Wie?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:16 schreef Fairydust het volgende:
...maar ik heb geen zin om hem na de tijd droog te maken
Jezus, nu snap ik het pasquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:25 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die de douche droog maken.![]()
De douche hier is zo kanker ranzig.
Dan moet je haar eens geven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:24 schreef Fairydust het volgende:
Nee maar kijk het droogmaken zelf is nog niet zo'n ramp maar mijn moeder is echt een smetvrees hygiëne persoon en die flipt altijd helemaal als ze nog 1 druppeltje ziet en die hele windvlaag die ik dan over me heenkrijg is de boosdoener
Euhm in mijn variant is het beter om dat een haar te noemenquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:26 schreef Nemain het volgende:
Normaliter ben ik niet zo van de dubbelzinnige grapjes, maar ik dacht echt dat je met 'hem' een nog nader te bepalen lichaamsdeel bedoelde.
Ja stom.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:27 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier in huis die elke dag doesjt
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:24 schreef Fairydust het volgende:
mijn moeder is echt een smetvrees hygiëne persoon
Één van de twee klopt niet. Welke is het?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:27 schreef Fairydust het volgende:
Ja en nu dat zelfde verhaaltje even tegen paps en mamsquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:28 schreef Barcaconia het volgende:
Douche droogmakenJe moet gewoon een grauwig gekleurde douchebak nemen. Dan zie je die teringzooi pas na +- 4 maanden. 1x goed schoonmaken en je kunt er weer tegenaan.
Hebben ze een Fok! account?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:29 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja en nu dat zelfde verhaaltje even tegen paps en mams
Haha oh grapje ja zij doucht altijd 's ochtends maar dan heb ik er geen tijd voorquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:28 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
[..]
Één van de twee klopt niet. Welke is het?
Naughty brains much?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:30 schreef Broekpaling het volgende:
Goddomme, ik had het hele topic nodig om erachter te komen dat ze bedoelde dat ze douche droog moest maken.![]()
Mijn onschuld is weg.Al jaren minstens.
TS is een tokkiequote:Op dinsdag 6 april 2010 18:27 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja goh dat zeg ik ook altijd maar als je een beetje het topic doorleest zie je dat Meine Mutter und Fater het daar niet mee eens is ;pquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:36 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja goh dat zeg ik ook altijd maar als je een beetje het topic doorleest zie je dat Meine Mutter und Fater het daar niet mee eens is ;p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah excuses. Handdoekje gebruiken he en als je een raampje hebt die openzetten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:36 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja goh dat zeg ik ook altijd maar als je een beetje het topic doorleest zie je dat Meine Mutter und Fater het daar niet mee eens is ;p
Ja ik ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:26 schreef Nemain het volgende:
Normaliter ben ik niet zo van de dubbelzinnige grapjes, maar ik dacht echt dat je met 'hem' een nog nader te bepalen lichaamsdeel bedoelde.
Ik heb geneens een piemolquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik dacht meer een ik-heb-een-piemel-van-30-cm opschepopmerking omdat het zo lang duurt om die droog te maken.
Dat vond ik dus ook een beetje vreemd icm je vrouwenpoppetje naast je naamquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:44 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik heb geneens een piemolWas wel een geniale grap geweest, hahaha.
Bij jou kan ik niet zo goed zien of die hete uil nu een menneke of een wijfke isquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook een beetje vreemd icm je vrouwenpoppetje naast je naamtsja.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik dacht meer een ik-hebmijn-vriendje-heeft-een-piemel-van-30-cm opschepopmerking omdat het zo lang duurt om die droog te maken.
Staat een vrouwtje naast hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:46 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Bij jou kan ik niet zo goed zien of die hete uil nu een menneke of een wijfke is
Kloptquote:
Maar er zijn ook genoeg mannelijke Fok!kers die een vrouwtje bij hun naam hebben staan, dus het had gekund.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook een beetje vreemd icm je vrouwenpoppetje naast je naamtsja.
Precies hetzelfde probleem, maak de OP dan ook neit zo verrekte lastig!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:30 schreef Broekpaling het volgende:
Goddomme, ik had het hele topic nodig om erachter te komen dat ze bedoelde dat ze douche droog moest maken.![]()
waar lijdt jij aan? smetvrees?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef dundel het volgende:
1 keer douche op een dag?Is tog minstens 2 keer
hygiëne? je bedoelt gewoon slecht voor je...quote:Op woensdag 7 april 2010 03:14 schreef dundel het volgende:
[..]
Zoiets heet hygiëne! Mensen die alleen 's avonds doucheai boi
HAHAHAHAquote:Op woensdag 7 april 2010 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
hygiëne? je bedoelt gewoon slecht voor je...
Man, ik douche 4 keer per weekquote:Op woensdag 7 april 2010 03:14 schreef dundel het volgende:
[..]
Zoiets heet hygiëne! Mensen die alleen 's avonds doucheai boi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |