faalhaas, waar is je iPad?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:16 schreef Panzermaus het volgende:
Ik typ dit vanaf mijn MacBook Pro 13" (2010) met mijn spiksplinternieuwe iPhone 4 in mijn broekzak. Het leven is goed.
Die wil ik niet. Mijn desktop is gewoon een zelfbouwdesktop (Windows 7) voor gamen en alles, mijn MacBook Pro is voor studie & andere shit en mijn iPhone is nu mijn telefoon.quote:
Al deed je het voor niets knul, ga maar lekker hobbyen in het weekend.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef synnath het volgende:
Voor de helft bouw ik een snellere Windows PC voor je.
je hebt nog 40 minuten voordat je batterij leeg is!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:50 schreef Lindstrøm. het volgende:
[ afbeelding ]
Sent from my Apple MacBook
zie hier een Windows gebruiker.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je hebt nog 40 minuten voordat je batterij leeg is!
ja dus?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
zie hier een Windows gebruiker.
mac is de beste ik heb een macbook van mijn vader gekregen daarnaast heb ik een iphone 4 eerst wilde ik een htc maar dat is geen apple dus heb ik toch de iphone 4 gekregen wel duur mrja is het dubbel en dwars waard ik begon met de ipod nano en toen was ik al meteen verliefd op apple maar toen had ik dus meteen een ipod touch gekocht zo wat een genot maar nu gewoon iphone nu wil ik ook een ipad omdat die beroemdheden ook een ipad gebruiken ook bij vois of hollend gebruiken ze ook een mobiele touchscreen computer weet je misschien hoeveel hij kost want ik wil er echt graag een van mijn vader helpquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:54 schreef Zuunigerd het volgende:
Die dingen zijn veel te duur voor wat ze aan hardware bieden.
Pauper ouders, wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 00:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
IK BEN 17 EN VERDIEN MEER DAN MIJN OUDERS!
(Apart dan he, samem verdienen ze meer)
Hoe goed je specs ook zijn, het blijft een lawaaiig plastic bakbeest met fucking Windowsquote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef deepart het volgende:
Mijn laptop heeft een Full High Definition (1920X1080) WLED with TrueLife scherm. I5 processor. 4096MB (2x2048) 1333MHz DDR3 Dual Channel. 500gb hd. 512 MB ATI Mobility Radeon HD 4570. 3Yr In-Home Warranty Support, including evenings and Saturdays.
10 maanden geleden heeft hij 680 euro gekost.
Super tevreden ermee.
Wat krijg je NU voor 680 euro als je een apple koopt?
Hij maakt geen geluid. En windows 7 werkt uitermate goed en draait enorm stabiel.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:48 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoe goed je specs ook zijn, het blijft een lawaaiig plastic bakbeest met fucking Windows.
Uhuquote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij maakt geen geluid. En windows 7 werkt uitermate goed en draait enorm stabiel.
T is je boi deepart
nerds.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]_! ASP C SHARP HAHAHAHAHAHAHAHAHA
java python c++ dat zijn pas bazen talen
Je kunt op die dag exclusieve zwarte mac's krijgen (zwart geborsteld staal). Sowieso doen dus!quote:
Een notebook die fijner werkt, betere batterijduur heeft en er nog beter uitziet dan de MacBook Pro moet ik nog tegenkomen. Was elke euro waard.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Lysdexie het volgende:
iMac is voor de mooiboys, en Windows 7 voor de coolboys.
Wat werkt er nu écht beter dan? Jammer dat je de batterij niet kunt vervangen als ie leeg is of kapot gaatquote:Op donderdag 16 december 2010 16:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een notebook die fijner werkt, betere batterijduur heeft en er nog beter uitziet dan de MacBook Pro moet ik nog tegenkomen. Was elke euro waard.
Kan wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat werkt er nu écht beter dan? Jammer dat je de batterij niet kunt vervangen als ie leeg is of kapot gaat
Jij hebt een 13" Macbook Pro. De resolutie van mijn iPhone is zelfs nog groter.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een notebook die fijner werkt, betere batterijduur heeft en er nog beter uitziet dan de MacBook Pro moet ik nog tegenkomen. Was elke euro waard.
Jij snapt het.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat werkt er nu écht beter dan? Jammer dat je de batterij niet kunt vervangen als ie leeg is of kapot gaat
Voor 750 euro extra tov. een Dell XPS met veel betere specs mag je ook wel wat verwachten heOp zijn minst meer dan 2 usb 2.0 poorten
![]()
Ik werk dagelijks in Eclipse op dat ding en dat gaat prima, zou geen 15" willen en er het geld ook niet voor overhebben. En de resolutie van mijn iPhone (640x940) is nog altijd lager dan die van mijn MBP. (1280x800)quote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij hebt een 13" Macbook Pro. De resolutie van mijn iPhone is zelfs nog groter.
Ik zou toch liever zo'n 15" willen.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik werk dagelijks in Eclipse op dat ding en dat gaat prima, zou geen 15" willen en er het geld ook niet voor overhebben. En de resolutie van mijn iPhone (640x940) is nog altijd lager dan die van mijn MBP. (1280x800)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beiden hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Lysdexie het volgende:
iMac is voor de mooiboys, en Windows 7 voor de coolboys.
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:49 schreef Blakablaka het volgende:
Ik: Als ik later groot ben ga ik Apple bombarderen mama.
Mama: Dan vernietig je de hele wereld.
Toen pakte mama haar iMac erbij.
En daarmee vernietigde ze mijn toekomsrdroom.Ik werk liever op mijn Macbok Pro dan op mijn high-end windows game pc van 2100 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hå dat zal 'm leren! Tik 'm aanquote:Op donderdag 16 december 2010 16:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik werk liever op mijn Macbok Pro dan op mijn high-end windows game pc van 2100 euro.
Is het niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:07 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Wat ik niet snap... Waarom is een Macbook duurder dan een fokking groot mac beeldscherm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |