Snakelady is een man! Bewijs! Nieuw topic!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef snakelady het volgende:
Ze heeft haar naam omdat ze kogels wel gaaf vind want die kunnen zo makkelijk iets kapot maken.![]()
Komop, dat kan een vrouw niet verzinnen.
Dat is idd het meest onderscheidende kenmerk. Toch kun je m.i. in dit geval zonder ook maar één post van Bs gelezen te hebben aan de usernaam al zien dat het geen vrouw is, zeker ook als je naar de fobo kijkt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:38 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat je aan de schrijfstijl al redelijk goed kan zien of iemand een man of een vrouw is, waarbij het ook overduidelijk is in dit geval.
Een man die het verschil tussen is en eens niet weet. Kan het nog jammerlijker?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:46 schreef Bulletslut het volgende:
De experts onder ons![]()
Maar onderbouw je mening is met voorbeelden
Met een simpele twee keer de helft berekening was ik daar ook al op gekomen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:32 schreef Trommeldaris het volgende:
Haha der naam is een hint Bulletslut -> Kogelslet -> Kogelvis (giftig dus gevaarlijk) -> dus man
-> Mannen houden van geweren -> kogels -> dus man
Als je de letters van der naam bij elkaar optelt (A = 1, B = 2, etc) Krijg je 144, Dat is een gros -> lijkt op Jos -> naam
Als je 144 deelt door 8 krijg je 18, wat weer de letter M is -> (M)an.
Het is zo duidelijk, dat jullie dit niet zagen
Ok, waarom heb je dan foto's van verschillende op elkaar lijkende vrouwen in je fobo?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:46 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Best lullig voor de mensen hier die me wel eens in het echt hebben gezien, heb ik ze toch goed voor de gek gehouden met mijn vermomming.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Snakelady is een man! Bewijs! Nieuw topic!
Je zegt het zelf; dat kan een vrouw niet bedenken!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Best lullig voor de mensen hier die me wel eens in het echt hebben gezien, heb ik ze toch goed voor de gek gehouden met mijn vermomming.
iddquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ok, waarom heb je dan foto's van verschillende op elkaar lijkende vrouwen in je fobo?
Op die foto met mijn broertje heb ik blauwe lenzen in mijn ogen en kijk ik anders. en mijn haar lijkt iets donkerder. Maar ik ben wel 1 en dezelfdequote:Op dinsdag 6 april 2010 13:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ok, waarom heb je dan foto's van verschillende op elkaar lijkende vrouwen in je fobo?
En je hebt daar toevallig je neus gebroken of wat?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Op die foto met mijn broertje heb ik blauwe lenzen in mijn ogen en kijk ik anders. en mijn haar lijkt iets donkerder. Maar ik ben wel 1 en dezelfde
Sorry, vraag je me nu iets? Want nu lijkt het alsofquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:46 schreef Bulletslut het volgende:
[..]

Suuuure.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Op die foto met mijn broertje heb ik blauwe lenzen in mijn ogen en kijk ik anders. en mijn haar lijkt iets donkerder. Maar ik ben wel 1 en dezelfde
Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Blaquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Foto! Sletje!quote:
eensquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:56 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Sorry, vraag je me nu iets? Want nu lijkt het alsofvoor jou een punt is, en
een vraagteken. En wat moet ik lezen in het woordje 'is'? Of in aangepaste schrijfstijl: 'En wat moet ik lezen in het woordje 'is'
'
Omdat hij dan in ieder geval een vaste plek heeft met plaatjes waar hij op kan fappen? Dat is de meest voor de hand liggende reden...quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat is er mis met fappende internetnerds?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Suuuure.
Dude, geef het op. Je bent allang niet meer geloofwaardig. Geef nou maar gewoon toe dat je een fappende internetnerd bent..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |