en reageren dus blijkbaar ook niet adequaat als erover geklaagd wordt, maar goed..quote:Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Mods zijn niet alziend en altijd aanwezig
ik heb geen TR's en posts gezien in de FB? Doe eens wat voorbeeldjesquote:Op woensdag 21 april 2010 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en reageren dus blijkbaar ook niet adequaat als erover geklaagd wordt, maar goed..
ik zal zoeken. niet nu aub, mag ik dat later per PM ook doen?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:22 schreef zquing het volgende:
[..]
ik heb geen TR's en posts gezien in de FB? Doe eens wat voorbeeldjes
Jupquote:Op woensdag 21 april 2010 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zal zoeken. niet nu aub, mag ik dat later per PM ook doen?
wegens een foto waarvan ik vermoed dat ik gezegd had dat die niet geplaatst had mogen wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:54 schreef Catbert het volgende:
Erotisch Dineren
Waarom heb je die gesloten eigenlijk?
los daarvan moet je niet eigenwijs een 2e topic openen als de 1e gesloten isquote:Op woensdag 21 april 2010 11:55 schreef zquing het volgende:
[..]
wegens een foto waarvan ik vermoed dat ik gezegd had dat die niet geplaatst had mogen worden
Geen bewijs dus kan topic open.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:55 schreef zquing het volgende:
[..]
wegens een foto waarvan ik vermoed dat ik gezegd had dat die niet geplaatst had mogen worden
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
zquing;
[_] Geschikt
[_] Ongeschikt
[X] Geen man van zijn woord
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:14 schreef zquing het volgende:
[..]
Je mag geen foto's uit fobo's posten om je punt duidelijk te maken
nu met verzameld bewijsquote:Op woensdag 21 april 2010 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen bewijs dus kan topic open.
Hmz k.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
na overleg dichtgeflikkerd, ik had t ook kunnen doen
userbashen doen we niet dat weet jij ook bowa
laatste post over dit trouwens
Onzin. De foto staat gewoon op tinypic, is onherkenbaar gemaakt, en er worden verder geen namen of links naar een user aan gekoppeld. Verder staan er ook genoeg andere foto's in het topic en draaide de hele discussie om erotisch dineren. Niet om die foto.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:55 schreef zquing het volgende:
[..]
goed geprobeerdquote:Op woensdag 21 april 2010 11:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Onzin. De foto staat gewoon op tinypic en er worden verder geen namen of links naar een user aan gekoppeld. Verder staan er ook genoeg andere foto's in. het topic.
en toch weten we allemaal wie het isquote:Op woensdag 21 april 2010 11:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Onzin. De foto staat gewoon op tinypic en is onherkenbaar gemaakt en er worden verder geen namen of links naar een user aan gekoppeld. Verder staan er ook genoeg andere foto's in het topic en draaide de hele discussie over erotisch dineren. Niet om die foto.
Dan kan je dat normaal zeggen, dan haal ik hem wel weg. Ik probeer fok een beetje leuk te houden, en dergelijke acties - en ook de moderatie - dragen daar niet aan bij.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:50 schreef swarmahoer het volgende:
staat duidelijk aangegeven hoor
al die onzin met je antiklachten bla bla
probleem met antiklachten is dat 't topic dan opeens daarover gaat, waar je zelf ook aan meedeed. Dat is de reden waarom antiklachten tegenwoordig niet meer kunnen.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:09 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dan kan je dat normaal zeggen, dan haal ik hem wel weg. Ik probeer fok een beetje leuk te houden, en dergelijke acties - en ook de moderatie - dragen daar niet aan bij.
Op TR's waarin een topic ECHT verbaggerd wordt reageert niemand van jullie. Maar als er een leuke, toepasselijke antiklacht in het topic staat is het ineens niet goed meer? Flikker toch even op.
Ik zou zeggen ga vooral zo door jongen. Zo draag je bij aan een beter en vooral leuker fok.
Men mod wel degelijk op TR's en vragen van users, dus je verhaal raakt kant noch wal. Maar heb je enig idee hoeveel topics er per dag actief zijn in KLB?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:09 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dan kan je dat normaal zeggen, dan haal ik hem wel weg. Ik probeer fok een beetje leuk te houden, en dergelijke acties - en ook de moderatie - dragen daar niet aan bij.
Op TR's waarin een topic ECHT verbaggerd wordt reageert niemand van jullie. Maar als er een leuke, toepasselijke antiklacht in het topic staat is het ineens niet goed meer? Flikker toch even op.
Ik zou zeggen ga vooral zo door jongen. Zo draag je bij aan een beter en vooral leuker fok.
Die antiklacht haal op ik verzoek zelf ook wel weg. Maar met de rest van het topic is niets mis, want als iemand anders dat kopieert mag dat gewoon open blijven. Dat gaat helemaal nergens over.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Men mod wel degelijk op TR's en vragen van users, dus je verhaal raakt kant noch wal. Maar heb je enig idee hoeveel topics er per dag actief zijn in KLB?
Meedragen aan een beter FOK! is vanaf het begin al je topics niet vullen met crap zoals antiklachten. Daar modden we op als je topic voorbij komt in m'n browser. Dan kun je gaan zitten gillen dat een ander baggert, maar op dat moment heb ik jouw topic voor me en ben je de sjaak. Al staan er dan 25 topics te knipperen omdat ze aandacht nodig hebben. Als jij als user geen rommel opent, dan heb ik meer tijd om elders te kijken.
Nee, maar doe het dan vanaf het begin al niet, scheelt echt.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:27 schreef EINZ het volgende:
[..]
Die antiklacht haal op ik verzoek zelf ook wel weg. Maar met de rest van het topic is niets mis, want als iemand anders dat kopieert mag dat gewoon open blijven. Dat gaat helemaal nergens over.
Overigens is Tamara Brinkman best antiklachtwaardig. Maar dat terijzde.
Doe een topic in B&Hquote:Op woensdag 21 april 2010 15:27 schreef EINZ het volgende:
[..]
Overigens is Tamara Brinkman best antiklachtwaardig. Maar dat terijzde.
Ik heb ook zo vaak dat ik denk: hé, waarom doe je mijn topic dicht, er is toch niks mis mee?!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Men mod wel degelijk op TR's en vragen van users, dus je verhaal raakt kant noch wal. Maar heb je enig idee hoeveel topics er per dag actief zijn in KLB?
Meedragen aan een beter FOK! is vanaf het begin al je topics niet vullen met crap zoals antiklachten. Daar modden we op als je topic voorbij komt in m'n browser. Dan kun je gaan zitten gillen dat een ander baggert, maar op dat moment heb ik jouw topic voor me en ben je de sjaak. Al staan er dan 25 topics te knipperen omdat ze aandacht nodig hebben. Als jij als user geen rommel opent, dan heb ik meer tijd om elders te kijken.
Ik heb weleens dat ik denk; waarom zit ik politieagent te spelen op een forum.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb ook zo vaak dat ik denk: hé, waarom doe je mijn topic dicht, er is toch niks mis mee?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |