...quote:Op woensdag 14 april 2010 00:12 schreef Ipho het volgende:
heb me weer kostelijk vermaakt bij het trieste zooitje wat zich hier voor leent!
Wat me opvalt dat het ook altijd van die gouden kettingnamen zijn!
Met je bek aan de astma pompen, kind in je balleg maar lekker blijven door roken paupers
Kut.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef sinadO het volgende:
Eens kijken of ik vandaag niet weer in slaap val na 5 minuten. Gezien het feit dat ik wat gedronken heb is de kans aanwezig.
perfecte samenvattingquote:
anders kijk je de uitzending voor je populair mee praat pauper.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:36 schreef Xs2Shanna het volgende:
Pascalle en haar vriend zijn nog de normaalste van het stel.
Die jongen zet zich echt 1000000% in!
*Checkt fobo*quote:Op woensdag 14 april 2010 09:56 schreef Ipho het volgende:
[..]
anders kijk je de uitzending voor je populair mee praat pauper.
Daar gaat het niet om, hij doet wél zijn best door een berekening te maken etc...quote:Op woensdag 14 april 2010 10:13 schreef Fortitude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
850 euro per maand.Gek he dat je financieel niet rond komt.
alle tienermoeders zijn niet 100%quote:Op woensdag 14 april 2010 10:42 schreef Xs2Shanna het volgende:
Trouwens die moeder van dat kind met Astma, die is toch niet helemaal 100%?
Mensen op een internet profiel beoordelen! Pauperquote:Op woensdag 14 april 2010 10:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
*Checkt fobo*
En dat noemt mij een pauper?![]()
![]()
Ja, die ze zelf veroorzaakt heeft overigens,,quote:Op woensdag 14 april 2010 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
Meid van 17: "Ja ik heb een moeilijke jeugd gehad.."_!
Inderdaad, en volgens mij is met 17 je jeugd nog helemaal niet afgelopen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ja, die ze zelf veroorzaakt heeft overigens,,
Vind niet dat je die conclusie zo snel kunt trekkenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ja, die ze zelf veroorzaakt heeft overigens,,
Die was 16 en ze maakte het er zelf naar.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:31 schreef Xs2Shanna het volgende:
Heeft ze zelf verteld.
"Ja, nou ik stak echt van alles in brand enzow, ja en dat maakte we zelf van die bommen, en niemand durfde hem dan in de prullenbak te gooien, nou dat deed ik dan wel effe hoor, geef die bom maar aan mij, nou dan snel wegrennen en verstoppen natuurlijk, ja dat soort dingen deed ik wel"
En dan niet te spreken over het chillen tesamen met alchol en drugs met haar stoere matties...
Toen ik 13 was speelde ik nog oorlog onder de wijkbruggetjes met mijn buurjongetjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |