Het waren er ooit 700.000, die legale status kregen van Spanje.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er klopt niks van je bron
Hij kan dus ook gewoon zijn nog geldige Nederlands paspoort "achterhouden", laten opsturen door een vriendje, en van mijn part het vliegtuig naar Praag, Brussel, Frankfurt, Zurich, Madrid, Milaan of een andere willekeurige stad vliegen die geen computer-verbinding heeft met de Nederlandse paspoort-database, en zodoende weer de EU binnen komen, waar ze bij het vliegveld opgehaald worden door hun vrienden of familie.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja hij kan het proberen met een bootje, maar dat is weinig succesvol en super gevaarlijk. Dat gaan er echt heel weinig doen, maar als je niet op deze wereld zoals jij denk je vast dat iedereen dat doet
Die middelen en mogelijkheden hebben ze niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Het waren er ooit 700.000, die legale status kregen van Spanje.
De aantallen in Spanje zijn verder ook niet belangrijk voor de discussie, wat wel belangrijk is, is dat Marokkanen die in Nederland zijn geboren, nergens anders dan in Nederland hebben gewoond, niet alleen de middelen hebben om heel gemakkelijk als illegaal weer terug te keren naar Nederland, de kans is ook erg groot dat ze dat liever willen dan in Marokko blijven.
Ik denk dat ze geen andere keus hebbenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Hij kan dus ook gewoon zijn nog geldige Nederlands paspoort "achterhouden", laten opsturen door een vriendje, en van mijn part het vliegtuig naar Praag, Brussel, Frankfurt, Zurich, Madrid, Milaan of een andere willekeurige stad vliegen die geen computer-verbinding heeft met de Nederlandse paspoort-database, en zodoende weer de EU binnen komen, waar ze bij het vliegveld opgehaald worden door hun vrienden of familie.
Je denkt toch niet serieus dat in Nederland geborenen echt graag bij Opa en Oma in Marokko willen blijven, of wel?
Je leest even over het feit heen dat zo'n Marokkaans joch gewoon zijn paspoort "kwijt kan raken", laten opsturen door een vriendje, en dan gewoon met Nederlands paspoort weer naar de EU reizen?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De enige mogelijkheid is via een bootje naar Italie of Spanje te varen of om alals verstekeling in een boot of vrachtwagen te gaan en als je het al overleefd wordt je zeer waarschijnlijk opgepakt en terug gestuurd
Je bent gewoon dom als je die mogelijkheden bij voorbaat uitsluit omdat het zou opvallen. Er zijn wel meer manieren om de EU binnen te komen.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een Marokkaan met een Nederlands paspoort die naar Praag vliegt valt niet op
Lijkt me echt fun om in jou wereld te wonen
Bron? Bewijs?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met een niet geldig Nederlands paspoort kom je de EU niet in
Dat zal inderdaad vast lukken met een strafblad in Nederlandquote:Op woensdag 7 april 2010 19:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Je bent gewoon dom als je die mogelijkheden bij voorbaat uitsluit omdat het zou opvallen. Er zijn wel meer manieren om de EU binnen te komen.
Verder kan een Marokkaan trouwens redelijk gemakkelijk een bezoekers-visum krijgen voor landen als België en Frankrijk. Ze zijn echt niet uitgesloten van reizen naar de EU op tijdelijke visa met gebruik van hun Marokkaanse paspoort.
Met een nog geldig paspoort wel. Dat de nationaliteit is ingenomen en het paspoortNUMMER niet meer geldig is, is echt niet bij elke grensovergang bekend.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met een niet geldig Nederlands paspoort kom je de EU niet in
Ik zou zeggen, probeer het dan weet je hetquote:
Ja, ze kunnen immers niks andersquote:Op woensdag 7 april 2010 19:39 schreef maartena het volgende:
Denk je nou echt dat al die Marokkanen heel braafjes ja en amen zeggen en netjes in Marokko blijven, terwijl ze in Nederland zijn geboren?
Waarom zou ik? Ik heb al genoeg bewijs gezien om te weten dat het wél kan. Kijk maar naar alle illegalen in Nederlandquote:Op woensdag 7 april 2010 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het dan weet je het
Nederland heeft open grenzen en is geen politiestaat.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zal inderdaad vast lukken met een strafblad in Nederland
Typisch DiegoArmandoMaradona. Als je weet dat iemand anders gelijk heeft, gaat ie maar persoonlijk aanvallen. Heel volwassen.quote:Vind jij je eigen niet een mongool?
Nee, zij zijn in de meeste gevallen met een toeristenvisum gekomen als ze geen EU pas hebbenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:41 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb al genoeg bewijs gezien om te weten dat het wél kan. Kijk maar naar alle illegalen in NederlandOf hadden zij soms wel een NL paspoort?
Precies, reageer hier eens op DAM.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:41 schreef maartena het volgende:
Er lopen nu al 100.000 illegalen rond in Nederland die we niet kunnen vinden, waarom denk je dat dergelijke Marokkanen niet binnen zouden kunnen komen?
Is gewoon een oprechte vraag. Ik vind jou een mongool dus ik was gewoon benieuwd of je zelf ook over je eigen denkt of je een mongool bentquote:Op woensdag 7 april 2010 19:41 schreef maartena het volgende:
Typisch DiegoArmandoMaradona. Als je weet dat iemand anders gelijk heeft, gaat ie maar persoonlijk aanvallen. Heel volwassen.
Ik denk dat je nogal oogkleppen op hebt als je echt denkt dat ze niets anders kunnen. Een stuk of 100.000 illegalen zijn Nederland al binnengekomen, en Marokkanen die al een hele hoop contacten hebben IN Nederland hebben een flink streepje voor op hen.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, ze kunnen immers niks anders
Toeristen of studentenvisa vooral. Waarschijnlijk ook redelijk veel mensen die via een partner binnen zijn gekomenquote:
Ja, als ze de boot pakken en das gevaarlijk en je hebt een slagingskans van 0,01%quote:Op woensdag 7 april 2010 19:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik denk dat je nogal oogkleppen op hebt als je echt denkt dat ze niets anders kunnen. Een stuk of 100.000 illegalen zijn Nederland al binnengekomen, en Marokkanen die al een hele hoop contacten hebben IN Nederland hebben een flink streepje voor op hen.
De vraag is waarom Marokkanen niet via omwegen in Nederland zouden kunnen komen. Of het nou met de boot is of met een tijdelijke visa ergens in de EU gaan.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toeristen of studentenvisa vooral. Waarschijnlijk ook redelijk veel mensen die via een partner binnen zijn gekomen
Tijdelijk visa lukt niet, dus blijft alleen de boot over en dat heeft een lage slagingskans en is gevaarlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 19:46 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
De vraag is waarom Marokkanen niet via omwegen in Nederland zouden kunnen komen. Of het nou met de boot is of met een tijdelijke visa ergens in de EU gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |