abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80404237
Bleh... afgelopen week ziek geweest, dus vandaag pas weer voor het eerst kunnen lopen.
Was ook de eerste keer sinds de wedstrijd in Utrecht. Voor de zekerheid heb ik maar een kort rondje genomen van 5km, omdat ik verwachtte toch wat kracht kwijt te zijn door de ziekte. Dat bleek helaas ook te kloppen, waardoor het lopen mij enigzinds zwaar viel.

Ach, gewoon weer trainen en het komt wel weer op pijl.

Hoe vaak in de week trainen jullie eigenlijk? En wat voor een afstand loop je dan?
pi_80409767
Ik ben vanavond zowaar 'in de prijzen gelopen'. We deden mee met de Bergrace By Night en omdat iedereen van ons de kortste afstand deed (5,6 km) deed ik dat ook. Word ik zomaar derde in de categorie 'vrouwen tussen 35 en 39'. Ik dacht nog "dan zullen er vast maar heel weinig hebben meegedaan", maar ik heb er toch nog 22 achter me gelaten .

Omdat we nog thuis moesten zien te komen, hebben we de prijsuitreiking niet afgewacht. Ik zie nu dat ik daardoor 7,50 aan prijzengeld ben misgelopen. Dat bedrag zal me worst wezen, maar ik heb hiermee waarschijnlijk wel m'n enige kans ooit laten lopen om ooit prijzengeld in ontvangst te mogen nemen .

Leuke race wel, zo in het donker met allemaal mensen die lopen met lichtgevende kettingen om. Op de laatste kilometer staat aan weerskanten van het pad een rij lantaarntjes. Super sfeervol, maar toch loop ik op dat stuk altijd te vloeken, omdat het pittig omhoog gaat (Grebbeberg). En velen met mij .
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:58:57 #228
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_80409945
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:40 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben vanavond zowaar 'in de prijzen gelopen'. We deden mee met de Bergrace By Night en omdat iedereen van ons de kortste afstand deed (5,6 km) deed ik dat ook. Word ik zomaar derde in de categorie 'vrouwen tussen 35 en 39'. Ik dacht nog "dan zullen er vast maar heel weinig hebben meegedaan", maar ik heb er toch nog 22 achter me gelaten .

Omdat we nog thuis moesten zien te komen, hebben we de prijsuitreiking niet afgewacht. Ik zie nu dat ik daardoor 7,50 aan prijzengeld ben misgelopen. Dat bedrag zal me worst wezen, maar ik heb hiermee waarschijnlijk wel m'n enige kans ooit laten lopen om ooit prijzengeld in ontvangst te mogen nemen .

Leuke race wel, zo in het donker met allemaal mensen die lopen met lichtgevende kettingen om. Op de laatste kilometer staat aan weerskanten van het pad een rij lantaarntjes. Super sfeervol, maar toch loop ik op dat stuk altijd te vloeken, omdat het pittig omhoog gaat (Grebbeberg). En velen met mij .
Gefeliciteerd Dat zijn de leuke dingetjes hè
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_80411913
Leuk zeg.
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:31:25 #230
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80413110
quote:

leuk! Volgend jaar weer meedoen en wel tot het einde blijven he Wel jammer dat ze je niet meteen kunnen vertellen of je op het podium komt of niet, al is dat volgens mij ook best lastig vast te stellen.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_80413668
Jawel, ik wist al wel dat ik derde was geworden, maar omdat ik met collega's mee terug reed en van daaruit nog een laatste trein moest halen, heb ik maar niet gewacht op de uitreiking.

