van mijn vader help
SaFAALiquote:Op donderdag 16 december 2010 17:47 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Zo'n duur apparaat en niet eens een paar knoppen met leestekens en een SHIFT voor hoofdletters...
Edit: spellingscontrole zit blijkbaar ook niet in Safari...
Oke.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:07 schreef deepart het volgende:
Mac is als een hele mooie wagen met een grasmaaier motor.
Het onrendabelenuurtje is weer aangebroken blijkbaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:47 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Zo'n duur apparaat en niet eens een paar knoppen met leestekens en een SHIFT voor hoofdletters...
Edit: spellingscontrole zit blijkbaar ook niet in Safari...
watquote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Het onrendabelenuurtje is weer aangebroken blijkbaar.![]()
Toch merkwaardig dat Safari hier draait als een baas (met glims én met spellingscontrole), en maarliefst twéé SHIFT-knoppen en uitgebreide leestekenset aanwezig zijn.
Gore faalhaas, lul geen onwaarheden als je ze niet hard kunt maken.
Koop niet bij de TU-shop btw, ik kreeg een belletje na een paar maanden en moest alles met terugwerkende kracht (+boete van 200 ekkies) terugbetalen. Desalniettemin nog steeds waar voor mijn geld.
Alleen daaruit blijkt al wat de marge op die dingen is.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, TU Delft student. Dat was ik ook zogenaamd, 12% korting is niet verkeerd.
Ik kreeg na zo'n 6 maanden het telefoontje denk ik. Ik moest mijn kaart kunnen overleggen wat deze G natuurlijk niet kon. Ik heb het geprobeerd met een vervalsing maar daar trapten ze niet in.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wat
Half GoT heeft hem daar besteld en ik heb hem nu al > een half jaar, veel mensen daar al langer. Nooit wat over gehoord en ze vragen niet om controle. Dus ze zouden dan achteraf iedereen om controle moeten gaan vragen etc, lijkt me nogal sterk dat ze dat gaan doen.
Want? Verkoopprijs zegt niks over marge.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alleen daaruit blijkt al wat de marge op die dingen is.
Grapjas.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:07 schreef deepart het volgende:
Mac is als een hele mooie wagen met een grasmaaier motor.
Ik hang dan wel op, mijn korting is mijn korting nu. kaoulo's moeten wegblijven.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:55 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik kreeg na zo'n 6 maanden het telefoontje denk ik. Ik moest mijn kaart kunnen overleggen wat deze G natuurlijk niet kon. Ik heb het geprobeerd met een vervalsing maar daar trapten ze niet in.
Als je zo'n percentage weg kunt geven wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Want? Verkoopprijs zegt niks over marge.
Ze geven het niet weg, de (bijv.) TU Delft betaalt daarvoor of ze hebben een deal met Apple. Tenminste, dat denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je zo'n percentage weg kunt geven wel.
Dat dacht ik ook maar dan heb je direct een flinke claim aan je neus hangen en dreigen ze met rechtsvervolging. Nu brengen ze alleen administratieve en bedrijfskosten (200 ekkies) + teveel betaalde korting in rekening.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik hang dan wel op, mijn korting is mijn korting nu. kaoulo's moeten wegblijven.
Een hoop blablaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar dan heb je direct een flinke claim aan je neus hangen en dreigen ze met rechtsvervolging. Nu brengen ze alleen administratieve en bedrijfskosten (200 ekkies) + teveel betaalde korting in rekening.
Ik hoop dat dit een troll is. Of dat ik niet gebeld word.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar dan heb je direct een flinke claim aan je neus hangen en dreigen ze met rechtsvervolging. Nu brengen ze alleen administratieve en bedrijfskosten (200 ekkies) + teveel betaalde korting in rekening.
Lees zijn post eens dumbass... Ik snap ook wel dat er een SHIFT knop op zit en spellingscontrole.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Het onrendabelenuurtje is weer aangebroken blijkbaar.![]()
Toch merkwaardig dat Safari hier draait als een baas (met glims én met spellingscontrole), en maarliefst twéé SHIFT-knoppen en uitgebreide leestekenset aanwezig zijn.
Gore faalhaas, lul geen onwaarheden als je ze niet hard kunt maken.
Koop niet bij de TU-shop btw, ik kreeg een belletje na een paar maanden en moest alles met terugwerkende kracht (+boete van 200 ekkies) terugbetalen. Desalniettemin nog steeds waar voor mijn geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |