ja, ik had nooit verwacht dat ik ooit zo goed los zou komen van eten als coping mechanisme. maar het gaat elke week beter.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:39 schreef DarkElf het volgende:
goed zo kwak, je gaat lekker he? (lees wel eens mee met slank... )
quote:Op zondag 18 april 2010 21:01 schreef Figueras het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Ik kom hier ook maar eens buurten. Vrouw, 24, en na een aantal jaar al te zwaar te zijn, heb ik nu echt de knop omgedraaid en ben ik lid geworden van de sportschool. Verder ga ik gezonder eten en door te bewegen hoop ik weer op een gezond BMI te komen. Aankomende week word ik helemaal doorgemeten door de fitness (begin maart ben ik ook doorgemeten, dat gewicht heb ik nu genomen) en wordt er een plan voor me opgesteld. Ik ben van plan met dit mooie weer (meer) te gaan wandelen en fietsen, maar ook in de sportschool groepslessen te gaan volgen en naar de fitness. Ik heb er eigenlijk best wel veel zin in!
Thanksquote:
Grrr fietsendievenquote:Op maandag 19 april 2010 19:55 schreef Laydina het volgende:
aanraden een lekker stuk te fietsen ... is gejat
Wel mooier als de saaie polder hier hoorquote:genieten van het uitzicht.. die is niet heel mooien ken ik onderhand wel
http://www.ecomare.nl/quote:ecomare bezoeken... de wat??
quote:huilers kijken... uh
Kijk eens naar de dvd's van Shaun Tquote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Laydina het volgende:
Aaah ok
Grr wil eigenlijk thuis sporten, maar heb alleen maar tae-bo en zumba filmpjes, maar heb in beide eigenlijk geen zin
quote:Op maandag 19 april 2010 21:28 schreef Laydina het volgende:
Mendat is wel heeeeeel intensief
![]()
En ik kan moeilijk in m'n appartement gaan springen.. zullen m'n onderburen leuk vinden
eerlijk gezegd weet ik niet of ik dat soort discipline op kan brengen thuis![]()
maar ik ben aan t downloaden
Oh, dat is jammer! Bij mij zit dat bij mn abonnement in, maar het is niet verplicht ofzo. Voor mij is het in ieder geval goed voor een stok achter de deurquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:46 schreef Laydina het volgende:
Fig doe je netjes
Ow en mbt mijn sportschool. Vetmeting doen, kost 5 euroDacht het dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |