Succes!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Sow, mn seizoen met De Graafschap begint nu
quote:Op woensdag 7 april 2010 01:13 schreef RoderikMB het volgende:
Ben van Ajax naar Arsenal gegaan maar het spel nog wel opgeslagen. Ik vond het zo erg wat mn opvolger deed dat ik maar weer verder gegaan met die savegame
Hanteer je dezelfde tactiek voor uit en thuis wedstrijden? Daar zou het aan kunnen liggen. Uit zou ik sowieso wat behoudender spelen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
22 wedstrijden gespeeld, 48 punten met Newcastle. Sta 1ste op 3 punten van nummer 2 en al 8 op de nummer 3.
Echter ik win thuis alles, maar verlies uit nogal wat wedstrijden. Iemand tips of waar dat aan kan liggen? Thuis speel ik iedereen van de mat en uit krijg ik vaker vrij simpel doelpunten om de oren en scoor ik lastiger.
Tnx.
Ja eigenlijk wel altijd jaquote:Op woensdag 7 april 2010 09:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Hanteer je dezelfde tactiek voor uit en thuis wedstrijden? Daar zou het aan kunnen liggen. Uit zou ik sowieso wat behoudender spelen.
Het is niet nodig om van formatie te veranderen, maar wat ingetogener spelen helpt altijd wel. Zo zou je het wat minder wijd kunnen spelen en het tempo wat omlaag brengen. Kleine aanpassingen willen vaak al helpen. Is gewoon een kwestie van testen met de instellingen.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel altijd ja
Kan ik bijv. ook gewoon dezelfde taktiek houden, maar alleen AANVALLEND op een matigere speelwijze zetten?
Of moet ik dan echt ipv bijv. 4-3-3, 4-4-2 gaan spelen etc. ?
Uh nee?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:21 schreef DaMart het volgende:
Toch wel jammer dat de promotie naar de Jupiler League zo voorspelbaar is... het is telkens een eerder gedegradeerd JL-team dat promoveert, en nooit een verrassende amateurclub.
Nee. Eerste seizoen degraderen er twee, en promoveren er geen, zodat het aantal clubs teruggaat naar 18. Zo gaat het dit jaar ook in de JL. Daarna degradeert er ieder jaar 1 club, en promoveert er 1 vanuit de amateurs. Maar in FM (zonder updates van derden) lijkt het team dat 2 jaar eerder uit de JL is gedegradeerd te promoveren.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uh nee?
Er degraderen er toch twee en promoveren er ook twee? Eerste seizoen komen er dus sowieso twee amateurclubs bij.
Als je tenminste de update hebt met de promotie/degradatie.
Ik speelde met een update waarin de nummer 19 en 20 ieder jaar uit de JL degradeerden en er vanuit de 6 hoofdklasses 2 ploegen promoveerden..quote:Op woensdag 7 april 2010 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Eerste seizoen degraderen er twee, en promoveren er geen, zodat het aantal clubs teruggaat naar 18. Zo gaat het dit jaar ook in de JL. Daarna degradeert er ieder jaar 1 club, en promoveert er 1 vanuit de amateurs. Maar in FM (zonder updates van derden) lijkt het team dat 2 jaar eerder uit de JL is gedegradeerd te promoveren.
Ja, die hebben natuurlijk ook wel een betere selectie dan de gemiddelde Hoofdklasser. In mijn game zijn er toch al veel amateurclubs gepromoveerd. IJsselmeervogels speelt zelfs, samen met mijn eigen team Drachtster Boys, in de Eredivisie. In het seizoen 2016/2017 overigens.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:21 schreef DaMart het volgende:
Toch wel jammer dat de promotie naar de Jupiler League zo voorspelbaar is... het is telkens een eerder gedegradeerd JL-team dat promoveert, en nooit een verrassende amateurclub.
Ja, maar dat is ook met een update, die heb ik dus nietquote:Op woensdag 7 april 2010 16:47 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ja, die hebben natuurlijk ook wel een betere selectie dan de gemiddelde Hoofdklasser. In mijn game zijn er toch al veel amateurclubs gepromoveerd. IJsselmeervogels speelt zelfs, samen met mijn eigen team Drachtster Boys, in de Eredivisie. In het seizoen 2016/2017 overigens.
Verder zijn WKE en Rijnsburgse Boys dit seizoen nieuw in de Jupiler League, terwijl OJC Rosmalen op een 15e plek is geëindigd. FC Lienden heeft het helaas niet gered: samen met FC Eindhoven zijn ze gedegradeerd naar de Hoofdklasse.
Kortom: in mijn game maken vele Hoofdklassers de overstap naar de Jupiler League, en enkele ploegen presteren ook nog eens redelijk goed.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=31254quote:Op woensdag 7 april 2010 22:14 schreef Happel het volgende:
Waar staat precies die data update voor het toevoegen van de amateurclubs. Zit een beetje te zoeken op manutd, maar wordt me niet echt duidelijk wat ik precies moet hebben.
Held!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=31254
Niet vergeten bij het opstarten van de game Standaard database te kiezen ipv 10.0.3 update, anders doet ie het nietquote:
Lukaku, samen met Suk de helden van Amsterdamquote:Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook met een update, die heb ik dus niet.
Ben nu trouwens bezig met de voorbereiding op het seizoen 2012/2013, mijn vierde jaar met Feyenoord. De afgelopen drie jaar hebben we drie keer de titel en twee keer de beker gewonnen. Ook een keer tot de halve finale van de Champions League gekomen.
Inmiddels is de club schuldenvrij en heb ik een transferbedrag van 27 miljoen tot mijn beschikking. Ik doe het alleen rustig aan met uitgeven. Heb Douglas gratis opgehaald bij Twente en bij Anderlecht een spits voor 4,5 miljoen gekocht. Lukaku heet hij, en volgens mijn scouts en zijn stats is het een veelbelovende speler.
Lukaku? Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:
Inmiddels is de club schuldenvrij en heb ik een transferbedrag van 27 miljoen tot mijn beschikking. Ik doe het alleen rustig aan met uitgeven. Heb Douglas gratis opgehaald bij Twente en bij Anderlecht een spits voor 4,5 miljoen gekocht. Lukaku heet hij, en volgens mijn scouts en zijn stats is het een veelbelovende speler.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Happel het volgende:
Lukaku? Nog nooit van gehoord.
Volgen jullie ook altijd de raad op van je assistent manager die bijvoorbeeld vermeldt dat je volgende tegenstander 'het goed doet tegen 4-4-2' oid? Of blijven jullie, in ieder geval thuis, altijd je eigen formatie / systeem spelen?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Hanteer je dezelfde tactiek voor uit en thuis wedstrijden? Daar zou het aan kunnen liggen. Uit zou ik sowieso wat behoudender spelen.
Nee.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgen jullie ook altijd de raad op van je assistent manager die bijvoorbeeld vermeldt dat je volgende tegenstander 'het goed doet tegen 4-4-2' oid? Of blijven jullie, in ieder geval thuis, altijd je eigen formatie / systeem spelen?
Ik luister er wel enigszins naar. Dat gelul over wel of niet sterker zijn op het gebied van lengte, snelheid en dat soort zaken, negeer ik. Maar verander wel iets aan de tactiek als de AM zegt dat ze slecht spelen tegen traag spelende teams.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgen jullie ook altijd de raad op van je assistent manager die bijvoorbeeld vermeldt dat je volgende tegenstander 'het goed doet tegen 4-4-2' oid? Of blijven jullie, in ieder geval thuis, altijd je eigen formatie / systeem spelen?
Waarom niet eigenlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Je gaat toch niet elke keer je aanpassen aan de tegenstander
Sowieso is wat de AM vaakt zegt bullshit.
Precies dat.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik luister er wel enigszins naar. Dat gelul over wel of niet sterker zijn op het gebied van lengte, snelheid en dat soort zaken, negeer ik. Maar verander wel iets aan de tactiek als de AM zegt dat ze slecht spelen tegen traag spelende teams.
Ik ga niet de ene keer 4-4-2 spelen, dan weer 5-3-2 en dan weer 3-4-3 omdat de assistent dat wil.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk. Als je meerdere goede opstellingen hebt, kan je je team wel op de tegenstander aanpassen.
[..]
Precies dat.
Klopt. Maar aan de reacties hier te merken heb ik een goede aankoop gedaan dusquote:Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef Happel het volgende:
Check PI.
Kreeg de indruk dat DaMart hem niet kent...
Zie hier. Basisspeler bij Anderlecht.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Maar aan de reacties hier te merken heb ik een goede aankoop gedaan dus.
Klinkt ook logisch inderdaad. Nou ja, maar even mee blijven spelen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga niet de ene keer 4-4-2 spelen, dan weer 5-3-2 en dan weer 3-4-3 omdat de assistent dat wil.
Dan went je team nooit echt aan een bepaalde speelwijze.
Te veel schuldenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Huh, Middlesborough heeft zojuist midden in het seizoen 10 punten aftrek gekregen. Iemand dat ooit meegemaakt?
Ook geen aankondiging gezien ofzo. Kan ik nog ergens nalezen waarom? WTF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |