Ik begreep van KLB mod zquing dat foto's van dit soort "gelegenheden" zijn toegestaan in dit topic.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
En dan zit je zo te eten in je Bjorn Borg boxershort met naast je je meisje met haar Hunkemoller lingerie setje aan, komt er opeens een koppel van 65 naast je zitten waarvan de kerel een witte HEMA-onderbroek met striping aan heeft en vrouwlief een doorzichtig C&A slipje.
Smaakt je biefstuk ineens naar vis!
BWEUGH!
Waar zijn de hooge heeren?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:17 schreef Penisbaard het volgende:
Je moet het volk geen vermaak geven, dan denken ze dat ze meetellen en voor je het weet gaan ze roepen om stemrecht. De ondergang van de westerse wereld zeg ik je, de ondergang van de westerse wereld.
Als ik thuis ben, zit nu op stage !!!!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was pasgeleden samen met een andere Fokker in Maastricht in een erotisch restaurant. Niet uit erotiek, maar voor een tegenhanger van de Michelin Ster; De Bruine Ster. Om een reeting te geven aan dit soort uitgaansplekken.
Die andere beoordelaar had nog foto's gemaakt van een serveerster die ineens ging paaldansenNiet normaal
Kan desbetreffende Fokker deze a.u.b. even uploaden? Tnx
Doe mij inderdaad maar een bord.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ik snap niet wat de meerwaarde is van in je boxershort eten ?
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe mij inderdaad maar een bord.
goed figuur, maar wat een mannelijke kaakquote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Stel je voor dat onderstaande dame je een dampende rosbiefmossel voorzet.![]()
[ afbeelding ]
Erotisch dineren moet je daarom ook thuis doen. Dan kan het toetje naadloos overgaan in ubergeile anale neukseks.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:24 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet er niet aan denken. In de normale horeca wordt je al genaaid....
Figuur?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
goed figuur, maar wat een mannelijke kaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |