Om ons onwetende fok!kers een les over onszelf te leren, natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik zet ¤ 50 in dat dit een kloon van Lamon is
Plaats dan een foto van jezelf met een briefje of krant.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:19 schreef Bulletslut het volgende:
Tijd dat TS met bewijs komt. Hoewel ik het wel grappig vind als mensen op me gaan reageren als jongenHet is maar fok he
vooruitquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Plaats dan een foto van jezelf met een briefje of krant.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:19 schreef Bulletslut het volgende:
Tijd dat TS met bewijs komt. Hoewel ik het wel grappig vind als mensen op me gaan reageren als jongenHet is maar fok he
Het is maar internet he/het is maar fok! hequote:
En nu weer aan je pikkie trekken!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:25 schreef Bulletslut het volgende:
Jezelf quotenquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:32 schreef Trommeldaris het volgende:
Haha der naam is een hint Bulletslut -> Kogelslet -> Kogelvis (giftig dus gevaarlijk) -> dus man
-> Mannen houden van geweren -> kogels -> dus man
Als je de letters van der naam bij elkaar optelt (A = 1, B = 2, etc) Krijg je 144, Dat is een gros -> lijkt op Jos -> naam
Als je 144 deelt door 8 krijg je 18, wat weer de letter M is -> (M)an.
Het is zo duidelijk, dat jullie dit niet zagen
Ga ji eens even naar BNW of TRU.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:32 schreef Trommeldaris het volgende:
Haha der naam is een hint Bulletslut -> Kogelslet -> Kogelvis (giftig dus gevaarlijk) -> dus man
Als je de letters van der naam bij elkaar optelt (A = 1, B = 2, etc) Krijg je 144, Dat is een gros -> lijkt op Jos -> naam
Ik denk sowieso dat je aan de schrijfstijl al redelijk goed kan zien of iemand een man of een vrouw is, waarbij het ook overduidelijk is in dit geval.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:03 schreef Terecht het volgende:
Dat Bulletslut geen vrouwmens is is toch al af te leiden uit de usernaam? Het is veel te 'agressief', te uitdagend om door een vrouw bedacht te zijn. Ik verwacht nu bijval van de dames!![]()
Daarnaast is het overduidelijk dat de foto's het resultaat zijn van een zoektocht naar onbekende foto's van op elkaar gelijkende personen. De belichting, de poses, het is verre van consistent.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef snakelady het volgende:
Ze heeft haar naam omdat ze kogels wel gaaf vind want die kunnen zo makkelijk iets kapot maken.![]()
Komop, dat kan een vrouw niet verzinnen.
Je zegt het zelf al!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef snakelady het volgende:
Ze heeft haar naam omdat ze kogels wel gaaf vind want die kunnen zo makkelijk iets kapot maken.![]()
Komop, dat kan een vrouw niet verzinnen.
De experts onder onsquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:38 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat je aan de schrijfstijl al redelijk goed kan zien of iemand een man of een vrouw is, waarbij het ook overduidelijk is in dit geval.
Dit is ruim voldoende bewijs, nu nog wachten op de foto als tegenbewijsquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:32 schreef Trommeldaris het volgende:
Onderbouw jij je tieten eens met voorbeelden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:46 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
De experts onder ons![]()
Maar onderbouw je mening is met voorbeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |