Succes!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Sow, mn seizoen met De Graafschap begint nu
quote:Op woensdag 7 april 2010 01:13 schreef RoderikMB het volgende:
Ben van Ajax naar Arsenal gegaan maar het spel nog wel opgeslagen. Ik vond het zo erg wat mn opvolger deed dat ik maar weer verder gegaan met die savegame
Hanteer je dezelfde tactiek voor uit en thuis wedstrijden? Daar zou het aan kunnen liggen. Uit zou ik sowieso wat behoudender spelen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
22 wedstrijden gespeeld, 48 punten met Newcastle. Sta 1ste op 3 punten van nummer 2 en al 8 op de nummer 3.
Echter ik win thuis alles, maar verlies uit nogal wat wedstrijden. Iemand tips of waar dat aan kan liggen? Thuis speel ik iedereen van de mat en uit krijg ik vaker vrij simpel doelpunten om de oren en scoor ik lastiger.
Tnx.
Ja eigenlijk wel altijd jaquote:Op woensdag 7 april 2010 09:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Hanteer je dezelfde tactiek voor uit en thuis wedstrijden? Daar zou het aan kunnen liggen. Uit zou ik sowieso wat behoudender spelen.
Het is niet nodig om van formatie te veranderen, maar wat ingetogener spelen helpt altijd wel. Zo zou je het wat minder wijd kunnen spelen en het tempo wat omlaag brengen. Kleine aanpassingen willen vaak al helpen. Is gewoon een kwestie van testen met de instellingen.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel altijd ja
Kan ik bijv. ook gewoon dezelfde taktiek houden, maar alleen AANVALLEND op een matigere speelwijze zetten?
Of moet ik dan echt ipv bijv. 4-3-3, 4-4-2 gaan spelen etc. ?
Uh nee?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:21 schreef DaMart het volgende:
Toch wel jammer dat de promotie naar de Jupiler League zo voorspelbaar is... het is telkens een eerder gedegradeerd JL-team dat promoveert, en nooit een verrassende amateurclub.
Nee. Eerste seizoen degraderen er twee, en promoveren er geen, zodat het aantal clubs teruggaat naar 18. Zo gaat het dit jaar ook in de JL. Daarna degradeert er ieder jaar 1 club, en promoveert er 1 vanuit de amateurs. Maar in FM (zonder updates van derden) lijkt het team dat 2 jaar eerder uit de JL is gedegradeerd te promoveren.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uh nee?
Er degraderen er toch twee en promoveren er ook twee? Eerste seizoen komen er dus sowieso twee amateurclubs bij.
Als je tenminste de update hebt met de promotie/degradatie.
Ik speelde met een update waarin de nummer 19 en 20 ieder jaar uit de JL degradeerden en er vanuit de 6 hoofdklasses 2 ploegen promoveerden..quote:Op woensdag 7 april 2010 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Eerste seizoen degraderen er twee, en promoveren er geen, zodat het aantal clubs teruggaat naar 18. Zo gaat het dit jaar ook in de JL. Daarna degradeert er ieder jaar 1 club, en promoveert er 1 vanuit de amateurs. Maar in FM (zonder updates van derden) lijkt het team dat 2 jaar eerder uit de JL is gedegradeerd te promoveren.
Ja, die hebben natuurlijk ook wel een betere selectie dan de gemiddelde Hoofdklasser. In mijn game zijn er toch al veel amateurclubs gepromoveerd. IJsselmeervogels speelt zelfs, samen met mijn eigen team Drachtster Boys, in de Eredivisie. In het seizoen 2016/2017 overigens.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:21 schreef DaMart het volgende:
Toch wel jammer dat de promotie naar de Jupiler League zo voorspelbaar is... het is telkens een eerder gedegradeerd JL-team dat promoveert, en nooit een verrassende amateurclub.
Ja, maar dat is ook met een update, die heb ik dus nietquote:Op woensdag 7 april 2010 16:47 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ja, die hebben natuurlijk ook wel een betere selectie dan de gemiddelde Hoofdklasser. In mijn game zijn er toch al veel amateurclubs gepromoveerd. IJsselmeervogels speelt zelfs, samen met mijn eigen team Drachtster Boys, in de Eredivisie. In het seizoen 2016/2017 overigens.
Verder zijn WKE en Rijnsburgse Boys dit seizoen nieuw in de Jupiler League, terwijl OJC Rosmalen op een 15e plek is geëindigd. FC Lienden heeft het helaas niet gered: samen met FC Eindhoven zijn ze gedegradeerd naar de Hoofdklasse.
Kortom: in mijn game maken vele Hoofdklassers de overstap naar de Jupiler League, en enkele ploegen presteren ook nog eens redelijk goed.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=31254quote:Op woensdag 7 april 2010 22:14 schreef Happel het volgende:
Waar staat precies die data update voor het toevoegen van de amateurclubs. Zit een beetje te zoeken op manutd, maar wordt me niet echt duidelijk wat ik precies moet hebben.
Held!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=31254
Niet vergeten bij het opstarten van de game Standaard database te kiezen ipv 10.0.3 update, anders doet ie het nietquote:
Lukaku, samen met Suk de helden van Amsterdamquote:Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook met een update, die heb ik dus niet.
Ben nu trouwens bezig met de voorbereiding op het seizoen 2012/2013, mijn vierde jaar met Feyenoord. De afgelopen drie jaar hebben we drie keer de titel en twee keer de beker gewonnen. Ook een keer tot de halve finale van de Champions League gekomen.
Inmiddels is de club schuldenvrij en heb ik een transferbedrag van 27 miljoen tot mijn beschikking. Ik doe het alleen rustig aan met uitgeven. Heb Douglas gratis opgehaald bij Twente en bij Anderlecht een spits voor 4,5 miljoen gekocht. Lukaku heet hij, en volgens mijn scouts en zijn stats is het een veelbelovende speler.
Lukaku? Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:
Inmiddels is de club schuldenvrij en heb ik een transferbedrag van 27 miljoen tot mijn beschikking. Ik doe het alleen rustig aan met uitgeven. Heb Douglas gratis opgehaald bij Twente en bij Anderlecht een spits voor 4,5 miljoen gekocht. Lukaku heet hij, en volgens mijn scouts en zijn stats is het een veelbelovende speler.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Happel het volgende:
Lukaku? Nog nooit van gehoord.
Volgen jullie ook altijd de raad op van je assistent manager die bijvoorbeeld vermeldt dat je volgende tegenstander 'het goed doet tegen 4-4-2' oid? Of blijven jullie, in ieder geval thuis, altijd je eigen formatie / systeem spelen?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Hanteer je dezelfde tactiek voor uit en thuis wedstrijden? Daar zou het aan kunnen liggen. Uit zou ik sowieso wat behoudender spelen.
Nee.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgen jullie ook altijd de raad op van je assistent manager die bijvoorbeeld vermeldt dat je volgende tegenstander 'het goed doet tegen 4-4-2' oid? Of blijven jullie, in ieder geval thuis, altijd je eigen formatie / systeem spelen?
Ik luister er wel enigszins naar. Dat gelul over wel of niet sterker zijn op het gebied van lengte, snelheid en dat soort zaken, negeer ik. Maar verander wel iets aan de tactiek als de AM zegt dat ze slecht spelen tegen traag spelende teams.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgen jullie ook altijd de raad op van je assistent manager die bijvoorbeeld vermeldt dat je volgende tegenstander 'het goed doet tegen 4-4-2' oid? Of blijven jullie, in ieder geval thuis, altijd je eigen formatie / systeem spelen?
Waarom niet eigenlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Je gaat toch niet elke keer je aanpassen aan de tegenstander
Sowieso is wat de AM vaakt zegt bullshit.
Precies dat.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik luister er wel enigszins naar. Dat gelul over wel of niet sterker zijn op het gebied van lengte, snelheid en dat soort zaken, negeer ik. Maar verander wel iets aan de tactiek als de AM zegt dat ze slecht spelen tegen traag spelende teams.
Ik ga niet de ene keer 4-4-2 spelen, dan weer 5-3-2 en dan weer 3-4-3 omdat de assistent dat wil.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk. Als je meerdere goede opstellingen hebt, kan je je team wel op de tegenstander aanpassen.
[..]
Precies dat.
Klopt. Maar aan de reacties hier te merken heb ik een goede aankoop gedaan dusquote:Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef Happel het volgende:
Check PI.
Kreeg de indruk dat DaMart hem niet kent...
Zie hier. Basisspeler bij Anderlecht.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Maar aan de reacties hier te merken heb ik een goede aankoop gedaan dus.
Klinkt ook logisch inderdaad. Nou ja, maar even mee blijven spelen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga niet de ene keer 4-4-2 spelen, dan weer 5-3-2 en dan weer 3-4-3 omdat de assistent dat wil.
Dan went je team nooit echt aan een bepaalde speelwijze.
Te veel schuldenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Huh, Middlesborough heeft zojuist midden in het seizoen 10 punten aftrek gekregen. Iemand dat ooit meegemaakt?
Ook geen aankondiging gezien ofzo. Kan ik nog ergens nalezen waarom? WTF
Maar kan ik dit ook nog ergens teruglezen ? Wordt dat bekendgemaakt op de een of andere manier?quote:
Welk team ben je?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1e jaar: Eerste ronde eruit bij de beker, 1e ronde Concacaf CL, geen PO
2e jaar: Idem, geen CL, finale verloren
3e jaar: Idem, Op weg naar kwart, op weg naar de PO
Gaat best goede
Ebi ging van een slecht seizoen naar een geweldig seizoen, naar een slecht seizoen, blijft leuk zo. Altijd onvoorspelbaar
Ik denk ook dat het scheelt wat je reageert..quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Valt me op dat ik bij Newcastle echt bijna elke week wel in verband gebracht wordt met een andere club, maar nooit een aanbieding krijg..........
Krijg je die uberhaupt wel als je nog coach bent van een club? Of moet ik gewoon geduld hebben
Niet dat ik weg wil ofzo
Als je geen commentaar geeft komt er een "zwijgen is goud" reactie van de club dacht ik.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het scheelt wat je reageert..
Ik krijg regelmatig berichten dat "Club X niet verder wilt met Manager Y".. dat zijn speculaties en de trainer is nog niet ontslagen..
En dan heb je ook nog berichten dat een trainer ontslagen is en dat ze jouw zien als vervanger.
Dan krijg je de mogelijkheid om te reageren:
- Je hebt interesse -> Hierna zal je mogelijk een aanbieding krijgen, je huidige club is hier niet blij mee
- Je hebt GEEN interesse -> Kans op aanbieding klein, je huidige club is blij!
- Geen commentaar -> Mogelijk aanbieding, geen reactie van huidige club..
Zo werkt het volgens mij!
Zou best kunnen.. meestal doe ik Geen interessequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef RoderikMB het volgende:
[..]
Als je geen commentaar geeft komt er een "zwijgen is goud" reactie van de club dacht ik.
Goed bezig hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
6 wedstrijden voor het einde kampioen geworden met Newcastle
Als je op zijn profiel gaat staan, dan klik je op het tabje 'training'. Daar kun je via een dropdown een andere positie kiezen waarvoor de speler moet trainen. Hou er wel rekening mee dat het een tijdje kan duren voordat de speler ook daadwerkelijk de nieuwe positie beheerst.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:30 schreef pizza-tonijn het volgende:
Ik heb een vraag:
Hoe kan ik bijvoorbeeld een linkermiddenvelder trainen zodat hij ook centrale middenveld kan bespelen?
Hoeveelste seizoen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
102 punten eindig ik mee met Newcastle
Doelstelling was 100 punten. Gelukt dus.
Het nemen van strafschoppen is ook niet het enige attribuut wat van belang is bij een strafschop. Finishing, Composure, Concentration, en Decisions zijn ook van belang.quote:Op maandag 12 april 2010 10:53 schreef Blistering het volgende:
Die stats kloppen ook geen reet van he. Een Lampard heeft 18 in penalties, en mist vaak genoeg bij mij. En nu ik Cech, die 5 in pingels heeft heb aangesteld liggen er al 12 op rij in
Lol.quote:Op zondag 11 april 2010 23:36 schreef Happel het volgende:
Nieuw spel begonnen met LTC Assen. Daarbij de volgende spelers binnen gehaald. Speel een standaard 4-4-2, waarbij de targetman het eindstation is. Werkt tot op heden erg goed. Good old Henk Vos als targetman. Paar Guinezen voor in de aanval. Alleen de verdediging verdient nog wat aandacht. Maar daar is nog tijd voor, voordat de transferperiode voorbij is. Verwacht een goede kans te maken in de competitie, als word ik bijvoorbeeld al kansloos geacht om van enig betekenis te zijn in de competitie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, jij kan er niks van.quote:Op maandag 12 april 2010 13:33 schreef MMUFC het volgende:
Ik probeer na een verloren seizoen(ontslagen bij Fulham ivm overname en opgestapt bij Sampdoria wegens aanhouden slechte resultaten(7e nederlaag op rij was voldoende voor mij)) ben ik nu bij Spurs aangenomen om Harry Redknapp(die gestopt is) op te volgen. Spurs werd 6e en speelt zodoende Europa League. Zit momenteel nog in de voorbereiding, maar het zou toch wel beter moeten kunnen dan Fulham(dat uiteindelijk degradeerde) en Sampdoria(14e).
Was overigens seizoen 3.. in seizoen 1 en 2 ben ik kampioen geworden met PSVquote:
Geen idee of de namen kloppen. Zie voor jezelf. Zou wel humor zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol.
Zie dat je een friendly hebt gespeeld tegen EMS. Wil je eens voor me op die ploeg klikken?
Als het goed is is dat een ploeg uit Roermond. Kloppen daar de namen ook van? Printscreen
Grijze namen zijn nooit de echte.quote:Op maandag 12 april 2010 18:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee of de namen kloppen. Zie voor jezelf. Zou wel humor zijn.
[ afbeelding ]
Wat is veel?quote:Op maandag 12 april 2010 23:58 schreef Zocalo het volgende:
Hebben jullie met die nieuwe patch ook zo belachelijk veel blessures?
Calabro naar Ajaxquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:19 schreef Brord_ het volgende:
Vind het ook wel meevallen, wat me wel nog steeds stoort zijn de belachelijke transfers.
Calabro is zo slecht nog niet hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Calabro naar Ajax
Amrabat naar Manchester United
10.0.2 heb ik nooit gehad. En ik heb die dus in 10.0.3quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat soort transfers had ik alleen in 10.0.2, maar in 10.0.3 niet meer.
Dat had ik ook met de Cler, totdat ik de patch erop zettequote:Op dinsdag 13 april 2010 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kom trouwens niet af van Joey Barton. Echt kut. Aggressief kutspelertje ook in FM en wou van hem af met een salaris van 86.000 p.w.
Hij krijgt wel aanbiedingen, maar die accepteert hij alleen maar als ik tot Juni 2013 (zit nu in 2010) zijn salaris blijf doorbetalen of iets dergelijks
Dus heb hem maar bij de reserves gebonjoured. Hopelijk vraagt hij zelf om een vrij transfer. Scheelt mij een slok op het salaris en transferbudget.
In het echt welquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:18 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Calabro is zo slecht nog niet hoor
En wat kan je er dan mee? Vast niet zo veel als in het echt of met je huidige game.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:28 schreef Blistering het volgende:
Fm2010 is ook uit voor de iPhone/iPod Touch trouwens. Wel leuk voor als je je verveelt.
Ik heb net even wat reviews gelezen, en ook wat op het Sigames forum rondgeneusd, en het schijnt toch best wel een heel aardige en diepgaande game te zijn!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:42 schreef Zocalo het volgende:
[..]
En wat kan je er dan mee? Vast niet zo veel als in het echt of met je huidige game.
Zal ik doen zodra ik thuis ben, zit nu op schoolquote:Op donderdag 15 april 2010 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
Netjes.
Maak eens een print van selectie.
Die wilde naar jou toekomen en jij kon z'n salaris betalen?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:49 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Zal ik doen zodra ik thuis ben, zit nu op school![]()
Sleutel naar mijn succes was de voor 800K aangeschafte Koevermans
Het 2e seizoen ingame (mijn 1e seizoen in de Eredivisie dus) heeft ie slechts 1 wedstrijd voor PSV gespeeld (die hadden o.a. Robert Lewandowski gekocht, teveel concurrentie)), en wilde ie weg.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die wilde naar jou toekomen en jij kon z'n salaris betalen?
Wat heb je dan verandert eigenlijk?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn uittaktiek gewijzigd en het loopt nu als een tierelier.
Sta 7e met Newcastle na 15 wedstrijden.
Win net op rij thuis van Villa (2-1) uit bij Sunderland (3-0) en thuis van de koploper Liverpool met 2-1
Heb mijn succesvolle thuistaktiek aangepast en verdedigender gemaakt.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Wat heb je dan verandert eigenlijk?
quote:
Nieuwe install gedaan en hij doet het nog steeds nietquote:Op donderdag 15 april 2010 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn fm 2010 start niet op.
Volgens de steam wordt het spel gestart, maar er gebeurt helemaal niet.
Iemand al eerder hier problemen mee gehad ?
Gewoon vol op de verdediging spelen toch? Daarmee moet je vast wel in staat zijn resultaten te behalen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:02 schreef Brord_ het volgende:
Ben ontslagen bij Fulham. Dramatisch natuurlijk.
Was ook weinig belangstelling voor me omdat ik niks heb gepresteerd en mijn prestatie nog lokaal is. Ik kon kiezen uit Ternana, Tranmere en Gillingham. Heb voor Gillingham gekozen, die staan 23e in de League Two. Ze hebben een dramatisch elftal maar het is bijna winterstop en dan moet ik wel wat plekken kunnen stijgen. Weet niet of ik dat lang volhoud met zo'n stel prutsers.
Tottenham heeft best een fijn teamquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:01 schreef MMUFC het volgende:
Sta na 8 duels 7e met Tottenham.
Heb 3 nederlagen geleden, en die waren allemaal tegen de topploegen. (0-1 uit tegen zowel Liverpool als Man Utd, 0-2 thuis tegen Chelsea).
Verder alleen gelijk gespeeld tegen Hull(ik had 16 schoten, zij 3, werd 1-1) en 4x gewonnen van o.a. Aston Villa.
Al met al ben ik tevreden alleen wil ik een paar plaatsen stijgen
Ja dat doe ik wel hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 08:11 schreef Happel het volgende:
Zulke dingen zie je toch aankomen? Zeker in de laatste minuten dien je in geval van druk van de tegenstander verdedigend en op de counter te gaan spelen.
Die 161cm klopt niet, is rond de 180cmquote:Op zaterdag 17 april 2010 03:53 schreef Lindgren. het volgende:
Oja, en let op mijn woorden: Deze jongen wordt een hele grote.
[ afbeelding ]
Edit: Sjongejonge, wat een onzin is dit zeg.Weer veel beter zijn en dan rent in de 92'ste minuut die kut narsingh er weer een in
[ afbeelding ]
Ik heb Miranda met De Graafschap!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:59 schreef Roeni3 het volgende:
Ok, help, wat te doen.
Miranda (nu 26 jaar oud) heb ik een half jaar geleden voor 16 miljoen gekocht en is een van de beste spelers van mijn team. Komt Real Madrid een jaar later en biedt me nu het DUBBELE van wat ik toen voor hem heb betaald. Weliswaar 5 miljoen ineens, en de rest over 36 maanden, maar toch...
Wat te doen? Ik heb het geld niet nodig, ook niet voor transfers (mag nog ruim 15 miljoen besteden deze zomer). Zal me overigens niets verbazen als het bestuur er alsnog voor kiest hem te verkopen.
[ afbeelding ]
EDIT: Heb het aanbod al afgeslagen. Gekke Spanjaarden...
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:19 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb Miranda met De Graafschap!Ik had interesse in m gedeclared, daardoor kwam ie op mn shortlist. Toen merkte ik dat ie mot had met zn manager voor t een of ander. Daarop ingespeeld. Wat n baas
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar, geen wisselsquote:Op zondag 18 april 2010 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nieuwe game begonnen met RKC, eerste competitiewedstrijd vergeet ik reservespelers te selecteren en na 13 minuten raakt er iemand geblesseerd
Ik had de basis gemaakt, toen ging ik aan de slag met de instructies ed (friendly's speel ik nooit zelf, vind ik nooit zoveel aan) en toen meteen op de spatiebalk geklikt en uit automatisme op "ja" bij de melding of ik door wilde gaan ondanks dat ik geen wissels neer had gezetquote:Op zondag 18 april 2010 20:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar, geen wissels![]()
voor mij hoort dat altijd bij het maken van de opstelling, ik gooi dus eerst 11 spelers in de basis, en daarna doe ik gelijk de bank, kan ik het ook niet vergeten
Netjes bezigquote:Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
Eerste seizoen Newcastle in de Premier League uitstekend afgesloten. 8ste geworden en mag instromen in 1ste ronde EL
Zojuist Cahill (CV van ManU) en Henry (AML,S) Barca overgenomen
Op naar de top
Ik zal m volgend seizoen vast alweer kwijtraken. Hele eredivisie/half europa zit achter m aan atmquote:
Kun je met RKC een moederclub zoeken?quote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Netjes bezig
RKC heeft echt een kutteam trouwens. 1 linksback, geen enkele rechtsback, maar 2 centrale middenvelders en de spitsen zijn ook achterlijk slecht. Daarbij komt dat de beste spelers de Ceulaer en Boerrigter zijn, dus dat je wordt gedwongen met buitenspelers te spelen (de Ceulaer rechts, Boerrigter links), maar zij zijn de enige die daar uit de voeten kunnen
Je moet dus in principe een spits, VL, VR, MC, AML en AMR kopen voor 400kIk heb inmiddels de spits (George Mourad, was gratis) en rechtsback (Bandjar, 250k) binnen. Nu de rest nog
Nee, helaas nietquote:Op maandag 19 april 2010 00:17 schreef RoderikMB het volgende:
[..]
Kun je met RKC een moederclub zoeken?
Waarom Henry?quote:Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
Eerste seizoen Newcastle in de Premier League uitstekend afgesloten. 8ste geworden en mag instromen in 1ste ronde EL
Zojuist Cahill (CV van ManU) en Henry (AML,S) Barca overgenomen
Op naar de top
Transfervrij. Is wel 33 jaar maar heb ervaring nodig.quote:
Okee nouja ik zou liever een iets jongere speler nemen. 33 jaar zou me wat te ver gaan.quote:Op maandag 19 april 2010 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Transfervrij. Is wel 33 jaar maar heb ervaring nodig.
Vroeg alleen 1.2 miljoen tekenbonus en dik salaris dus
Is dat in je eerste seizoen met RKC? RKC heeft namelijk Dustley Mulder, Jürgen Colin, Hans Mulder en eventueel nog Frank van Mosseveld als rechtsbacks.quote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Netjes bezig
RKC heeft echt een kutteam trouwens. 1 linksback, geen enkele rechtsback, maar 2 centrale middenvelders en de spitsen zijn ook achterlijk slecht. Daarbij komt dat de beste spelers de Ceulaer en Boerrigter zijn, dus dat je wordt gedwongen met buitenspelers te spelen (de Ceulaer rechts, Boerrigter links), maar zij zijn de enige die daar uit de voeten kunnen
Je moet dus in principe een spits, VL, VR, MC, AML en AMR kopen voor 400kIk heb inmiddels de spits (George Mourad, was gratis) en rechtsback (Bandjar, 250k) binnen. Nu de rest nog
Ja, eerste seizoen. Alleen Mulder en Colin zijn geen natuurlijke backs, Mulder is achterlijk slecht en van Mosselveld is linksback. En als ik hem op rechts zet zijn er geen linksbacks meerquote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Is dat in je eerste seizoen met RKC? RKC heeft namelijk Dustley Mulder, Jürgen Colin, Hans Mulder en eventueel nog Frank van Mosseveld als rechtsbacks.
Koop Medo en Radovic. Heb je een goeie rechtshalf en een mid-mid erbijquote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Netjes bezig
Als het goed is stijgt het maximum aantal trainers naarmate de club groeit.quote:Op maandag 19 april 2010 16:40 schreef poiuytr het volgende:
Mensen vraagje he, kan ik er in FM10 ook voor zorgen dat ik van het bestuur meer trainers kan krijgen? Heb nu een aardig waslijst aan trainers maar niet echt trainers die aan mijn eisen voldoen.
Die heb ik ook verkocht. Verdiende veel en veel te veel... Heb je Medo al gehaald??quote:Op maandag 19 april 2010 18:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Helaas heb ik een update waarin Benson verhuurd is, dus hem verkopen zal niet gaan. Ik heb wel Kevin Vink, Ruud Berger en Di Gregorio verkocht voor leuke bedragen. Benschop heeft helaas weinig bij afwerken en dat vind ik wel erg belangrijk.
Wat heb jij eigenlijk met Obodai gedaan dan? Ik speel nu met Metaj, Obodai en Augustien namelijk en Obodai doet het best wel redelijk.
Oke.. Nouja Radovic kun je behoorlijk goedkoop overnemen, dat scheelt wel... Medo is wel baas hequote:Op maandag 19 april 2010 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Radovic nog niet, ik zal er eens naar kijken. Ik heb echter de Ceulaer wel gehouden, dus ik heb iets minder behoefte aan een AMR.
Een dag nadat ik hem haalde scoorde hij meteen zijn eerste interlandgoal, krijg ik een nieuwsbericht dat ie zegt: wat een schitterende week! Eerst een contract bij een droomclub als RKC en daarna mijn eerste interlandgoalquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oke.. Nouja Radovic kun je behoorlijk goedkoop overnemen, dat scheelt wel... Medo is wel baas he
Bij Real? Ik had meer verwacht om eerlijk te zijn.quote:
Ik ben er blij meequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:12 schreef scythica het volgende:
[..]
Bij Real? Ik had meer verwacht om eerlijk te zijn.
Real zojuist verslagen, thuis 3-1 gewonnen, in de uitwedstrijd alles op de verdediging. Ik had het geluk dat Cristiano en Kaká geblesseerd waren en Benzema was geschorst bij mijn thuiswedstrijd. Nu tegen Inter, ben benieuwd.
Succes daarmee, Schalke kampioen maken klinkt ook als een uitdaging, hoezo ben je die niet aangegaan dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:52 schreef icebliss het volgende:
Halve finale van CL gehaald met Ajax en daarin kansloos weggespeeld door Real Madrid. PSV werd kampioen nadat ik de aansluiting verloor door te verliezen van NEC en gelijk te spelen tegen Feyenoord. Heb ontslag genomen. Afgelopen seizoen boden zowel Schalke als Bayern Munchen mij een baan aan maar ben gebleven. Nu kijken waar het schip strandt.
edit: Het is Eendracht Aalst geworden, spelend in de Belgische Tweede KlassePromoveren en kampioen van België worden is nu mijn opdracht.
Wou graag de CL winnen met Ajax, was toen nog in de race. De trainer bij Mönchengladbach zit ook niet echt veilig, als die komen ben ik zo weer weg uit Belgiëquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef scythica het volgende:
[..]
Succes daarmee, Schalke kampioen maken klinkt ook als een uitdaging, hoezo ben je die niet aangegaan dan?
Eric Yartey van Feyenoord Academy Ghana: 40k.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:02 schreef JortK het volgende:
Iemand trouwens nog een goede verdediger en middenvelder voor 800K?
Kijk eens aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een dag nadat ik hem haalde scoorde hij meteen zijn eerste interlandgoal, krijg ik een nieuwsbericht dat ie zegt: wat een schitterende week! Eerst een contract bij een droomclub als RKC en daarna mijn eerste interlandgoal
Wissel je dan vaak van tactiek?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef ForeverLove het volgende:
Gister won ik zowat alles elke wedstrijd en nu?????? ik verlies gewoon elke wedstrijd niet normaal.
Geen 1 tacktiek lijkt meer te werken.
Ben ook zeker naar de eerste twee punten benieuwd.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:42 schreef poiuytr het volgende:
Paar vragen:Wat doen jullie met de feedback die jullie krijgen van je assistent trainer tijdens een wedstijd?
Bijv: (speler)...... is gewend minder direct te spelen dan hij moet doen
Bijv: (speler).... is gewend om meer druk te zetten om een tegenstander dan hij vandaag moet doenHoe weet je precies welke rol weg is gelegd voor een bepaalde speler? Ik speel nu momenteel met Ajax een game en daarin heb ik Pantelic de rol Targetman meegegeven alleen krijg ik tijdens technisch advies elke keer de melding dat ik Sulejmani of Suarez die rol moet geven terwijl ze na mijn idee de stats niet eens naar hebben.
Bij die eerste verander ik zijn passing van direct naar mixed of slow. Bij de tweede zet ik de slider van closing down wat omhoog. Merk alleen weinig verschil, dus weet niet of dat ook daadwerkelijk de oplossing is.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:42 schreef poiuytr het volgende:
Paar vragen:Wat doen jullie met de feedback die jullie krijgen van je assistent trainer tijdens een wedstijd?
Bijv: (speler).... is gewend om meer druk te zetten om een tegenstander dan hij vandaag moet doen
Op 1 en 2 doe ik helemaal niks. Ze hebben zich maar aan te passen. En voor die rollenverdeling: kijk eens op http://www.manutd.nl, ergens in de downloadsectie staat een excel-sheet, waar, als je de stats vna je spelers invoert, je kunt zien voor welke rollen ze beschikbaar zijn. Kweet niet precies waar. Ik trek me namelijk ook niks aan van voor welke rollen ze geschikt zijn. Dat bedenk ik lekker zelf welquote:Op woensdag 21 april 2010 15:42 schreef poiuytr het volgende:
Bijv: (speler).... is gewend om meer druk te zetten om een tegenstander dan hij vandaag moet doenHoe weet je precies welke rol weg is gelegd voor een bepaalde speler? Ik speel nu momenteel met Ajax een game en daarin heb ik Pantelic de rol Targetman meegegeven alleen krijg ik tijdens technisch advies elke keer de melding dat ik Sulejmani of Suarez die rol moet geven terwijl ze na mijn idee de stats niet eens naar hebben.
En alweer weg bij Aalstquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:52 schreef icebliss het volgende:
Halve finale van CL gehaald met Ajax en daarin kansloos weggespeeld door Real Madrid. PSV werd kampioen nadat ik de aansluiting verloor door te verliezen van NEC en gelijk te spelen tegen Feyenoord. Heb ontslag genomen. Afgelopen seizoen boden zowel Schalke als Bayern Munchen mij een baan aan maar ben gebleven. Nu kijken waar het schip strandt.
edit: Het is Eendracht Aalst geworden, spelend in de Belgische Tweede KlassePromoveren en kampioen van België worden is nu mijn opdracht.
Ik had ook al beetje lopen sleutelen naar logische oplossingen maar echt veel hielp het elke keer niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij die eerste verander ik zijn passing van direct naar mixed of slow. Bij de tweede zet ik de slider van closing down wat omhoog. Merk alleen weinig verschil, dus weet niet of dat ook daadwerkelijk de oplossing is.
Wellicht komt het omdat hij uitgeleend is op het moment?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik had ook al beetje lopen sleutelen naar logische oplossingen maar echt veel hielp het elke keer niet.
Mijn assistenten geven wel vaker commentaar op bepaalde dingen zoals spelers loven aanvaard je dat en wordt je dag erna afgemaakt in de media door die speler![]()
Verder nog een vraagje:
Hoe kan het dat ik een speler niet kan halen die onder contract staat bij 2 clubs? Ik wil nu met mijn Ajax game proberen op Criscito van Genoa over te nemen alleen kan ik niet eens een bod of navraag bij de club doen, hele optie bod uitbrengen staat er niet
nee niet eens soms af en toe een extra aanvallender middenvelder maar dat is het ook wel.. Nu gaat het weer de goede kant opquote:
Belangrijkste is om een formatie (4-4-2 o.i.d.) aan te houden en zaken te veranderen aan de snelheid, tempo, manier van passen, pressie zetten en aanvallen. Spelers lukraak op een andere positie zetten zal niet echt helpen om een team goed op elkaar te laten inspelen. Daarom zou ik je adviseren om een formatie neer te zetten en daar aan vast te houden. Zit de tactiek een beetje goed in elkaar, dan zouden de resultaten vanzelf moeten komen.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:20 schreef ForeverLove het volgende:
[..]
nee niet eens soms af en toe een extra aanvallender middenvelder maar dat is het ook wel.. Nu gaat het weer de goede kant op
Oke bedankt voor je uitlegquote:Op donderdag 22 april 2010 07:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Belangrijkste is om een formatie (4-4-2 o.i.d.) aan te houden en zaken te veranderen aan de snelheid, tempo, manier van passen, pressie zetten en aanvallen. Spelers lukraak op een andere positie zetten zal niet echt helpen om een team goed op elkaar te laten inspelen. Daarom zou ik je adviseren om een formatie neer te zetten en daar aan vast te houden. Zit de tactiek een beetje goed in elkaar, dan zouden de resultaten vanzelf moeten komen.
Dat snap ik even nietquote:
Nee hij is niet uitgeleendquote:Op woensdag 21 april 2010 20:52 schreef NM. het volgende:
[..]
Wellicht komt het omdat hij uitgeleend is op het moment?
Betekent dat niet gewoon dat Genoa vanaf 2012 de enige eigenaar van Criscito wordt?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Nee hij is niet uitgeleendVind het zelf wel aardig vaag dat ik geen bod kan doen op Criscito.
Iemand anders hier misschien een oplossing voor?
Hieronder screen van Criscito:
[ afbeelding ]
Ik heb er wel eens 5 in 7 gehad.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:07 schreef Dein_Gesicht het volgende:
WAT DE KAK!?@!?#!@?#!#$@!$@#
Ik heb ontiegelijk veel spelers met De Graafschap gehuurd (Bruma, Barazite, Kakuta, Lewandowski) en ik doe t daarom vrij goed. Zo goed zelfs, dat ik nu in de halve finale Europa League sta...en dan zie ik dit.
[ afbeelding ]
Behalve dat ik er dus vrij goed voorsta met De Graafschap...wat de kak...3 wedstrijden in 4 dagen...
Dit is me in voorgaande FM'en ook wel eens opgevallen dat je vaak om het seizoen een tegenstander wel 3 achter elkaar tegenkomt in een beperkt aantal dagen, vooral in Engeland.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:10 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Extra grappig wel dat t 3 x Ajax is
Drie? Ik al meer dan een week. Neem me elke avond weer voor om verder te gaan, maar komt er nooit van.quote:
Ik heb het nog niet op me laptop staan vandaarquote:
Ontslagen na tien wedstrijden in het nieuwe seizoenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef icebliss het volgende:
[..]
En alweer weg bij AalstHeerenveen stond 17e en het lijkt me leuker (en makkelijker) daar orde op zaken te stellen. Geen geld en meer dan de helft van de selectie gaat straks gratis de deur uitlopen. Nu dus lekker goedkope talentjes scouten om volgend jaar een nieuw team te bouwen.
Ik bedoel dat van jou.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:35 schreef boku het volgende:
[..]
Dat snap ik even nietDie "afrikaantjes" zien er wel oke uit. Ik vind ze persoonlijk een beetje oud.
Degradatiekandidaat, hoe kom je daar nou weer bij...? Ben in het tweede seizoen gewoon derde geworden hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat van jou.Mijn 'Afrikaantjes' zijn anders prachtige versterkingen voor een degradatiekandidaat als RKC hoor.
En ik heb een crashdump.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Degradatiekandidaat, hoe kom je daar nou weer bij...? Ben in het tweede seizoen gewoon derde geworden hoorEn heb de KNVB-beker gewonnen
Heb ik ook weleensquote:Op zondag 25 april 2010 00:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdegodver. Had een leuke spits op het oog, bod gedaan, geaccepteerd, ik bied een contract aan, wacht die rukker zo lang met antwoorden dat de transferdeadline verlopen is
Beetje pochen omdat je goede resultaten behaalt door een corner-exploit, not cool.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:59 schreef boku het volgende:
Ben onlangs ook maar begonnen met FM2010 en wel met Aston Villa. Ik ben met Aston Villa begonnen omdat ik het wel leuk vind om met een team te spelen die veel spelers uit eigen land in de selectie hebben.
De doelstelling is natuurlijk Europese successen halen. En verder wil ik zorgen dat er in de komende jaren (nationale) jeugdspelers doorbreken.
Ik zit nu iets over de helft van het seizoen en het gaat behoorlijk goed, sta 1ste in de competitie met 5 punten voor op de nummer 2 Liverpool. Tot nu toe heb ik alleen uit van Chelsea verloren met 2-1 en gelijk gespeelt tegen Liverpool en Arsenal. De wedstrijd tegen Arsenal was wel minder aangezien ik met 2-0 voor stond.
In de FA Cup heb ik in de eerste ronde Arsenal uitgeschakeld en voor de League Cup heb ik de eerste semi final met 2-1 verloren van Chelsea, dus er zijn nog kansen.
Europees gaat het ook goed; ik ben eerste geworden in een pool met Stuttgart, Ajax en BATE en nu mag ik tegen Anderlecht in de volgende ronde.
Ik speel in een 4-1-4-1 opstelling, met 4 verdedigers op rij, 1 defensieve middenvelder ervoor, hiervoor 2 centrale middenvelders, 2 vleugelsaanvallers (AML/AMR) en 1 spits.
Op de transfermarkt ben ik nog niet zo actief geweest tot aan de winterstop omdat AV maar 6 budget krijgt aan het begin van het seizoen. Wel een aantal leenspelers gehaald om de selectie iets breder te maken. En op Fernando Gago heb ik een optie tot koop. Inmiddels heb ik een geldinjectie van het bestuur gehad van 34 miljoen dus kan nu lekker voor spelers gaan kijken. Inmiddels heb ik Alex Smithies van Huddersfield overgenomen, schijnt een talentje te zijn.
En hieronder een aantal screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een nieuwe regel in Engeland volgend jaar ja.quote:Op zondag 25 april 2010 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Vraagje... ik heb in mijn eerste seizoen zowel de titel als de FA Cup gewonnen, nu zit ik in de voorbereiding van het nieuwe seizoen en krijg ik bij het uitdelen van de rugnummers ineens de melding dat ik maar 25 spelers in de selectie mag hebben.... betekent dit dat ik alle spelers die ik geen rugnummer geef dus in de competitie niet kan gebruiken... is dat een nieuwe regel
Je kan als het goed is spelers jonger dan 22 gewoon opstellenquote:Op zondag 25 april 2010 15:25 schreef Bow het volgende:
Die regel is een beetje vaag, want op een of andere manier kan ik wel gewoon spelers zonder rugnummer opstellen![]()
in het 2e seizoen met Redding sta ik op een prachtige 3e plek. Net uitgeschakelt door Aston Villa in de FA cup en moet zo in de halve finale van de league cup tegen Chelsea.
Heb een selectie met oa Deco, Bojinov, Lewandowski, Demidov, Janmaat en Buijs.
Klik.quote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je een bron van die regel?
Jammer dat ze niet het aantal jeugdspelers beperken, nu betekent het alleen maar dat ze de jeugdopleidingen in minder kapitaalkrachtige competities gaan leegrovenquote:
Neequote:Op maandag 26 april 2010 00:32 schreef poiuytr het volgende:
Momenteel sta ik zelf in de halve finale van de beker, Mijn B-team is ook nog steeds actief in de beker en staat ook in de halve finale en treft een makkelijke tegenstander. Nu is mijn vraag eigenlijk of mijn B-team volgend jaar ook Europa League voetbal kan spelen als ze de beker winnen of verliezen van mij of een ander team dat al over een ticket Europees voetbal beschikt?
Eerste wedstrijd met 5-0 gewonnen in Huddersfieldquote:Op zondag 25 april 2010 11:46 schreef poiuytr het volgende:
Iemand ook bekend met deze tactiek?
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=29379
Ik speel nu ongeveer 20 wedstrijden met deze tactiek en de resultaten mogen er met Ajax na zijn, Suarez en Pantelic scoren aan de lopende band heb ik in de competitie nog maar 4 tegendoelpunten gehad (1 wedstrijd verloren en 1 gelijk rest gewonnen). In de Europa League van Everton alleen uit verloren met 1-0 en thuis heb ik ze met 4-0 na huis gestuurd, de groepsfase overleefd met maar 2 tegendoelpunten.. Volgende ronde wacht Stuttgart erop om afgeslacht te worden.
Op het forum van Manutd hebben ze het erover dat dat de tactiek alleen met ''grootte'' ploegen werkt. Heb de tactiek zelf nog niet getest op ''kleinere'' clubs.. Mijn Ajax 2 speelt ook met deze tactiek en staat nu in de halve finale van de KNVB bekerquote:
Werkt anders vrij goedquote:Op maandag 26 april 2010 22:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op het forum van Manutd hebben ze het erover dat dat de tactiek alleen met ''grootte'' ploegen werkt. Heb de tactiek zelf nog niet getest op ''kleinere'' clubs.. Mijn Ajax 2 speelt ook met deze tactiek en staat nu in de halve finale van de KNVB beker
Ben wel benieuwd naar jullie resultaten met deze tactiek.
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zal die taktiek ook eens proberen bij RKC, veel slechter als het nu gaat kan het toch niet
Ik heb Rossi bij Hoffenheim en gebruik hem op de plek van een centrale aanvallende middenvelder met als rol 'Inside Forward' (Attack) en hij scoort aan de lopende band voor mij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:43 schreef Zocalo het volgende:
Wat lijkt jullie nu de beste manier om Rossi van Villareal goed te laten functioneren in een tweespitsen systeem? Hij heeft hele goede stats, maar het wil er niet uitkomen. Eigenlijk wil ik hem als ondersteunende spits laten spelen ten opzichte van Torres, maar dat werkt nog niet echt. Andersom, en dan hem dus als poacher gebruiken, levert ook nog geen top rendement op.
Jammer van de matige keeper, Vilar en Pantilimon zijn goedkoop in de eerste seizoen te krijgen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
Na mijn crash met RKC begonnen met Heerenveen met een grote database + oekraïne.
TIP: De club waar Kryvtsov speelt, kun je gerust volledig uitscouten (60 spelers) ongelofelijk veel talent. (5 spelers vandaan gehaald)
Allereerst mijn aan- en verkopen seizoen 1:
[ afbeelding ]
Als eerste mijn rots in de branding. Kryvtsov.
[ afbeelding ]
Talentje Eugene Zadoya. (wordt nog op Fysiek getraind)
[ afbeelding ]
Onze rechtsbuiten Arzhanov. (gekocht voor 130k, maar stijgt nu snel in waarde)
[ afbeelding ]
En dan het Grootste talent dat de club nu bezit. Gekocht voor ruim 3 miljoen, en kwam pas op 1 januari (omdat hij toen pas 18 werd) maar het geld dubbel en dwars waard.
Artur Kas'kov. Ondanks zijn jonge leeftijd scoort ie al aan de lopende band.
[ afbeelding ]
Voor 4,5 miljoen laat je potentieel wereldtopper Wijnaldum niet lopen natuurlijk. Hetzelfde geld voor 3 miljoen voor Sulejmani, die weer terugkeerde op zijn oude nest. Zij zullen samen gaan uitmaken wie het meest recht heeft op de linkshalf positie.
Wijnaldum.
[ afbeelding ]
Sulejmani
[ afbeelding ]
En dan de volgende topper. Een enorm talent. Ik wilde hem in de eerste transferperiode al kopen, en had al een overeenkomst, maar hij kwam door een zware blessure niet door de medische keuring. Een half seizoen later wilde Metallurg ineens 2x zoveel voor deze jongen. Nog steeds geen geld voor deze topper.
[ afbeelding ]
En dan onze nu al Cultheld. De 2.02 meter lange Nikola Zigic. De perfecte targetman voor naast een jongen als Kas'kov. Hij wilde weg, en besloot op eigen verzoek op de transferlijst te gaan staan voor een schamele 4 miljoen.
[ afbeelding ]
Vervolgens een prima seizoen gedraaid waarin we de 3de plaats behaalden. In de europa league in de 2de ronde eruit tegen Galatasaray (1-2 na twee wedstrijden), na eerst de poulefase en Rangers uit Schotland overleefd te hebben. Deze vroege uitschakeling kwam mede doordat vele aankopen niet speelgerechtigd waren voor de EL. Dit seizoen gaan we ervoor!
Verder is Viktor Elm mij positief opgevallen dit seizoen. Is enorm gegroeid en verdient ook een plaatsje tussen deze jongens.
[ afbeelding ]
Deze jongens mochten weg na dit seizoen.
De selectie is dus aardig uitgedund. We zullen nog ongeveer 3 spelers aantrekken. Boy Waterman zal onze 2de keeper worden achter Kenny Steppe. Hij zal zo'n 400k kosten.
Verder komt Slobodan Rajkovic (van Chelsea) de verdediging versterken, voor 2 miljoen + vandenbussche vertrekt hij richting Enschede.
De laatste versterking voor dit seizoen is een jongen van 16 jaar (!). Hij zal zo'n 3 miljoen kosten, maar nu al zulke stats: Ik wil de gok wel wagen.
[ afbeelding ]
Dit brengt ons tot deze opstelling (Rajkovic op Linksback en Kryvtsov basis.)
[ afbeelding ]
Nieuw seizoen! Wij zijn er klaar voor!
Ochoa kost iets van 2/3 miljoen en heeft 4,5 ster na een tijdje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jammer van de matige keeper, Vilar en Pantilimon zijn goedkoop in de eerste seizoen te krijgen.
Hopelijk ook tegen ajax?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Had ik ook een keer ja
Stond 1-0 achter, kreeg toen 2 rode kaarten, maakte vervolgens 1-1. Daarna een blessure terwijl ik al 3 keer gewisseld had om vervolgens in blessuretijd met 8 man doodleuk de 2-1 te maken en 3 punten te pakken
Het was slechts uit bij NACquote:Op woensdag 28 april 2010 16:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hopelijk ook tegen ajax?![]()
PS: Ik heb die tactiek weer op klassiek gezet (met die pijltjes). Zoals het vorig jaar was. Mijn team draait nu een stuk beter en win wedstrijden met 5/6-0.
Waarom speel je überhaupt met RKC?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het was slechts uit bij NAC
Ajax was juist een trauma. Zij krijgen in de 82e minuut rood, ik maak in de 90+2e minuut 0-1. Dus ik helemaal blij. Scoren ze een minuut later de 1-1 vanaf 30 meter door Enoh
Overigens was dit alles wel in een game met Feyenoord, niet mijn huidige met RKCDaar gaat het vrij slecht. Met slechts 5 punten (2 gelijk, 1 winst) na 12 wedstrijden sta ik stijf onderaan
![]()
In de beker sta ik wel in de 4e ronde, daar waar de 3e ronde de doelstelling was.
Oohh.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee, het is wel FM2010, dus eredivisie
En aangezien in die game met 2007 was ik kampioen geworden (daar wel JL) en toen kocht ik 2010, dus eigenlijk niet met RKC in de eredivisie gespeeld.
Spelen met RKC is juist leuk! Totaal kansloos beginnen en dan proberen goed op te bouwen...quote:Op woensdag 28 april 2010 18:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Waarom speel je überhaupt met RKC?Probeer je nu te laten zien dat je beter bent dan Brood
Zolang je maar niet degradeerd johquote:Op woensdag 28 april 2010 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Inmiddels 10 wedstrijden op rij ongeslagen met RKC, waarvan 9 gelijke spelen, waarvan 8 0-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |