Je kunt op die dag exclusieve zwarte mac's krijgen (zwart geborsteld staal). Sowieso doen dus!quote:
Een notebook die fijner werkt, betere batterijduur heeft en er nog beter uitziet dan de MacBook Pro moet ik nog tegenkomen. Was elke euro waard.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Lysdexie het volgende:
iMac is voor de mooiboys, en Windows 7 voor de coolboys.
Wat werkt er nu écht beter dan? Jammer dat je de batterij niet kunt vervangen als ie leeg is of kapot gaatquote:Op donderdag 16 december 2010 16:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een notebook die fijner werkt, betere batterijduur heeft en er nog beter uitziet dan de MacBook Pro moet ik nog tegenkomen. Was elke euro waard.
Kan wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat werkt er nu écht beter dan? Jammer dat je de batterij niet kunt vervangen als ie leeg is of kapot gaat
Jij hebt een 13" Macbook Pro. De resolutie van mijn iPhone is zelfs nog groter.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een notebook die fijner werkt, betere batterijduur heeft en er nog beter uitziet dan de MacBook Pro moet ik nog tegenkomen. Was elke euro waard.
Jij snapt het.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat werkt er nu écht beter dan? Jammer dat je de batterij niet kunt vervangen als ie leeg is of kapot gaat
Voor 750 euro extra tov. een Dell XPS met veel betere specs mag je ook wel wat verwachten heOp zijn minst meer dan 2 usb 2.0 poorten
![]()
Ik werk dagelijks in Eclipse op dat ding en dat gaat prima, zou geen 15" willen en er het geld ook niet voor overhebben. En de resolutie van mijn iPhone (640x940) is nog altijd lager dan die van mijn MBP. (1280x800)quote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij hebt een 13" Macbook Pro. De resolutie van mijn iPhone is zelfs nog groter.
Ik zou toch liever zo'n 15" willen.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik werk dagelijks in Eclipse op dat ding en dat gaat prima, zou geen 15" willen en er het geld ook niet voor overhebben. En de resolutie van mijn iPhone (640x940) is nog altijd lager dan die van mijn MBP. (1280x800)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beiden hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Lysdexie het volgende:
iMac is voor de mooiboys, en Windows 7 voor de coolboys.
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:49 schreef Blakablaka het volgende:
Ik: Als ik later groot ben ga ik Apple bombarderen mama.
Mama: Dan vernietig je de hele wereld.
Toen pakte mama haar iMac erbij.
En daarmee vernietigde ze mijn toekomsrdroom.Ik werk liever op mijn Macbok Pro dan op mijn high-end windows game pc van 2100 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hå dat zal 'm leren! Tik 'm aanquote:Op donderdag 16 december 2010 16:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik werk liever op mijn Macbok Pro dan op mijn high-end windows game pc van 2100 euro.
Is het niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:07 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Wat ik niet snap... Waarom is een Macbook duurder dan een fokking groot mac beeldscherm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |