quote:Op woensdag 21 april 2010 00:26 schreef dalaiblama het volgende:
Lekker gevoel geeft dat he, mensen die je niet kent en die minder snugger zijn helemaal tot de grond toe affikken.
Ga je toch wel met een gevoel naar bed van 'Sjohee, die zit!. Kankerlosers. Ha!"
Another exciting day for Superdouche, because being a real douche isn't all about superpowers. It's an art.
Godverkankertyfus!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:56 schreef sinadO het volgende:
Nou, nieuwe ronde nieuwe kansen!! Misschien dat ik (TS dus!) deze keer wakker blijf en het ook eens een keer kan kijken?
Ik heb alleen nog maar de eerste 5 minuten van de eerste aflevering gezien.quote:
Groeien op voor galg&rad, hoe goed de bedoelingen ook allemaal zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:12 schreef Yreal het volgende:
Die hoeren zelf zijn toch al afgeschreven, voor die kinderen is het alleen zo verneukt om zo ter wereld te komen
We hebben uitzending gemist nog.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar de eerste 5 minuten van de eerste aflevering gezien.
True that . Wat een egotripperij , ik zou me kapot schamen als mn kind (most likely) iets zou mankeren in de trend van astma , allergie etc .quote:Op woensdag 21 april 2010 07:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Begin die lui die gewoon blijven roken tijdens hun zwangerschap steeds meer te haten.. kunnen nu al geen verantwoording nemen voor het kind en het is er nog niet eens....
Het beeld van sbs 6 gemist is wel echt kut . Nu we toch in KLB zittenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We hebben uitzending gemist nog.
Tja is gewoon nu al bezig t kind totaal te verpesten.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:02 schreef Righteous het volgende:
[..]
True that . Wat een egotripperij , ik zou me kapot schamen als mn kind (most likely) iets zou mankeren in de trend van astma , allergie etc .
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Als ze te dom zijn om een rubber te gebruiken dan moet je ook niet verwachten dat ze weten dat roken slecht is voor je gezondheid en die van de babbie.
quote:Op woensdag 21 april 2010 08:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar de eerste 5 minuten van de eerste aflevering gezien.
Moordneigingen krijg je ervan.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wijf met die goudkleurige jas is echt extreem dom, IQ van rond de 60 schat ik zo
Ook echt dat de dokter zei dat ze moest stoppen of teminste minderen met roken, zodra ze buiten was stak ze er een op.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wijf met die goudkleurige jas is echt extreem dom, IQ van rond de 60 schat ik zo
Als je dat nog niet eens kan laten voor je kind wordt het al per definitie niks.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:30 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Ook echt dat de dokter zei dat ze moest stoppen of teminste minderen met roken, zodra ze buiten was stak ze er een op.
60, staat dat voor het aantal kerels wat er op de gemiddelde zaterdagavond overheen gaat?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
Lezen stiekem wel mee.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:41 schreef StephanL het volgende:
Dat er nog niemand heeft gereageerd van die moeders of familie
Had waarschijnlijk door dat het zonde van zn tijd was . Aan inzicht geen gebrekquote:Op woensdag 21 april 2010 19:27 schreef June. het volgende:
Die gyneacoloog faalde trouwens ook hard. Hij had best meer kunnen uitleggen over het roken en er meer op moeten aandringen dat ze moest stoppen i.p.v. ''zie maar wat je ermee mee doet''
Ja lach maar, ik zit er maar mooi mee.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 21 april 2010 19:28 schreef Righteous het volgende:
[..]
Had waarschijnlijk door dat het zonde van zn tijd was . Aan inzicht geen gebrek
Wat verwacht je dan van tienermoeders?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:56 schreef Equites het volgende:
Godverdomme kom ik toch van een koude kermis thuis, deze zijn heul niet lekker, maar dom en vies
Je username spreekt boekdelenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van tienermoeders?
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:13 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik zit er maar mooi mee.
Ja, da's kut ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Een topic openen voor een programma maar er zelf niets van zien omdat je net op die tijd steeds in slaap valt
Gecombineerd met overbevolking wordt dat echt leuk in de toekomstquote:Op donderdag 22 april 2010 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idiocracy komt dichter- en dichterbij
T zijn ook bijna allemaal van die probleem gezinnetjes . Papa alcoholist , mama kan het niet aan en allemaal roken .quote:Op donderdag 22 april 2010 07:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het erge is nog wel dat dat figuur met die gouden jas denkt dat ze nog volkomen in haar gelijk staat ook omdat het zo moeilijk is te stoppen met roken als de rest in het huis wel rookt.
Duidelijk een gevalletje van geen ruggengraat hebben.
Idiote meiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |