abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80109583
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Er moet minder nivelering komen
Want? Je wilt een grotere scheiding tussen rijk en arm? Van mij mag er nog wel veel meer nivellering komen. Zie in mijn eigen omgeving met vrienden en familie nog veel te veel misstanden waar ik goed ziek van wordt. Niet kunnen werken of afgekeurd worden en miezerige uitkering krijgen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_80109637
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Want? Je wilt een grotere scheiding tussen rijk en arm? Van mij mag er nog wel veel meer nivellering komen. Zie in mijn eigen omgeving met vrienden en familie nog veel te veel misstanden waar ik goed ziek van wordt. Niet kunnen werken of afgekeurd worden en miezerige uitkering krijgen.
Je mag blij zijn dat je een uitkering krijgt, die kan alleen opgebracht worden omdat andere mensen werken en wel afdragen aan de staat

Ik heb plan B al klaar staan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80109730
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je mag blij zijn dat je een uitkering krijgt, die kan alleen opgebracht worden omdat andere mensen werken en wel afdragen aan de staat

Ik heb plan B al klaar staan
Blij zijn? Zoiets zie ik als solidariteit! Iets wat erg belangrijk is in het mensenleven. (naar mijn mening dan)

En wat mag plan B dan zijn?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_80109812
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:00 schreef sitting_elfling het volgende:

Blij zijn?
Er zijn ook mensen al blij als ze op een forum hun fantasiewereld in stand kunnen houden.
pi_80109817
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Er moet minder nivelering komen
en meer mensen die de Nederlandse taal machtig zijn
pi_80109836
quote:

[..]

Blij zijn? Zoiets zie ik als solidariteit! Iets wat erg belangrijk is in het mensenleven. (naar mijn mening dan)

Ergens naartoe gaan waar je niet een falende overheid hoeft te onderhouden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80109858
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ergens naartoe gaan waar je niet een falende overheid hoeft te onderhouden
Koop een eiland.
pi_80109865
quote:

[..]

En als er minder nivelering is dan is er geen solidariteit meer?
pi_80109877
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:06 schreef sig000 het volgende:

[..]

Koop een eiland.
Hoeft niet, keuze genoeg voor mij
pi_80109980
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoeft niet, keuze genoeg voor mij
Dat had ik ook na verkoop van mijn huis voor in mijn ogen belachelijk bedrag.
Maar goed de cash zit nu in grond en heb daar projectje draaien wat ook weer leuk gaat opbrengen.

Ben ik binnen voor de rest van mijn leven, hoe zit dat bij jou?
pi_80110058
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:12 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat had ik ook na verkoop van mijn huis voor in mijn ogen belachelijk bedrag.
Maar goed de cash zit nu in grond en heb daar projectje draaien wat ook weer leuk gaat opbrengen.

Ben ik binnen voor de rest van mijn leven, hoe zit dat bij jou?
Ik klaag niet
pi_80110227
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik klaag niet
Nee je bent gewoon vaag met je aanwezigheid in dit topic.
pi_80110314
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:27 schreef sig000 het volgende:

[..]

Nee je bent gewoon vaag met je aanwezigheid in dit topic.
Wat voor een projectje heb je?
pi_80110398
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat voor een projectje heb je?
Wat weidegrond met chaletjes en andere gebouwen opgekocht.
Daar goed en redelijk sloop en bouwplan gemaakt en dat is nu in de afrondfase.
pi_80110410
Waar heb je dat gekocht?
pi_80110456
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar heb je dat gekocht?
Dat gaat jou geen reet aan, oostelijk van NL.
pi_80110512
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:43 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat gaat jou geen reet aan, oostelijk van NL.
Heeft Leers ook een pandje gekocht?
pi_80110585
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heeft Leers ook een pandje gekocht?
Heb werkelijk waar geen idee waar je 't over hebt?

Maar goed 1987- 2007 was een mooie tijd om te cashen, die is echt wel voorbij.
pi_80110595
Nu nog steeds, zolang je maar in die periode gekocht hebt

Gert Leers, ken je die?
pi_80110669
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Gert Leers, ken je die?
NEE.
pi_80110676
Das de oud burgermeester van Maastricht, die kocht een villa in Bulgarije en raakte zijn geld en zijn baan kwijt
pi_80110719
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das de oud burgermeester van Maastricht, die kocht een villa in Bulgarije en raakte zijn geld en zijn baan kwijt
Ik heb niet de ambitie om burgemeester te worden en mijn plek ben ik met de motor in anderhalf uur op topsnelheid, met de auto ongeveer 3 uurtjes.
pi_80111596
quote:
NVM kraakt ’politiek spel’ rond aftrek

Van een onzer verslaggeefsters

020 – Politiek gekrakeel beïnvloedt de woningmarkt in zeer negatieve zin. Bij ruim een derde van alle te koop staande woningen staat al meer dan een jaar een makelaarsbord in de voortuin. De tijd dat het duurt voordat een woning verkocht is, zal volgens de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) alleen maar verder toenemen als er geen duidelijkheid komt over de spelregels betreffende de hypotheekrenteaftrek. „Kopers hebben nu volop keus, maar zijn zeer afwachtend. Dat maakt de markt nog kwetsbaarder.” De grootste makelaarsvereniging is woedend op politieke partijen die de woningmarkt als thema gebruiken voor ’kortetermijngewin’ bij kiezers. Voorzitter Ger Hukker: „De discussie is in hoge mate een combinatie van inkomenspolitiek en de wil om te bezuinigen.” De overheid heeft tientallen jaren het woningbezit bevorderd. „Nederlanders hebben in alle vertrouwen veel geld geïnvesteerd in de koop van hun woning. Dan kan de overheid niet ineens zeggen: het was allemaal maar een grap. We gaan het nu heel anders doen. Dat is buitengewoon ongeloofwaardig.” De NVM meldt dat in het eerste kwartaal van dit jaar 14,7% meer woningen zijn verkocht dan in dezelfde periode vorig jaar. Voor het eerst sinds de kredietcrisis steeg de verkoopprijs. Uit de voorlopige cijfers blijkt dat een koper gemiddeld ¤232.000 neertelde voor zijn nieuwe huis, een lichte stijging van 0,4% ten opzichte van vorig jaar. „We hangen zeker de vlag niet uit, gezien de opgelaaide onduidelijkheid over de hypotheekrenteaftrek”, klinkt het voorzichtig. „Bij een prijsdaling van 10% verdampt circa ¤170 miljard aan vermogen op de woningmarkt. Bovendien zijn huizenbezitters honderden tot duizenden euro’s extra kwijt aan hun woonlasten. Zij kunnen daar niet op bezuinigen, want dan staat de hypotheekverstrekker meteen aan de deur”, stelt Hukker. De NVM-voorzitter vindt dat huizenkopers onnodig op kosten worden gejaagd. Al jaren strijdt de vereniging voor het afschaffen van de overdrachtsbelasting. Nu richt de NVM zijn pijlen ook op de notarissen.
Samen met Vereniging Eigen Huis en de Consumentenbond proberen de makelaars te voorkomen dat een koopakte verplicht bij een notaris moet worden ondertekend. „Vanuit juridisch oogpunt gaat het bij 90% van alle aktes om standaard aktes. Daarbij is de aanwezigheid van een dure jurist helemaal niet noodzakelijk. Zo worden huizenkopers onnodig op kosten gejaagd.” De verplichte inschakeling van een notaris zou leiden tot minder vastgoedfraude. Hukker: „Dit is de wereld op zijn kop. Fraudeurs die zogenaamd alles netjes regelen bij de notaris hebben als gevolg van de notariële geheimhoudingsplicht juist minder kans om tegen de lamp te lopen. Zeker zolang het niet gaat om al verdachte cliënten. Fraudeurs kunnen handig inspelen op het feit dat notarissen soms moeten zwijgen, waar makelaars gewoon mogen spreken.”

Bron: Telegraaf
Wat een komiek die GH, het was helemaal geen grap, je hebt er toch jarenlang van kunnen profiteren?
Daarna nog even doorzagen over te dure notarissen, geweldige afleidingsmanoeuvre
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80112286
Hopelijk komen de VVD, CDA en PVV bij het laatste debat met een berekening van wat de HRA kost bij de andere partijen in de volgende gevallen

1: Vader monteur, moeder huisvrouw, 2 kinderen, bruto inkomen 2000 euro en een hypotheek van 15 jaar van 150.000 euro
2: Vader bedrijfsleider, moeder arts, 1 kind, Bruto inkomen 85.000 euro, hypotheek met looptijd van 25 jaar van 500.000 euro
3: Man eigenaar MKB bedrijf, vrouw huisvrouw, salaris van 125,000 bruto, gemiddelde dividend uitkering van 50.000 euro per jaar, hypotheek met een looptijd van 10 jaar en een hypotheek van 800.000 euro

Dat wordt echt een bloedbad en door er op het eind mee te komen is de impact nog extra groot, want HRA (gedeeltelijk) afschaffen is gewoon onverdedigbaar
pi_80112519
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hahaha dit vind ik dan toch ook wel weer grappig om te lezen. Je hebt toch nog humor DAM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')