FF volgen ditquote:Op donderdag 15 april 2010 09:26 schreef Chai het volgende:
Dat vond ik ook een aparte uitspraak. Als je toch financieel steunt kun je dat beter in belangrijkere dingen stoppen. Tweedehands kleren kunnen best voor kleine kinderen, die groeien toch nog heel hard.
Inderdaad. Wij hadden thuis geld genoeg, maar mijn ouders gaven het niet uit aan dure, nieuwe (merk)kleding. We hadden een leuk winkeltje in de buurt voor tweedehands kleding en speelgoed. Zij namen ook onze kleding weer terug als wij er uitgegroeid waren. Los van de keuze om geld niet nodeloos uit te geven, deden mijn ouders het ook omdat het duurzamer is om spullen opnieuw te gebruiken in plaats van weg te gooien.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:46 schreef Catbert het volgende:
Wat betreft bovenstaande: ik zie ook mensen die wel een flink inkomen hebben kleding uitwisselen met vrienden enzo omdat die kids zo hard groeien dat het geen zin heeft daar steeds nieuw spul voor te kopen. Krijg toch het gevoel dat juist mensen met weinig geld moeten laten zien dat ze het heus wel () hebben.
Dat is ook de hoofdzakelijke reden dat paupers juist vaak zonder/krap met geld zitten, ze gaan er onverantwoordelijk mee om waardoor er ook veel geld verspild wordt. Hetgene wat ze verdienen/binnenkrijgen is vaak genoeg om jezelf tenminste nog in levensonderhoud te kunnen voorzien, maar het probleem is dat ze weigeren om een sobere levenstijl aan te nemen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Inderdaad. Wij hadden thuis geld genoeg, maar mijn ouders gaven het niet uit aan dure, nieuwe (merk)kleding. We hadden een leuk winkeltje in de buurt voor tweedehands kleding en speelgoed. Zij namen ook onze kleding weer terug als wij er uitgegroeid waren. Los van de keuze om geld niet nodeloos uit te geven, deden mijn ouders het ook omdat het duurzamer is om spullen opnieuw te gebruiken in plaats van weg te gooien.
Dit wordt echt een topmoeder, dat weet ik nu al!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:28 schreef hexje het volgende:
Ze wordt goed in de gaten gehouden omdat ze astma heeft en nog steeds rookt.
Puur leedvermaakquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Waarom zou je vrijwillig SBS6 kijken?
So what? Het blijft SBS6?quote:
boeiend.. lachen dit behalve dat ze op een puur sbs eigen manier een reclame erin gooien voor de laatste 2 minutenquote:
Je hoeft je niet te schamen hoor dat je een trouwe Sbs-fan bent.quote:
En nu niet een keer in slaap vallen door de alcohol hequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:56 schreef sinadO het volgende:
Nou, nieuwe ronde nieuwe kansen!! Misschien dat ik (TS dus!) deze keer wakker blijf en het ook eens een keer kan kijken?
Ik schaam me ook niet hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:28 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor dat je een trouwe Sbs-fan bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |