Bepaalde mensen op fok zitten nou te zeuren dat ik mijn mening geef over Murp, snap het ook niet hoor. Maar mijn mening is zeker erg belangrijkquote:Op woensdag 7 april 2010 17:25 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wie zegt dat dat niet mag, tho?
Neuh soms reageer ik er ff op, waarom niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef ehqo. het volgende:
Als je je daar nou eens niet zoveel van aantrekt en de slachtofferrol laat voor wat het is.
mwah, dat laatste trok me wel over de streep.. Maar ik zal proberen om mij zo professioneel mogelijk op te stellenquote:Op woensdag 7 april 2010 17:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Zijn gehele repetoire of alleen vanwege zijn mening over jou?
nee, ik ben er echt helemaal klaar meequote:Op woensdag 7 april 2010 17:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk om mij, ik ben het maar
Je bent nu immers (weer) mod dus het zal wel moeten, ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:32 schreef murp het volgende:
[..]
mwah, dat laatste trok me wel over de streep.. Maar ik zal proberen om mij zo professioneel mogelijk op te stellen
We zullen wel een stuk minder paul topics gaan zienquote:Op woensdag 7 april 2010 17:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent nu immers (weer) mod dus het zal wel moeten, ja.
Okquote:Op woensdag 7 april 2010 17:33 schreef murp het volgende:
[..]
We zullen wel een stuk minder paul topics gaan zien
Hoe komt dat denk je? En valt eraan te werken?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:36 schreef Paul het volgende:
Maar niets nieuws onder de zon Murp vind mij kut ik hem, zo is het altijd al geweest toch?
jij bent toch geen fa? dus wat doe jij hier?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:36 schreef Paul het volgende:
Maar niets nieuws onder de zon Murp vind mij kut ik hem, zo is het altijd al geweest toch?
Geen idee 95 procent van m'n topics op fok is geen bagger. Mensen leven nog teveel in het verleden, vroeger maakt ik voor 70 procent bagger ongeveerquote:Op woensdag 7 april 2010 17:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe komt dat denk je? En valt eraan te werken?
Inderdaad zeg, dikke drama dit. Een onwerkbare situatie is ontstaan.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe komt dat denk je? En valt eraan te werken?
Tjah het was dan ook echt een onwijs grappige streek en het lag er totaaaaaaal niet dik bovenop dat de meest flauwe prank ever was.quote:
had je iets anders verwacht dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:40 schreef Chowi het volgende:
Welkom terug, murp. Goed om eindelijk eens bevestigd te zien dat je inderdaad geen ruggengraat hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |