quote:Op woensdag 7 april 2010 09:27 schreef Keshet het volgende:
Teigetje Update! (Van gisteren)Ik heb eindelijk eens tijd om bij te lezen. Wat goed dat ze verhuisd is zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tomme tippee was geen succes bij Isabeau, net als de breastflowquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:22 schreef Asyniur het volgende:
Sorbo, het klinkt goed.
Ik heb trouwens een closer to nature fles van Tommy Tippee. Omdat die qua gevoel in de mond meer op een borst zou lijken.
Dat noem ik ook al een succesje hoor, eerst was het geheel NIKS en nu al best een aardige fles bij elkaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:06 schreef Sorbootje het volgende:
Update
Score tot nu toe over de hele dag 110/120ml. Onder protest, dat wel. Maar toch... ik vind het een klein succesje (en dan zie je Thijs in drie seconden een fles leeglurken en dan besef je dat je nog een lange weg te gaan hebt)
Was gezellig Vlindur en Laura... thanks
Ja, ze doet het super hoor! En jij ook!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef Sorbootje het volgende:
Dank je poppejans!
Tel d'r maar 45ml bij op![]()
Babysteps, maar 't is ook en baby, dus dan mag dat
Als het een troost kan zijn: je hoort hem echt welquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:32 schreef DJRandall het volgende:
voor Sorbo en Isabeau
voor Simmu, wat balen weer!
Lucas gaat vanavond (als het goed is) voor het eerst op zijn eigen kamertje slapen. Vanavond daar al een tukkie gedaan....Een heel klein jongetje, in een heel groot bed op een grote kamer....helemaal alleen....
Ben bang dat ik hem niet ga horen vannacht, maar vind het stiekum ook doodeng....
Mijn kleine mannetje wordt al veel te snel veel te groot!
Hmz, hier kan ik dus niet over meespreken. Ik denk dat mijn man en ik Thomas even vlug horen (en mijn man springt ook elke keer uit zijn bed, de volgende dag gaan werken of nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:37 schreef Poppejans het volgende:
Ook al wonen wij gelijkvloers, toch heb ik een babyfoon naast het bed staan, ik ben toch bang dat ik hem niet goed hoor 's nachts.
Ik hoor dus ook echt ieder zuchtje op welk tijdstip dan ook, terwijl mijn man de babyfoon dus niet eens hoort
Natuurlijk, is waar ook, je hebt ook nog een spiraaltje laten plaatsen. Misschien dat het daar dan van komt. Licht roze klinkt in ieder geval heel goed. Je hebt neem ik aan over een week of wat nog een afspraak?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef mama_papa het volgende:
Mammietje: Hij heeft alleen gezegd dat ik er nog even last van kan hebben en ook nog een week bloedverlies kan hebben, wat steeds minder moet worden en donkerder (het is nu nog heel licht roze)
Maar had jij ook een spiraaltje? Ik had al een keer een spiraaltje en dat was ook niet goed gevallen, maar nu moest het van hem, omdat anders mn baarmoeder ging verkleven en het dan de kans om de volgende keer zwanger te worden bijna tot niet mogelijk is, dus heb toch maar ja gezegd
Tessa heeft gewoon geen last gehad van de prikjes! Ik heb het erger gevonden dan haarThuis lekker veel geknuffeld, bij mij op schoot in slaap gevallen en van 22:00 tot 06:00 aan 1 stuk geslapen!!! Héérlijk!!!
He jesses...quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:06 schreef simmu het volgende:
gemengd nieuws; ze houden ravi toch nog even in het ziekenhuis vanwege de diarree. hij is al wel meer dan 3300 gram en doet het verder helemaal goed! ze kijken van dag tot dag nu wanneer hij naar huis mag, niet zolang hij nog extra vloeistof krijgt ivm de diarree. helaas krijgen we dat steeds pas te horen als we met de hele mikmak (wijzelf, selene, maxicosi enzo) in het ziekenhuis staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |