Leuk die lijst!
Heb mijn 10 km pr er ook maar opgezet, het is toch mijn doel het ooit nog eens te verbeteren.
Al is het al 12 jaar oud!
Maar ja toen was ik nog een stukje jonger, ben nu ook 36.
Overigens heb ik wel het idee dat ik sterker ben dan toen, maar de snelheid is er nog niet zo.
Heb iets van 9 jaar weinig gelopen, daarna weer begonnen. Lopen is echt volhouden als je maar lang genoeg regelmatig traint word je beter, ook al je ouder bent.
Bij mij lopen op de vereniging knakkers van in de 50 echt ontzettend hard!
- marathons onder de 3.00 dus
Gisteren nog wat gelopen, maar wat was ik stijf! En dat na twee dagen niks doen, je zou verwachten dat het soepel zou gaan, maar nee.
Conditioneel voelde ik me wel erg fit en die 35 minuten leken zo weinig, maar nu even niet te veel meer doen. Ben er niet helemaal gerust op wat betreft de marathon. Ik heb wat last van m'n rechterknie.
Het is niet echt pijnlijk, maar wel stijf. Merkte het vorige week tijdens m'n halve marathon dat het aan het eind wat zeer ging doen.
Maar ja, ik weet uit boeken dat veel lopers vlak voor een marathon ineens overal pijntjes gaan voelen.
Dus de zenuwen gaan ook meespelen.
Verder je traint weinig, mag je niet al te moe maken en je hebt het idee dat je vast niet meer in conditie zult zijn. Onzin ws, maar je gaat zo denken.
Gisteren dacht ik ook: zou ik niet nog een paar km er aan vast plakken, nog even goed trainen voor de marathon?
Niet gedaan, nog 4 dagen!