abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80005063

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
-
pi_80005277
Ik ben dus bezig met SC Bastia, afkomstig van Corsica .
Gaat voorspoedig tot nu toe, eerste seizoen gepromoveerd en het lijkt erop dat ik me zonder al te veel problemen zal gaan handhaven in het tweede seizoen.
Ik heb een samenwerkingsverband met Lyon, waardoor ik in het eerste seizoen Tafer, Grenier, Gassama en Mehamha heb kunnen krijgen. Na heel veel geslijm bij de manager heb ik mede dankzij mijn goede band met de manager van Lyon definitieve overgangen kunnen regelen voor Tafer, Grenier en Gassama. Mehamha helaas niet, maarja.
Toen ook nog eens Toulouse degradeerde waardoor ik M'Bengué, Capoue en Congré kon halen wist ik wel dat dit team niet zou gaan degraderen.

Ik sta nu elfde in de Ligue 1, de grote mannen zijn absoluut de hierboven genoemde spelers. Vooral Grenier, Gassama en Capoue zijn geweldig.
Ook een eervolle vermelding voor de centrale verdediger Abdel El Kaoutari en de 16-jarige regen Chardonie Mputu.

Grenier
-
  dinsdag 6 april 2010 @ 15:25:12 #3
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80006317
Sta 7de met Omniworld.

Later meer...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80006625
tvp
pi_80017893
Sow, mn seizoen met De Graafschap begint nu
pi_80024389
22 wedstrijden gespeeld, 48 punten met Newcastle. Sta 1ste op 3 punten van nummer 2 en al 8 op de nummer 3.

Echter ik win thuis alles, maar verlies uit nogal wat wedstrijden. Iemand tips of waar dat aan kan liggen? Thuis speel ik iedereen van de mat en uit krijg ik vaker vrij simpel doelpunten om de oren en scoor ik lastiger.

Tnx.
U MAD?
pi_80024661
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Sow, mn seizoen met De Graafschap begint nu
Succes!
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_80029127
Ben van Ajax naar Arsenal gegaan maar het spel nog wel opgeslagen. Ik vond het zo erg wat mn opvolger deed dat ik maar weer verder gegaan met die savegame
Who dat!
pi_80032219
tvp
pi_80032278
quote:
Op woensdag 7 april 2010 01:13 schreef RoderikMB het volgende:
Ben van Ajax naar Arsenal gegaan maar het spel nog wel opgeslagen. Ik vond het zo erg wat mn opvolger deed dat ik maar weer verder gegaan met die savegame
U MAD?
  woensdag 7 april 2010 @ 09:26:03 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80032601
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
22 wedstrijden gespeeld, 48 punten met Newcastle. Sta 1ste op 3 punten van nummer 2 en al 8 op de nummer 3.

Echter ik win thuis alles, maar verlies uit nogal wat wedstrijden. Iemand tips of waar dat aan kan liggen? Thuis speel ik iedereen van de mat en uit krijg ik vaker vrij simpel doelpunten om de oren en scoor ik lastiger.

Tnx.
Hanteer je dezelfde tactiek voor uit en thuis wedstrijden? Daar zou het aan kunnen liggen. Uit zou ik sowieso wat behoudender spelen.
Elite
Tegen TTIP
pi_80033099
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Hanteer je dezelfde tactiek voor uit en thuis wedstrijden? Daar zou het aan kunnen liggen. Uit zou ik sowieso wat behoudender spelen.
Ja eigenlijk wel altijd ja
Kan ik bijv. ook gewoon dezelfde taktiek houden, maar alleen AANVALLEND op een matigere speelwijze zetten?
Of moet ik dan echt ipv bijv. 4-3-3, 4-4-2 gaan spelen etc. ?
U MAD?
  woensdag 7 april 2010 @ 10:19:19 #14
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80034091
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel altijd ja
Kan ik bijv. ook gewoon dezelfde taktiek houden, maar alleen AANVALLEND op een matigere speelwijze zetten?
Of moet ik dan echt ipv bijv. 4-3-3, 4-4-2 gaan spelen etc. ?
Het is niet nodig om van formatie te veranderen, maar wat ingetogener spelen helpt altijd wel. Zo zou je het wat minder wijd kunnen spelen en het tempo wat omlaag brengen. Kleine aanpassingen willen vaak al helpen. Is gewoon een kwestie van testen met de instellingen.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 10:21:39 #15
42184 crew  DaMart
pi_80034165
Toch wel jammer dat de promotie naar de Jupiler League zo voorspelbaar is... het is telkens een eerder gedegradeerd JL-team dat promoveert, en nooit een verrassende amateurclub.
pi_80035808
tvp
Forever Love (L)
pi_80036268
Tweede seizoen met RKC van start gegaan. Doordat ik vorig jaar op de 8e plaats was geëindigd mocht ik voorronde UEFA Cup spelen. Ben in de vierde ronde gestrand tegen Sparta Praag, met 1-0 als eindstand over twee wedstrijden. Toch was het feit dat ik twee rondes overleeft had al erg goed voor RKC...

Nu net 7 wedstrijden onderweg in de Eredivisie. Door een vrij makkelijk programma, had alleen PSV uit als lastige wedstrijd, en goede resultaten sta ik nu 4e. Amr Zaki doet het erg goed, maar vooral Miroslav Radovic. 9 doelpunten in 10 wedstrijden. En dat voor een AMR

Van het huidige RKC staan maar een paar spelers in de basis. Alleen Agustien en Boerrigter. Verder spelen Metaj en Benschop ook nog vaak. De rest is allemaal import

Waaronder: Bruma (huur van Chelsea), Seydou Yao (gekocht van Africa Sports, toptalent!), Jason Culina (gratis ), Nick van der Velden (gratis, ging weg bij AZ) en Romeo van Dessel (twintigjarige belg. Best talentvol voor de DC-positie). Daarnaast een leger goedkope Brazilianen En natuurlijk Medo
pi_80039947
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:21 schreef DaMart het volgende:
Toch wel jammer dat de promotie naar de Jupiler League zo voorspelbaar is... het is telkens een eerder gedegradeerd JL-team dat promoveert, en nooit een verrassende amateurclub.
Uh nee?
Er degraderen er toch twee en promoveren er ook twee? Eerste seizoen komen er dus sowieso twee amateurclubs bij.
Als je tenminste de update hebt met de promotie/degradatie.
U MAD?
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 13:12:48 #19
42184 crew  DaMart
pi_80040352
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Uh nee?
Er degraderen er toch twee en promoveren er ook twee? Eerste seizoen komen er dus sowieso twee amateurclubs bij.
Als je tenminste de update hebt met de promotie/degradatie.
Nee. Eerste seizoen degraderen er twee, en promoveren er geen, zodat het aantal clubs teruggaat naar 18. Zo gaat het dit jaar ook in de JL. Daarna degradeert er ieder jaar 1 club, en promoveert er 1 vanuit de amateurs. Maar in FM (zonder updates van derden) lijkt het team dat 2 jaar eerder uit de JL is gedegradeerd te promoveren.
pi_80042758
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:12 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee. Eerste seizoen degraderen er twee, en promoveren er geen, zodat het aantal clubs teruggaat naar 18. Zo gaat het dit jaar ook in de JL. Daarna degradeert er ieder jaar 1 club, en promoveert er 1 vanuit de amateurs. Maar in FM (zonder updates van derden) lijkt het team dat 2 jaar eerder uit de JL is gedegradeerd te promoveren.
Ik speelde met een update waarin de nummer 19 en 20 ieder jaar uit de JL degradeerden en er vanuit de 6 hoofdklasses 2 ploegen promoveerden..
Regelmatig gezien dat dan de 2 clubs die degradeerden bij elkaar in de hoofdklasse kwamen, dit terwijl alleen de nummer 1 naar de promotie playoffs ging En dan werd de voormalig JL club 3e in de playoffs waardoor ze ook niet promoveerden
Zaten het jaar er na Telstar, Dordrecht en Haarlem in dezelfde hoofdklasse
pi_80048373
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:21 schreef DaMart het volgende:
Ja, die hebben natuurlijk ook wel een betere selectie dan de gemiddelde Hoofdklasser. In mijn game zijn er toch al veel amateurclubs gepromoveerd. IJsselmeervogels speelt zelfs, samen met mijn eigen team Drachtster Boys, in de Eredivisie. In het seizoen 2016/2017 overigens.
Verder zijn WKE en Rijnsburgse Boys dit seizoen nieuw in de Jupiler League, terwijl OJC Rosmalen op een 15e plek is geëindigd. FC Lienden heeft het helaas niet gered: samen met FC Eindhoven zijn ze gedegradeerd naar de Hoofdklasse.
Kortom: in mijn game maken vele Hoofdklassers de overstap naar de Jupiler League, en enkele ploegen presteren ook nog eens redelijk goed.
  woensdag 7 april 2010 @ 17:16:47 #22
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_80049660
Ik zit nog steeds met de vraag waarom ik met mijn tweede elftal geen competitie kan spelen? Je krijgt altijd aan het begin van het seizoen een uitnodiging, maar deze krijg ik alleen voor mijn jeugdelftal. Dit vind ik toch een beetje jammer.

Iemand een idee hoe ik dit zelf kan regelen?
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_80056340
Het seizoen 2015/2016 is overigens ten einde, en ik heb opnieuw een ge-wel-dig seizoen gedraaid! Het is werkelijk niet te geloven, maar ik ga met Drachtster Boys spelen in de Champioens League
Dus er zal in het komende seizoen véél geld binnenstromen.

IJsselmeervogels is helaas na één jaar op het hoogste niveau alweer gedegradeerd.

Europees ging het dit seizoen ook al zo fantastisch. Na een uitermate goede groepsfase, schakelde ik in de eerste knockout ronde regerend bekerhouder Werder Bremen uit. Maar in de 2e knockoutfase bleek Bayer Leverkusen te sterk. Thuis wist ik nog met 2-0 te winnen, maar in de uitwedstrijd was Bayer een maatje te groot: een 3-0 nederlaag. Al met al een geweldig Europees debuut.

De keerzijde van dit succes is dat veel spelers naar een grotere club willen vertrekken. Vrijwel mijn hele team staat in de belangstelling van grotere clubs, en zodra er in de media een bericht verschijnt dat een club geïnteresseerd is in een speler, wil die betreffende speler direct een transfer forceren naar die club...
Ik hoop mijn sterkhouders te kunnen behouden, maar ik denk dat ik besluit eens flink te gaan cashen. Ik heb genoeg talenten op mijn shortlist staan die het vertrek van mijn huidige topspelers zouden kunnen vervangen.

De eerste speler is overigens al vertrokken: topspits Jos Tissingh zet zijn carrière voort bij FC Sochaux. Een bod van 5.25 miljoen euro kon ik niet weigeren. Hij was echt niet meer te houden helaas...in juni 2016 heeft hij zijn debuut gemaakt voor het Nederlands Elftal, tijdens het voor Nederland desastreus verlopen EK 2016. Nu Tissingh inmiddels 2 caps achter zijn naam heeft staan, stonden de clubs echt in een lange, lange rij om hem aan te trekken. FC Sochaux is de, toch wel verrassende, nieuwe werkgever van Tissingh. Maar als je ziet wat hij daar gaat verdienen is de stap ook wel weer begrijpelijk..

Zijn vervanger heb ik inmiddels al een jaar in huis: Lanciné Koné. Deze Ivoriaanse spits heb ik voor amper 90k gekocht van ASEC. Hij heeft eerst een tijdje in mijn 2e elftal rondgelopen, waar hij veelvuldig scoorde. Vervolgens heb ik hem vaak laten invallen, en tegen het einde van het seizoen ook een paar keer in de basis gezet. Hij komt hoe dan ook in mijn basis elftal te staan komend seizoen.

Wordt vervolgd...
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 20:14:33 #24
42184 crew  DaMart
pi_80056924
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:47 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Ja, die hebben natuurlijk ook wel een betere selectie dan de gemiddelde Hoofdklasser. In mijn game zijn er toch al veel amateurclubs gepromoveerd. IJsselmeervogels speelt zelfs, samen met mijn eigen team Drachtster Boys, in de Eredivisie. In het seizoen 2016/2017 overigens.
Verder zijn WKE en Rijnsburgse Boys dit seizoen nieuw in de Jupiler League, terwijl OJC Rosmalen op een 15e plek is geëindigd. FC Lienden heeft het helaas niet gered: samen met FC Eindhoven zijn ze gedegradeerd naar de Hoofdklasse.
Kortom: in mijn game maken vele Hoofdklassers de overstap naar de Jupiler League, en enkele ploegen presteren ook nog eens redelijk goed.
Ja, maar dat is ook met een update, die heb ik dus niet .

Ben nu trouwens bezig met de voorbereiding op het seizoen 2012/2013, mijn vierde jaar met Feyenoord. De afgelopen drie jaar hebben we drie keer de titel en twee keer de beker gewonnen. Ook een keer tot de halve finale van de Champions League gekomen.

Inmiddels is de club schuldenvrij en heb ik een transferbedrag van 27 miljoen tot mijn beschikking. Ik doe het alleen rustig aan met uitgeven. Heb Douglas gratis opgehaald bij Twente en bij Anderlecht een spits voor 4,5 miljoen gekocht. Lukaku heet hij, en volgens mijn scouts en zijn stats is het een veelbelovende speler.
  woensdag 7 april 2010 @ 22:14:17 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80063663
Waar staat precies die data update voor het toevoegen van de amateurclubs. Zit een beetje te zoeken op manutd, maar wordt me niet echt duidelijk wat ik precies moet hebben.
Elite
Tegen TTIP
pi_80063713
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:14 schreef Happel het volgende:
Waar staat precies die data update voor het toevoegen van de amateurclubs. Zit een beetje te zoeken op manutd, maar wordt me niet echt duidelijk wat ik precies moet hebben.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=31254
  woensdag 7 april 2010 @ 22:47:15 #27
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80065488
quote:
Held!
Elite
Tegen TTIP
pi_80065607
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Held!
Niet vergeten bij het opstarten van de game Standaard database te kiezen ipv 10.0.3 update, anders doet ie het niet
pi_80066518
Moet volgend seizoen achterin bij Newcastle flink versterken.
Iemand tips voor goede haalbare verdedigers? Newcastle is momenteel geen club die bulkt van het geld dus
U MAD?
  woensdag 7 april 2010 @ 23:34:48 #30
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_80067550
Dit is het eerste seizoen voor mij in de Ligue 1 met AS Moulins. Had niet verwacht te promoveren, maar het 2e seizoen in de Ligue 2 ging echt voortreffelijk, 3e geworden.

De eerste paar wedstrijden gehad in de Ligue 1:

Echt geweldig gewoon!
En nu hopen dat ik dit maar volhoudt he, maar mijn doel is gewoon niet degraderen en het team opbouwen volgend seizoen.
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_80076738
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, maar dat is ook met een update, die heb ik dus niet .

Ben nu trouwens bezig met de voorbereiding op het seizoen 2012/2013, mijn vierde jaar met Feyenoord. De afgelopen drie jaar hebben we drie keer de titel en twee keer de beker gewonnen. Ook een keer tot de halve finale van de Champions League gekomen.

Inmiddels is de club schuldenvrij en heb ik een transferbedrag van 27 miljoen tot mijn beschikking. Ik doe het alleen rustig aan met uitgeven. Heb Douglas gratis opgehaald bij Twente en bij Anderlecht een spits voor 4,5 miljoen gekocht. Lukaku heet hij, en volgens mijn scouts en zijn stats is het een veelbelovende speler.
Lukaku, samen met Suk de helden van Amsterdam
  donderdag 8 april 2010 @ 11:46:17 #32
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80077160
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:
Lukaku? Nog nooit van gehoord.
Elite
Tegen TTIP
pi_80077989
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Weinig europees voetbal gekeken het laatste jaar?
Who dat!
pi_80079201
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Happel het volgende:
U MAD?
  donderdag 8 april 2010 @ 12:49:26 #35
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80079400
Check PI.

Kreeg de indruk dat DaMart hem niet kent...
Elite
Tegen TTIP
pi_80087864
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Volgen jullie ook altijd de raad op van je assistent manager die bijvoorbeeld vermeldt dat je volgende tegenstander 'het goed doet tegen 4-4-2' oid? Of blijven jullie, in ieder geval thuis, altijd je eigen formatie / systeem spelen?
pi_80088418
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:20 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Volgen jullie ook altijd de raad op van je assistent manager die bijvoorbeeld vermeldt dat je volgende tegenstander 'het goed doet tegen 4-4-2' oid? Of blijven jullie, in ieder geval thuis, altijd je eigen formatie / systeem spelen?
Nee.
Je gaat toch niet elke keer je aanpassen aan de tegenstander
Sowieso is wat de AM vaakt zegt bullshit.
U MAD?
  donderdag 8 april 2010 @ 16:49:05 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80088927
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:20 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik luister er wel enigszins naar. Dat gelul over wel of niet sterker zijn op het gebied van lengte, snelheid en dat soort zaken, negeer ik. Maar verander wel iets aan de tactiek als de AM zegt dat ze slecht spelen tegen traag spelende teams.
Elite
Tegen TTIP
pi_80089225
Ik doe het alleen als het in de rust met m'n normale systeem echt niet loopt.
Who dat!
pi_80093467
Ik begon met Sampdoria met 2 nederlagen in de competitie. Hierdoor stond de club in de degradatiezone. Maar door 5 overwinningen op rij(4x 1-0 en 1x 2-1) staan we nu 13e, 9 punten boven de streep. Heb in de winter transferperiode 1 topaankoop gedaan: Balazs Dzsudzsak. Na 3 duels staat hij op 1 goal en 0 assists.
pi_80094162
Even wat prints gemaakt van mijn huidige seizoen tot waar ik nu gebleven ben.
Ziet er vrij aardig uit, al zeg ik het zelf . Morgen weer verder

Stand

Selectie

3 vaste waardes in 1 week langdurig geblesseerd geraakt
U MAD?
pi_80095320
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee.
Je gaat toch niet elke keer je aanpassen aan de tegenstander
Sowieso is wat de AM vaakt zegt bullshit.
Waarom niet eigenlijk . Als je meerdere goede opstellingen hebt, kan je je team wel op de tegenstander aanpassen.
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik luister er wel enigszins naar. Dat gelul over wel of niet sterker zijn op het gebied van lengte, snelheid en dat soort zaken, negeer ik. Maar verander wel iets aan de tactiek als de AM zegt dat ze slecht spelen tegen traag spelende teams.
Precies dat.
pi_80095626
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk . Als je meerdere goede opstellingen hebt, kan je je team wel op de tegenstander aanpassen.
[..]

Precies dat.
Ik ga niet de ene keer 4-4-2 spelen, dan weer 5-3-2 en dan weer 3-4-3 omdat de assistent dat wil.
Dan went je team nooit echt aan een bepaalde speelwijze.
U MAD?
  Moderator donderdag 8 april 2010 @ 19:49:36 #44
42184 crew  DaMart
pi_80095715
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef Happel het volgende:
Check PI.

Kreeg de indruk dat DaMart hem niet kent...
Klopt. Maar aan de reacties hier te merken heb ik een goede aankoop gedaan dus .

Salvio is trouwens ook een erg goede speler. Alleen jammer dat hij nu per se weg wil .
  donderdag 8 april 2010 @ 20:00:08 #45
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80096142
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Klopt. Maar aan de reacties hier te merken heb ik een goede aankoop gedaan dus .
Zie hier. Basisspeler bij Anderlecht.

Elite
Tegen TTIP
pi_80098878
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik ga niet de ene keer 4-4-2 spelen, dan weer 5-3-2 en dan weer 3-4-3 omdat de assistent dat wil.
Dan went je team nooit echt aan een bepaalde speelwijze.
Klinkt ook logisch inderdaad. Nou ja, maar even mee blijven spelen.
pi_80104522
Huh, Middlesborough heeft zojuist midden in het seizoen 10 punten aftrek gekregen. Iemand dat ooit meegemaakt?
Ook geen aankondiging gezien ofzo. Kan ik nog ergens nalezen waarom? WTF
U MAD?
pi_80110285
1e jaar: Eerste ronde eruit bij de beker, 1e ronde Concacaf CL, geen PO
2e jaar: Idem, geen CL, finale verloren
3e jaar: Idem, Op weg naar kwart, op weg naar de PO

Gaat best goede

Ebi ging van een slecht seizoen naar een geweldig seizoen, naar een slecht seizoen, blijft leuk zo. Altijd onvoorspelbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80110295
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Huh, Middlesborough heeft zojuist midden in het seizoen 10 punten aftrek gekregen. Iemand dat ooit meegemaakt?
Ook geen aankondiging gezien ofzo. Kan ik nog ergens nalezen waarom? WTF
Te veel schulden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80113605
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Te veel schulden
Maar kan ik dit ook nog ergens teruglezen ? Wordt dat bekendgemaakt op de een of andere manier?
U MAD?
pi_80113696
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1e jaar: Eerste ronde eruit bij de beker, 1e ronde Concacaf CL, geen PO
2e jaar: Idem, geen CL, finale verloren
3e jaar: Idem, Op weg naar kwart, op weg naar de PO

Gaat best goede

Ebi ging van een slecht seizoen naar een geweldig seizoen, naar een slecht seizoen, blijft leuk zo. Altijd onvoorspelbaar
Welk team ben je?

Ook mooi.. begin je bij Sampdoria met 2 nederlagen(2x 0-1), vervolgens 5 overwinningen om daarna met 3-0(Udinese) en 4-0(Roma) ingemaakt te worden

Ook irritant.. probeer je in de zomer Afellay te kopen, vragen ze 19 miljoen(had maar 14m).. Koop je uiteindelijk Dzsudzsak ipv Afellay en in de winter bieden ze Afellay aan voor 6,25m.. maarja toen had ik nog maar 87.000 aan transfergeld

Overigens heeft de trainerswissel bij Fulham geen resultaat gehad Toen ik ontslagen werd stonden ze nog boven de streep, nu staan ze een-na-laatste Dat in combinatie met het feit dat ik Sampdoria van de een-na-laatste plaats naar plaats 14 heb opgewerkt, geeft aan dat ik er tot nu toe niet rouwig om ben weg te zijn bij Fulham
pi_80115212
Valt me op dat ik bij Newcastle echt bijna elke week wel in verband gebracht wordt met een andere club, maar nooit een aanbieding krijg..........
Krijg je die uberhaupt wel als je nog coach bent van een club? Of moet ik gewoon geduld hebben
Niet dat ik weg wil ofzo
U MAD?
pi_80116917
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Valt me op dat ik bij Newcastle echt bijna elke week wel in verband gebracht wordt met een andere club, maar nooit een aanbieding krijg..........
Krijg je die uberhaupt wel als je nog coach bent van een club? Of moet ik gewoon geduld hebben
Niet dat ik weg wil ofzo
Ik denk ook dat het scheelt wat je reageert..
Ik krijg regelmatig berichten dat "Club X niet verder wilt met Manager Y".. dat zijn speculaties en de trainer is nog niet ontslagen..

En dan heb je ook nog berichten dat een trainer ontslagen is en dat ze jouw zien als vervanger.
Dan krijg je de mogelijkheid om te reageren:
- Je hebt interesse -> Hierna zal je mogelijk een aanbieding krijgen, je huidige club is hier niet blij mee
- Je hebt GEEN interesse -> Kans op aanbieding klein, je huidige club is blij!
- Geen commentaar -> Mogelijk aanbieding, geen reactie van huidige club..
Zo werkt het volgens mij!
pi_80118130
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:26 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het scheelt wat je reageert..
Ik krijg regelmatig berichten dat "Club X niet verder wilt met Manager Y".. dat zijn speculaties en de trainer is nog niet ontslagen..

En dan heb je ook nog berichten dat een trainer ontslagen is en dat ze jouw zien als vervanger.
Dan krijg je de mogelijkheid om te reageren:
- Je hebt interesse -> Hierna zal je mogelijk een aanbieding krijgen, je huidige club is hier niet blij mee
- Je hebt GEEN interesse -> Kans op aanbieding klein, je huidige club is blij!
- Geen commentaar -> Mogelijk aanbieding, geen reactie van huidige club..
Zo werkt het volgens mij!
Als je geen commentaar geeft komt er een "zwijgen is goud" reactie van de club dacht ik.
Who dat!
pi_80121896
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef RoderikMB het volgende:

[..]

Als je geen commentaar geeft komt er een "zwijgen is goud" reactie van de club dacht ik.
Zou best kunnen.. meestal doe ik Geen interesse
pi_80122214
De voorbereiding op het seizoen 2016/2017 is in volle gang. De voorbereiding op misschien wel het meest succesvolle seizoen van Drachtster Boys. Althans, daar hoop ik op, en stiekem verwacht ik het ook wel een beetje, want ik heb een aantal zeer verrassende transfers gedaan.

Zoals ik in mijn vorige post al aangaf, heb ik besloten om eens flink te gaan cashen. Er was zóveel belangstelling voor mijn spelers, dat ik de tijd rijp achtte om er een aantal te verkopen. Uiteindelijk zijn er 5 basisspelers vertrokken: Eberhard, Koné, Vonk, Tissingh en Franzen. Verrassend is ook het vertrek van Adrian Pana. Een groot Roemeens talent, vorig jaar uitgeleend aan mijn dochterclub Gemert. Heeft nog geen enkel duel gespeeld voor mijn club, maar dus nu al verkocht aan Real Madrid. Dit heeft me in totaal 30 miljoen(!) euro opgeleverd. Méér dan genoeg om vervangers aan te trekken.
Ik had namelijk maar 8.5 miljoen euro nodig voor nieuwe spelers, waardoor er dit seizoen echt een ontzettend goed team staat.

Grootste aankopen zijn, en dat is wel verrassend: Robin van Persie, Rafael van der Vaart en Maurice Bouwmeester.
Van Persie en Van der Vaart zijn fysiek niet echt goed meer, maar in technisch en mentaal opzicht kunnen ze nog gemakkelijk mee. Bovendien brengen ze enorm veel ervaring met zich mee, wat ik in mijn eerste seizoen in de Champions League wel kan gebruiken.
Maurice Bouwmeester staat sinds jaar en dag bekend als één van de grootste Nederlandse talenten. Bij Manchester City kwam hij amper aan de bak, maar op huurbasis bij 2 andere Engelse clubs heeft hij veelvuldig gescoord. Hij heeft nog altijd voldoende groeipotentie.
Ook de Ivoriaan Arthur Boka is een bekende naam. Alweer 33 jaar, maar nog altijd erg goed en hij wordt mijn nieuwe linksback.
Verder zijn het allemaal talenten voor de toekomst die ik heb aangeschaft. Met één opvallende naam: de 16-jarige Marvin Tissingh. Waar Jos Tissingh net verkocht is, heb ik dus opnieuw een speler met de naam Tissingh in de gelederen. Maar of hij ooit zo goed wordt als zijn naamgenoot..

Wordt vervolgd
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:03:13 #57
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80122570
Ziet er goed uit hoor.

Ben zelf gisteren, na de data update van ManUtd geïnstalleerd te hebben, begonnen met LTC Assen. Waardeloze spelers natuurlijk, maar hoop dat snel wat aan te veranderen. Eerst zoeken naar een parent club en dan de tactiek bepalen. Wordt waarschijnlijk een 4-3-1-2.

Zal waarschijnlijk de enige zijn, maar houd elke speler bij in Excel en probeer zo een beetje in de gaten te houden wie er geschikt zijn voor de basis en wie er kunnen vertrekken. Daarbij let ik op de attributen die het belangrijkst zijn voor bepaalde posities en die attributen heb ik weer gehaald uit enkele artikelen van de gerenommeerde websites.

Ben benieuwd of die aanpak ook vruchten gaat afwerpen. Zal wel veel tijd in gaan zitten, denk ik.
Elite
Tegen TTIP
pi_80124819
Na een goed seizoen met Spurs heb ik Danny Wilson gekocht. ( ikz at eerst achter Fleck aan, maar toen kwam ik deze op het oog. )
Zijn stats gaan nog niet omhoog, maar hij speelt gewoon goed

All;een een zware poule in de CL met Barca en Lyon
pi_80146106
6 wedstrijden voor het einde kampioen geworden met Newcastle
U MAD?
pi_80153368
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
6 wedstrijden voor het einde kampioen geworden met Newcastle
Goed bezig hoor .
-
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:28:42 #61
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80154571
Ik heb een vraag:

Hoe kan ik bijvoorbeeld een linkermiddenvelder trainen zodat hij ook centrale middenveld kan bespelen?
  Moderator zaterdag 10 april 2010 @ 11:37:43 #63
42184 crew  DaMart
pi_80154719
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:30 schreef pizza-tonijn het volgende:
Ik heb een vraag:

Hoe kan ik bijvoorbeeld een linkermiddenvelder trainen zodat hij ook centrale middenveld kan bespelen?
Als je op zijn profiel gaat staan, dan klik je op het tabje 'training'. Daar kun je via een dropdown een andere positie kiezen waarvoor de speler moet trainen. Hou er wel rekening mee dat het een tijdje kan duren voordat de speler ook daadwerkelijk de nieuwe positie beheerst.
pi_80154857
okee thnx. Want ik speel nu 4-3-3 en dan heb ik op het middenveld geen linker of rechtermiddenvelder meer nodig, en dat zijn goede spelers en die wil ik dus best omscholen tot centraal middenveld.

Mijn carriere tot nu toe is:

Schotland; geplaatst voor het WK en tot de halve finales gekomen. ---> Anderlecht; na een halve seizoen aan kop in de competitie en nog in de groepsfase van de champions league. Na onenigheid met het bestuur ben ik opgestapt. ---> Leeds United; Ze spelen in Coca Cola League 1 en ze stonden na een halve seizoen niet in de promotiezone. Ik heb nu een tiental wedstrijden gespeeld en zit nu in de promotiezone.
pi_80155205
102 punten eindig ik mee met Newcastle
Doelstelling was 100 punten. Gelukt dus.
U MAD?
pi_80159156
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
102 punten eindig ik mee met Newcastle
Doelstelling was 100 punten. Gelukt dus.
Hoeveelste seizoen?
-
pi_80167187
Eerste
U MAD?
pi_80180670
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:41 schreef de_boswachter het volgende:
Eerste
Oh in het Championship . ik dacht al, 102 punten in de PL met Newcastle, dat doe je keurig.
-
pi_80200114
tvp

Ik ga het spel spelen binnenkort. Even kijken of ik het leuk vind.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_80207567
Redelijk slecht begin in de PL

Uit met 0-1 en 0-2 verloren van Tottenham en Wolverhampton, en thuis win ik dan weer met 3-0 van Nottingham.

Weer hetzelfde probleem... in uitwedstrijden loopt het niet.... en ik krijg wel genoeg schietkansen maar maak het niet af. Hmz.

Heb Affelay en Diarra ( R. Madrid ) aangetrokken.
U MAD?
pi_80209121
net begonnen. Vind het lastig om te zien waar alles staat. Je kan zo ontzettend veel haha.
Ben benieuwd of ik het ga ontdekken
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  zondag 11 april 2010 @ 23:36:04 #72
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80210556
Nieuw spel begonnen met LTC Assen. Daarbij de volgende spelers binnen gehaald. Speel een standaard 4-4-2, waarbij de targetman het eindstation is. Werkt tot op heden erg goed. Good old Henk Vos als targetman. Paar Guinezen voor in de aanval. Alleen de verdediging verdient nog wat aandacht. Maar daar is nog tijd voor, voordat de transferperiode voorbij is. Verwacht een goede kans te maken in de competitie, als word ik bijvoorbeeld al kansloos geacht om van enig betekenis te zijn in de competitie.

Elite
Tegen TTIP
  maandag 12 april 2010 @ 10:53:16 #73
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80217982
Die stats kloppen ook geen reet van he. Een Lampard heeft 18 in penalties, en mist vaak genoeg bij mij. En nu ik Cech, die 5 in pingels heeft heb aangesteld liggen er al 12 op rij in
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 12 april 2010 @ 11:02:16 #74
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80218311
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:53 schreef Blistering het volgende:
Die stats kloppen ook geen reet van he. Een Lampard heeft 18 in penalties, en mist vaak genoeg bij mij. En nu ik Cech, die 5 in pingels heeft heb aangesteld liggen er al 12 op rij in
Het nemen van strafschoppen is ook niet het enige attribuut wat van belang is bij een strafschop. Finishing, Composure, Concentration, en Decisions zijn ook van belang.

Al lijkt het me niet dat die slecht zullen zijn bij Lampard.
Elite
Tegen TTIP
pi_80218403
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:36 schreef Happel het volgende:
Nieuw spel begonnen met LTC Assen. Daarbij de volgende spelers binnen gehaald. Speel een standaard 4-4-2, waarbij de targetman het eindstation is. Werkt tot op heden erg goed. Good old Henk Vos als targetman. Paar Guinezen voor in de aanval. Alleen de verdediging verdient nog wat aandacht. Maar daar is nog tijd voor, voordat de transferperiode voorbij is. Verwacht een goede kans te maken in de competitie, als word ik bijvoorbeeld al kansloos geacht om van enig betekenis te zijn in de competitie.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lol.
Zie dat je een friendly hebt gespeeld tegen EMS. Wil je eens voor me op die ploeg klikken?
Als het goed is is dat een ploeg uit Roermond. Kloppen daar de namen ook van? Printscreen
U MAD?
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 11:17:38 #76
42184 crew  DaMart
pi_80218883
Wat doen jullie trouwens met het technisch advies? Ik negeer eigenlijk 90% van wat wordt gezegd .
Gisteren kreeg ik telkens de melding dat mijn huidige technische staf vond dat we iemand met kennis van people management moesten aanstellen. Nu hebben verschillende stafleden een waardering van 11, 13 of 15 voor PM, en dan adviseren ze 'experts' met een waardering van 5 of 6 .

In de winterstop ben ik wel een belangrijke speler kwijtgeraakt. Inter wilde Salvio voor 7 miljoen kopen, en omdat hij al een jaar aan het zeuren was dat hij weg wilde, ben ik maar akkoord gegaan. Zijn spel leed namelijk behoorlijk onder zijn onvrede. En nu heb ik Smolarek dus maar weer bij het eerste elftal gehaald als extra spits.

Voor het seizoen 2013/2014 ben ik ook al lekker bezig, trouwens, terwijl we nog 10 wedstrijden in de huidige competitie te gaan hebben. Fernandez vertrekt transfervrij naar Deportivo, en als vervanger komt een jonge Belgische verdediger van Westerlo voor 3 miljoen, die zowel links, rechts als centraal in de verdediging kan spelen. Van Bronckhorst stopt, en zijn plek zal worden ingenomen door Vukojevic, die transfervrij overkomt van Dinamo Kiev. Verder komt voor 1,6 miljoen euro een Nederlandse centrale verdediger (van der Velden)over van Liverpool. In mijn eerste seizoen wilde ik hem al bij Excelsior wegplukken, maar toen kaapte Liverpool hem voor mijn neus weg. Daar kwam hij alleen niet aan spelen toe, hij werd alleen maar verhuurd aan andere clubs.

Ik verwacht nog wel wat meer aankopen, trouwens. Twee talentvolle middenvelders (beiden regens) willen naar een grotere club, en ze houden zal erg lastig worden. Dus daar moet dan nog vervanging voor komen. En ik wil nog wel een of twee spelers aantrekken, al is het maar om volgend seizoen Europees nog beter te gaan presteren .
pi_80219260
Vukojevic die had ik in mijn PSV game ook gehaald als VMC! Goeie speler. Kon hem na 1 seizoen echter doorverkopen aan een engelse club met winst en ik koos voor het geld.
Zeker een aanwinst voor Feyenoord!
U MAD?
pi_80223461
Ik probeer na een verloren seizoen(ontslagen bij Fulham ivm overname en opgestapt bij Sampdoria wegens aanhouden slechte resultaten(7e nederlaag op rij was voldoende voor mij )) ben ik nu bij Spurs aangenomen om Harry Redknapp(die gestopt is) op te volgen. Spurs werd 6e en speelt zodoende Europa League. Zit momenteel nog in de voorbereiding, maar het zou toch wel beter moeten kunnen dan Fulham(dat uiteindelijk degradeerde) en Sampdoria(14e).
pi_80223561
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:33 schreef MMUFC het volgende:
Ik probeer na een verloren seizoen(ontslagen bij Fulham ivm overname en opgestapt bij Sampdoria wegens aanhouden slechte resultaten(7e nederlaag op rij was voldoende voor mij )) ben ik nu bij Spurs aangenomen om Harry Redknapp(die gestopt is) op te volgen. Spurs werd 6e en speelt zodoende Europa League. Zit momenteel nog in de voorbereiding, maar het zou toch wel beter moeten kunnen dan Fulham(dat uiteindelijk degradeerde) en Sampdoria(14e).
Haha, jij kan er niks van.
-
pi_80227785
Moet je eigenlijk na een paar jaar van taktiek veranderen? Ik ben Feyenoord, eerste seizoen won ik gewoon m'n wedstrijdjes vrij gemakkelijk. 4e geworden, omdat ik in de 6 wedstrijden tegen de top 3 slechts 3 puntjes pakte, maar verder ging het redelijk gemakkelijk. Ook de beker gewonnen enzo.
Nu in het tweede seizoen speel ik met exact dezelfde taktiek en er is slechts 1 speler veranderd in de basis 11. Nu heb ik verlies ik zelfs in de Kuip kansloos van 10 man van ADO....
pi_80229342
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:35 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Haha, jij kan er niks van.
Was overigens seizoen 3.. in seizoen 1 en 2 ben ik kampioen geworden met PSV
Bij Fulham werd ik ontslagen omdat het nieuwe bestuur een andere manager wilde..
Binnengekomen toen Sampdoria klote draaide, korte tijd goed gedraaid.. daarna klote..

Met Bosnië 1e geworden in de EK kwallificatie(o.a. bij Frankrijk in de poule) Op het EK laatste met 1 punt(poule met Turkije(2-0 verlies) Oekraine(0-0) en Nederland(4-0 verlies).

Dus tja.. om nu te zeggen dat ik er niets van kan
pi_80229697
Ohja ik ben nu manager Polen
U MAD?
  maandag 12 april 2010 @ 16:45:14 #83
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_80231209
Afgelopen twee seizoenen heeft PSV voor ruim 120 miljoen ingekocht Eens kijken of ze dit seizoen ten koste van mij kampioen kunnen worden, ik speel nog steeds met een hoop jonge talenten namelijk.
Tranquillo
  maandag 12 april 2010 @ 18:08:08 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80234132
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lol.
Zie dat je een friendly hebt gespeeld tegen EMS. Wil je eens voor me op die ploeg klikken?
Als het goed is is dat een ploeg uit Roermond. Kloppen daar de namen ook van? Printscreen
Geen idee of de namen kloppen. Zie voor jezelf. Zou wel humor zijn.

Elite
Tegen TTIP
pi_80239536
Nee die kloppen niet

Nou Newcastle thuis is zalig. Net 3-1 thuis van ManU gewonnen.
Uit is moeizamer, heb taktiek aangepast en ben defensief beter. 0-0 uit bij Everton die 16x op rij gescoord hadden. Creeer wel zelf weinig kansen maarja.

7 gespeeld, 3-2-2 en een 7e plaats.
2e seizoen bij Newcastle, 1ste in PL
U MAD?
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 22:15:10 #86
42184 crew  DaMart
pi_80244584
Halve finale van de beker verloren van AZ omdat de KNVB die wedstrijd moest inplannen tussen de interlands door en ik tweederde van mijn eerste elftal miste .

[ Bericht 1% gewijzigd door DaMart op 12-04-2010 22:27:52 ]
pi_80247287
Ben bezig met Fulham. Heb Hedwiges Maduro gehuurd met een optie tot koop maar dat is niet echt een versterking en staat niet meer in de basis. Verder André-Pierre Gignac gekocht, de Franse spits van Toulouse. Het begon al meteen slecht met hem. Ik mocht nieuwe spelers opgeven voor de Europa League maar het was niet mogelijk om hem in te schrijven. Daardoor werd hij boos, wou hij al na twee dagen weg en dus zakte zijn moraal naar zeer slecht. Uiteindelijk herpakte hij zich aardig maar scheurde hij zijn hamstring af en raakte drie maanden geblesseerd. Dit gebeurde ook met mijn andere topspits Andy Johnson waardoor ik helemaal geen scorend vermogen meer heb voorin (Nevland, Okaka en Elm zijn geen Premier League-waardige spitsen). Nog een andere spits, Bobby Zamora ligt er al het hele seizoen uit met een gebroken sleutelbeen. In het begin ging het vrij aardig, maar ben nu dus flink gezakt, mede omdat mijn balafpakker Dickson Etuhu zijn kuitspier scheurde.

In de League Cup uitgeschakeld door Arsenal in de kwartfinale, in de FA Cup met 3-0 verloren van Swansea City ( ). In de Europa League gaat het wel goed. Poulefase met Wisla Krakow, Braga en Panathinaikos winnend afgesloten en nu de ronde erop tegen Benfica.

Sta nu op een 14e plek in januari, moet nog wel kunnen stijgen. Twee versterkingen gehaald in januari, Anderson Polga (¤275k) van Sporting Portugal en Jádson van Shakhtar Donetsk (gratis). Allebei basisspelers. Jádson is echt een baas. In zijn eerste wedstrijd een doelpunt en een assist in de 3-0 gewonnen wedstrijd tegen Aston Villa.

Voor volgend seizoen ook al flink gewinkeld. Tot nu toe alleen gratis spelers; Christian Daminuta (Roemeense verdedigende middenvelder van Inter), Sofiane Feghouli (groot Frans talent van Grenoble), Juan Roman Riquelme (baas), José Manuel Pinto (moet de concurrentie aangaan met Schwarzer) en Ahmed Soukouna (talent van Toulouse weggekaapt voor de ogen van Chelsea).
Met heel mijn hart.
pi_80248384
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Geen idee of de namen kloppen. Zie voor jezelf. Zou wel humor zijn.

[ afbeelding ]
Grijze namen zijn nooit de echte.
-
pi_80249282
Hebben jullie met die nieuwe patch ook zo belachelijk veel blessures?
pi_80253056
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:58 schreef Zocalo het volgende:
Hebben jullie met die nieuwe patch ook zo belachelijk veel blessures?
Wat is veel?

Valt best mee. Denk wel reeel. Had bij Newcastle op het einde van seizoen 1 wel een blessuregolf. Mistte op een gegeven moment 6 basisspelers
Maar dat zal ook wel pure pech zijn denk ik.
U MAD?
pi_80261074
Vind het ook wel meevallen, wat me wel nog steeds stoort zijn de belachelijke transfers.
Met heel mijn hart.
pi_80262813
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:19 schreef Brord_ het volgende:
Vind het ook wel meevallen, wat me wel nog steeds stoort zijn de belachelijke transfers.
Calabro naar Ajax
Amrabat naar Manchester United
U MAD?
pi_80263365
Dat soort transfers had ik alleen in 10.0.2, maar in 10.0.3 niet meer.
pi_80263458
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Calabro naar Ajax
Amrabat naar Manchester United
Calabro is zo slecht nog niet hoor
pi_80263679
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat soort transfers had ik alleen in 10.0.2, maar in 10.0.3 niet meer.
10.0.2 heb ik nooit gehad. En ik heb die dus in 10.0.3
U MAD?
pi_80263770
Ach, het was wel handig met verkopen
Biseswar naar AC Milan, de Cler naar Arsenal, Slory naar Liverpool, El Ahmadi en Landzaat naar Sevilla

Ze spelen echter nooit, Landzaat zit een jaar later bij ADO voor 5% van het salaris wat ie bij mij had Slory is naar Parma, El Ahmadi zit nog bij Sevilla maar moet zijn debuut nog maken, de Cler en Biseswar spelen af en toe mee en doen het nog wel aardig ook
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:28:53 #97
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80266140
Fm2010 is ook uit voor de iPhone/iPod Touch trouwens. Wel leuk voor als je je verveelt .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_80266260
Ik kom trouwens niet af van Joey Barton. Echt kut. Aggressief kutspelertje ook in FM en wou van hem af met een salaris van 86.000 p.w.
Hij krijgt wel aanbiedingen, maar die accepteert hij alleen maar als ik tot Juni 2013 (zit nu in 2010) zijn salaris blijf doorbetalen of iets dergelijks
Dus heb hem maar bij de reserves gebonjoured. Hopelijk vraagt hij zelf om een vrij transfer. Scheelt mij een slok op het salaris en transferbudget.
U MAD?
pi_80266366
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kom trouwens niet af van Joey Barton. Echt kut. Aggressief kutspelertje ook in FM en wou van hem af met een salaris van 86.000 p.w.
Hij krijgt wel aanbiedingen, maar die accepteert hij alleen maar als ik tot Juni 2013 (zit nu in 2010) zijn salaris blijf doorbetalen of iets dergelijks
Dus heb hem maar bij de reserves gebonjoured. Hopelijk vraagt hij zelf om een vrij transfer. Scheelt mij een slok op het salaris en transferbudget.
Dat had ik ook met de Cler, totdat ik de patch erop zette
Kan je overigens niet proberen om hem een salaris aan te bieden wat lager is, of een korter contract?
pi_80266458
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:18 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:

[..]

Calabro is zo slecht nog niet hoor
In het echt wel
Met heel mijn hart.
pi_80266685
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:28 schreef Blistering het volgende:
Fm2010 is ook uit voor de iPhone/iPod Touch trouwens. Wel leuk voor als je je verveelt .
En wat kan je er dan mee? Vast niet zo veel als in het echt of met je huidige game.
pi_80270833
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:42 schreef Zocalo het volgende:

[..]

En wat kan je er dan mee? Vast niet zo veel als in het echt of met je huidige game.
Ik heb net even wat reviews gelezen, en ook wat op het Sigames forum rondgeneusd, en het schijnt toch best wel een heel aardige en diepgaande game te zijn!
Ben er wel benieuwd naar. Over enkele weken schaf ik zelf een iPhone aan, dus dit is voor mij een welkome verrassing
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 21:58:49 #103
42184 crew  DaMart
pi_80283348
Feyenoord is zojuist overgenomen door een Zuid-Afrikaan die de club voor zo'n 190 miljoen euro heeft gekocht en 146 miljoen euro op de bankrekening heeft bijgeschreven .

Zijn ambitie is om Feyenoord een van de beste clubs van het continent te maken... ik ben al hard op weg, want tegen alle verwachtingen in, heb ik de finale van de Champions League weten te bereiken .
pi_80286985
Ik krijg mijn ploeg uit echt niet aan het voetballen
Echt kut
U MAD?
pi_80298661
Uiteindelijk 12e geworden met Fulham, niet mijn doelstelling dus ik heb gefaald. Ben allang blij dat ik niet ben ontslagen, maar volgend seizoen beter. UEFA Cup ging wel goed, daar kwam ik tot de kwartfinale waar ik eruit ging door Fiorentina dat later de finale met 5-2 won van Valencia.
Met heel mijn hart.
pi_80326384
Mijn uittaktiek gewijzigd en het loopt nu als een tierelier.

Sta 7e met Newcastle na 15 wedstrijden.
Win net op rij thuis van Villa (2-1) uit bij Sunderland (3-0) en thuis van de koploper Liverpool met 2-1

U MAD?
pi_80344551
Zo, mn 1e seizoen met De Graafschap direct gepromoveerd naar de Eredivisie.
1e seizoen in de Eredivisie beetje tegen degradatie liggen knokken, uiteindelijk net zonder nacompetitie weten te handhaven

2e seizoen Eredivisie gaat te boek als een successeizoen. 5e geeindigd, beker gewonnen & playoffs Europees gehaald. In de playoffs eerst NAC geloot, 1-1 thuis en 1-2. Vervolgens door naar aartsrivaal NEC, waar 2-0 en 0-0 genoeg waren om De Graafschap te garanderen van n plekje in de Europa League
pi_80344885
Netjes.
Maak eens een print van selectie.
U MAD?
pi_80345030
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
Netjes.
Maak eens een print van selectie.
Zal ik doen zodra ik thuis ben, zit nu op school

Sleutel naar mijn succes was de voor 800K aangeschafte Koevermans
pi_80345094
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:49 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Zal ik doen zodra ik thuis ben, zit nu op school

Sleutel naar mijn succes was de voor 800K aangeschafte Koevermans
Die wilde naar jou toekomen en jij kon z'n salaris betalen?
pi_80345266
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die wilde naar jou toekomen en jij kon z'n salaris betalen?
Het 2e seizoen ingame (mijn 1e seizoen in de Eredivisie dus) heeft ie slechts 1 wedstrijd voor PSV gespeeld (die hadden o.a. Robert Lewandowski gekocht, teveel concurrentie)), en wilde ie weg.

Kheb wel ff flink de broekzak ondersteboven moeten houden qua bonussen etc om m aan te trekken, maar na veel pijn en moeite is t gelukt
pi_80348005
Dein_Gesicht

Ik heb zelf een Graafschap carriére gehad in FM09, eerste seizoen gedegradeerd, gelijk terug gepromoveerd en makkelijk gehandhaafd op een 10e plek, seizoen erna zelfs 3e, maar in de Europa League voorronde uitgeschakeld tegen Man Utd verloor uit 7-2 hehe, maar had thuis wel 2-2 gespeeld (nadat ik 0-2 achterstond).
pi_80349233
Eerste zes wedstrijden met Fulham gelijk gespeeld .

Speel dit jaar geen Europees dus kan me volledig concentreren op de competitie en de bekers.

Dit is mijn basisteam zoals het er nu naar uitziet

----------------------Victor-------------------

S. Kelly - B. Hangeland - D.Wilson - Dodo

------------V. Kompany - H. Viana---------

----C. Dempsey - J. Riquelme - Jádson----

--------------A. Gignac / A. Johnson--------
Met heel mijn hart.
pi_80354091

Met heel mijn hart.
pi_80356524
Mijn fm 2010 start niet op.

Volgens de steam wordt het spel gestart, maar er gebeurt helemaal niet.
Iemand al eerder hier problemen mee gehad ?
pi_80363239
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn uittaktiek gewijzigd en het loopt nu als een tierelier.

Sta 7e met Newcastle na 15 wedstrijden.
Win net op rij thuis van Villa (2-1) uit bij Sunderland (3-0) en thuis van de koploper Liverpool met 2-1

Wat heb je dan verandert eigenlijk?
Met heel mijn hart.
pi_80366047
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Wat heb je dan verandert eigenlijk?
Heb mijn succesvolle thuistaktiek aangepast en verdedigender gemaakt.
CV's bijv doen niks anders dan verdedigen, de twee MC's zijn ook verdedigender ingesteld etc. Gewoon taktiek beetje ge-upgrade in verdedigend opzicht.

Overigens loopt het nu weer eventjes niet.
Sta 9e na 22 wedstrijden
U MAD?
pi_80366126
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:01 schreef Brord_ het volgende:
[ afbeelding ]

Grappig. Mij overkwam net met Newcastle hetzelfde, ook tegen Bristol City maar dan uit in de beker.
Had 17 schoten, hun 4 en verlies met 1-0
U MAD?
pi_80367170
Zonet FM ook weer eens uit de kast gehaald en geïnstalleerd, ga weer eens beginnen
pi_80367354
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn fm 2010 start niet op.

Volgens de steam wordt het spel gestart, maar er gebeurt helemaal niet.
Iemand al eerder hier problemen mee gehad ?
Nieuwe install gedaan en hij doet het nog steeds niet

Op 1 of andere manier gemaakt nu..

[ Bericht 3% gewijzigd door the_legend_killer op 15-04-2010 23:56:40 ]
pi_80371697
Sta na 8 duels 7e met Tottenham.
Heb 3 nederlagen geleden, en die waren allemaal tegen de topploegen. (0-1 uit tegen zowel Liverpool als Man Utd, 0-2 thuis tegen Chelsea).
Verder alleen gelijk gespeeld tegen Hull(ik had 16 schoten, zij 3, werd 1-1) en 4x gewonnen van o.a. Aston Villa.
Al met al ben ik tevreden alleen wil ik een paar plaatsen stijgen
pi_80383293
Ben ontslagen bij Fulham . Dramatisch natuurlijk.

Was ook weinig belangstelling voor me omdat ik niks heb gepresteerd en mijn prestatie nog lokaal is. Ik kon kiezen uit Ternana, Tranmere en Gillingham. Heb voor Gillingham gekozen, die staan 23e in de League Two. Ze hebben een dramatisch elftal maar het is bijna winterstop en dan moet ik wel wat plekken kunnen stijgen. Weet niet of ik dat lang volhoud met zo'n stel prutsers.
Met heel mijn hart.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:17:44 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80383909
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:02 schreef Brord_ het volgende:
Ben ontslagen bij Fulham . Dramatisch natuurlijk.

Was ook weinig belangstelling voor me omdat ik niks heb gepresteerd en mijn prestatie nog lokaal is. Ik kon kiezen uit Ternana, Tranmere en Gillingham. Heb voor Gillingham gekozen, die staan 23e in de League Two. Ze hebben een dramatisch elftal maar het is bijna winterstop en dan moet ik wel wat plekken kunnen stijgen. Weet niet of ik dat lang volhoud met zo'n stel prutsers.
Gewoon vol op de verdediging spelen toch? Daarmee moet je vast wel in staat zijn resultaten te behalen.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 16 april 2010 @ 21:11:14 #124
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_80399814
Speel net tegen ADO, hun rechtsback had wat problemen met mijn linksvoor

Na de derde penalty kreeg 'ie rood maar hij had van mij nog wel wat langer mogen blijven staan
Tranquillo
pi_80407101
Ik heb een braziliaanse CV gekocht van Standard Luik. Wat een held .!!!
Kom even niet op zijn naam, wie weet wie ik bedoel

Ohja en heb na 1,5 jaar Newcastle de eerste aanbieding gehad om ergens anders te coachen, namelijk Anderlecht. Afgewezen
U MAD?
  vrijdag 16 april 2010 @ 23:56:52 #126
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80407525
Felipe, Moraes of Ramos
Elite
Tegen TTIP
pi_80407892
Ramos !

Moest defensieve versterking halen en dit was ook gezien de toekomst een welkome. Krijg sinds hij er is minder tegen, alleen ik scoor ook weinig.
Heb nu na 29 wedstrijden een doelsaldo van 30-29 dacht ik
U MAD?
pi_80408444
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 08:01 schreef MMUFC het volgende:
Sta na 8 duels 7e met Tottenham.
Heb 3 nederlagen geleden, en die waren allemaal tegen de topploegen. (0-1 uit tegen zowel Liverpool als Man Utd, 0-2 thuis tegen Chelsea).
Verder alleen gelijk gespeeld tegen Hull(ik had 16 schoten, zij 3, werd 1-1) en 4x gewonnen van o.a. Aston Villa.
Al met al ben ik tevreden alleen wil ik een paar plaatsen stijgen
Tottenham heeft best een fijn team
Alleen veel verdedigers hebben een blessure
  zaterdag 17 april 2010 @ 03:28:38 #129
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_80410592
Wat is het toch eigenlijk een kutspel.

hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 17 april 2010 @ 03:53:28 #130
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_80410669
Oja, en let op mijn woorden: Deze jongen wordt een hele grote.

Edit: Sjongejonge, wat een onzin is dit zeg. Weer veel beter zijn en dan rent in de 92'ste minuut die kut narsingh er weer een in

[ Bericht 37% gewijzigd door Lindgren. op 17-04-2010 04:00:12 ]
  zaterdag 17 april 2010 @ 08:11:26 #131
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80411442
Zulke dingen zie je toch aankomen? Zeker in de laatste minuten dien je in geval van druk van de tegenstander verdedigend en op de counter te gaan spelen.
Elite
Tegen TTIP
pi_80414671
Tiende plek in het eerste seizoen Ligue 1 met mijn SC Bastia. Ik ben zeer tevreden.
-
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:18:13 #133
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_80415459
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 08:11 schreef Happel het volgende:
Zulke dingen zie je toch aankomen? Zeker in de laatste minuten dien je in geval van druk van de tegenstander verdedigend en op de counter te gaan spelen.
Ja dat doe ik wel hoor
pi_80420796
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 03:53 schreef Lindgren. het volgende:
Oja, en let op mijn woorden: Deze jongen wordt een hele grote.
[ afbeelding ]

Edit: Sjongejonge, wat een onzin is dit zeg. Weer veel beter zijn en dan rent in de 92'ste minuut die kut narsingh er weer een in
[ afbeelding ]
Die 161cm klopt niet, is rond de 180cm
pi_80425013
Nieuwe game gestart bij FH.
Heb IJsland, Finland, Noorwegen en Zweden ingeladen.
Ajax verkoopt Luis Suarez aan Inter, als vervanger kopen ze Danko Lazovic over van PSV Dus na Feyenoord en PSV heeft hij nu ook bij Ajax gezeten
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:47:23 #136
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_80425412
Kom net toch een baasje tegen.
pi_80430806
Ok, help, wat te doen.

Miranda (nu 26 jaar oud) heb ik een half jaar geleden voor 16 miljoen gekocht en is een van de beste spelers van mijn team. Komt Real Madrid een jaar later en biedt me nu het DUBBELE van wat ik toen voor hem heb betaald . Weliswaar 5 miljoen ineens, en de rest over 36 maanden, maar toch...

Wat te doen? Ik heb het geld niet nodig, ook niet voor transfers (mag nog ruim 15 miljoen besteden deze zomer ). Zal me overigens niets verbazen als het bestuur er alsnog voor kiest hem te verkopen.

EDIT: Heb het aanbod al afgeslagen. Gekke Spanjaarden...

[ Bericht 4% gewijzigd door Roeni3 op 17-04-2010 22:15:31 ]
pi_80433012
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:59 schreef Roeni3 het volgende:
Ok, help, wat te doen.

Miranda (nu 26 jaar oud) heb ik een half jaar geleden voor 16 miljoen gekocht en is een van de beste spelers van mijn team. Komt Real Madrid een jaar later en biedt me nu het DUBBELE van wat ik toen voor hem heb betaald . Weliswaar 5 miljoen ineens, en de rest over 36 maanden, maar toch...

Wat te doen? Ik heb het geld niet nodig, ook niet voor transfers (mag nog ruim 15 miljoen besteden deze zomer ). Zal me overigens niets verbazen als het bestuur er alsnog voor kiest hem te verkopen.

[ afbeelding ]

EDIT: Heb het aanbod al afgeslagen. Gekke Spanjaarden...
Ik heb Miranda met De Graafschap! Ik had interesse in m gedeclared, daardoor kwam ie op mn shortlist. Toen merkte ik dat ie mot had met zn manager voor t een of ander. Daarop ingespeeld. Wat n baas

Bruma gehuurd van Chelsea
Barazite gehuurd van Arsenal
Rafael Santos van Corinthians weten over te kopen ( )
Gabriel gekocht van Botofago
Luc Castaignos gekocht van Feyenoord
Bongani Khumalo gekocht van Supersport Utd (dont ask, maar hijs best tof)
Sergey Krivets gekocht van BATE
Dalibor Stevanovic gratis overgenomen van Vitesse
Mauro Formica gratis overgenomen van Newell's
En als kers op de taart: Willians gekocht van Flamengo

Uiteraard hier veel spelers voor moeten verkopen (flink geshopt in Brazilie ook ) Mn team is wel ontiegelijk wisselvallig nu.

Ik speel in een friendly gelijk tegen Benfica (wow ), verlies vervolgens in de Eredivisie van ADO Den Haag en Go Ahead Eagles, maar win vervolgens wel weer van athletic bilbao in voorrondes met 0-1 in mn uitwedstrijd....slaat nergens meer op
pi_80436070
En toenstraks wou Bayern Munchen me al hebben
Tweede club in twee weken.
U MAD?
pi_80439940
Zit inmiddels 130 dagen bij FH en heb al 2 prijzen binnen. Traditioneel begint het seizoen met de Ligabeker. In de groepsfase(5 duels) werd 3x gewonnen en 2x gelijk gespeeld. De halve finale werd eenvoudig bereikt door een 5-1 overwinning, waarna ik met 3-0 de finale haalde waarin ik met 2-0 won

Ongeveer een halve maand later stond de Supercup tegen concurrent KR op de agenda. KR werd volledig zoek gespeeld, 5-0. Mijn 3 aanvallers waren allen goed op dreef. Snorrason scoorde en had een assist, Villhjalmsson had 3 assists en Bjornsson had 4 goals en 1 assist.

Heb nu totaal 9 duels gespeeld. Bjornsson heeft 1 duel gemist en staat op 11 goals en 4 assists. Snorrason staat op 7 goals en 8 assists en Villhjalmsson 2 goals en 4 assists. Middenvelder Sverrisson staat op 5 goals en 2 assists.

Nu gaat de competitiebeginnen! Hopelijk kan ik ook 1 of 2 voorronden CL overleven

Overigens wel grappig. De IJslandse eredivisie(Úrvalsdeild) bestaat uit 12 clubs. 11 van die clubs komen uit Reykjavik(4 clubs) of plaatsen uit de linker onderhoek van IJsland. Alleen IBV komt van een eiland onder IJsland wat iets meer naar het midden ligt. Maar uit de rechter onderhoek of het noorden van IJsland komen dus geen clubs van het hoogste niveau

[ Bericht 17% gewijzigd door MMUFC op 18-04-2010 11:18:11 ]
pi_80445303
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:19 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ik heb Miranda met De Graafschap! Ik had interesse in m gedeclared, daardoor kwam ie op mn shortlist. Toen merkte ik dat ie mot had met zn manager voor t een of ander. Daarop ingespeeld. Wat n baas
Hoe is het mogelijk.
pi_80455330
Nieuwe game begonnen met RKC, eerste competitiewedstrijd vergeet ik reservespelers te selecteren en na 13 minuten raakt er iemand geblesseerd
pi_80456806
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nieuwe game begonnen met RKC, eerste competitiewedstrijd vergeet ik reservespelers te selecteren en na 13 minuten raakt er iemand geblesseerd
Hoe krijg je dat voor elkaar, geen wissels
voor mij hoort dat altijd bij het maken van de opstelling, ik gooi dus eerst 11 spelers in de basis, en daarna doe ik gelijk de bank, kan ik het ook niet vergeten
pi_80457123
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:21 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar, geen wissels
voor mij hoort dat altijd bij het maken van de opstelling, ik gooi dus eerst 11 spelers in de basis, en daarna doe ik gelijk de bank, kan ik het ook niet vergeten
Ik had de basis gemaakt, toen ging ik aan de slag met de instructies ed (friendly's speel ik nooit zelf, vind ik nooit zoveel aan) en toen meteen op de spatiebalk geklikt en uit automatisme op "ja" bij de melding of ik door wilde gaan ondanks dat ik geen wissels neer had gezet
pi_80462205
Eerste seizoen Newcastle in de Premier League uitstekend afgesloten. 8ste geworden en mag instromen in 1ste ronde EL

Zojuist Cahill (CV van ManU) en Henry (AML,S) Barca overgenomen
Op naar de top
U MAD?
pi_80462498
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
Eerste seizoen Newcastle in de Premier League uitstekend afgesloten. 8ste geworden en mag instromen in 1ste ronde EL

Op naar de top
Netjes bezig

RKC heeft echt een kutteam trouwens. 1 linksback, geen enkele rechtsback, maar 2 centrale middenvelders en de spitsen zijn ook achterlijk slecht. Daarbij komt dat de beste spelers de Ceulaer en Boerrigter zijn, dus dat je wordt gedwongen met buitenspelers te spelen (de Ceulaer rechts, Boerrigter links), maar zij zijn de enige die daar uit de voeten kunnen

Je moet dus in principe een spits, VL, VR, MC, AML en AMR kopen voor 400k Ik heb inmiddels de spits (George Mourad, was gratis) en rechtsback (Bandjar, 250k) binnen. Nu de rest nog
pi_80462533
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:40 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk.
Ik zal m volgend seizoen vast alweer kwijtraken. Hele eredivisie/half europa zit achter m aan atm
pi_80467618
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Netjes bezig

RKC heeft echt een kutteam trouwens. 1 linksback, geen enkele rechtsback, maar 2 centrale middenvelders en de spitsen zijn ook achterlijk slecht. Daarbij komt dat de beste spelers de Ceulaer en Boerrigter zijn, dus dat je wordt gedwongen met buitenspelers te spelen (de Ceulaer rechts, Boerrigter links), maar zij zijn de enige die daar uit de voeten kunnen

Je moet dus in principe een spits, VL, VR, MC, AML en AMR kopen voor 400k Ik heb inmiddels de spits (George Mourad, was gratis) en rechtsback (Bandjar, 250k) binnen. Nu de rest nog
Kun je met RKC een moederclub zoeken?
Who dat!
pi_80467646
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:17 schreef RoderikMB het volgende:

[..]

Kun je met RKC een moederclub zoeken?
Nee, helaas niet
pi_80473820
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef de_boswachter het volgende:

Op naar de top
Waarom Henry?
-
  maandag 19 april 2010 @ 11:19:37 #151
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_80474229
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Waarom Henry?
Omdat ie fucking goed is voor Newcastle?
pi_80475062
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Waarom Henry?
Transfervrij. Is wel 33 jaar maar heb ervaring nodig.
Vroeg alleen 1.2 miljoen tekenbonus en dik salaris dus
U MAD?
pi_80475564
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Transfervrij. Is wel 33 jaar maar heb ervaring nodig.
Vroeg alleen 1.2 miljoen tekenbonus en dik salaris dus
Okee nouja ik zou liever een iets jongere speler nemen. 33 jaar zou me wat te ver gaan.
-
pi_80479571
quote:

[..]

Netjes bezig

Is dat in je eerste seizoen met RKC? RKC heeft namelijk Dustley Mulder, Jürgen Colin, Hans Mulder en eventueel nog Frank van Mosseveld als rechtsbacks.
Met heel mijn hart.
pi_80479743
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Is dat in je eerste seizoen met RKC? RKC heeft namelijk Dustley Mulder, Jürgen Colin, Hans Mulder en eventueel nog Frank van Mosseveld als rechtsbacks.
Ja, eerste seizoen. Alleen Mulder en Colin zijn geen natuurlijke backs, Mulder is achterlijk slecht en van Mosselveld is linksback. En als ik hem op rechts zet zijn er geen linksbacks meer
pi_80486250
Mensen vraagje he, kan ik er in FM10 ook voor zorgen dat ik van het bestuur meer trainers kan krijgen? Heb nu een aardig waslijst aan trainers maar niet echt trainers die aan mijn eisen voldoen.
  FOK!fotograaf maandag 19 april 2010 @ 17:23:06 #157
245494 Peter_Aragorn
pi_80487881
quote:

[..]

Netjes bezig

Koop Medo en Radovic. Heb je een goeie rechtshalf en een mid-mid erbij Daarnaast moet je proberen wat te lenen in het eerste seizoen. Ik werd uiteindelijk 9e in mijn eerste seizoen. Had ook wel wát geld, verkocht namelijk meteen de Ceulaer en Benson. Toen had ik een paar miljoen. Hiervan kocht ik Medo en Radovic. Met Medo, Metaj en Agustien kan je een redelijk middenveld vormen. Zet dan Boerrigter op AML en Radovic en AMR, met Benschop in de spits. Dan kan je een aardig eind komen
pi_80489335
Helaas heb ik een update waarin Benson verhuurd is, dus hem verkopen zal niet gaan. Ik heb wel Kevin Vink, Ruud Berger en Di Gregorio verkocht voor leuke bedragen. Benschop heeft helaas weinig bij afwerken en dat vind ik wel erg belangrijk.
Wat heb jij eigenlijk met Obodai gedaan dan? Ik speel nu met Metaj, Obodai en Augustien namelijk en Obodai doet het best wel redelijk.
pi_80490122
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:40 schreef poiuytr het volgende:
Mensen vraagje he, kan ik er in FM10 ook voor zorgen dat ik van het bestuur meer trainers kan krijgen? Heb nu een aardig waslijst aan trainers maar niet echt trainers die aan mijn eisen voldoen.
Als het goed is stijgt het maximum aantal trainers naarmate de club groeit.
-
  FOK!fotograaf maandag 19 april 2010 @ 19:32:41 #160
245494 Peter_Aragorn
pi_80492795
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Helaas heb ik een update waarin Benson verhuurd is, dus hem verkopen zal niet gaan. Ik heb wel Kevin Vink, Ruud Berger en Di Gregorio verkocht voor leuke bedragen. Benschop heeft helaas weinig bij afwerken en dat vind ik wel erg belangrijk.
Wat heb jij eigenlijk met Obodai gedaan dan? Ik speel nu met Metaj, Obodai en Augustien namelijk en Obodai doet het best wel redelijk.
Die heb ik ook verkocht. Verdiende veel en veel te veel... Heb je Medo al gehaald??
pi_80493597
Ik heb een bod op hem uitgebracht, maar er zijn nog meer kapers op de kust dus het is nog even afwachten. Ik heb wel Ard van Peppen als back-up voor de linksback gehaald, Excelsior bood hem voor een zeer zacht prijsje aan en dat kon ik niet laten lopen
pi_80493635
Eerste 4 rondes in de EL overleeft. Volgens mij in die 8 wedstrijden 36 doelpunten voor en 4 tegen ofzo.

Competitie eerste twee uit bij Hotspur en Villa met
1-0 verloren. Derde wedstrijd me herstelt door 2-0 thuisoverwinning op West Ham.
Henry is dus echt nog wel een baas he
Overigens Krul Al het tweede seizoen op rij eerste keeper bij mij, wat een talent
U MAD?
pi_80494062
Ajax heeft bij mij Suarez verkocht en als vervanger Kevin Bobson gehaald
pi_80494426
Medo heeft voor mij gekozen uiteindelijk

Er gaan alleen wel geruchten dat er een consortium is dat me over wil nemen, dus maar even snel spelers inslaan voordat ik een transferverbod krijg
  FOK!fotograaf maandag 19 april 2010 @ 20:32:06 #165
245494 Peter_Aragorn
pi_80495611
Medo moet je naast Agustien op de MC zetten. Metaj als DMC daarachter Dan twee mensen op de flanken en één spits. Dat werkt wel...

Ik vind Medo echt een topper, zeker voor RKC! Ik ben nu halverwege het tweede seizoen en Medo is al 3 miljoen waard. Maar hij 'houdt van de club', dus blijft nog wel ff... Heb je Radovic al gehaald? Die is goed voor de AMR

Edit: Oew Tim Krul komt aan het einde van dit seizoen naar RKC Contract bij Liverpool (!) loopt af en ik dacht 'ik probeer het gewoon'. Nouja, is dus gelukt

[ Bericht 24% gewijzigd door Peter_Aragorn op 19-04-2010 21:36:00 ]
pi_80501208
Radovic nog niet, ik zal er eens naar kijken. Ik heb echter de Ceulaer wel gehouden, dus ik heb iets minder behoefte aan een AMR.
pi_80502938
Nou die Cahill is tot op heden geen versterking....
Het loopt ff voor geen meter. Thuis verliezen van Stoke met 2-3
U MAD?
  FOK!fotograaf dinsdag 20 april 2010 @ 08:06:09 #168
245494 Peter_Aragorn
pi_80508384
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Radovic nog niet, ik zal er eens naar kijken. Ik heb echter de Ceulaer wel gehouden, dus ik heb iets minder behoefte aan een AMR.
Oke.. Nouja Radovic kun je behoorlijk goedkoop overnemen, dat scheelt wel... Medo is wel baas he
pi_80510542
Met FH sta ik na 8 duels nog steeds 1e Heb alleen wel verloren van nummer 2 Keflavik waardoor het gat nog maar 2 verliespunten is.. In de beker de kwart finale bereikt door uit bij een eerste divisionist met 0-7 te winnen
In de 2e voorronde CL(1e voorronde hoefde ik niet te spelen omdat daar alleen Montenegro, Malta, San Marino en Andorra in spelen) moet ik het opnemen tegen Dinamo Zagreb. Ik legde me bijna al bij voorbaat neer bij de uitschakeling. Dit was echter iets te voorbarig. Begon met een thuisduel. Hierin kwam ik al vrij vroeg met 0-1 achter. Een kwartier voor het einde van de wedstrijd stond er echter een 4-1 voorsprong op het bord! In de 80e minuut kreeg ik nog een tegengoal, maar het bleef bij 4-2.

Hopelijk kan ik vanavond in het uitduel nog een keer stunten, of anders de schade beperkt houden tot 1 goal verschil. Echter zal ik eerst de lastige uit wedstrijd tegen Grindavik moeten spelen in het beker toernooi
pi_80515961
Speel ik een keer met een wereldclub "Real Madrid" maar zelfs dat gaat niet altijd over rozen
Forever Love (L)
pi_80516065
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 08:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Oke.. Nouja Radovic kun je behoorlijk goedkoop overnemen, dat scheelt wel... Medo is wel baas he
Een dag nadat ik hem haalde scoorde hij meteen zijn eerste interlandgoal, krijg ik een nieuwsbericht dat ie zegt: wat een schitterende week! Eerst een contract bij een droomclub als RKC en daarna mijn eerste interlandgoal
pi_80516177
Met Bastia inmiddels een compleet Franstalige selectie .

Eén Senegalees, één Congolees en twee Ivorianen, verder allemaal Fransen .
-
pi_80519689
Eerste seizoen met ajax eerste geworden en de beker gepakt.
Direct Suarez verkocht en Lukaku en Witsel gehaald. Lodeiro doet het uitermate goed.

Tweede seizoen halverwege met 10 punten los eerste, groepsronde CL doorgekomen in een poule met manchaster united en HSV. Nu direct Real Madrid geloot. Wel in de winterstop Van der Vaart kunnen halen.
pi_80528831
heb 54M Transfergeld gehad
Forever Love (L)
pi_80529136
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:00 schreef ForeverLove het volgende:
heb 54M Transfergeld gehad
Bij Real? Ik had meer verwacht om eerlijk te zijn.
Real zojuist verslagen, thuis 3-1 gewonnen, in de uitwedstrijd alles op de verdediging. Ik had het geluk dat Cristiano en Kaká geblesseerd waren en Benzema was geschorst bij mijn thuiswedstrijd. Nu tegen Inter, ben benieuwd.
pi_80529408
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:12 schreef scythica het volgende:

[..]

Bij Real? Ik had meer verwacht om eerlijk te zijn.
Real zojuist verslagen, thuis 3-1 gewonnen, in de uitwedstrijd alles op de verdediging. Ik had het geluk dat Cristiano en Kaká geblesseerd waren en Benzema was geschorst bij mijn thuiswedstrijd. Nu tegen Inter, ben benieuwd.
Ik ben er blij mee .. Net Chelsea verslagen uit met 0-2
Forever Love (L)
pi_80530381
2e duel tegen Dinamo gespeeld. Moest een 4-2 voorsprong verdedigen. Na wat kansen van Dinamo, is FH het die scoort. In de 31e minuut wordt de 0-1 op het bord gezet. In de 45e minuut wordt het 0-2 en in de 2e minuut blessuretijd scoor ik ook 0-3. Hierdoor moet Dinamo in de 2e helft 6x scoren Na 62 minuten scoort Tommy Nielsen de 0-4. Een ongekende sensatie! In de slotfase scoort Dinamo nog 2x(waarvan 1x door oud-gediende Igor Biscan). Maar door 2 4-2 overwinningen mag ik in de 3e voorronde CL tegen Stabaek uit Noorwegen
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:52:11 #178
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_80530685
Halve finale van CL gehaald met Ajax en daarin kansloos weggespeeld door Real Madrid. PSV werd kampioen nadat ik de aansluiting verloor door te verliezen van NEC en gelijk te spelen tegen Feyenoord. Heb ontslag genomen. Afgelopen seizoen boden zowel Schalke als Bayern Munchen mij een baan aan maar ben gebleven. Nu kijken waar het schip strandt.
edit: Het is Eendracht Aalst geworden, spelend in de Belgische Tweede Klasse Promoveren en kampioen van België worden is nu mijn opdracht.
Tranquillo
pi_80532231
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:52 schreef icebliss het volgende:
Halve finale van CL gehaald met Ajax en daarin kansloos weggespeeld door Real Madrid. PSV werd kampioen nadat ik de aansluiting verloor door te verliezen van NEC en gelijk te spelen tegen Feyenoord. Heb ontslag genomen. Afgelopen seizoen boden zowel Schalke als Bayern Munchen mij een baan aan maar ben gebleven. Nu kijken waar het schip strandt.
edit: Het is Eendracht Aalst geworden, spelend in de Belgische Tweede Klasse Promoveren en kampioen van België worden is nu mijn opdracht.
Succes daarmee, Schalke kampioen maken klinkt ook als een uitdaging, hoezo ben je die niet aangegaan dan?
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:32:36 #180
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_80532555
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef scythica het volgende:

[..]

Succes daarmee, Schalke kampioen maken klinkt ook als een uitdaging, hoezo ben je die niet aangegaan dan?
Wou graag de CL winnen met Ajax, was toen nog in de race. De trainer bij Mönchengladbach zit ook niet echt veilig, als die komen ben ik zo weer weg uit België
Tranquillo
pi_80536987
2x van Stabaek verloren waardoor ik naar de 4e voorronde Europa League ga. In die ronde mag ik tegen de club die als mijn favoriet aangemerkt staat: PSV. Groepsfase ga ik dus niet halen Hoop in ieder geval dat ik op de coëfficiënten lijst wat plaatsen kan stijgen. Met een coëfficient van 3.05 waren er slechts 2 clubs in de 4e voorronde die slechter zijn
pi_80541104
1e duel met PSV achter de rug, Speelde ze de eerste 50 minuten compleet weg, en stond na 46 minuten dan ook op een 3-0 voorsprong. Na 55 minuten creeerde PSV haar eerste kans. Uit eindelijk won PSV met 3-4 :S Overigens wel irritant.. in mijn stadion kan 5000 man, maar er zijn maar 2250 zitplaatsen. Tegen PSV zat ehet dus "vol" met 2250 man.. Scheelt inkomsten :S
pi_80542400
Uiteindelijk 17e geworden met Gillingham. Volgend jaar proberen minimaal middenmoot/linkerrijtje te voetballen. In de winterstop Calum Davenport (ex-West Ham en Spurs), Etienne Esajas (ex-Vitesse) en Arjan Christianen (RBC Roosendaal) gehaald.

Tot nu toe twee spelers gehaald: Mohamed Gaafar kende ik nog uit mijn Fulham tijd en dat was een heel groot talent voor Fulham. Ik zag dat hij transfervrij was en er waren gelukkig geen andere clubs geïnteresseerd dus het was makkelijk om hem binnen te halen. Hij heeft het talent om een goede speler te worden in de Premier League. Harry Kane is een talentje uit de jeugdopleiding van Tottenham Hotspur die ook het talent heeft om veel beter te worden dan mijn huidige spits.
Met heel mijn hart.
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:50:04 #184
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_80544676
pi_80548526
2e duel tegen PSV met 1-1 gelijkgespeeld! Uitgeschakeld, maar tevreden Het was het 33e duel van FH dit seizoen, en de 0-1(ik kwam voor ) was het 100e doelpunt van het seizoen voor FH

Inmiddels ook de finale van de beker gehaald waarin ik tegen nummer 2 Keflavik moet. In de competitie staat Keflavik met nog 8 duels te gaan 5 punten achter me
  woensdag 21 april 2010 @ 12:05:29 #186
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80556873
Gister won ik zowat alles elke wedstrijd en nu?????? ik verlies gewoon elke wedstrijd niet normaal.
Geen 1 tacktiek lijkt meer te werken.
Forever Love (L)
  woensdag 21 april 2010 @ 14:02:34 #188
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80559188
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:02 schreef JortK het volgende:
Iemand trouwens nog een goede verdediger en middenvelder voor 800K?
Eric Yartey van Feyenoord Academy Ghana: 40k.
pi_80560566
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Een dag nadat ik hem haalde scoorde hij meteen zijn eerste interlandgoal, krijg ik een nieuwsbericht dat ie zegt: wat een schitterende week! Eerst een contract bij een droomclub als RKC en daarna mijn eerste interlandgoal
Kijk eens aan
pi_80560788
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef ForeverLove het volgende:
Gister won ik zowat alles elke wedstrijd en nu?????? ik verlies gewoon elke wedstrijd niet normaal.
Geen 1 tacktiek lijkt meer te werken.
Wissel je dan vaak van tactiek?
pi_80562073
Paar vragen:

• Wat doen jullie met de feedback die jullie krijgen van je assistent trainer tijdens een wedstijd?
    Bijv: (speler)...... is gewend minder direct te spelen dan hij moet doen
    Bijv: (speler).... is gewend om meer druk te zetten om een tegenstander dan hij vandaag moet doen

• Hoe weet je precies welke rol weg is gelegd voor een bepaalde speler? Ik speel nu momenteel met Ajax een game en daarin heb ik Pantelic de rol Targetman meegegeven alleen krijg ik tijdens technisch advies elke keer de melding dat ik Sulejmani of Suarez die rol moet geven terwijl ze na mijn idee de stats niet eens naar hebben.
  • pi_80564616
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 15:42 schreef poiuytr het volgende:
    Paar vragen:

• Wat doen jullie met de feedback die jullie krijgen van je assistent trainer tijdens een wedstijd?
    Bijv: (speler).... is gewend om meer druk te zetten om een tegenstander dan hij vandaag moet doen

• Hoe weet je precies welke rol weg is gelegd voor een bepaalde speler? Ik speel nu momenteel met Ajax een game en daarin heb ik Pantelic de rol Targetman meegegeven alleen krijg ik tijdens technisch advies elke keer de melding dat ik Sulejmani of Suarez die rol moet geven terwijl ze na mijn idee de stats niet eens naar hebben.
  • Ben ook zeker naar de eerste twee punten benieuwd.
      woensdag 21 april 2010 @ 17:24:13 #194
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_80566009
    quote:
    Paar vragen:

• Bij die eerste verander ik zijn passing van direct naar mixed of slow. Bij de tweede zet ik de slider van closing down wat omhoog. Merk alleen weinig verschil, dus weet niet of dat ook daadwerkelijk de oplossing is.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_80566186
    quote:
    Paar vragen:

• Op 1 en 2 doe ik helemaal niks. Ze hebben zich maar aan te passen. En voor die rollenverdeling: kijk eens op http://www.manutd.nl, ergens in de downloadsectie staat een excel-sheet, waar, als je de stats vna je spelers invoert, je kunt zien voor welke rollen ze beschikbaar zijn. Kweet niet precies waar. Ik trek me namelijk ook niks aan van voor welke rollen ze geschikt zijn. Dat bedenk ik lekker zelf wel

Bedenk dat je assistent t niet altijd bij t juiste eind heeft he.
    pi_80570704
    Net Inter uitgeschakeld in de kwartfinale, nu tref ik Bayern in de halve. Eens kijken hoe dat gaat. Wel weer kampioen geworden met Ajax in de 30e speelronde.

Ik word tevens in verband gebracht met Real, en dat in mijn tweede seizoen.
      woensdag 21 april 2010 @ 19:50:33 #197
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_80571183
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 18:52 schreef icebliss het volgende:
    En alweer weg bij Aalst Heerenveen stond 17e en het lijkt me leuker (en makkelijker) daar orde op zaken te stellen. Geen geld en meer dan de helft van de selectie gaat straks gratis de deur uitlopen. Nu dus lekker goedkope talentjes scouten om volgend jaar een nieuw team te bouwen.
    Tranquillo
    pi_80571656
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 17:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Bij die eerste verander ik zijn passing van direct naar mixed of slow. Bij de tweede zet ik de slider van closing down wat omhoog. Merk alleen weinig verschil, dus weet niet of dat ook daadwerkelijk de oplossing is.
    Ik had ook al beetje lopen sleutelen naar logische oplossingen maar echt veel hielp het elke keer niet.
    Mijn assistenten geven wel vaker commentaar op bepaalde dingen zoals spelers loven aanvaard je dat en wordt je dag erna afgemaakt in de media door die speler

Verder nog een vraagje:

Hoe kan het dat ik een speler niet kan halen die onder contract staat bij 2 clubs? Ik wil nu met mijn Ajax game proberen op Criscito van Genoa over te nemen alleen kan ik niet eens een bod of navraag bij de club doen, hele optie bod uitbrengen staat er niet
    pi_80573710
    Ik zit nu met mijn game in seizoen 3 met de landen Engeland en Schotland.
    Ik heb er nog nooit over nagedacht, maar kun je ook een 3de land in-game toevoegen ?
    pi_80573851
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ik had ook al beetje lopen sleutelen naar logische oplossingen maar echt veel hielp het elke keer niet.
    Mijn assistenten geven wel vaker commentaar op bepaalde dingen zoals spelers loven aanvaard je dat en wordt je dag erna afgemaakt in de media door die speler

Verder nog een vraagje:

Hoe kan het dat ik een speler niet kan halen die onder contract staat bij 2 clubs? Ik wil nu met mijn Ajax game proberen op Criscito van Genoa over te nemen alleen kan ik niet eens een bod of navraag bij de club doen, hele optie bod uitbrengen staat er niet
    Wellicht komt het omdat hij uitgeleend is op het moment?
    pi_80577615
    Zo 1e seizoen bij FH zit er op Nationaal alles gewonnen wat er te winnen viel(ligabeker, supercup, titel en beker). Europees gestrand in de 4e voorronde EL.
    Volgende doelen:
    - Groepsfase Europa League halen
    - Nationaal geen nederlaag leiden

Doelen daarna worden:
    - Groepsfase CL behalen
    - Nationaal geen punt verlies
      woensdag 21 april 2010 @ 23:07:15 #202
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_80580546
    Aan en verkopen RKC seizoen 1.

Mijn 2 afrikaantjes.
    Allebei 250 k. En 'slechts' 5000 per week.
    pi_80584122
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 15:03 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Wissel je dan vaak van tactiek?
    nee niet eens soms af en toe een extra aanvallender middenvelder maar dat is het ook wel.. Nu gaat het weer de goede kant op
    Forever Love (L)
    pi_80584332
    Is het iemand ooit gelukt om met een Amerikaans team de Concacaf CL te winnen?

Ik ga er steeds uit in de kwart of halve finale tegen een Mexicaanse ploeg
      donderdag 22 april 2010 @ 07:43:33 #205
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_80585345
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 01:20 schreef ForeverLove het volgende:

[..]

nee niet eens soms af en toe een extra aanvallender middenvelder maar dat is het ook wel.. Nu gaat het weer de goede kant op
    Belangrijkste is om een formatie (4-4-2 o.i.d.) aan te houden en zaken te veranderen aan de snelheid, tempo, manier van passen, pressie zetten en aanvallen. Spelers lukraak op een andere positie zetten zal niet echt helpen om een team goed op elkaar te laten inspelen. Daarom zou ik je adviseren om een formatie neer te zetten en daar aan vast te houden. Zit de tactiek een beetje goed in elkaar, dan zouden de resultaten vanzelf moeten komen.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_80595745
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 07:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Belangrijkste is om een formatie (4-4-2 o.i.d.) aan te houden en zaken te veranderen aan de snelheid, tempo, manier van passen, pressie zetten en aanvallen. Spelers lukraak op een andere positie zetten zal niet echt helpen om een team goed op elkaar te laten inspelen. Daarom zou ik je adviseren om een formatie neer te zetten en daar aan vast te houden. Zit de tactiek een beetje goed in elkaar, dan zouden de resultaten vanzelf moeten komen.
    Oke bedankt voor je uitleg ga ermee aan de slag
    Forever Love (L)
    pi_80599164
    met feyenoord de finale van de CL gehaald, verlies je door een buitenspel doelpunt van wel een meter of 2 en een gemiste penalty.. & dat terwijl je toch echt beter was.
      donderdag 22 april 2010 @ 17:59:47 #208
    22389 boku
    Oppermoppermidget
    pi_80604835
    Ben onlangs ook maar begonnen met FM2010 en wel met Aston Villa. Ik ben met Aston Villa begonnen omdat ik het wel leuk vind om met een team te spelen die veel spelers uit eigen land in de selectie hebben.

De doelstelling is natuurlijk Europese successen halen. En verder wil ik zorgen dat er in de komende jaren (nationale) jeugdspelers doorbreken.

Ik zit nu iets over de helft van het seizoen en het gaat behoorlijk goed, sta 1ste in de competitie met 5 punten voor op de nummer 2 Liverpool. Tot nu toe heb ik alleen uit van Chelsea verloren met 2-1 en gelijk gespeelt tegen Liverpool en Arsenal. De wedstrijd tegen Arsenal was wel minder aangezien ik met 2-0 voor stond.

In de FA Cup heb ik in de eerste ronde Arsenal uitgeschakeld en voor de League Cup heb ik de eerste semi final met 2-1 verloren van Chelsea, dus er zijn nog kansen.

Europees gaat het ook goed; ik ben eerste geworden in een pool met Stuttgart, Ajax en BATE en nu mag ik tegen Anderlecht in de volgende ronde.

Ik speel in een 4-1-4-1 opstelling, met 4 verdedigers op rij, 1 defensieve middenvelder ervoor, hiervoor 2 centrale middenvelders, 2 vleugelsaanvallers (AML/AMR) en 1 spits.
    Op de transfermarkt ben ik nog niet zo actief geweest tot aan de winterstop omdat AV maar 6 budget krijgt aan het begin van het seizoen. Wel een aantal leenspelers gehaald om de selectie iets breder te maken. En op Fernando Gago heb ik een optie tot koop. Inmiddels heb ik een geldinjectie van het bestuur gehad van 34 miljoen dus kan nu lekker voor spelers gaan kijken. Inmiddels heb ik Alex Smithies van Huddersfield overgenomen, schijnt een talentje te zijn.

En hieronder een aantal screens:

[ Bericht 3% gewijzigd door boku op 22-04-2010 18:11:23 ]
    “Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
      donderdag 22 april 2010 @ 19:13:02 #209
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_80606857
    Zo dan! !
      donderdag 22 april 2010 @ 19:35:41 #210
    22389 boku
    Oppermoppermidget
    pi_80607604
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
    Zo dan! !
    Dat snap ik even niet Die "afrikaantjes" zien er wel oke uit. Ik vind ze persoonlijk een beetje oud.
    “Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
    pi_80613325
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 20:52 schreef NM. het volgende:

[..]

Wellicht komt het omdat hij uitgeleend is op het moment?
    Nee hij is niet uitgeleend Vind het zelf wel aardig vaag dat ik geen bod kan doen op Criscito.
    Iemand anders hier misschien een oplossing voor?

Hieronder screen van Criscito:
    pi_80613742
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 21:51 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Nee hij is niet uitgeleend Vind het zelf wel aardig vaag dat ik geen bod kan doen op Criscito.
    Iemand anders hier misschien een oplossing voor?

Hieronder screen van Criscito:
    [ afbeelding ]
    Betekent dat niet gewoon dat Genoa vanaf 2012 de enige eigenaar van Criscito wordt?

Nee, wacht, klopt ook niet. Ik begrijp er eigenlijk ook de ballen van.
    pi_80618454
    WAT DE KAK!?@!?#!@?#!#$@!$@#

Ik heb ontiegelijk veel spelers met De Graafschap gehuurd (Bruma, Barazite, Kakuta, Lewandowski ) en ik doe t daarom vrij goed. Zo goed zelfs, dat ik nu in de halve finale Europa League sta...en dan zie ik dit.

Behalve dat ik er dus vrij goed voorsta met De Graafschap...wat de kak...3 wedstrijden in 4 dagen...
    pi_80618551
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 00:07 schreef Dein_Gesicht het volgende:
    WAT DE KAK!?@!?#!@?#!#$@!$@#

Ik heb ontiegelijk veel spelers met De Graafschap gehuurd (Bruma, Barazite, Kakuta, Lewandowski ) en ik doe t daarom vrij goed. Zo goed zelfs, dat ik nu in de halve finale Europa League sta...en dan zie ik dit.

[ afbeelding ]

Behalve dat ik er dus vrij goed voorsta met De Graafschap...wat de kak...3 wedstrijden in 4 dagen...
    Ik heb er wel eens 5 in 7 gehad.
    Who dat!
    pi_80618567
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 00:09 schreef RoderikMB het volgende:

[..]

Ik heb er wel eens 5 in 7 gehad.
    Extra grappig wel dat t 3 x Ajax is
    pi_80618771
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 00:10 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Extra grappig wel dat t 3 x Ajax is
    Dit is me in voorgaande FM'en ook wel eens opgevallen dat je vaak om het seizoen een tegenstander wel 3 achter elkaar tegenkomt in een beperkt aantal dagen, vooral in Engeland.
    pi_80618846
    Nou. Europa League in de Arena 2-2 gemaakt, leuke uitgangspositie voor de return
    In de eredivisie 0-1 verloren van ze, waardoor ik mn titelkansen verspeeld heb
    De beker gewonnen met 2-1, ik ben n koning in Doetichem nu

Ik zie nu ook pas, dat NA dat drieluik tegen Ajax ik dit schema nog heb

24-4 - Vitesse
    26-4 - Ajax(return europa league)
    29-4 - Feyenoord

6 wedstrijden in 10 dagen dus, tering
    pi_80619323
    IK STA FINALE EUROPA LEAGUE, TEGEN FRICKING REAL MADRID
    pi_80619776
    Nou....

En nu hoor ik jullie denken..."Dein_Gesicht, Dein_Gesicht...ja maar wie is dan die Stijn Verhoek? Ik ken m niet?"
    En dan zeg ik kinders...DIT is Stijn Verhoek:

Check gewoon de goals/stats van die mafketel, in combinatie met z'n leeftijd. Jammer dat ie nu weer teruggaat naar Chelsea

Dit leverde me in totaal de volgende eindstand op:

Dat zorgt ervoor dat ik voorrondes Champions League mag doen Nu alleen nog n nieuw team bij elkaar sprokkelen, want ik raak al mn huurlingen kwijt
    pi_80623510
    Mooie resultaten Dein_Gesicht!

Ik sta vlak voor het begin van de ligabeker in seizoen 2 Hopelijk kan ik weer alle nationale prijzen winnen
      vrijdag 23 april 2010 @ 11:36:31 #221
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_80627755
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 11:36 schreef JortK het volgende:
    Ik heb drie dagen al niet gespeeld
    Schaam je!
      vrijdag 23 april 2010 @ 11:42:27 #223
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_80627797
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 11:36 schreef JortK het volgende:
    Ik heb drie dagen al niet gespeeld
    Drie? Ik al meer dan een week. Neem me elke avond weer voor om verder te gaan, maar komt er nooit van.
    Elite
    Tegen TTIP
      vrijdag 23 april 2010 @ 11:42:39 #224
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_80627808
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 11:41 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Schaam je!
    Ik heb het nog niet op me laptop staan vandaar

Vanavond eens kijken of ik nog wat mensen binnen kan halen met me transfer budget van 800K
    pi_80631814
    Seizoen 2011/2012 is begonnen met Gillingham. Hier de transfers:

Ben het seizoen slecht begonnen met een 4-1 nederlaag in Milton Keynes tegen MK Dons. Dat had niet gehoeven. Daarop volgde weer drie zware wedstrijden, die ook allemaal verloren gingen. Tegen Cardiff City (League Cup), Blackpool en Barnsley. De eerste overwinning kwam één speelronde later tegen Hartlepool. De lastige uitwedstrijd bij Millwall werd ook niet gewonnen. Uit tegen Carlisle werd er wel gewonnen en de daaropvolgende wedstrijden thuis tegen Oldham en Southend eindigde in 4-4 en 1-2. Al met al sta ik nu 19e en dat moet flink wat beter.
    Met heel mijn hart.
    pi_80661141
    Voor het nieuwe seizoen onder andere Ronald Breinburg en good old Jardel naar FH kunnen halen!
    Groepsfase van de Ligabeker werd eenvoudig overleefd, Na 4 duels stond ik op 4 winst en was ik al zeker van de 1e plaats. De nederlaag in het slotduel deed daar niets aan af. In de kwart finale volgde Vikingur. Deze eerste divisionist werd met 7-1 opgerold. Jardel scoorde zijn eerste 2 goals voor de club, maar Matthias Villhjalmsson was de held van de dag met 3 goals en 3 assists!
    In de halve finale tegen Fram KF was linksback Hjortur Valgardsson de man met 3 assists. Snorrason werd MotM met 1 assist en 2 goals. Het werd 5-1.

In de finale moest er afgerekend worden met Stjarnan, dat in de eerste divisie speelt(gedegradeerd in seizoen 1). Zoals verwacht was het klasse verschil te groot en pakte ik met een 5-0 overwinning de Ligabeker. Villhjalmsson scoorde 2x.

In die 8 duels wist ik 31x te scoren. Ik kreeg er echter ook 9 tegen. Villhjalmsson scoorde 11x en had 7 assists. Gudmundsson had 8 goals en 5 assists en Snorrason 7 goals en 11 assists.

Na iets meer dan 1 seizoen heb ik nu 5 prijzen. En over 2 weken staat de Supercup tegen Keflavik op het programma!
      zaterdag 24 april 2010 @ 10:45:32 #227
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
      zaterdag 24 april 2010 @ 10:49:17 #228
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_80662442
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef icebliss het volgende:

[..]

En alweer weg bij Aalst Heerenveen stond 17e en het lijkt me leuker (en makkelijker) daar orde op zaken te stellen. Geen geld en meer dan de helft van de selectie gaat straks gratis de deur uitlopen. Nu dus lekker goedkope talentjes scouten om volgend jaar een nieuw team te bouwen.
    Ontslagen na tien wedstrijden in het nieuwe seizoen Deed het voor een club met amper geld toch best goed naar mijn idee. Enige trots die ik heb behaald is het stoppen van de ongeslagen reeks van PSV die bijna een jaar (:D) duurde.
    Binnen een maand alweer een nieuwe club, VfL Wolfsburg. Binnen gekomen met een 3-1 overwinning op Schalke en 10-0 tegen Zilina in de Europa League
    Tranquillo
    pi_80663833
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 10:45 schreef JortK het volgende:
    Of ik bondscoach van Ghana wil worden
    Liever Ivoorkust
    -
    pi_80666360
    Ik ben nog een blauwe maandag bondscoach van Kameroen geweest. Alleen 3 wedstrijdjes op het WK gespeeld en toen weer opgestapt
      zaterdag 24 april 2010 @ 15:50:50 #231
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_80668949
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 19:35 schreef boku het volgende:

[..]

Dat snap ik even niet Die "afrikaantjes" zien er wel oke uit. Ik vind ze persoonlijk een beetje oud.
    Ik bedoel dat van jou. Mijn 'Afrikaantjes' zijn anders prachtige versterkingen voor een degradatiekandidaat als RKC hoor.
    pi_80676681
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 15:50 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik bedoel dat van jou. Mijn 'Afrikaantjes' zijn anders prachtige versterkingen voor een degradatiekandidaat als RKC hoor.
    Degradatiekandidaat, hoe kom je daar nou weer bij...? Ben in het tweede seizoen gewoon derde geworden hoor En heb de KNVB-beker gewonnen
      zaterdag 24 april 2010 @ 22:29:37 #233
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_80679459
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 21:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Degradatiekandidaat, hoe kom je daar nou weer bij...? Ben in het tweede seizoen gewoon derde geworden hoor En heb de KNVB-beker gewonnen
    En ik heb een crashdump.
      Moderator zaterdag 24 april 2010 @ 23:09:55 #234
    42184 crew  DaMart
    pi_80680917
    Voor het vijfde seizoen op rij kampioen geworden met Feyenoord. Al na 27 wedstrijden waren we niet meer in te halen. In hetzelfde jaar de beker, supercup, Europese supercup en wereldkampioenschap voor clubs gewonnen. Best een succesvol jaar dus .

Na het WK van 2014 is Van Marwijk opgestapt, en sindsdien verdeel ik mijn aandacht tussen club- en landsbelang!
    pi_80683431
    Vraagje... ik heb in mijn eerste seizoen zowel de titel als de FA Cup gewonnen, nu zit ik in de voorbereiding van het nieuwe seizoen en krijg ik bij het uitdelen van de rugnummers ineens de melding dat ik maar 25 spelers in de selectie mag hebben.... betekent dit dat ik alle spelers die ik geen rugnummer geef dus in de competitie niet kan gebruiken... is dat een nieuwe regel
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_80684122
    Godverdegodver. Had een leuke spits op het oog, bod gedaan, geaccepteerd, ik bied een contract aan, wacht die rukker zo lang met antwoorden dat de transferdeadline verlopen is
      zondag 25 april 2010 @ 00:57:25 #237
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_80684481
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 00:44 schreef Irritatie100 het volgende:
    Godverdegodver. Had een leuke spits op het oog, bod gedaan, geaccepteerd, ik bied een contract aan, wacht die rukker zo lang met antwoorden dat de transferdeadline verlopen is
    Heb ik ook weleens
    pi_80687133
    Heerlijk die afwisseling
    In de 2e voorronde CL met 4-0 van Lokomotiv Astana gewonnen en het 2e duel met 2-1 verloren omdat ik al vroeg een rode kaart kreeg.
    Vervolgens win ik vlak voor het 1e duel tegen Salzburg met 8-2 van IBV. Om thuis tegen Salzburg met 5-0 ingemaakt te worden, en vlak daarna tegen Vikingur na 20 minuten alweer 3-0 voor te staan
    pi_80689464
    Speel trouwens in 14 dagen tijd 8 duels spelen iedere 2 dagen 1 Nationaal gaat het nog wel goed, maar door de vermoeidheid ingemaakt door Dinamo Boekarest
    pi_80689810
    Iemand ook bekend met deze tactiek?

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=29379

Ik speel nu ongeveer 20 wedstrijden met deze tactiek en de resultaten mogen er met Ajax na zijn, Suarez en Pantelic scoren aan de lopende band heb ik in de competitie nog maar 4 tegendoelpunten gehad (1 wedstrijd verloren en 1 gelijk rest gewonnen). In de Europa League van Everton alleen uit verloren met 1-0 en thuis heb ik ze met 4-0 na huis gestuurd, de groepsfase overleefd met maar 2 tegendoelpunten.. Volgende ronde wacht Stuttgart erop om afgeslacht te worden.
    pi_80690583
    Zo te zien zijn de resultaten en meningen erg wisselend...
      zondag 25 april 2010 @ 12:21:54 #242
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_80690697
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 17:59 schreef boku het volgende:
    Ben onlangs ook maar begonnen met FM2010 en wel met Aston Villa. Ik ben met Aston Villa begonnen omdat ik het wel leuk vind om met een team te spelen die veel spelers uit eigen land in de selectie hebben.

De doelstelling is natuurlijk Europese successen halen. En verder wil ik zorgen dat er in de komende jaren (nationale) jeugdspelers doorbreken.

Ik zit nu iets over de helft van het seizoen en het gaat behoorlijk goed, sta 1ste in de competitie met 5 punten voor op de nummer 2 Liverpool. Tot nu toe heb ik alleen uit van Chelsea verloren met 2-1 en gelijk gespeelt tegen Liverpool en Arsenal. De wedstrijd tegen Arsenal was wel minder aangezien ik met 2-0 voor stond.

In de FA Cup heb ik in de eerste ronde Arsenal uitgeschakeld en voor de League Cup heb ik de eerste semi final met 2-1 verloren van Chelsea, dus er zijn nog kansen.

Europees gaat het ook goed; ik ben eerste geworden in een pool met Stuttgart, Ajax en BATE en nu mag ik tegen Anderlecht in de volgende ronde.

Ik speel in een 4-1-4-1 opstelling, met 4 verdedigers op rij, 1 defensieve middenvelder ervoor, hiervoor 2 centrale middenvelders, 2 vleugelsaanvallers (AML/AMR) en 1 spits.
    Op de transfermarkt ben ik nog niet zo actief geweest tot aan de winterstop omdat AV maar 6 budget krijgt aan het begin van het seizoen. Wel een aantal leenspelers gehaald om de selectie iets breder te maken. En op Fernando Gago heb ik een optie tot koop. Inmiddels heb ik een geldinjectie van het bestuur gehad van 34 miljoen dus kan nu lekker voor spelers gaan kijken. Inmiddels heb ik Alex Smithies van Huddersfield overgenomen, schijnt een talentje te zijn.

En hieronder een aantal screens:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Beetje pochen omdat je goede resultaten behaalt door een corner-exploit, not cool.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_80693396
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 00:21 schreef TheVulture het volgende:
    Vraagje... ik heb in mijn eerste seizoen zowel de titel als de FA Cup gewonnen, nu zit ik in de voorbereiding van het nieuwe seizoen en krijg ik bij het uitdelen van de rugnummers ineens de melding dat ik maar 25 spelers in de selectie mag hebben.... betekent dit dat ik alle spelers die ik geen rugnummer geef dus in de competitie niet kan gebruiken... is dat een nieuwe regel
    Dat is een nieuwe regel in Engeland volgend jaar ja.
    Met heel mijn hart.
    pi_80694254
    Heb je een bron van die regel?

Ik vind het overigens jammer dat je oudere spelers vrijwel nooit tegen een lager bedrag kan laten bijtekenen of kan laten gaan en vervolgens opnieuw een contract kan aanbieden

Ik had met NY bijvoorbeeld Sjelbred, hij voldeed hij was alleen erg duur omdat hij een DP was, ik wilde hem wel graag houden maar tegen minder geld, ongeveer 3000 euro per week. Hij wilde niet bijtekenen en ging vervolgens voor 1900 bij Columbus spelen. Zo'n speler zou gewoon bij moeten tekenen lijkt me
    pi_80695685
    Die regel is een beetje vaag, want op een of andere manier kan ik wel gewoon spelers zonder rugnummer opstellen

in het 2e seizoen met Redding sta ik op een prachtige 3e plek. Net uitgeschakelt door Aston Villa in de FA cup en moet zo in de halve finale van de league cup tegen Chelsea.

Heb een selectie met oa Deco, Bojinov, Lewandowski, Demidov, Janmaat en Buijs.
    pi_80696416
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 15:25 schreef Bow het volgende:
    Die regel is een beetje vaag, want op een of andere manier kan ik wel gewoon spelers zonder rugnummer opstellen

in het 2e seizoen met Redding sta ik op een prachtige 3e plek. Net uitgeschakelt door Aston Villa in de FA cup en moet zo in de halve finale van de league cup tegen Chelsea.

Heb een selectie met oa Deco, Bojinov, Lewandowski, Demidov, Janmaat en Buijs.
    Je kan als het goed is spelers jonger dan 22 gewoon opstellen

Doordat het Europese voetbal mijn programma bij FH erg druk maakte, heb ik in de 2 weken waarin 8 duels moest spelen redelijk wat punten verspeeld. Twee duels voor het einde stond ik nog 2e op 3 punten van Breidablik, Keflavik stond 3e op 1 punt achter mij. Ik versloeg Keflavik met 4-2 en Breidablik verloor verrassend. Op doelsaldo stond ik 1e. Bij een gelijkspel of overwinning zou ik de titel pakken, moest op de laatste speeldag namelijk thuis tegen Breidablik.
    Ik heb even laten blijken wie de beste is en de grootste overwinning van dit seizoen gepakt: 9-0. Hierdoor eindigde ik op 46 punten. Vorig jaar pakte ik de titel met 51 punten en werd Keflavik 2e met 47 punten

De beker finale werd nipt gewonnen van Valur, 2-1. Wederom nationaal alle 4 de prijzen gewonnen, maar het ging moeizamer als het eerste jaar!
    pi_80697802
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Heb je een bron van die regel?
    Klik.
    Met heel mijn hart.
    pi_80710179
    Ook mooi! Breidablik had een verdedigend record neergezet in de Ligabeker door in de 5 groepsduels en het kwart finale geen tegendoelpunt te krijgen. In duel 7 kregen ze wel een tegengoal, 5 om precies te zijn Het 1e was nog een eigen goal ook Maar heb dus via Breidablik de finale van de Ligabeker gehaald. Die kan ik nu voor de 3e keer op rij en voor de 7e keer totaal winnen Met de jaren voor de game(dus 2008, 2007 enz...) is het de 6e finale op rij voor FH. 2x winst, verlies in 2008 en ik nu 2x winst
    Edit: Finale met 5-1 van Keflavik gewonnen

[ Bericht 6% gewijzigd door MMUFC op 25-04-2010 22:12:54 ]
    pi_80715870
    Momenteel sta ik zelf in de halve finale van de beker, Mijn B-team is ook nog steeds actief in de beker en staat ook in de halve finale en treft een makkelijke tegenstander. Nu is mijn vraag eigenlijk of mijn B-team volgend jaar ook Europa League voetbal kan spelen als ze de beker winnen of verliezen van mij of een ander team dat al over een ticket Europees voetbal beschikt?
    pi_80716005
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 16:48 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Klik.
    Jammer dat ze niet het aantal jeugdspelers beperken, nu betekent het alleen maar dat ze de jeugdopleidingen in minder kapitaalkrachtige competities gaan leegroven
    pi_80716017
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 00:32 schreef poiuytr het volgende:
    Momenteel sta ik zelf in de halve finale van de beker, Mijn B-team is ook nog steeds actief in de beker en staat ook in de halve finale en treft een makkelijke tegenstander. Nu is mijn vraag eigenlijk of mijn B-team volgend jaar ook Europa League voetbal kan spelen als ze de beker winnen of verliezen van mij of een ander team dat al over een ticket Europees voetbal beschikt?
    Nee
    pi_80720612
    De laatste 3 duels van vorig seizoen(Fjolnir, Keflavik, Breidablik) zijn in de zelfde volgorde de laatste 3 duels van dit seizoen
    Met dat verschil dat ik ze toen alle 3 thuis speelde en nu alleen Fjolnir thuis speel
    Na de Ligabeker heb ik ook de Super Cup voor de 3e keer op rij gewonnen Competitie ben ik begonnen met 4 overwinningen(starte met een 6-0 ). Mijn concurenten doen alleen qua doelpunten voor me onder momenteel. Keflavik won ook de eerste 4 duels, Breidablik en Valur wonnen de eerste 3 en speelde het 4e duel tegen elkaar gelijk.
    pi_80730512
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 11:46 schreef poiuytr het volgende:
    Iemand ook bekend met deze tactiek?

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=29379

Ik speel nu ongeveer 20 wedstrijden met deze tactiek en de resultaten mogen er met Ajax na zijn, Suarez en Pantelic scoren aan de lopende band heb ik in de competitie nog maar 4 tegendoelpunten gehad (1 wedstrijd verloren en 1 gelijk rest gewonnen). In de Europa League van Everton alleen uit verloren met 1-0 en thuis heb ik ze met 4-0 na huis gestuurd, de groepsfase overleefd met maar 2 tegendoelpunten.. Volgende ronde wacht Stuttgart erop om afgeslacht te worden.
    Eerste wedstrijd met 5-0 gewonnen in Huddersfield

Die tactiek houd ik even aan .
    Met heel mijn hart.
    pi_80735588
    Ik heb al aardig wat wedstrijden met deze tactiek gespeeld en dat ging super mooi.. Sta inmiddels 9 punten los van Psv! Europa league voorloopt ook alles volgens plan. Laat het even weten als je meerdere wedstrijden heb gespeeld met deze tactiek.
      maandag 26 april 2010 @ 19:25:24 #255
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_80747574
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 19:25 schreef JortK het volgende:
    Die tactiek ook eens op ADO uitproberen
    Op het forum van Manutd hebben ze het erover dat dat de tactiek alleen met ''grootte'' ploegen werkt. Heb de tactiek zelf nog niet getest op ''kleinere'' clubs.. Mijn Ajax 2 speelt ook met deze tactiek en staat nu in de halve finale van de KNVB beker

Ben wel benieuwd naar jullie resultaten met deze tactiek.
    pi_80753630
    godvertyfusgloeiende

Moet momenteel elk transferseizoen mn tactiek/opstelling omgooien....elke keer dat ik iemand koop die enigzins uitblinkt bij me, word hij de volgende transferperiode weggekocht. Ik heb nu n stuk of 12 brazilianen in mn selectie Ik ga ervan uit dat ik volgende transferperiode minstens 6 van mn basisspelers kwijtraak. Je went eraan, maar t blijft vervelend...elke transferperiode weer opnieuw iets moeten opbouwen
    pi_80754701
    Ik heb nog niet het geluk Europees wat ik nodig heb. De 2e voorronde CL overleef ik iedere keer wel, maar dan krijg ik in de 3e voorronde een ploeg die een maatje(of 2) te groot is.(Stabaek. Salzburg) Nu 1e duel thuis met 0-4 van Partizan Belgrado verloren.
    Dan maar hopen op een 4e ronde EL die wel te doen is Als ik weer een ploeg als PSV loot, ga ik het wederom niet redden
      dinsdag 27 april 2010 @ 12:02:31 #259
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_80761236
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 22:54 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Op het forum van Manutd hebben ze het erover dat dat de tactiek alleen met ''grootte'' ploegen werkt. Heb de tactiek zelf nog niet getest op ''kleinere'' clubs.. Mijn Ajax 2 speelt ook met deze tactiek en staat nu in de halve finale van de KNVB beker

Ben wel benieuwd naar jullie resultaten met deze tactiek.
    Werkt anders vrij goed
    pi_80763755
    Ik zal die taktiek ook eens proberen bij RKC, veel slechter als het nu gaat kan het toch niet
    pi_80764612
    Wedstrijden sinds die tactiek:

Federico Macheda

Met heel mijn hart.
    pi_80764924
    Wat lijkt jullie nu de beste manier om Rossi van Villareal goed te laten functioneren in een tweespitsen systeem? Hij heeft hele goede stats, maar het wil er niet uitkomen. Eigenlijk wil ik hem als ondersteunende spits laten spelen ten opzichte van Torres, maar dat werkt nog niet echt. Andersom, en dan hem dus als poacher gebruiken, levert ook nog geen top rendement op.
      dinsdag 27 april 2010 @ 13:59:43 #263
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_80765502
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
    Ik zal die taktiek ook eens proberen bij RKC, veel slechter als het nu gaat kan het toch niet
    Dat had ik dus ook
      dinsdag 27 april 2010 @ 16:02:16 #264
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_80770101
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 13:43 schreef Zocalo het volgende:
    Wat lijkt jullie nu de beste manier om Rossi van Villareal goed te laten functioneren in een tweespitsen systeem? Hij heeft hele goede stats, maar het wil er niet uitkomen. Eigenlijk wil ik hem als ondersteunende spits laten spelen ten opzichte van Torres, maar dat werkt nog niet echt. Andersom, en dan hem dus als poacher gebruiken, levert ook nog geen top rendement op.
    Ik heb Rossi bij Hoffenheim en gebruik hem op de plek van een centrale aanvallende middenvelder met als rol 'Inside Forward' (Attack) en hij scoort aan de lopende band voor mij.
    pi_80776855
    Haha, ben opnieuw begonnen. Maar zit straks al dik in de schulden _! Koop spelers voor 11 miljoen, maar dan verspreid over 48 maanden. En 1 voor 24 miljoen. En heb in het 1ste seizoen voor 15 miljoen verkocht. Maar straks moet ik Dzudszak en Afellay verkopen. Ik zie het allemaal wel
      dinsdag 27 april 2010 @ 21:18:48 #266
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_80782466
    Na mijn crash met RKC begonnen met Heerenveen met een grote database + oekraïne.
    TIP: De club waar Kryvtsov speelt, kun je gerust volledig uitscouten (60 spelers) ongelofelijk veel talent. (5 spelers vandaan gehaald)

Allereerst mijn aan- en verkopen seizoen 1:

Als eerste mijn rots in de branding. Kryvtsov.

Talentje Eugene Zadoya. (wordt nog op Fysiek getraind)

Onze rechtsbuiten Arzhanov. (gekocht voor 130k, maar stijgt nu snel in waarde)

En dan het Grootste talent dat de club nu bezit. Gekocht voor ruim 3 miljoen, en kwam pas op 1 januari (omdat hij toen pas 18 werd) maar het geld dubbel en dwars waard.
    Artur Kas'kov. Ondanks zijn jonge leeftijd scoort ie al aan de lopende band.

Voor 4,5 miljoen laat je potentieel wereldtopper Wijnaldum niet lopen natuurlijk. Hetzelfde geld voor 3 miljoen voor Sulejmani, die weer terugkeerde op zijn oude nest. Zij zullen samen gaan uitmaken wie het meest recht heeft op de linkshalf positie.

Wijnaldum.

Sulejmani

En dan de volgende topper. Een enorm talent. Ik wilde hem in de eerste transferperiode al kopen, en had al een overeenkomst, maar hij kwam door een zware blessure niet door de medische keuring. Een half seizoen later wilde Metallurg ineens 2x zoveel voor deze jongen. Nog steeds geen geld voor deze topper.

En dan onze nu al Cultheld. De 2.02 meter lange Nikola Zigic. De perfecte targetman voor naast een jongen als Kas'kov. Hij wilde weg, en besloot op eigen verzoek op de transferlijst te gaan staan voor een schamele 4 miljoen.

Vervolgens een prima seizoen gedraaid waarin we de 3de plaats behaalden. In de europa league in de 2de ronde eruit tegen Galatasaray (1-2 na twee wedstrijden), na eerst de poulefase en Rangers uit Schotland overleefd te hebben. Deze vroege uitschakeling kwam mede doordat vele aankopen niet speelgerechtigd waren voor de EL. Dit seizoen gaan we ervoor!
    Verder is Viktor Elm mij positief opgevallen dit seizoen. Is enorm gegroeid en verdient ook een plaatsje tussen deze jongens.

Deze jongens mochten weg na dit seizoen.

De selectie is dus aardig uitgedund. We zullen nog ongeveer 3 spelers aantrekken. Boy Waterman zal onze 2de keeper worden achter Kenny Steppe. Hij zal zo'n 400k kosten.

Verder komt Slobodan Rajkovic (van Chelsea) de verdediging versterken, voor 2 miljoen + vandenbussche vertrekt hij richting Enschede.

De laatste versterking voor dit seizoen is een jongen van 16 jaar (!). Hij zal zo'n 3 miljoen kosten, maar nu al zulke stats: Ik wil de gok wel wagen.

Dit brengt ons tot deze opstelling (Rajkovic op Linksback en Kryvtsov basis. )

Nieuw seizoen! Wij zijn er klaar voor!

[ Bericht 0% gewijzigd door Lindgren. op 27-04-2010 21:26:06 ]
    pi_80782639
    Uitgebreidt
      dinsdag 27 april 2010 @ 21:25:19 #268
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_80782766
    Achja. Gaat lekker dus ben wel enthousiast.
      dinsdag 27 april 2010 @ 21:36:56 #269
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_80783443
    Whuuuuut! Kim Kallstrom transfervrij na een seizoen. !

Edit: Wat je al niet kan bereiken met een hoop tekenpremie.

Edit2:
    Toch wel grappig
    4 van de 5 goals komen uit Friesland.

Edit3: Kallstrom scoort ook meteen bij z'n debuut tegen Twente. Dit gaat een mooi seizoen worden.

[ Bericht 31% gewijzigd door Lindgren. op 27-04-2010 22:22:09 ]
      dinsdag 27 april 2010 @ 23:11:23 #270
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_80788441
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
    Na mijn crash met RKC begonnen met Heerenveen met een grote database + oekraïne.
    TIP: De club waar Kryvtsov speelt, kun je gerust volledig uitscouten (60 spelers) ongelofelijk veel talent. (5 spelers vandaan gehaald)

Allereerst mijn aan- en verkopen seizoen 1:
    [ afbeelding ]

Als eerste mijn rots in de branding. Kryvtsov.
    [ afbeelding ]

Talentje Eugene Zadoya. (wordt nog op Fysiek getraind)
    [ afbeelding ]

Onze rechtsbuiten Arzhanov. (gekocht voor 130k, maar stijgt nu snel in waarde)
    [ afbeelding ]

En dan het Grootste talent dat de club nu bezit. Gekocht voor ruim 3 miljoen, en kwam pas op 1 januari (omdat hij toen pas 18 werd) maar het geld dubbel en dwars waard.
    Artur Kas'kov. Ondanks zijn jonge leeftijd scoort ie al aan de lopende band.
    [ afbeelding ]

Voor 4,5 miljoen laat je potentieel wereldtopper Wijnaldum niet lopen natuurlijk. Hetzelfde geld voor 3 miljoen voor Sulejmani, die weer terugkeerde op zijn oude nest. Zij zullen samen gaan uitmaken wie het meest recht heeft op de linkshalf positie.

Wijnaldum.
    [ afbeelding ]
    Sulejmani
    [ afbeelding ]

En dan de volgende topper. Een enorm talent. Ik wilde hem in de eerste transferperiode al kopen, en had al een overeenkomst, maar hij kwam door een zware blessure niet door de medische keuring. Een half seizoen later wilde Metallurg ineens 2x zoveel voor deze jongen. Nog steeds geen geld voor deze topper.
    [ afbeelding ]

En dan onze nu al Cultheld. De 2.02 meter lange Nikola Zigic. De perfecte targetman voor naast een jongen als Kas'kov. Hij wilde weg, en besloot op eigen verzoek op de transferlijst te gaan staan voor een schamele 4 miljoen.
    [ afbeelding ]

Vervolgens een prima seizoen gedraaid waarin we de 3de plaats behaalden. In de europa league in de 2de ronde eruit tegen Galatasaray (1-2 na twee wedstrijden), na eerst de poulefase en Rangers uit Schotland overleefd te hebben. Deze vroege uitschakeling kwam mede doordat vele aankopen niet speelgerechtigd waren voor de EL. Dit seizoen gaan we ervoor!
    Verder is Viktor Elm mij positief opgevallen dit seizoen. Is enorm gegroeid en verdient ook een plaatsje tussen deze jongens.
    [ afbeelding ]

Deze jongens mochten weg na dit seizoen.

De selectie is dus aardig uitgedund. We zullen nog ongeveer 3 spelers aantrekken. Boy Waterman zal onze 2de keeper worden achter Kenny Steppe. Hij zal zo'n 400k kosten.

Verder komt Slobodan Rajkovic (van Chelsea) de verdediging versterken, voor 2 miljoen + vandenbussche vertrekt hij richting Enschede.

De laatste versterking voor dit seizoen is een jongen van 16 jaar (!). Hij zal zo'n 3 miljoen kosten, maar nu al zulke stats: Ik wil de gok wel wagen.
    [ afbeelding ]

Dit brengt ons tot deze opstelling (Rajkovic op Linksback en Kryvtsov basis. )

[ afbeelding ]
    Nieuw seizoen! Wij zijn er klaar voor!
    Jammer van de matige keeper, Vilar en Pantilimon zijn goedkoop in de eerste seizoen te krijgen.
    pi_80788675
    Finale van de beker gehaald door een 6-0 overwinning op Vikingur. Na 37 minuten kwam ik met een man minder te staan, maar desondanks wist ik de score nog van 4-0 naar 6-0 te tillen.

FH is in de 3e voorronde CL door Partizan Belgrado uitgeschakeld. Het werd thuis 0-4 en uit 1-1. In de 4e voorronde Europa League troffen we het Zwitserse Zürich. Uit stonden we voor rust verrassend met 0-2 voor. Na rust scoorden we allebei 1x, 1-3. Een score om thuis te verdedigen en zo voor het eerst de groepsfase van een Europees toernooi te halen, 3-2 wonnen we en de groepsfase was een feit
    In de groep komen we Sevilla, Rangers en Portsmouth tegen. Ben dus al blij als ik 1x scoor
      dinsdag 27 april 2010 @ 23:33:40 #272
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_80789327
    hoe kan het dat ik terwijl ik 1 week op vakantie ben er een huuraanbod geaccepteerd wordt en m'n AMR zomaar ineens in Frankrijk speelt? Bij Transferopties staat 'alle aanbiedingen afwijzen.' Gvd. Transferperiode ook net af.
    pi_80790389
    Hmmm, eerste wedstrijd met die taktiek ging wel redelijk. Roda verslagen, oftewel eerste winst van het seizoen. Ook wel goed spel. Alleen jammer dat Boerrigter niet in die taktiek past. Ik ga hem eens een beetje tweaken, want ik zie wel potentie.

EDIT: volgende wedstrijd is tegen Feyenoord. Eerst eens kijken hoe ie het dan houdt, daarna ga ik ermee aan de slag.

[ Bericht 20% gewijzigd door Irritatie100 op 28-04-2010 00:08:10 ]
    pi_80790553
    In het 1ste jaar kampioen geworden, 5x gelijk en 1x verloren. Dus het ging nog best aardig. Maar wel in de halve finale uitgeschakeld in de beker en in Europa in de 1ste knockout fase. Was al helemaal blij dat ik de poule fase had overleefd. Ach nu mag ik CL, zal wel moeilijk worden.
    pi_80791775
    Kansloos verloren bij Feyenoord (3-1). Wel gemerkt dat m'n spelers beduidend beter uit de verf komen met aanvallende instructies. Denk dat ik mijn oude taktiek pak en die aanvallender maak dan dat ie nu is.

heb trouwens een transferverbod omdat een consortium mij over wil nemen. Hopen dat mijn al eerder vastgelegde transfer voor in de winter gewoon doorgaat.
    pi_80793127
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Jammer van de matige keeper, Vilar en Pantilimon zijn goedkoop in de eerste seizoen te krijgen.
    Ochoa kost iets van 2/3 miljoen en heeft 4,5 ster na een tijdje.
    Who dat!
    pi_80793467
    Ik moet ff 2x in 2 dagen
    Op donderdag thuis tegen Portsmouth en op vrijdag uit naar Ia. En da heb ik nog het geluk dat ik later pas uit tegen Portsmouth moet. Na de laatste competitieduel is het 2e groepsduel EL, daarna de bekerfinale en dan volgen er nog 4 groepsduels EL Heerlijk die IJslandse opzet
    pi_80800887
    Dit seizoen gaat het voor geen meter . Weinig goals, 1 kans en meteen een goal tegen. Pff krijg het gewoon niet aan de praat. Heb wel de jongste selectie van de eredivisie. Maar goed, vind het gewoon leuk om met talenten te spelen. Oja, schijt discipline. Al aardig wat geel en rood gehad.
    pi_80805333
    Humor

Dan denk je.. dat is niet echt apart. Maar in de 79ste minuut had ik al mijn wissels al opgemaakt. En dan nog scoren
    pi_80805592
    Had ik ook een keer ja
    Stond 1-0 achter, kreeg toen 2 rode kaarten, maakte vervolgens 1-1. Daarna een blessure terwijl ik al 3 keer gewisseld had om vervolgens in blessuretijd met 8 man doodleuk de 2-1 te maken en 3 punten te pakken
    pi_80809190
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:54 schreef Irritatie100 het volgende:
    Had ik ook een keer ja
    Stond 1-0 achter, kreeg toen 2 rode kaarten, maakte vervolgens 1-1. Daarna een blessure terwijl ik al 3 keer gewisseld had om vervolgens in blessuretijd met 8 man doodleuk de 2-1 te maken en 3 punten te pakken
    Hopelijk ook tegen ajax?

PS: Ik heb die tactiek weer op klassiek gezet (met die pijltjes). Zoals het vorig jaar was. Mijn team draait nu een stuk beter en win wedstrijden met 5/6-0.
    pi_80809531
    League Cup gewonnen met Reading
    Eerst thuis mazzelig Chelsea verslagen met 2-0. Uit verloor ik met 2-0 waardoor ik pas na penatles door was. 3 dagen later mn competitie wedstrijd compleet verkloot omdat iedereen dood op was
    In de finale Arsenal met 1-3 verslagen. Prima uitgevoerde counters
    pi_80811741
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:33 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Hopelijk ook tegen ajax?

PS: Ik heb die tactiek weer op klassiek gezet (met die pijltjes). Zoals het vorig jaar was. Mijn team draait nu een stuk beter en win wedstrijden met 5/6-0.
    Het was slechts uit bij NAC

Ajax was juist een trauma. Zij krijgen in de 82e minuut rood, ik maak in de 90+2e minuut 0-1. Dus ik helemaal blij. Scoren ze een minuut later de 1-1 vanaf 30 meter door Enoh

Overigens was dit alles wel in een game met Feyenoord, niet mijn huidige met RKC Daar gaat het vrij slecht. Met slechts 5 punten (2 gelijk, 1 winst) na 12 wedstrijden sta ik stijf onderaan
    In de beker sta ik wel in de 4e ronde, daar waar de 3e ronde de doelstelling was.
    pi_80812545
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 17:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het was slechts uit bij NAC

Ajax was juist een trauma. Zij krijgen in de 82e minuut rood, ik maak in de 90+2e minuut 0-1. Dus ik helemaal blij. Scoren ze een minuut later de 1-1 vanaf 30 meter door Enoh

Overigens was dit alles wel in een game met Feyenoord, niet mijn huidige met RKC Daar gaat het vrij slecht. Met slechts 5 punten (2 gelijk, 1 winst) na 12 wedstrijden sta ik stijf onderaan
    In de beker sta ik wel in de 4e ronde, daar waar de 3e ronde de doelstelling was.
    Waarom speel je überhaupt met RKC? Probeer je nu te laten zien dat je beter bent dan Brood
    pi_80812660
    Had even geen zin meer in Feyenoord en in FM2007 (de vorige die ik had ) had ik een erg leuke game met RKC.
    pi_80812764
    Waarom speel je dan niet met VVV? Of begin je met een Jupiler club dat doe je eigenlijk al ?
    pi_80812944
    Nee, het is wel FM2010, dus eredivisie
    En aangezien in die game met 2007 was ik kampioen geworden (daar wel JL) en toen kocht ik 2010, dus eigenlijk niet met RKC in de eredivisie gespeeld.
    pi_80813773
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
    Nee, het is wel FM2010, dus eredivisie
    En aangezien in die game met 2007 was ik kampioen geworden (daar wel JL) en toen kocht ik 2010, dus eigenlijk niet met RKC in de eredivisie gespeeld.
    Oohh. Godnondeju, ik moet echt minder geld uitgeven. Nu weer voor 2 buitenspelers 26 miljoen neergeteld. Wel verspreid over 48 maanden, maar dan nog.
    pi_80820142
    Toen ik binnenkwam stond Middlesbrough veertiende, nu één dag voor het einde van de competitie sta ik derde met twee punten achterstand op Newcastle United. In de rust staat Newcastle United 2-1 achter dus dat betekent dat ik moet winnen om te promoveren. In de 81e minuut scoort Macheda de 1-0 voor mij en ben ik op dat moment gepromoveerd. Tot de 93e minuut als Ryan Donaldson de 2-2 maakt en ik play-offs moet spelen. Helaas, ik moet nu tegen Leeds United en Bristol City tegen Southampton.
    Met heel mijn hart.
    pi_80820512
    Nieuwe game begonnen met Heerenveen, weet alleen echt niet hoe ik wil gaan spelen...
    pi_80822504
    Leuk dit. Er zijn geruchten dat mijn team wordt overgenomen. Krijg ik een nieuwsbericht: "Onderhandelingen overname RKC worden voortgezet" met de mededeling dat het er goed uitziet. Volgende dag: "Overname RKC niet zeker" met de mededeling dat het niet goed gaat. Dag daarna: "Onderhandelingen overname RKC worden voortgezet" etc etc etc. En ik ondertussen maar met een transferverbod zitten
    pi_80823858
    Gepromoveerd

Grote man was Macheda met 23 goals uit 23 wedstrijden.
    Met heel mijn hart.
    pi_80824103
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 18:09 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Waarom speel je überhaupt met RKC? Probeer je nu te laten zien dat je beter bent dan Brood
    Spelen met RKC is juist leuk! Totaal kansloos beginnen en dan proberen goed op te bouwen...
    pi_80824923
    wtf, ik krijg net een ingooi, gooit een speler van mij hem het veld niet eens in, maar gooit hem gewoon recht naar voren

Wel mijn taktiek een beetje aangepast en inmiddels 4 wedstrijden op rij ongeslagen en niet meer laatste.
    pi_80826469
    Heb de dubbel gepakt met PSV. Helaas CL in de 1ste ronde knockout uitgeschakeld. Moest tegen Barca. 2x 1-0 verloren
    pi_80826578
    Iemand hier die mij nog een leuke tactiek kan aanbieden, speel zelf veel met die tactiek die ik hier paar dagen geleden heb gepost win hier ook alles mee alleen heb ik het spelersmateriaal nog niet voor deze tactiek.

Het liefst zoiets als dit::

-----ST-----ST-----
    AML--AMC--AMR
    VVL--VMC--VVR
    -----VC-----VC---
    pi_80827180
    Ik heb een speler in m'n selectie die op de training al 3 blessures heeft veroorzaakt in 3 maanden tijd
    pi_80827525
    Ook in seizoen alle 4 de nationale prijzen weten te pakken. Nu nog een keer de titel met echte overmacht winnen
    Europees in de groepsfase met FH van Portsmouth(0-2), Sevilla(0-3) en Rangers(3-4, stond van de 6e tot en met de 63e minuut voor, later 2-3 achter, 3-3 gelijk en maken zijn in blessure tijd de winnende :S ) verloren. 2e serie komt er aan!
    pi_80827823
    Inmiddels 10 wedstrijden op rij ongeslagen met RKC, waarvan 9 gelijke spelen, waarvan 8 0-0
      donderdag 29 april 2010 @ 09:51:51 #300
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_80833112
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
    Inmiddels 10 wedstrijden op rij ongeslagen met RKC, waarvan 9 gelijke spelen, waarvan 8 0-0
    Zolang je maar niet degradeerd joh
    pi_80833459
    FH
    Na de 3-4 thuis nederlaag tegen Rangers, mocht ik naar de Rangers toe Ook hier had ik 2x voor gestaan 0-1 en 1-2. Uiteindelijk werd met 4-2 verloren.
    Hierna mocht ik naar Fratton Park voor de uitwedstrijd tegen Portsmouth. Zoals verwacht was ik al zeker uitgeschakeld, maar kon Portsmouth bij 2 overwinningen(was een-na-laatste groepsduel) nog gewoon door gaan. Begin 2e helft stond ik echter op een 0-2 voorsprong en werd Marc Wilson van Portsmouth met 2x geel van het veld gestuurd. Niet veel later wist Portsmouth de aansluitingstreffer te scoren. Ik wist de voorsprong uiteindelijk nog uit te breiden naar 1-3. De eerste zege in de groepsfase was een feit!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')