Ah, nu wordt het leuk en moet ik een tvp maken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:46 schreef Bulletslut het volgende:
hoho w8. dat ik een proxy gebruik klopt. en ook dat e-mail adres had ik zomaar aangemaakt om daarop de fok berichten te ontvangen. Dat van die datingsites voor mannen is keihard gelogen. Bewijs het maar
De bewijslast ligt nu bij jou tranny.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef Bulletslut het volgende:
Mensen die er vanuitgaan dat ik nep ben als iemand zonder bewijs/link gaat liegen over dat ik geregistreerd sta in datingsites
Dat dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
Foto van het kogelsletje met de krant van vandaag.
Okee, je showt je tieten op fokroulette en we praten nergens meer over.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef Bulletslut het volgende:
Mensen die er vanuitgaan dat ik nep ben als iemand zonder bewijs/link gaat liegen over dat ik geregistreerd sta in datingsites
???quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef sinadO het volgende:
En dit kan niet in deeltje 2 omdat......?
Prima bewijs.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
Foto van het kogelsletje met de krant van vandaag. tieten in vol ornaat.
Sorry hoor maar de aanklager dient met een bewijs te komen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:58 schreef EINZ het volgende:
[..]
Okee, je showt je tieten op fokroulette en we praten nergens meer over.
En anders achtervolgt dit je nog heel lang
Als het maar niet die gozer links is. Met zijn Ed Hardy shirt, Hawaii shorts en sokken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:59 schreef Salvad0R het volgende:
[ afbeelding ]
Is geen Nederlands sprekende .
Bulletslut = Hoax .
TVP voor een nieuwe rel. Tof.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
Jij hebt ook een keer Law & Order gekekenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:59 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Sorry hoor maar de aanklager dient met een bewijs te komen.
Die gast heeft een Ed Hardy shirt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:59 schreef Salvad0R het volgende:
[ afbeelding ]
Is geen Nederlands sprekende .
Bulletslut = Hoax .
okquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:02 schreef 16meter het volgende:
Het is een man, ik weet het zeker.
Ninja-edit!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef 16meter het volgende:
Taalgebruik komt ook niet overeen met dat van een jonge vrouw.
Meer met dat van de gemiddelde KLB/ONZ nerd.
En hoe verklaar je dan dat er users zijn die meisjes op de foto's kennen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:02 schreef Bulletslut het volgende:
Ongefundeerd laster en onzinpraat allemaal
Mja, deze reactie is niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
okIk vind het best spannend om als man door te gaan
weer eens iets nieuws
Dat laatste niet, maar het is wel erg onnatuurlijk taalgebruik. Beetje geforceerd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef 16meter het volgende:
Taalgebruik komt ook niet overeen met dat van een jonge vrouw.
Meer met dat van de gemiddelde KLB/ONZ nerd.
Maar ja, in plaats van helemaal moeilijk argumenten gebruiken om mensen te overtuigen van hun ongelijk, kun je ook gewoon een foto posten met de krant van vandaag, zoals CC dat al zei.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
okIk vind het best spannend om als man door te gaan
weer eens iets nieuws
Dat kan iedereen beweren. is geen bewijs oenquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dan dat er users zijn die meisjes op de foto's kennen?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:07 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Dat kan iedereen beweren. is geen bewijs oen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
ik durf geen foto te nemen van nu.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ja, in plaats van helemaal moeilijk argumenten gebruiken om mensen te overtuigen van hun ongelijk, kun je ook gewoon een foto posten met de krant van vandaag, zoals CC dat al zei.
Of ben je al druk bezig?
Met photoshoppen?
Zwak excuusquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:11 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
ik durf geen foto te nemen van nu.ik zie er niet uit vind ik. en eerst TS
Logisch dat je er niet uit ziet, want je bent een internet nerd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:11 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Foto mag ook achterstevoren. Als we je lange donkere haar maar kunnen zien.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:11 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Faalhaas.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:11 schreef Bulletslut het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:11 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Mja, deze reactie is niet echt geweldig.
Meer oefenen op trollen/faken, oke?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:13 schreef Bulletslut het volgende:
Ik beloof dat ik de moeite zal nemen een foto te plaatsen als een van jullie met een link naar die mannendatingsite komt
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Mja, deze reactie is niet echt geweldig.
Meer oefenen op trollen/faken, oke?
Waarom is het moeite om een foto te nemen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:13 schreef Bulletslut het volgende:
Ik beloof dat ik de moeite zal nemen een foto te plaatsen als een van jullie met een link naar die mannendatingsite komt
Daarom. Het is niet zo dat de camera je vijand is, toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:15 schreef Chowi het volgende:
Waarom is het moeite om een foto te nemen?
Het is toch gewoon even *klik*, en dan een kwestie van uploaden?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |