abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:35:57 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80123712
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:27 schreef Keshet het volgende:
Teigetje Update! (Van gisteren)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eindelijk eens tijd om bij te lezen. Wat goed dat ze verhuisd is zeg!
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:36:34 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80123744
Bijlezen was van korte duur, Oscar wakker...
Later verder dus...
pi_80129037
* martine1984 komt ook maar weer eens om de hoek kijken
Las dat Teigetje verhuisd is wat een mooi knus plekje heeft ze!
Sorbo is begonnen met het flessenweekend succes!

Ff een snelle Jamie update.
Hij is de afgelopen dagen weer zo aan t hoesten en benauwd. Net bij de HA geweest en die heeft een AB kuurtje voor geschreven en in samenwerking met zn Ventolin zou hij snel op moeten knappen. Dit is heel vermoeiend voor hem op deze manier.
Ben niet meer zo vaak online, zit weer diep mn mn neus in de studie boeken, moet de 19de examen doen en hoop dat ik slaag al heb ik er weinig vertrouwen in.
pi_80129534
Update

Score tot nu toe over de hele dag 110/120ml. Onder protest, dat wel. Maar toch... ik vind het een klein succesje (en dan zie je Thijs in drie seconden een fles leeglurken en dan besef je dat je nog een lange weg te gaan hebt )

Was gezellig Vlindur en Laura... thanks
pi_80130388
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:22 schreef Asyniur het volgende:
Sorbo, het klinkt goed.
Ik heb trouwens een closer to nature fles van Tommy Tippee. Omdat die qua gevoel in de mond meer op een borst zou lijken.
Tomme tippee was geen succes bij Isabeau, net als de breastflow
pi_80131287
Ik heb een breastflow over hier. 2x gebruikt, iemand belangstelling?
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:16:17 #207
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80132006
sorbo, als isabeau zometeen volledig het flessenlicht ziet, wil je dan wel weer live gaan voeden? maar wel gewone dagen maken en alleen ochtend- en avondvoeding of zo?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80132410
Nee, het is echt einde BV. Ik ken mijn meisje en het is all or nothing.

Ik wilde persé het half jaar volmaken, maar het is klaar zo. Nu moet zij het alleen nog even snappen
Maar 't komt goed.
pi_80135469
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:06 schreef Sorbootje het volgende:
Update

Score tot nu toe over de hele dag 110/120ml. Onder protest, dat wel. Maar toch... ik vind het een klein succesje (en dan zie je Thijs in drie seconden een fles leeglurken en dan besef je dat je nog een lange weg te gaan hebt )

Was gezellig Vlindur en Laura... thanks
Dat noem ik ook al een succesje hoor, eerst was het geheel NIKS en nu al best een aardige fles bij elkaar Dat gaat vast goedkomen, ik bewonder je doorzettingsvermogen Sorbootje, je bent echt standvastig!
Wij hebben ook een speen2 erop

Wolf heeft ineens een groeispurtje gehad, vandaag zaten echt ineens de mt 62 broekjes wat krap (shirtjes heeft hij al weken 68 dat vind ik leuker staan wat oversized), dus op naar de gehele collectie 68 die al in de kast klaar ligt, kan ik me al op verheugen allemaal weer andere nieuwe kleertjes jeeej

Oja en weer een paar uurtjes moest hij bij oma zijn omdat ik werken moest, en het ging weer goed
en we hebben het nu zo weten te schuiven dat hij fijn altijd thuis kan slapen ipv 1x in de maand bij mn ouders als ik slaapdienst heb. (Nu pikken mn ouders hem gewoon heel vroeg op in de ochtend bij mn man die daarna werken moet)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80135533
Dank je poppejans!

Tel d'r maar 45ml bij op

Babysteps, maar 't is ook en baby, dus dan mag dat
pi_80136024
gemengd nieuws; ze houden ravi toch nog even in het ziekenhuis vanwege de diarree. hij is al wel meer dan 3300 gram en doet het verder helemaal goed! ze kijken van dag tot dag nu wanneer hij naar huis mag, niet zolang hij nog extra vloeistof krijgt ivm de diarree. helaas krijgen we dat steeds pas te horen als we met de hele mikmak (wijzelf, selene, maxicosi enzo) in het ziekenhuis staan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_80136387
Heh Simmu wat ontzettend jammer dat Ravi niet naar huis mocht vandaag en vervelend dat jullie niet weten waar jullie aan toe zijn

Isabeau wat goed van je!!
Hoe gaat het verder vandaag Sorbootje? Heeft ze tussendoor ook nog geslapen en gespeeld of was het alleen maar huilen?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:27:29 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80136980
simmu

sorbo en isabeau
pi_80138004
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef Sorbootje het volgende:
Dank je poppejans!

Tel d'r maar 45ml bij op

Babysteps, maar 't is ook en baby, dus dan mag dat
Ja, ze doet het super hoor! En jij ook!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:32:03 #215
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_80140069
voor Sorbo en Isabeau

voor Simmu, wat balen weer!

Lucas gaat vanavond (als het goed is) voor het eerst op zijn eigen kamertje slapen. Vanavond daar al een tukkie gedaan....Een heel klein jongetje, in een heel groot bed op een grote kamer....helemaal alleen....
Ben bang dat ik hem niet ga horen vannacht, maar vind het stiekum ook doodeng....
Mijn kleine mannetje wordt al veel te snel veel te groot!
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:34:58 #216
61183 leonieke
Dan toch?
pi_80140204
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:32 schreef DJRandall het volgende:
voor Sorbo en Isabeau

voor Simmu, wat balen weer!

Lucas gaat vanavond (als het goed is) voor het eerst op zijn eigen kamertje slapen. Vanavond daar al een tukkie gedaan....Een heel klein jongetje, in een heel groot bed op een grote kamer....helemaal alleen....
Ben bang dat ik hem niet ga horen vannacht, maar vind het stiekum ook doodeng....
Mijn kleine mannetje wordt al veel te snel veel te groot!
Als het een troost kan zijn: je hoort hem echt wel
Ik dacht ook dat ik Thomas niet ging horen, maar dat is geen enkel probleem

Simmu wat jammer. Al enig idee wanneer hij wel naar huis mag?

En nog een voor Sorbo
pi_80140324
Ook al wonen wij gelijkvloers, toch heb ik een babyfoon naast het bed staan, ik ben toch bang dat ik hem niet goed hoor 's nachts.
Ik hoor dus ook echt ieder zuchtje op welk tijdstip dan ook, terwijl mijn man de babyfoon dus niet eens hoort
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:43:38 #218
61183 leonieke
Dan toch?
pi_80140680
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:37 schreef Poppejans het volgende:
Ook al wonen wij gelijkvloers, toch heb ik een babyfoon naast het bed staan, ik ben toch bang dat ik hem niet goed hoor 's nachts.
Ik hoor dus ook echt ieder zuchtje op welk tijdstip dan ook, terwijl mijn man de babyfoon dus niet eens hoort
Hmz, hier kan ik dus niet over meespreken. Ik denk dat mijn man en ik Thomas even vlug horen (en mijn man springt ook elke keer uit zijn bed, de volgende dag gaan werken of niet ). P. haalt hem ook altijd uit bed als hij moet eten
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:58:48 #219
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_80141507
bedankt voor de lieve reacties: komt wel goed dus

Vooralsnog zit ik gruwelijk van hem te genieten, terwijl hij naast me op de bank ligt
pi_80144974
Simmu wat jammer zeg!
pi_80146648
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef mama_papa het volgende:
Mammietje: Hij heeft alleen gezegd dat ik er nog even last van kan hebben en ook nog een week bloedverlies kan hebben, wat steeds minder moet worden en donkerder (het is nu nog heel licht roze)
Maar had jij ook een spiraaltje? Ik had al een keer een spiraaltje en dat was ook niet goed gevallen, maar nu moest het van hem, omdat anders mn baarmoeder ging verkleven en het dan de kans om de volgende keer zwanger te worden bijna tot niet mogelijk is, dus heb toch maar ja gezegd

Tessa heeft gewoon geen last gehad van de prikjes! Ik heb het erger gevonden dan haar Thuis lekker veel geknuffeld, bij mij op schoot in slaap gevallen en van 22:00 tot 06:00 aan 1 stuk geslapen!!! Héérlijk!!!
Natuurlijk, is waar ook, je hebt ook nog een spiraaltje laten plaatsen. Misschien dat het daar dan van komt. Licht roze klinkt in ieder geval heel goed. Je hebt neem ik aan over een week of wat nog een afspraak?
Erg he, die prikjes... Ik zei ook altijd als iemand naar de inenting vroeg: "Was even niet leuk, maar nu gaat het wel weer... en met mijn kind ook!"
pi_80146918
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:06 schreef simmu het volgende:
gemengd nieuws; ze houden ravi toch nog even in het ziekenhuis vanwege de diarree. hij is al wel meer dan 3300 gram en doet het verder helemaal goed! ze kijken van dag tot dag nu wanneer hij naar huis mag, niet zolang hij nog extra vloeistof krijgt ivm de diarree. helaas krijgen we dat steeds pas te horen als we met de hele mikmak (wijzelf, selene, maxicosi enzo) in het ziekenhuis staan.
He jesses... Natuurlijk is het goed dat ze hem houden als er ook maar enige twijfel is of hij naar huis kan... maar wat een anti-climax is dat zeg... Hoe pakte Selene dat op? (Hoe oud is ze eigenlijk?) En hoe is het met Kiro?
pi_80151788
Simmu
  zaterdag 10 april 2010 @ 07:57:53 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80151947
ahhh Simmu dat is echt niet leuk! kunnen ze dan niet even vtv bellen>? zodat het niet zo'n tegenvaller is?Ik hoop voor jullie dat je binnenkort toch een gevulde maxicosi mee mag nemen... en 3300 gram wat ontzettend goed zeg!!!

en ik lees ook goede verhalen over Isabeau haar flessenavontuur! wat goed Sorboo! ik ben trots op jullie. Nu idd mooi doorpakken dit weekend en dan komt het vast helemaal goed. En een half jaar BV is toch hartstikke prima??

Lucas succes van8 op je eigen kamertje!

en jeeeeej voor de groeiend Wolf mt 68! gaat snel he?? Evie past shirtjes maat 62 ook bijna niet meer... en ik heb zulke leuke dingen in 68! gaat niet lang meer duren en dan kan ik ook de nieuwe ronde beginnen

Evie had gister een onverklaarbare mopperavond, veel huilen enzo, terwijl ze dat eigenlijk helemaal nooit doet... beetje vreemd... hoop dat ik vandaag weer een blij meisje uit bed haal...

[ Bericht 18% gewijzigd door Beessie-Jen op 10-04-2010 08:04:15 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 10 april 2010 @ 08:16:31 #225
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_80152021
Sorbo: Hoe is het gegaan?
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')