Heb nu flinke last van m'n voet trouwens, dat is de prijs voor roem . Ik ga er vanuit dat dat met 'n paar dagen rust (terrasjes ) weer weg zal zijn.
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:14:35 #232
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_80416986
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:48 schreef dyna18 het volgende:
Hoe vaak in de week trainen jullie eigenlijk? En wat voor een afstand loop je dan?
1 soms 2 keer in de week, zo'n 6 tot 10 km. Sinds een maantje of 3 weer mee begonnen.
Daarnaast fiets ik 2 tot 3 keer in de week zo'n 40-60 km.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_80422859
quote:
minimaal 3 keer en minimaal 5km per keer, als ik meer wil lopen ligt dat aan mijn lichaam...het hoeft niet kapot ofzo
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
pi_80423496
Ik ga standaard op vrijdag en zondag en dan is het de bedoeling dat ik ook op dinsdag of woensdag nog een keer ga, maar dat schiet er weleens bij in. Ik loop dan tussen de 7 en 11 km. Nu het wat warmer wordt ga ik ook weleens fietsen of skaten. Vooral dat laatste vind ik erg leuk, maar ik wil er wel voor zorgen dat er wel in elk geval 2x per week wordt hardgelopen, met de Marikenloop in aantocht.
  Redactie Sport zaterdag 17 april 2010 @ 17:45:44 #235
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_80423798
tvp.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:26:29 #236
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_80424893
quote:
Ik probeer drie keer in de week, maar dat lukt niet altijd. En ik ren dan 10 of 15 kilometer.
pi_80424915
Nou, dat ging niet van harte. Rustig tempo maar mijn benen liepen gelijk vol zoals gewoonlijk bij laag tempo. Na veertig minuten maar voor gezien gehouden.

Volgende week lekker alleen maar hoog tempo en intervallen. Fuck you, duurloop
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:36:05 #238
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_80426792
4 op 5 mei ga ik 's nachts de 'vuurloop' doen. We steken in Wageningen een vuurtje aan en lopen in Estafette een fakkel met 'bevrijdingsvuur' naar Papendrecht, waar de burgemeester het vuur in ontvangst neemt. Leuk!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 18 april 2010 @ 07:57:12 #239
279894 winka
There is no place like home..
pi_80437419
Wat goed ShadyLane dat je een prijs hebt gewonnen Lijkt me echt een heerlijk gevoel

Zijn alle marathonlopers onderhand weetr volledig hersteld? Zijn jullie eigenlijk de volgende dag gewoon weer naar het werk gegaan?

Gister voor het eerst rustig aan begonnen met lopen in het bos, 3.5 km. Het ging echt lekker, kan wel merken dat ik de vorige keren echt te hard van stapel ben gelopen.

Ik train op dit moment om de dag, dus vier keer per week. Maar als ik langere afstanden kan lopen is drie keer per week ook genoeg
  zondag 18 april 2010 @ 09:19:08 #240
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_80438010
Cool ShadyLane, gefeliciteerd met je prijs

Ik probeer 3x per week te lopen, maar dat lukt niet altijd. De afstanden die ik loop variëren van 4 tot 11 km., maar ik ga nu uitbouwen tot de 10EM dus die 11 moet omhoog.
pi_80438223
Vrijdag een 16 km gelopen en het ging nog niet echt super. Het was ook frisjes die avond, dus ik had beter een lange tight aan kunnen doen. Op het eind waren m'n benen behoorlijk stijf.
Terwijl ik conditioneel nog niet moe was.
Voel me verder goed uitgerust, maar het is duidelijk dat m'n lichaam nog niet hersteld is van de marathon.
Beetje voorzichtig dus nog maar, want het blessuremonster ligt op de loer.
pi_80438388
quote:

Gefeliciteerd! Het is leuk om eens wat te winnen hoor, jammer dat je het hebt gemist.
Ik herinner me nog altijd dat ik een wedstrijdje won en er na de wedstrijd meteen bier van kocht. Zo'n dorpsloopje was dat toen. Het gaf wel een machtig gevoel om op het podium te mogen staan en een zoen van de dorpsmiss te krijgen.
Ik vond het leuk omdat je zoals jij al zegt niet zo vaak wat wint, je doet het voor de lol maar een beetje erkenning voor wat je doet is echt wel leuk.
Ms de volgende keer het podium op? Wat was je tijd trouwens?
  zondag 18 april 2010 @ 11:46:54 #243
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zondag 18 april 2010 @ 11:57:13 #244
77130 star_gazer
pi_80441077
quote:
Op zondag 18 april 2010 09:33 schreef e-runner het volgende:
Vrijdag een 16 km gelopen en het ging nog niet echt super. Het was ook frisjes die avond, dus ik had beter een lange tight aan kunnen doen. Op het eind waren m'n benen behoorlijk stijf.
Terwijl ik conditioneel nog niet moe was.
Voel me verder goed uitgerust, maar het is duidelijk dat m'n lichaam nog niet hersteld is van de marathon.
Beetje voorzichtig dus nog maar, want het blessuremonster ligt op de loer.
16km Dat is al erg snel erg veel zeg; weet je zeker dat je wel goed uitgerust bent? Ik ga volgende week langzaam opbouwen naar een kilometer of 15.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 18 april 2010 @ 12:33:43 #245
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80441927
Gister ook weer een stuk van 12km gelopen. Heb het idee dat ik mezelf een beetje stuk aan het lopen ben met de snelheden, want ik blijf de laatste tijd kleine pijntjes krijgen in de pezen in spieren. Had sinds gister een week niet gelopen, dus had wel verwacht dat het al weg zou zijn, maar blijkbaar nog niet. Ik zal dus moeten proberen er maar wat meer de rem op te gooien en niet meer direct maximaal van mijn benen te eisen. Gister overigens een stukje over een strook zand voor paarden dat langs de weg lag gelopen. Ik daar overheen nog mensen inhalen, ik zag ze kijken Het is overigens wel heerlijk weer om te lopen zo met het zonnetje!
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  zondag 18 april 2010 @ 13:38:28 #246
77130 star_gazer
pi_80443681
Mij iets te warm zo... Ik ga vanavond; het koelt snel af dus dan is het heerlijk fris.
-
  zondag 18 april 2010 @ 14:31:05 #247
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_80445084
Zo, ik ben terug van mijn 5km. Het was een best leuke loop met behoorlijk wat meer deelnemers dan ik had verwacht. Volgens de uitslag waren er vorig jaar zo'n 40 op de 5km en dit jaar was het zeker verdriedubbeld. Mijn streeftijd was 23 minuten en daar ben ik ruim onder gebleven. Zelf heb ik 21:59 geklokt maar ik was volgens mij net iets te laat ben klokken bij de start dus het is afwachten of ik net onder die 22 minuten zit bij de officiële uitslag.
Na 2 kilometer had ik een tijd van 8:50, daarna kwam ik bij een groepje en heb even dat tempo aangehouden. Dat bleek een stukje rustiger te gaan want de derde kilometer was is 4:35. Toen maar weer wat aangezet en de laatste 2 km gingen beiden in ongeveer 4:20. Al met al dus erg tevreden en ik heb nu eindelijk een tijd waar ik mijn trainingen een beetje op kan africhten.

22:00 officiële tijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door No-P op 18-04-2010 17:29:13 ]
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_80450458
Gister voor het eerst sinds een maand weer gelopen, een plaatselijke hardloopwedstrijd en het ging naar omstandigheden goed.
Op een afstand van 6,5 km 24,40 gelopen(15,8 gem.) met volle tegenwind.

Ga van de week weer proberen een langere duurloop te gaan doen, ik heb geen last meer van mn blessure die ik had en hoop dat dit zo blijft als ik ook langere afstanden ga lopen...
pi_80452866
Gister een stuk over het strand gelopen.

Ben ik nu de enige die daar werkelijk helemaal geen ruk aan vindt?
Eerst moet je een roteind door de duinen en krijg je zand in je schoenen.
Dan moet je je eerst door dat zachte zand heen ploegen om vervolgens achtervolgd te worden door honden die òf voor je voeten gaan lopen, òf tegen je aanspringen op het harde zand.
En op dat harde zand moet je dan steeds blijven opletten of er niet per ongeluk een lullig golfje over je voeten heenrolt, zodat je ook nog eens natte voeten hebt.

Mijn ding is het niet, valt het op?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_80454520
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gister een stuk over het strand gelopen.

Ben ik nu de enige die daar werkelijk helemaal geen ruk aan vindt?
nee hoor, is ook niks voor mij. Ik doe ook niet aan strandwandelingen.
Maar door de duinen is wel helemaal top, hoop er binnenkort weer klaar voor te zijn.

Ik heb vorige week twee keer de Evy les gedaan waarbij je 2x15 minuten loopt met een kleine pauze. De twee keer ging het beduidend beter dus hopelijk kan ik deze week weer 30 min. aan een lopen. En dan weer opbouwen van daar uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')