Begreep jij hem dan ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:44 schreef Louis22 het volgende:
Die Belg is een 10 keer diepzinnigere filosoof dan Yoram Stein.

Je moet toch gewoon roken wat je lekker vind. Ik neem toch ook geen 1000 biertjes omdat ik bier lekker vind? Nee, ik stop meestal gewoon bij 2 of 3 pijpjes. Als het THC-gehalte hoog is heb je ook minder nodig... Conclusie: Els Borst heeft gelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Hoe ze ook zei "De hoeveelheid THC is echt énorm, ENORM toegenomen!" Vermoedelijk denkt ze dat je daar de was mee kunt doen.

Nee, daarom juist is hij diepzinniger. Een filosoof die je begrijpt, pfffquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begreep jij hem dan ?
Trouwens leuk zo'n VVDster. Meer op TV graag. Ze staan te hoog in de peilingen

Hehequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:50 schreef TNA het volgende:
Vindt u dat geen Tante-Betje-argument?
 .
.

Goed argument had ze daar ook zeg, boetes inkomensafhankelijk, nou, dan duurt het niet lang meer of het brood wordt ook inkomensafhankelijk. Dat is zo'n slecht argument, dat ik het niet eens kan uitleggen. Het is loupezuivere kolder, je kan met geen mogelijkheid die gevolgtrekking maken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:55 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zou haast twijfelen om op de ChristenUnie te stemmen. Maar goed, mevrouw van de VVD mag serieus waar een cursus retorica krijgen. In plaats van de argumenten van Rouvoet te ontkrachten begint ze over de verkiezingsprogramma van de CU. Gevalletje ik word meegetrokken in het speelveld van iemand anders.

Ze wil stoppen met de subsidie aan Mongolië.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:55 schreef pberends het volgende:
Schippers: "Dit kabinet dendert als een autist over meningen heen"
Oh wat lief van haar tegen mensen met autisme. Gaat ze volgende keer mensen met het syndroom van Down als voorbeeld gebruiken?

Dat is inderdaad het redeneringsvermogen van een klein kind.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:56 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Goed argument had ze daar ook zeg, boetes inkomensafhankelijk, nou, dan duurt het niet lang meer of het brood wordt ook inkomensafhankelijk. Dat is zo'n slecht argument, dat ik het niet eens kan uitleggen. Het is loupezuivere kolder, je kan met geen mogelijkheid die gevolgtrekking maken.

Hij had beter Jeroen Flauw kunnen heten.quote:

quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef AryaMehr het volgende:
Zit Pauw overigens nog steeds aan de coke?

Wel aan de joints aan de tafel te zien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef AryaMehr het volgende:
Zit Pauw overigens nog steeds aan de coke?

Uit jouw post maakte ik op dat het volstrekt bekend is dat hij aan de coke zit maar dat ik er helemaaaaaal geen weet van had. Ik lachte dus om mijn eigen onwetendheid, die me rauw op mijn dak viel.quote:

Ze had gewoon moeten zeggen dat de VVD de prioriteiten anders legt. Iets van "U wilt dat bejaarden niet gewassen worden, maar wel dat negertjes asfaltwegen hebben?" Maar dan iets politiek correcter.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:56 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Goed argument had ze daar ook zeg, boetes inkomensafhankelijk, nou, dan duurt het niet lang meer of het brood wordt ook inkomensafhankelijk. Dat is zo'n slecht argument, dat ik het niet eens kan uitleggen. Het is loupezuivere kolder, je kan met geen mogelijkheid die gevolgtrekking maken.

Volgens mij is het ook niet echt bekend hoor. In ieder geval bij het grote publiek niet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:04 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Uit jouw post maakte ik op dat het volstrekt bekend is dat hij aan de coke zit maar dat ik er helemaaaaaal geen weet van had. Ik lachte dus om mijn eigen onwetendheid, die me rauw op mijn dak viel.

quote:Wat Jeroen pauw betreft gaat een XTC-pilletje er doorgaans wel in. Liever dan een lijntje cocaine, want dat gebruikt de NOVA-man maar een paar keer per jaar als hij echt te dronken is....En wat de vrouwen betreft:ze hoeven niet te rekenen op huisje, boompje, beest je want Pauw ziet niets in langdurige relaties.... "Ik heb geen langdurige relatie, ik heb wisselende banen en geen kinderen." Pauw neemt bepaald geen blad voor de mond in een vraaggesprek met Nathalie Huigsloot, de journaliste die eerder dit jaar voor veel opschudding zorgde door te onthullen dat het geslachtsdeel van Jort Kelder ondermaats zou zijn...
Was Jeroen Pauw niet helemaal bij de les toen hij zich liet interviewen en de vraag voorgeschoteld kreeg 'Wat vind je het lekkerst? Drank, XTC of coke?', want het antwoord dat hj geeft zal menigeen die het boegbeeld van Nova denkt te kennen als een keurig man verbazen. Pauw antwoordt namelijk: "Coke vind ik niks. Dat gebruik ik hooguit een à twee keer per jaar, als correctie. Als ik echt té dronken ben. XTC vind ik wel lekker. Ik drink wel veel, maar niet vaak."

Maar hij heeft er dus wel in een interview over verteld? Hmm... Kijk dat bedoel ik dus. Normaal weet ik het dan wel, maar dit is dan weer volledig langs me heen gegaan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet echt bekend hoor. In ieder geval bij het grote publiek niet.
[..]

Pauw, echt een vrije denkerquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet echt bekend hoor. In ieder geval bij het grote publiek niet.
[..]
 .
.

Alhoewel... hij is bijna 50.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:06 schreef AryaMehr het volgende:
Lijkt me overigens wel een toffe gozer om een keer mee uit te gaan.

Vragen jullie je ook af hoe lang dit programma nog houdbaar is, en wanneer Pauw terug gaat naar de commercielen?quote:

Dan kun je die vraag breder stellen: hoe lang is het houdbaar dat er nog 700 miljoen euro naar de publieke omroep gaat - waar overigens steeds minder mensen tv kijken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:08 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vragen jullie je ook af hoe lang dit programma nog houdbaar is, en wanneer Pauw terug gaat naar de commercielen?

Overigens vermoed ik dat Pauw om de 5 minuten een klap voor zijn kanis krijgt in café's wegens het maken van flauwe beledigende grapjes.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:06 schreef AryaMehr het volgende:
Lijkt me overigens wel een toffe gozer om een keer mee uit te gaan.

Ja dat vind ik een andere discussie. Ik heb het idee dat de houdbaarheidsdatum van Pauw bij dit programma met rasse schreden nadert.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan kun je die vraag breder stellen: hoe lang is het houdbaar dat er nog 700 miljoen euro naar de publieke omroep gaat - waar overigens steeds minder mensen tv kijken.

Met Witteman ernaast gaat het wel weer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:11 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een andere discussie. Ik heb het idee dat de houdbaarheidsdatum van Pauw bij dit programma met rasse schreden nadert.

Niks mis mee.quote:

Prachtig. Met wat coke in zijn neus gaat hij toch niet neer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Overigens vermoed ik dat Pauw om de 5 minuten een klap voor zijn kanis krijgt in café's wegens het maken van flauwe beledigende grapjes.

Waarom denk je anders dat hij Witteman heet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zou Witteman denk je stiekem ook wel eens een lijntje meepakken?

Nee joh... Die komt thuis, terwijl zijn vrouw al ligt te slapen. Dan doet hij een schemerlamp aan, schenkt zich een malt whisky in en luistert nog even naar de 7e symphonie van Beethoven. Dan een nachtrust van een uurtje of 7, waarna hij zich in de ochtend verlekkert aan de Volkskrant.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prachtig. Met wat coke in zijn neus gaat hij toch niet neer.
Zou Witteman denk je stiekem ook wel eens een lijntje meepakken?

Dat is volgens mij niet aan de orde. Ik zie Pauw overigens wel als een figuur die er plots geen zin meer in heeft.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:11 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een andere discussie. Ik heb het idee dat de houdbaarheidsdatum van Pauw bij dit programma met rasse schreden nadert.

Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:14 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee joh... Die komt thuis, terwijl zijn vrouw al ligt te slapen. Dan doet hij een schemerlamp aan, schenkt zich een malt whisky in en luistert nog even naar de 7e symphonie van Beethoven. Dan een nachtrust van een uurtje of 7, waarna hij zich in de ochtend verlekkert aan de Volkskrant.

Ach, sommige kijkers worden het gewoon zat als hij alleen maar interviewt. Maar een tafelheer/dame was niet slecht geweest bij de afwezigheid van Witteman.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:11 schreef Omnifacer het volgende:
[..]

Te treffendquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:14 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee joh... Die komt thuis, terwijl zijn vrouw al ligt te slapen. Dan doet hij een schemerlamp aan, schenkt zich een malt whisky in en luistert nog even naar de 7e symphonie van Beethoven. Dan een nachtrust van een uurtje of 7, waarna hij zich in de ochtend verlekkert aan de Volkskrant.

Scherp.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat hij Witteman heet?

Zou Pauw samen met Mohammed Enait een nieuw programma bij SBS6 gaan maken?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet aan de orde. Ik zie Pauw overigens wel als een figuur die er plots geen zin meer in heeft.

Hehe. Lekker multicultureel. Zou Pauw er al in geloven?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou Pauw samen met Mohammed Enait een nieuw programma bij SBS6 gaan maken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |