Nee, mijn (onbetaalde) ouderschapsverlof gaat 1 dag in de week worden. De verlofverlenging die ik krijg zijn vakantiedagen die ik nog had en bijgekochte dagen. Het kost me dus wel geld, maar ik heb het er wel voor over. Ik zou eigenlijk de 27ste van deze maand alweer aan het werk moeten.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef lily het volgende:
Heb je onbetaald verlof opgenomen, octopussy (heb ik even gemist)..
Wanneer moest je dan eigenlijk weer beginnen?
Inderdaad een prachtig meisje, en nu al zo'n grote kleine meidquote:Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef sproet-je het volgende:
Een half jaar geleden kregen wij dit prachtige meisje![]()
En nu is ze al zo groot!! (en lief en vrolijk....)
Ik ben geen fanatieke poster maar lees veel mee en leef achter mijn laptopje met jullie mee. Ik verhuis nu naar het grote babietjestopic maar hou jullie in de gaten
10 weken is ook nog erg klein ja. Dat zwangerschapsverlof duurt zo echt te kort eigenlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef octopussy het volgende:
Ik zou eigenlijk de 27ste van deze maand alweer aan het werk moeten.
Hannah zou dan 10 weken zijn en ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om haar nu al naar het KDV te brengen.
Hier ook geen napijn gehad!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef Mammietje het volgende:
MP, (jaaaaaah... daar heb je mij weer, maar aangezien ik het de eerste keer ook bij het juiste eind had, bemoei ik me er maar gewoon weer mee!) hebben ze iets gezegd over napijn? Misschien kunnen de andere dames die een (na)curetage gehad hebben mijn ervaringen weerleggen, maar ik heb na alle 3 curretages (waarvan zelfs 1 manuele) geen napijn gehad. Ongemakkelijk gevoel, ja... maar geen enorme buikpijn. Bel anders even de poli-gyneacologie om te vragen of dat er bij hoort. Neem je wel je rust?
Die is ziekquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:01 schreef DaviniaHR het volgende:
er was ook iets positiefs over harry, kweeniemeer, maarvoor asy, dus
dat was het, jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die is ziek
Of je moet doelen op het verlengde verlof van mij
Sorbo, heel veel succes vandaag! Het gaat jullie lukken!
Leuk is dat, hè? Dat was ook het moment waarop Ivan zijn fles vast begon te houden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:03 schreef NieuweUser het volgende:
Isa kan sinds een paar dagen echt gericht grijpen.Ze ligt onder de babygym en gaat dan heel langzaam met haar handje naar een knuffeltje, en pakt deze dan vast! Zooo schattig hoe geconcentreerd ze daarmee bezig is!
Het is gewoon heel emotioneel, afscheid nemen van de borstvoeding, vooral omdat ze zelf nog zo graag wil. Ik kon er min of meer vrede mee hebben doordat Ivan ineens niet uit de borst wilde drinke, niet goed groeide en tegelijkertijd erg soepeltjes uit een fles dronk. Maar zelfs ik had het er heel moeilijk mee. Het voelde zo stom om een flesje warm te maken terwijl ik hem gewoon aan kon leggen. Ik ben wel drie keer gestopt met borstvoeding geven voor ik dat definitief deed.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef Sorbootje het volgende:
Ze is wakker en ik heb haar net uitgelegd wat we gaan doen en waarom. Klinkt misschien raar, maar voelt goed.
goede zaak!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef Sorbootje het volgende:
Ze is wakker en ik heb haar net uitgelegd wat we gaan doen en waarom. Klinkt misschien raar, maar voelt goed.
Heel leuk!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk is dat, hè? Dat was ook het moment waarop Ivan zijn fles vast begon te houden.
We hebben hier een babygym die we nooit gebruiken omdat die vanwege zijn formaat op een kast staat. Onlangs hebben we de babygym naar m'n schoonouders verhuisd zodat Ivan er daar mee kan spelen. We legden hem er van de week onder - dat was alweer een tijdje geleden - en hij kon er ineens zoveel meer mee! Er kwam muziek uit en de exotische vlinders werden hardhandig uit de jungle gerukt.
Het rollen gaat hier trouwen steeds soepeler. We maken het steeds vaker mee dat we hem op zijn rug in de box leggen en hem ineens op zijn buik zien liggen. Merkwaardig genoeg gaat nu het terug naar zijn rug rollen weer wat moeizamer terwijl hij dat juist het eerst onder de knie had. Als hij naar z'n zin te lang op z'n buik ligt begint hij gewoon hard te huilen. Dan moet ik denken aan de gevleugelde woorden van Huup: "Ivan, stervende zwaan!"
ik had nog heel veel verlofuren over omdat ik tijdens de zwangerschap in de ziektewet heb gezeten. En dat heb ik nu dus deels nog aansluitend aan het bevallingsverlof opgenomen. Nu hoef ik pas 14 juni weer aan het werk ipv 2e week van mei...quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je ook een verlengd verlof? Dat had ik even gemist. Wat fijn! Ik moest wel weer gaan werken omdat er een belangrijke deadline aankwam, maar bij een volgend kind zou ik ook langer verlof op proberen te nemen, desnoods door er meteen een vakantie aan vast te plakken. Het was heel fijn om weer te gaan werken, maar het lukte nu allemaal net en ik heb de borstvoeding vooral ineens opgegeven omdat ik de toen ontstane crisissituatie echt niet kon combineren met m'n werk.
Hier ook heel romantisch met een spuugdoekie erbijquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:20 schreef freecell het volgende:
En melk? Nou, ze voelen niet vol meer en totaal geen stuwing meer.
Maar TARA kwam er perongeluk achter dat er nog wel degelijk wat in zit
Freecell: heb je je HB al laten checken?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:20 schreef freecell het volgende:
[..]
goede zaak!
Harry beterschap! Fnuffel!
En nog even wat antwoorden. We zijn hier allemaal weer beter. Nuja, ik ben nog wel wat sneller moe en 's avonds soms nog wat draaierig, maar het is echt een restje. En TARA is weer beter en aan de dieetbijvoeding ... 3 flesjes per dag
En melk? Nou, ze voelen niet vol meer en totaal geen stuwing meer.
Maar TARA kwam er perongeluk achter dat er nog wel degelijk wat in zit
jup! keer verkeerde medicijnen gehad toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:09 schreef amaranta het volgende:
Die Tara toch
ik heb ooit gehoord dat zelfs vrouwen die niet eens kinderen hebben kunnen lekken.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:30 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor speen gebruik je trouwens, Sorbo? Als ze merkt dat ze op deze manier heel makkelijk melk binnenkrijgt is ze inderdaad vast snel overstag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |