Dat aantal van Notion klopt niet. Wordt altijd 3x geregistreerd. En dat is natuurlijk nog veel te veel voor zo'n grafplaat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
851 keer NotionSowieso, wat een ellende staat er in die lijst zeg
Zn 2equote:Op dinsdag 6 april 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
Is dit je eerste zelfgefabriceerde topic, Michiel?
ZO JA, GEFELICITEERD
Die was ik zelfs vergeten. Felt like a first, I guess.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zn 2e
http://piles.nl/fok/index.php?topic_id=1219501
Dat is tenminste beter dan een nieuw topic in een ander subforum openen...quote:
oe lekker!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:28 schreef Brennel het volgende:
Chocomel met koekjes, voor ik echt in slaap val met de laptop op schoot
* Brennel wat chocomel en koekjes per postduif naar de Peperbus stuurt.quote:
bij deze nog eenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:10 schreef Bol_Wan het volgende:
tis wel hier rustig, zelf geen klagers bij Train
Titel kwam mij al zo bekend voorquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef Cee het volgende:
Veenstra's eerste 3fm-topic had precies de zelfde titel.
en dat topic had 302 postsquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef Cee het volgende:
Veenstra's eerste 3fm-topic had precies de zelfde titel.
quote:Ik luister nu naar Michiel Peensla op Biet FM, maar hij draait vanavond geen boerenwalsjes. Jammer!
Voetbal @ Tv. Topwedstrijdquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:10 schreef Bol_Wan het volgende:
tis wel hier rustig, zelf geen klagers bij Train
Wat een fenomeenquote:
Absoluut! Het 1e doelpunt van hem moet ik nog zien, maar de overige 2 waren toch wel erg mooi.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Is ie ook knap? Ik wil niet voor niks inschakelen he.
Nee hij ziet eruit als een ratjequote:Op dinsdag 6 april 2010 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Is ie ook knap? Ik wil niet voor niks inschakelen he.
Nee, ik word er inderdaad niet warm of koud van.quote:
vanmorgen achter gekomen hoe heerlijk het is om wakker te worden op dit nummerquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:14 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Kids !!!!!!!!!!!!! Hier zet ik de radio graag voor aan![]()
Dat is bijzonder prettig wakker worden iddquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vanmorgen achter gekomen hoe heerlijk het is om wakker te worden op dit nummer
Tot morgen ! Succesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:50 schreef Bol_Wan het volgende:
ik ben weer weg, morgen vroeg opstaan voor de trein naar Tilburg![]()
![]()
Eens!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:57 schreef alors het volgende:
Eigenlijk kun je beter dit programma opnemen en de hele tijd overdag afspelen, hoor je tenminste eens wat anders.
![]()
![]()
Perfect tijdens DJ Lasbril en Coen&Sanderquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:57 schreef alors het volgende:
Eigenlijk kun je beter dit programma opnemen en de hele tijd overdag afspelen, hoor je tenminste eens wat anders.
![]()
![]()
HIHI DAT HEB JE LEKKER MISquote:Op woensdag 7 april 2010 05:39 schreef Brennel het volgende:
Tsssk, jullie liggen zeker allemaal nog te slapen, stelletje slaapkoppen.
Als jullie dit lezen ben ik al aan het werk
WAT LACH JIJ JONGEquote:Op woensdag 7 april 2010 06:46 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe komt giel tegenwoordig aan daar in de studio.
Taxi?![]()
Nee, volgens mij heeft hij momenteel z'n rijbewijs nog. Hij hoeft hem binnenkort pas in te leveren.quote:Op woensdag 7 april 2010 06:46 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe komt giel tegenwoordig aan daar in de studio.
Taxi?![]()
Ik vind ze best leuk, maar ik ken ze nu wel een beetjequote:
In de lente nog welquote:
Jaaa perfectoquote:Op woensdag 7 april 2010 11:55 schreef Sirolf het volgende:
Hier wel blij mee Hans?
Killers - When You Were Young![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:44 schreef Young_David het volgende:
Heej, tegenwoordig twitterberichtjes op de visual tv. Zag m'n eigen berichtje van een uur geleden langskomen
Die functie zit er stiekem al sinds het begin is, maar is nu pas in gebruik genomen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:44 schreef Young_David het volgende:
Heej, tegenwoordig twitterberichtjes op de visual tv. Zag m'n eigen berichtje van een uur geleden langskomen
Was leuk geweest als 'ie in z'n oor was geschoten.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:05 schreef Captain_Slow het volgende:
In Oirschot is dus iemand in zijn been geschoten![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Was leuk geweest als 'ie in z'n oor was geschoten.
Mooiquote:
Ik heb gestemd opquote:Op woensdag 7 april 2010 13:13 schreef Captain_Slow het volgende:
Trouwens over de Canon der Canon's, waarom mag je maar 3 keuzes opgeven?![]()
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:25 schreef Sersjee het volgende:
Even over die Canon van de Canon: ik gooi er een behoorlijk bindend stemadvies uit. Metallica's Master of Puppets. Reden lijkt me duidelijk.
Ik ook!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:25 schreef Sersjee het volgende:
Even over die Canon van de Canon: ik gooi er een behoorlijk bindend stemadvies uit. Metallica's Master of Puppets. Reden lijkt me duidelijk.
quote:Wat?! Nu al doormidden HAKKUH? Ik ben amper halverwege!
Tokio Ghetto Pussy - I kiss your lips
Club X - The Sequel (La La La)
RMB - Spring
Was 't maar weer weekend... heb ik nogal behoefte aan namelijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Door pasen ben je echt je weekritme kwijt he?
Whahaquote:Op woensdag 7 april 2010 14:16 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik zal Not an addict voor je aanvragen bij Michiel
Haha erg vervelend idd. Weer pizza eten. Grom..quote:Op woensdag 7 april 2010 14:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Door pasen ben je echt je weekritme kwijt he?
Ze lopen nogal te prutsen vandaag...quote:Op woensdag 7 april 2010 14:51 schreef hole1988 het volgende:
SMS balk van blikvoer tv op de VSR stream
audio streams liggen plat
Nja, wel jammer. Was een beetje geluid/muziek tijdens het werk.. Dan luisteren we wel naar de draaiende motoren van de vrachtwagensquote:
Ajb niet zegquote:Op woensdag 7 april 2010 15:10 schreef Captain_Slow het volgende:
Een Nederlandse MH, zolang het Jurk maar niet is![]()
hehequote:Op woensdag 7 april 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben sowieso bleekNa CZ 2 jaar geleden ofzo, keek ik voor het eerst sinds 2 weken in de spiegel (echt
) en was de onderste helft van m'n gezicht lichtbruin, en de bovenste helft bleek. 2 weken lang een pet opgehad in de zon
* Etcetera is een melkfles
Ik heb er mee leren levenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:16 schreef alors het volgende:
[..]
hehe
Ik word ook niet echt bruin en daar heb ik inmiddels maar vrede mee, maar die ergste bleekheid moet er gewoon ff af, tis nu mooi geweest.
Die gaat ook via de ether lijkt mequote:
Volgens Twitteraars een stroomstoringquote:Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, het hele mediapark is internetloos schijnt.
lifesaver :-)quote:Op woensdag 7 april 2010 15:28 schreef Sirolf het volgende:
Tijdelijke 3FM-stream zolang de andere plat liggen (al schakelt deze om 16 uur wel naar Uruzgan.FM): http://backupstream.3fmfan.nl/
ah dan zoek ik die wel even op als ik weer eens moet wachten ergensquote:Op woensdag 7 april 2010 15:44 schreef themauster het volgende:
Gerard,Coen,Giel,Timur en Sander op de voorkant van de Varagids met de titel 3FM De biografie plus de dj's en hun favoriete plaatjes
Ook nog 4 paginas met het ''succesverhaal'' van 3FM en de top 10 lijstjes van 3FM platen van bovenstaande DJs
wie heeft dat nou weer bedacht om het om 16:00 over te schakelen naar uruzgan FMquote:Op woensdag 7 april 2010 15:28 schreef Sirolf het volgende:
Tijdelijke 3FM-stream zolang de andere plat liggen (al schakelt deze om 16 uur wel naar Uruzgan.FM): http://backupstream.3fmfan.nl/
Nou... misschien omdat dat de Uruzgan.FM-stream is?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wie heeft dat nou weer bedacht om het om 16:00 over te schakelen naar uruzgan FM
Top! goed nieuwsquote:Op woensdag 7 april 2010 16:32 schreef FlorentijnH het volgende:
ah websites doet het weer
maar stream nog niet
stream doet het ook weer!
quote:Stream is up at 128 kbps with 1500 of 1500 listeners (1238 unique)
bij mij niet hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 17:49 schreef alors het volgende:
ligt het aan mij of hapert de stream als een malle?
De shoutcast-stream zeker? Die zal wel weer zwaar overbelast zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:49 schreef alors het volgende:
ligt het aan mij of hapert de stream als een malle?
die vsr bb, ik krijg zo'n melding dat er mogelijk een netwerkfout is en dat de server niet bereikt kan worden.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De shoutcast-stream zeker? Die zal wel weer zwaar overbelast zijn.
Ik gok dat dat een gevolg is van de storing van vanmiddag. Daarom zal 'ie nog wel geen verbinding met de server hebben gemaakt.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef alors het volgende:
[..]
die vsr bb, ik krijg zo'n melding dat er mogelijk een netwerkfout is en dat de server niet bereikt kan worden.
Maar als ik op webcam klik via de site doet ie het ook niet, of hij laad iig heeeeeel erg lang.
hmm okay, nou het zal wel weer gefixt worden. ik luister zolang wel via telefoonquote:Op woensdag 7 april 2010 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok dat dat een gevolg is van de storing van vanmiddag. Daarom zal 'ie nog wel geen verbinding met de server hebben gemaakt.
volgens mij viel er een airco uit waardoor het veel te heet werd en uit voorzorg heel veel uit is gezet om oververhitting te voorkomenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe zit 't eigenlijk met noodstroomvoorziening daar in Hilverdorp? Best wel triest om te zien dat tv-zenders uit de lucht gaan door zoiets simpels als een stroomuitval. Dat betekent dus dat iemand met kwade wil alleen maar ff de stroom hoeft plat te leggen daar... Is er geen backup daar?
Het ging nu enkel om de internet-diensten. Die staan allemaal op dezelfde plek, en daar werd het door koelingsproblemen te warm.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe zit 't eigenlijk met noodstroomvoorziening daar in Hilverdorp? Best wel triest om te zien dat tv-zenders uit de lucht gaan door zoiets simpels als een stroomuitval. Dat betekent dus dat iemand met kwade wil alleen maar ff de stroom hoeft plat te leggen daar... Is er geen backup daar?
Sws die teksten daar. De De idioot die die onzin allemaal bij elkaar verzint...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:46 schreef Captain_Slow het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)Sons,-Coen-en-Sander
"Coen en Sander zijn fan van het eerste uur en halen ze donderdagmiddag naar de studio."
Als dat zo is, dan had je hem ook als eerste moeten draaien, dat hebben ze duidelijk niet gedaan, dus wat een onzin weer...
Als iets stuk/KAPOTgedraaid, heb je er wél genoeg van.quote:Stukgedraaid, maar nog lang niet stuk genoeg want we kunnen geen genoeg krijgen van de muziek van Londense heren.
Dat hebben ze ook gedaan, maar jij luistert toch nooit? Dan kun je dat sowieso niet weten.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:46 schreef Captain_Slow het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)Sons,-Coen-en-Sander
"Coen en Sander zijn fan van het eerste uur en halen ze donderdagmiddag naar de studio."
Als dat zo is, dan had je hem ook als eerste moeten draaien, dat hebben ze duidelijk niet gedaan, dus wat een onzin weer...
Hmja, maar blijkbaar waren er ook problemen met tv, als ik http://www.nu.nl/internet(...)publieke-omroep.html lees. Toch erg slordig. Wat nu als er echt iets ergs gebeurt waarvoor je radio en tv nodig hebt als voorlichtingskanalen? En ook internet... Backup op andere plek?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het ging nu enkel om de internet-diensten. Die staan allemaal op dezelfde plek, en daar werd het door koelingsproblemen te warm.
TV en radio gingen wel gewoon door, en kunnen ook gewoon doorgaan bij een stroomstoring, want de hele zendstraat heeft natuurlijk een noodstroomvoorziening.
Maar de internetdiensten lijken idd wat onbetrouwbaar te zijn, want het is zeker niet de eerste keer dat NPO-internetdiensten massaal uitvallen. Sterker nog, volgens mij is het dit jaar al eerder gebeurt.
Volgens mij lopen de kabelsignalen voor Nederland 1, 2 en 3 inderdaad via diezelfde Media Gateway, waar het via een hoge kwaliteit digitale stream naar de kabelboeren gaat. Op die manier heeft het er dus inderdaad wel mee te maken.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar blijkbaar waren er ook problemen met tv, als ik http://www.nu.nl/internet(...)publieke-omroep.html lees. Toch erg slordig. Wat nu als er echt iets ergs gebeurt waarvoor je radio en tv nodig hebt als voorlichtingskanalen? En ook internet... Backup op andere plek?
Er is zoveel geld in gepompt, dat je mag verwachten dat backup ook fatsoenlijk geregeld is... Dat een backup geen dagen volhoudt, okay, maar nu knalt blijkbaar alles al meteen eruit...
Je hebt wel wat bronnen of niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Staat die blikvoer-balk nu nog steeds aan?
Wat zouden ze nu weer allemaal van plan zijn met die webcam?
[edit]
Ah, ze willen het gaan gebruiken voor Nachtegiel!
kan kloppen want afgelopen freaknacht zei Giel ook dat het programma helemaalquote:Op woensdag 7 april 2010 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Staat die blikvoer-balk nu nog steeds aan?
Wat zouden ze nu weer allemaal van plan zijn met die webcam?
[edit]
Ah, ze willen het gaan gebruiken voor Nachtegiel!
Dan zullen ze wel de verkeerde track uit Dalet hebben getrokken, want het staat er al een tijdje niet meer achter.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef FlorentijnH het volgende:
en achter Back it Up staat nog steeds serious talent
gelukkig maar, vond het al zo raarquote:Op woensdag 7 april 2010 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel de verkeerde track uit Dalet hebben getrokken, want het staat er al een tijdje niet meer achter.
de enige trein in Nederland die constant blijft rijdenquote:
Ik dacht, laat ik eens opzoeken welke idioot dat nummer voor het eert gedraaid heeft... http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/9729quote:
Ik zal ze wel even met elkaar mergen. Dan lijkt het nog veel erger te zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens opzoeken welke idioot dat nummer voor het eert gedraaid heeft... http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/9729
Is het mijn lievelings (![]()
) Disk Jockey..
Maar ook gewoon 3 keer per dag, om zelfmoord van te plegen(Op de tweede versie in Dalet dan, die een spatie tussen soul en sister heeft http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/10369 )
WTFquote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens opzoeken welke idioot dat nummer voor het eert gedraaid heeft... http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/9729
quote:donderdag 18-02-2010 23:36 3VOOR12RADIO Live
donderdag 18-02-2010 20:24 MetMichiel
donderdag 18-02-2010 17:22 Coen & Sander Show
donderdag 18-02-2010 14:30 RabRadio
donderdag 18-02-2010 11:38 Arbeidsvitaminen
donderdag 18-02-2010 08:20 GIEL
donderdag 18-02-2010 05:34 Klaarwakker Kristel
donderdag 18-02-2010 02:42 TurbuLent
Uit frustratie eet ik een reek chocola in 10 minuten opquote:Op woensdag 7 april 2010 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal ze wel even met elkaar mergen. Dan lijkt het nog veel erger te zijn.
Maarja... blijkbaar zijn er nog steeds malloten die die nummers nog niet hebben gekocht... of zouden die personen die platen elke week opnieuw kopen ofzo?
Platen worden in het begin ook nogal eens van cd gedraaid dus helemaal zeker weten kun je dat niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Is het mijn lievelings (![]()
) Disk Jockey..
Maar ook gewoon 3 keer per dag, om zelfmoord van te plegen(Op de tweede versie in Dalet dan, die een spatie tussen soul en sister heeft http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/10369 )
Als je dan toch bezig bent met mergen, Mumford & Sons heeft voor Little Lion Man wel een stuk of 5 verschillende versies. Wat wel grappig is, is dat de gecensureerde versie 3 keer door X-Noizz is gedraaidquote:Op woensdag 7 april 2010 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal ze wel even met elkaar mergen. Dan lijkt het nog veel erger te zijn.![]()
Als het daadwerkelijk andere versies zijn laat ik ze liever los staan, zodat je bijv. kan zien dat Xnoizz de versie mét fuck draait.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent met mergen, Mumford & Sons heeft voor Little Lion Man wel een stuk of 5 verschillende versies. Wat wel grappig is, is dat de gecensureerde versie 3 keer door X-Noizz is gedraaid![]()
Ik wil ook regen, DIE LUCHT wil ik ruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, is dat de gecensureerde versie 3 keer door X-Noizz is gedraaid![]()
eigenlijk wel want hij wordt gewoon in elk programma gedraaid.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Okee, maar dan als nog. Hoeft ie niet 8 keer per dag worden gedraaid
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=mumfordquote:Op woensdag 7 april 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk andere versies zijn laat ik ze liever los staan, zodat je bijv. kan zien dat Xnoizz de versie mét fuck draait.
"Dat is redelijk normaal voor dit tijdstip"quote:Op woensdag 7 april 2010 19:51 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
eigenlijk wel want hij wordt gewoon in elk programma gedraaid.
dat is redelijk normaal
Dat is ranzig he, ik had ook altijd zo'n buurjong waarvoor ik mn raam dicht moest doenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Captain_Slow het volgende:
Kut buren... Leuk dat je rookt, vooral doorgaan zou ik zeggen, lekker longkanker krijgen, goed dat je buiten rookt nu je kinderen hebt, maar doe dat dan aan het einde van je tuin, dan komt die rook niet aan de achterkant ons huis binnendrijven![]()
![]()
Daar heb ik een stappenplan voor!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Captain_Slow het volgende:
Kut buren... Leuk dat je rookt, vooral doorgaan zou ik zeggen, lekker longkanker krijgen, goed dat je buiten rookt nu je kinderen hebt, maar doe dat dan aan het einde van je tuin, dan komt die rook niet aan de achterkant ons huis binnendrijven![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb ik een stappenplan voor!
1. Doe je raam open
2. Zet je boxen voor het raam
3. Zet het volume op maximaal
4. Open http://www.avro.nl/Images/Die lucht_tcm8-154542.mp3
Dat had ik ook al vorig jaar bedacht, maar als je dat klaar moet zetten steeds als je het ruikt, dan zijn ze al weer klaar.. Maar ik zit aan de voorkant van het huis en dus zou ik een verlengsnoer van 6 meter nodig hebbenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb ik een stappenplan voor!
1. Doe je raam open
2. Zet je boxen voor het raam
3. Zet het volume op maximaal
4. Open http://www.avro.nl/Images/Die lucht_tcm8-154542.mp3
Eigenlijk zou je je buren moeten aanklagen.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Captain_Slow het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |