Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:25 schreef Sersjee het volgende:
Even over die Canon van de Canon: ik gooi er een behoorlijk bindend stemadvies uit. Metallica's Master of Puppets. Reden lijkt me duidelijk.
Ik ook!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:25 schreef Sersjee het volgende:
Even over die Canon van de Canon: ik gooi er een behoorlijk bindend stemadvies uit. Metallica's Master of Puppets. Reden lijkt me duidelijk.
quote:Wat?! Nu al doormidden HAKKUH? Ik ben amper halverwege!
Tokio Ghetto Pussy - I kiss your lips
Club X - The Sequel (La La La)
RMB - Spring
Was 't maar weer weekend... heb ik nogal behoefte aan namelijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Door pasen ben je echt je weekritme kwijt he?
Whahaquote:Op woensdag 7 april 2010 14:16 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik zal Not an addict voor je aanvragen bij Michiel
Haha erg vervelend idd. Weer pizza eten. Grom..quote:Op woensdag 7 april 2010 14:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Door pasen ben je echt je weekritme kwijt he?
Ze lopen nogal te prutsen vandaag...quote:Op woensdag 7 april 2010 14:51 schreef hole1988 het volgende:
SMS balk van blikvoer tv op de VSR stream
audio streams liggen plat
Nja, wel jammer. Was een beetje geluid/muziek tijdens het werk.. Dan luisteren we wel naar de draaiende motoren van de vrachtwagensquote:
Ajb niet zegquote:Op woensdag 7 april 2010 15:10 schreef Captain_Slow het volgende:
Een Nederlandse MH, zolang het Jurk maar niet is![]()
hehequote:Op woensdag 7 april 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben sowieso bleekNa CZ 2 jaar geleden ofzo, keek ik voor het eerst sinds 2 weken in de spiegel (echt
) en was de onderste helft van m'n gezicht lichtbruin, en de bovenste helft bleek. 2 weken lang een pet opgehad in de zon
* Etcetera is een melkfles
Ik heb er mee leren levenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:16 schreef alors het volgende:
[..]
hehe
Ik word ook niet echt bruin en daar heb ik inmiddels maar vrede mee, maar die ergste bleekheid moet er gewoon ff af, tis nu mooi geweest.
Die gaat ook via de ether lijkt mequote:
Volgens Twitteraars een stroomstoringquote:Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, het hele mediapark is internetloos schijnt.
lifesaver :-)quote:Op woensdag 7 april 2010 15:28 schreef Sirolf het volgende:
Tijdelijke 3FM-stream zolang de andere plat liggen (al schakelt deze om 16 uur wel naar Uruzgan.FM): http://backupstream.3fmfan.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |