Nou, die reactie is dus typisch mannelijk. Dank je. Je vroeg om een voorbeeld, je geeft hem zelf.quote:
Eerst foto's van je tieten jaquote:
Waarom is je natuurlijke wenkbrauwlijn dan ineens anders?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Op die foto met mijn broertje heb ik blauwe lenzen in mijn ogen en kijk ik anders. en mijn haar lijkt iets donkerder. Maar ik ben wel 1 en dezelfde
Vooral die neus is een duidelijke weggever.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:56 schreef snakelady het volgende:
dit
[ afbeelding ]
en dit
[ afbeelding ]
en dit
[ afbeelding ]
Zijn echt no way dezelfde vrouw, compleet ander postuur, neus, vorm van gezicht, haar enz.
Niet veel, als ze het gewoon toegeven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat is er mis met fappende internetnerds?
Pleonasme!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat is er mis met fappende internetnerds?
Vooral al die vrouwen die een andere vrouw willen ontmaskeren hè. Geen man kan dit écht iets schelen, zolang het om fapbaar materiaal gaat.quote:
Ik ben altijd gewoon eerlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet veel, als ze het gewoon toegeven.
Hoi Niels..
Net zo goed mannen hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vooral al die vrouwen die een andere vrouw willen ontmaskeren hè. Geen man kan dit écht iets schelen, zolang het om fapbaar materiaal gaat.
De enige reden dat ik een foto met een krant wil is omdat ik dan meer fapmateriaal hebquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vooral al die vrouwen die een andere vrouw willen ontmaskeren hè. Geen man kan dit écht iets schelen, zolang het om fapbaar materiaal gaat.
die rechter was van 3 jaar geleden. en mijn wenkbrauwen epileer ik elke keer andersquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is je natuurlijke wenkbrauwlijn dan ineens anders?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De enige reden dat ik een foto met een krant wil is omdat ik dan meer fapsopmateriaal heb
Ahja, dat is het enige wat telt hè?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:03 schreef _Alkaline het volgende:
Ach, één ding is zeker. Het heeft een anus. (L)
Je kaaklijn ook zeker.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:04 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
die rechter was van 3 jaar geleden. en mijn wenkbrauwen epileer ik elke keer anders
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:03 schreef _Alkaline het volgende:
Ach, één ding is zeker. Het heeft een anus. (L)
Iemand die me begrijpt.quote:
xDxDxDquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:06 schreef Bulletslut het volgende:
maar goediedereen die me niet wil geloven. prima!
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
xDxDxD
Maak gewoon foto van jou met een krant, dan zijn we er vanaf.
Ik verwacht daar toch nog een aantal topics voor nodig te hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
xDxDxD
Zolang ze die krant maar niet voor haar wellustige tieten met opgerichte tepels houdt. Anders is het allemaal voor niets geweest.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:03 schreef Penisbaard het volgende:
De enige reden dat ik een foto met een krant wil is omdat ik dan meer fapmateriaal heb
Nog een voorbeeld. Je kunt ook gewoon toegeven. Is niet erg hoor, trafestie mag gewoon in Nederland, zelfs virtueel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:06 schreef Bulletslut het volgende:
maar goediedereen die me niet wil geloven. prima!
binnenkort. ik beloof het jullie. slotje!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
xDxDxD
Inderdaad daarmee zullen we ons hele virtuele leven mee geconfronteerd worden. Dat we er zó naast konden zitten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef snakelady het volgende:
inderdaad, laat ons zien dat we geen gelijk hebben, zet ons allemaal enorm voor lul en plaats een foto van jezelf met van mij part een papiertje met de tekst FOK! U
Wat is er mis met nu?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:09 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
binnenkort. ik beloof het jullie. slotje!
Net zolang uitstellen tot we het vergeten hè. Niks daarvan, ik wil vandaag nakende fotografische afbeeldingen zien.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:09 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Waarna iedereen de verschillen tussen die foto en alle al voorradige foto's op pixelniveau gaat uitmeten natuurlijk. This shit will never end.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef snakelady het volgende:
inderdaad, laat ons zien dat we geen gelijk hebben, zet ons allemaal enorm voor lul en plaats een foto van jezelf met van mij part een papiertje met de tekst FOK! U
Inderdaad. Zo niet, dan toch.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Net zolang uitstellen tot we het vergeten hè. Niks daarvan, ik wil vandaag nakende fotografische afbeeldingen zien.
Of dat het een nichtje/zusje/buurmeisje enz. kan strikken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Net zolang uitstellen tot we het vergeten hè. Niks daarvan, ik wil vandaag nakende fotografische afbeeldingen zien.
Gratis Cursus Photoshopquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:09 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarna iedereen de verschillen tussen die foto en alle al voorradige foto's op pixelniveau gaat uitmeten natuurlijk. This shit will never end.
Dude, maak dan een foto van je lange haar met de krant van vandaag.quote:
Maakt mij niet uit, als ik maar meer te zien krijg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of dat het een nichtje/zusje/buurmeisje enz. kan strikken.
ik dacht dat je helemaal niet geil bezig was !quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als ik maar meer te zien krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |