abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80104178
Simmu, geniet van de grote gebeurtenis morgen. Eindelijk je eerste ventje thuis!!! Dat je tweede ventje maar snel mag volgen.

MP, (jaaaaaah... daar heb je mij weer, maar aangezien ik het de eerste keer ook bij het juiste eind had, bemoei ik me er maar gewoon weer mee!) hebben ze iets gezegd over napijn? Misschien kunnen de andere dames die een (na)curetage gehad hebben mijn ervaringen weerleggen, maar ik heb na alle 3 curretages (waarvan zelfs 1 manuele) geen napijn gehad. Ongemakkelijk gevoel, ja... maar geen enorme buikpijn. Bel anders even de poli-gyneacologie om te vragen of dat er bij hoort. Neem je wel je rust?
pi_80104470
Een half jaar geleden kregen wij dit prachtige meisje

En nu is ze al zo groot!! (en lief en vrolijk....)

Ik ben geen fanatieke poster maar lees veel mee en leef achter mijn laptopje met jullie mee. Ik verhuis nu naar het grote babietjestopic maar hou jullie in de gaten
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_80105253
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef lily het volgende:
Heb je onbetaald verlof opgenomen, octopussy (heb ik even gemist)..
Wanneer moest je dan eigenlijk weer beginnen?
Nee, mijn (onbetaalde) ouderschapsverlof gaat 1 dag in de week worden. De verlofverlenging die ik krijg zijn vakantiedagen die ik nog had en bijgekochte dagen. Het kost me dus wel geld, maar ik heb het er wel voor over. Ik zou eigenlijk de 27ste van deze maand alweer aan het werk moeten.
Hannah zou dan 10 weken zijn en ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om haar nu al naar het KDV te brengen. Bovendien is er nog weinig ritme en drinkt ze nog steeds ongeveer elke 3 uur bij mij aan de borst. Ik moet er nog even niet aan denken om dat te combineren met 4 werkdagen
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef sproet-je het volgende:
Een half jaar geleden kregen wij dit prachtige meisje

En nu is ze al zo groot!! (en lief en vrolijk....)

Ik ben geen fanatieke poster maar lees veel mee en leef achter mijn laptopje met jullie mee. Ik verhuis nu naar het grote babietjestopic maar hou jullie in de gaten
Inderdaad een prachtig meisje, en nu al zo'n grote kleine meid
tot ziens in het andere topic
pi_80105867
Even inbreken hoor

Mini-sproet, wat ben je groot inmiddels!
Je moeder moet me nog schoppen, want ik moet nog steeds op kraam komen een half jaar te laat

/offtopic
  vrijdag 9 april 2010 @ 06:24:35 #155
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80111335
Simmu, ik duim voor jullie vandaag!

Sorbootje, ik denk aan jullie.. Veel succes!

Sproetje en mini, woah! Veel plezier bij de grote baby's en tot over een paar weken

Lieve andere mama's: een fijne dag vandaag!

Dan nu weer verder met de slaap uit mijn ogen wrijven en zorgen dat ik op tijd op mijn werk kom..
3!
pi_80111473
lekker Octo

dag sproet

Ik geef intussen een voeding nu... En de laatste was gisteren om 23:00 Hoppa, 10 voor 7!

Alleen jammer dat meneer last van zijn darmpjes had en dus de hele nacht lag te grompiepen. Hele nacht met mijn hand in de co geslapen...
Maar nu is hij spontaan en zélf aan het poepen
En spugen gaat ook beter met het jbpm. Nou beter gezegd: wel zantac en niét spugen
pi_80111496
oeh! nog ff hoor!
Het was een spuitluier! Een echte gele en alles zat er onder! En hij was nog niet klaar e het was heel veel
jbpm heeft mijn baby gerepareerd
pi_80111548
Hurray voor de jpbm! Fijn Freecell dat ie het zo goed doet nu met de juiste combi van hulpmiddelen.

Mini-sproetje, wat een grote meid alweer!!! (en zulke lieve foto's!) Veel plezier bij de andere grote(re) baby's.

Octo, lekker dat je nog effe wat vrij kunt nemen voor je weer aan het werk moet en Hannah naar het kdv moet. Geniet er nog effe lekker van.

Ben alweer op mijn werk... Gisteravond weer lekker handig bezig, hebben we 3 slaapzakken voor Minke, allemaal in de was (machine) . Dus toen moesten we maar even improviseren en hebben we een grotere gepakt die al klaar lag in de kast (maat 68) maar dat ging eigenlijk prima. Wel lijkt ze dan weer extra klein hoor Maar ze heeft ook wel weer heerlijk geslapen, van 22 tot 6... We merken de laatste tijd wel dat we haar soms echt even moeten helpen om in slaap te komen, ook overdag, omdat ze er gewoon niet aan toe wil geven (stel je toch eens voor dat je wat zou missen)... en dat eindigd dan in gemopper en gezeur. Effe lekker kroelen onder protest en dan is het meestal al snel oogjes dicht en snurken.
pi_80111651
mini sproetje, tot ziens

voor Florian
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef octopussy het volgende:
Ik zou eigenlijk de 27ste van deze maand alweer aan het werk moeten.
Hannah zou dan 10 weken zijn en ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om haar nu al naar het KDV te brengen.
10 weken is ook nog erg klein ja. Dat zwangerschapsverlof duurt zo echt te kort eigenlijk.
Nou ja, lekker 2 maanden erbij
  vrijdag 9 april 2010 @ 07:51:33 #160
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80111769
goedemorgen;
even de laatste dagen wat weinig online geweest; druk met werken enzo. maar nu gelukkig weekend...
Evie haar oogje is ontstoken, sneu

even voor iedereen een hele dikke , zal proberen de komende dagen een beetje beter bij te lezen en te reageren...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80112076
We hebben Ivan gister opgemeten en hij is alweer 68 centimeter lang (en volgens onze eigen grove schatting 8150 gram zwaar). Hij werd vanochtend pas wakker om 6:30 uur en er zat wel weer een kleine poepvlek in zijn bed, dus het lijkt erop dat hij nog steeds last heeft van dunne poep. Hij ligt nu alweer een uur in de box te spelen. Hopelijk is dat een voorbode van een fijne dag waarin hij wat meer zichzelf is.

Over oogjes gesproken: ik had het pas over de vieze oogjes van Ivan. De viezigheid is van de ene op de andere dag verdwenen! We hebben niet eens meer de kans gehad om wat spul op te vangen zodat ze er een kweekje van konden maken.

Sorbo, succes vanaf vandaag!

Simmu, veel plezier gewenst!

Een hoera voor het verlenge verlof van Octo!

Ook een hoera voor Florian die minder spuugt en beter poept.

En nog een hieperdepiep voor de grote baby van sproet-je! Jammer dat we niet meer foto's van haar zien in het fototopic, ze is zó leuk!

Een voor Evie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80112456
Hi daaaarlings

Isabeau slaapt nog, dus weinig te melden op 't flessenfront. Zal ook nog wel even duren, want ze heeft om 6 uur d'r allerlaatste bv gehad

Maar goed, ik ben er klaar voor en ik heb vannacht pas een keer of 10 gedroomd dat ze ineens uit de fles dronk, dus het gaat helemaal goedkomen!

Sproetje, tot maandag!

Jeeeeej voor Florian en z'n poep (waar zijn we eigenlijk mee bezig, juichen voor poep )

dikke voor iedereen en ik kom hier vast nog wel even uithuilen/jubelen/razen dit weekend
pi_80112587
Veel succes vandaag Sorbo
't wordt vast niet tof, maar ze gaat écht vanzelf wel uit een fles drinken!

Vanmorgen was het laatste beetje voeding ineens behoorlijk dikke pap Alsof alle jbpm ineens onderin zat oid...
En we doen er maar 1 flinke schep in
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:01:47 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80112716
sorbo, heel veel succes vandaag!

grote mini sproet!

wat fijn en geruststellend dat florian het zo goed doet op kv. is jullie ziekenboeg nu weer leeg?

er was ook iets positiefs over harry, kweeniemeer, maar voor asy, dus

dames die langer met verlof zijn, fijn he? ik had er niet aan moeten denken nu alweer 3 wk aan het werk te zijn al is het maar omdat het fysiek niet zou gaan. ze is nog zo klein! bij eli vond ik het heelemaal prima,maar nu echt niet. beetje andersom, dus

beterschap voor evies oogje!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80112752
Ravi gaat naar huis

Heeeeeeeeeel veel succes vandaag Sorbootje, ik hoop dat Isabeau snel doorheeft dat er alleen nog maar melk te halen valt uit de fles *Knuffel voor jullie allebei*

Jeetje M_P, sterkte, ik heb er verder geen verstand van

Sproetje wat een meidje is mini-sproetje al! Ze is echt heel erg veranderd is die 6 maanden. Het lijkt me leuk veel vaker foto's van haar te zien!! Tot heel heel heel snel alweer
Dat speeldingetje heb ik van de week ook voor Niels gekocht, hij is er helemaal weg van!

Zo heeej wat heeft Florian een lange nacht gemaakt! Zielig van die krampjes maar grappig dat hij er toch gewoon doorheen sliep. Wat fijn dat de medicijnen en het Johannesbroodpitmeel zo goed helpen En wat groeit hij goed! Hoe is het met jouw productie inmiddels Freecell, is die weer helemaal teruggelopen?

Minke wil je alles meemaken meis? Hier precies hetzelfde, ook met heel veel moeite zich overgeven aan de slaap

Ivan jij beer! Wat is hij enorm gegroeid! Ik heb eergisteren Niels toevallig ook gewogen, met kleren aan was hij 7,7 kg (Ik moest lachen om je "grove" schatting )

Wij zijn gisteren naar Utrecht geweest met bus-trein-bus, het ging goed
Ik ben nog steeds erg onder de indruk van een overduidelijk FAS (fetal alcohol syndrome) kindje van een jaar of acht in de bus. Zijn ouders stonken naar alcohol Het arme kind praatte alleen met enkele woordjes en was zeer agressief. Ik had het eerst niet door en was direct naast ze gaan staan, hij schopte steeds tegen mijn benen omdat hi jniet bij zijn moeder wilde zitten en zij hem vasthield, terwijl ik met Niels in de doek stond. Best eng en heel naar
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80113430
Fijn dat het zo goed ging, je reis naar Utrecht, Twinkly! Niels voelt zich dus steeds meer op z'n gemak? Het is ook niet niks, in het bestaan geworpen worden.

Wat vreselijk lijkt me dat om zo'n kind te zien! Ik ben een groot voorstander van een terughoudende overheid, maar in zo'n geval zou ik me echt afvragen waarom een kind bij zijn ouders mag blijven. Ik zag gister een vrouw in de bus die haar hond sloeg en ik had al de neiging om haar iets toe te snauwen en het beest af te pakken. Ik vond het zo zielig.

Haha, ik noemde het een grove schatting omdat we hem met onze personenweegschaal hebben gewogen en die niet altijd even nauwkeurig is.
pi_80113431
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef Mammietje het volgende:

MP, (jaaaaaah... daar heb je mij weer, maar aangezien ik het de eerste keer ook bij het juiste eind had, bemoei ik me er maar gewoon weer mee!) hebben ze iets gezegd over napijn? Misschien kunnen de andere dames die een (na)curetage gehad hebben mijn ervaringen weerleggen, maar ik heb na alle 3 curretages (waarvan zelfs 1 manuele) geen napijn gehad. Ongemakkelijk gevoel, ja... maar geen enorme buikpijn. Bel anders even de poli-gyneacologie om te vragen of dat er bij hoort. Neem je wel je rust?
Hier ook geen napijn gehad!
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:34:31 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80113490
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:01 schreef DaviniaHR het volgende:
er was ook iets positiefs over harry, kweeniemeer, maar voor asy, dus
Die is ziek
Of je moet doelen op het verlengde verlof van mij

Sorbo, heel veel succes vandaag! Het gaat jullie lukken!
pi_80113575
Heb je ook een verlengd verlof? Dat had ik even gemist. Wat fijn! Ik moest wel weer gaan werken omdat er een belangrijke deadline aankwam, maar bij een volgend kind zou ik ook langer verlof op proberen te nemen, desnoods door er meteen een vakantie aan vast te plakken. Het was heel fijn om weer te gaan werken, maar het lukte nu allemaal net en ik heb de borstvoeding vooral ineens opgegeven omdat ik de toen ontstane crisissituatie echt niet kon combineren met m'n werk.
pi_80113804
Simmu erg fijn dat je straks 1 van je jongens thuis hebt.

Florian had goede poep

Ivan nog steeds aan de dunne poep

Dag Sproetje en mini-sproet, tot over 3 maanden

Iemand had verlengde verlof aangevraagd en die gekregen tot juni klinkt heerlijk

Mijn kleine bink had het gisteren super gedaan op de creche. Ik heb me om niks druk zitten maken. Hij heeft goed geslapen, 3 flessen gedronken (2x 100 en 1x 120 ml), was vrolijk en had zo waar nog dezelfde kleding aan als ik hem 's morgens had aangedaan terwijl ik hem thuis wel 3 keer per dag een schoon shirt aan trek.
Mijn eerste werkdag was als of ik nooit ben weg geweest heb van 08.30 tot 15.45 uur gewerkt zonder te stressen of zonder verveling. Helaas vond mijn bekken een dagje werken niet fijn en verga ik nu van de pijn. Heb zelfs de fysio al gebeld want ik weet niet waar ik het zoeken moet. Anderhalve week geleden heeft de fysio mijn bekken recht gezet maar het voelt nu nog veel pijnlijker dan daarvoor.
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:48:05 #171
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80113839
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:34 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Die is ziek
Of je moet doelen op het verlengde verlof van mij

Sorbo, heel veel succes vandaag! Het gaat jullie lukken!
dat was het, ja ach, ik heb nog een half jaar lang een goede smoes.

wel sneu dattie ziek is
pi_80114252
Goedemorgen!

Weer een vrije dag! Lekker!

Inca, ik ben inderdaad weer aan het werk! Gaat goed, nu zo'n twee weken!

Sorboo, succes vandaag! Komt vast helemaal goed!

Verder zoveel gelezen, maar teveel om op te noemen..!

Isa kan sinds een paar dagen echt gericht grijpen. Ze ligt onder de babygym en gaat dan heel langzaam met haar handje naar een knuffeltje, en pakt deze dan vast! Zooo schattig hoe geconcentreerd ze daarmee bezig is!
pi_80114361
Ze is wakker en ik heb haar net uitgelegd wat we gaan doen en waarom. Klinkt misschien raar, maar voelt goed.
pi_80114431
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:03 schreef NieuweUser het volgende:

Isa kan sinds een paar dagen echt gericht grijpen. Ze ligt onder de babygym en gaat dan heel langzaam met haar handje naar een knuffeltje, en pakt deze dan vast! Zooo schattig hoe geconcentreerd ze daarmee bezig is!
Leuk is dat, hè? Dat was ook het moment waarop Ivan zijn fles vast begon te houden.

We hebben hier een babygym die we nooit gebruiken omdat die vanwege zijn formaat op een kast staat. Onlangs hebben we de babygym naar m'n schoonouders verhuisd zodat Ivan er daar mee kan spelen. We legden hem er van de week onder - dat was alweer een tijdje geleden - en hij kon er ineens zoveel meer mee! Er kwam muziek uit en de exotische vlinders werden hardhandig uit de jungle gerukt.

Het rollen gaat hier trouwen steeds soepeler. We maken het steeds vaker mee dat we hem op zijn rug in de box leggen en hem ineens op zijn buik zien liggen. Merkwaardig genoeg gaat nu het terug naar zijn rug rollen weer wat moeizamer terwijl hij dat juist het eerst onder de knie had. Als hij naar z'n zin te lang op z'n buik ligt begint hij gewoon hard te huilen. Dan moet ik denken aan de gevleugelde woorden van Huup: "Ivan, stervende zwaan!"
pi_80114475
Claudia hoe herkenbaar! Eerst van buik naar rug kunnen rollen en nu ineens vergeten hoe dat moet. En dan een vreselijk theater maken als ze 't liggen op haar buik zat is.
pi_80114565
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef Sorbootje het volgende:
Ze is wakker en ik heb haar net uitgelegd wat we gaan doen en waarom. Klinkt misschien raar, maar voelt goed.
Het is gewoon heel emotioneel, afscheid nemen van de borstvoeding, vooral omdat ze zelf nog zo graag wil. Ik kon er min of meer vrede mee hebben doordat Ivan ineens niet uit de borst wilde drinke, niet goed groeide en tegelijkertijd erg soepeltjes uit een fles dronk. Maar zelfs ik had het er heel moeilijk mee. Het voelde zo stom om een flesje warm te maken terwijl ik hem gewoon aan kon leggen. Ik ben wel drie keer gestopt met borstvoeding geven voor ik dat definitief deed.

Hang nog even lekker de hormonale muts uit, want straks heb je geen excuus meer. Ik hoop zo voor jullie dat Isabeau het gauw oppikt en jullie in harmonie de zonsondergang tegemoet kunnen wandelen, of iets dergelijks.
pi_80114627
Nou dat mutsen doe ik wel, want nu moet ik alweer huilen door wat je zegt...
pi_80114643
Maar goed, we gaan naar beneden voor poging 1
pi_80114715
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef Sorbootje het volgende:
goede zaak!

Harry beterschap! Fnuffel!

En nog even wat antwoorden. We zijn hier allemaal weer beter. Nuja, ik ben nog wel wat sneller moe en 's avonds soms nog wat draaierig, maar het is echt een restje. En TARA is weer beter en aan de dieetbijvoeding ... 3 flesjes per dag

En melk? Nou, ze voelen niet vol meer en totaal geen stuwing meer.
Maar TARA kwam er perongeluk achter dat er nog wel degelijk wat in zit
pi_80114852
Freecell LOL
Sorbootje
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:31:37 #181
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_80115026
Mammietje: Hij heeft alleen gezegd dat ik er nog even last van kan hebben en ook nog een week bloedverlies kan hebben, wat steeds minder moet worden en donkerder (het is nu nog heel licht roze)
Maar had jij ook een spiraaltje? Ik had al een keer een spiraaltje en dat was ook niet goed gevallen, maar nu moest het van hem, omdat anders mn baarmoeder ging verkleven en het dan de kans om de volgende keer zwanger te worden bijna tot niet mogelijk is, dus heb toch maar ja gezegd

Tessa heeft gewoon geen last gehad van de prikjes! Ik heb het erger gevonden dan haar Thuis lekker veel geknuffeld, bij mij op schoot in slaap gevallen en van 22:00 tot 06:00 aan 1 stuk geslapen!!! Héérlijk!!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_80115346
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Leuk is dat, hè? Dat was ook het moment waarop Ivan zijn fles vast begon te houden.

We hebben hier een babygym die we nooit gebruiken omdat die vanwege zijn formaat op een kast staat. Onlangs hebben we de babygym naar m'n schoonouders verhuisd zodat Ivan er daar mee kan spelen. We legden hem er van de week onder - dat was alweer een tijdje geleden - en hij kon er ineens zoveel meer mee! Er kwam muziek uit en de exotische vlinders werden hardhandig uit de jungle gerukt.

Het rollen gaat hier trouwen steeds soepeler. We maken het steeds vaker mee dat we hem op zijn rug in de box leggen en hem ineens op zijn buik zien liggen. Merkwaardig genoeg gaat nu het terug naar zijn rug rollen weer wat moeizamer terwijl hij dat juist het eerst onder de knie had. Als hij naar z'n zin te lang op z'n buik ligt begint hij gewoon hard te huilen. Dan moet ik denken aan de gevleugelde woorden van Huup: "Ivan, stervende zwaan!"
Heel leuk!
pi_80115630
Sorbootje, ik wil nog even speciaal voor jou en Isabeautje een en een en afsluitend een erin gooien! Veel succes, sterkte en plezier (uiteindelijk toch ook een doel) wensen... het gaat lukken!!!

Isa aan de grijp! Wat leuk... Minke grijpt wel maar volgens mij totaal per ongeluk, want meestal kijkt ze op dat moment de andere kant op en dan kijkt ze terug en zit er ineens een knuffeltje in haar hand. Die wordt dan wel hardhandig richting mond verplaatst en afgelebberd. Ik probeerde gister ook of ze haar rammelaartje leuk zou vinden maar die bleek nog te groot. Bij de verplaatsing richting mond bleef ie steevast tegen haar voorhoofd aan bonken. Die hebben we dus maar weer weggelegd...

Twinkly, fijn dat het in het OV zo goed ging met Niels... lekker in de draagdoek om zich heen kijken is natuurlijk ook wel weer erg leuk en nieuw!

Ivan, rollermans!
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:55:20 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80115809
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je ook een verlengd verlof? Dat had ik even gemist. Wat fijn! Ik moest wel weer gaan werken omdat er een belangrijke deadline aankwam, maar bij een volgend kind zou ik ook langer verlof op proberen te nemen, desnoods door er meteen een vakantie aan vast te plakken. Het was heel fijn om weer te gaan werken, maar het lukte nu allemaal net en ik heb de borstvoeding vooral ineens opgegeven omdat ik de toen ontstane crisissituatie echt niet kon combineren met m'n werk.
ik had nog heel veel verlofuren over omdat ik tijdens de zwangerschap in de ziektewet heb gezeten. En dat heb ik nu dus deels nog aansluitend aan het bevallingsverlof opgenomen. Nu hoef ik pas 14 juni weer aan het werk ipv 2e week van mei...

Wat leuk dat Ivan speelt met de babygym. Hier nog eentje die gefascineerd is door de wiebelende dingetjes aan de babygym. Hij heeft geen idee wat ie doet maar al enthousiast wapperende ramt ie dan weer iets en dan weer fascinerend kijken hoe het wiebelt.
En hij 'praat' ook al
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:20 schreef freecell het volgende:
Hier ook heel romantisch met een spuugdoekie erbij

Sorbo
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:15:24 #185
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80116525
isa aan de grijp! dat lijkt me zo leuk als aviva dat gaat doen ze is nu vooral nog aan het kijken naar de handjes, dus het zal binnenkort wel komen

sorbo
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:16:28 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_80116554
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:20 schreef freecell het volgende:

[..]

goede zaak!

Harry beterschap! Fnuffel!

En nog even wat antwoorden. We zijn hier allemaal weer beter. Nuja, ik ben nog wel wat sneller moe en 's avonds soms nog wat draaierig, maar het is echt een restje. En TARA is weer beter en aan de dieetbijvoeding ... 3 flesjes per dag

Freecell: heb je je HB al laten checken?

En wat betreft de dieetvoeding: de toetjes zijn beter te eten dan de flesjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:09:34 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80118610
Die Tara toch
ik heb ooit gehoord dat zelfs vrouwen die niet eens kinderen hebben kunnen lekken.
pi_80118666
Even een tussentijds verslagje. Twee pogingen achter de rug. Bij poging één een beetje sabbelen en geen drama's. Misschien 10ml gedronken. (steeds één slokje en dan loslaten) Maar ze had nog geen honger.

Poging 2, wel drama's, máár 20ml gedronken. Meerdere slokjes achter elkaar een paar keer. Ik heb goede hoop dat ze overstag gaat als ze écht trek krijgt. Voelt vervelend om het zo te moeten doen, maar anderzijds voelt het als de enige manier.

Voel wel een soort vastbeslotenheid waar Isabeau nog van kan leren
pi_80119254
Sorbootje, ze gaat vast snel overstag met het flesdrinken. Ik heb zelf gemerkt dat het ene merk flesje wel veel beter gaat dan het andere merk (net als fopspeentjes trouwens). De vorm van de speen en de hoeveelheid melktoevoer kan net dat verschil maken.

Het is toch zo leuk om te zien hoe je baby zich ontwikkeld. Ik krijg nu standaard 's ochtends heerlijke lachjes als ik haar uit bed ga halen En de muziekmobile is hier ook al een tijdje the bomb Ze ligt soms in de box te trappelen en zwaaien met een wijd open bekkie van plezier
pi_80119293
Wat voor speen gebruik je trouwens, Sorbo? Als ze merkt dat ze op deze manier heel makkelijk melk binnenkrijgt is ze inderdaad vast snel overstag.
pi_80119803
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:09 schreef amaranta het volgende:
Die Tara toch
ik heb ooit gehoord dat zelfs vrouwen die niet eens kinderen hebben kunnen lekken.
jup! keer verkeerde medicijnen gehad toen ik 16 was
en mn hb was goed
pi_80120802
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:30 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor speen gebruik je trouwens, Sorbo? Als ze merkt dat ze op deze manier heel makkelijk melk binnenkrijgt is ze inderdaad vast snel overstag.

Deze fles met een nr 2 speen. Tot nu toe van alle flessen en spenen (en geloof me, ik heb er veel geprobeerd) de beste resultaten mee geboekt. Heb hem van mijn schoonzus die lactatiekundige is gekregen.

Zometeen komen vlindur en Mc Laura. Zin in

Isabeau slaapt lekker.
pi_80120955
Da's een hippe fles! Veel hipper dan een tiet, Isabeau.

Wij gebruiken ook nr. 2 en die speen bevalt prima.
pi_80120968
Ik vind het een hippe fles
pi_80121091
Wij krijgen trouwens nog wel eens verlaat kraambezoek en ik vind het zo sneu als Ivan net slaapt. Ik ga hem echt niet wakker maken voor de visite, maar ik voel me ook lullig als ik een derde bak koffie voorschotel en hij nog steeds slaapt. Na een tijdje wordt die situatie behoorlijk ongemakkelijk: gaan ze nog weg zonder hem gezien te hebben of moet ik ze de hele &*#$-middag entertainen?
pi_80121204
Het voordeel hier is dat Florian nog in de kamer slaapt. Ik laat hem lekker pitten, ze hangen maar even boven de wieg
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:30:48 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80121437
o ja , ik zit in de duimmodus hoor Sorboo; zet hem op!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80121627
ook even snel een aanmoedigings voor Isabeau
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:22:33 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80123287
Sorbo, het klinkt goed.
Ik heb trouwens een closer to nature fles van Tommy Tippee. Omdat die qua gevoel in de mond meer op een borst zou lijken.

Claudia, het ligt eraan hoe laat de visite komt. Als je 's avonds komt, dan vind ik persoonlijk het niet gek als je geen baby te zien krijgt: die slaapt dan. Dat kan een kleuter je nog vertellen.
Maar anders kun je ze toch even meenemen naar zijn kamertje en even in het bedje laten spieken? Of wordt Ivan dan wakker?
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:33:24 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80123631
Sorbootje, hopelijk heeft ze het trucje snel door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')