Dat, plus dat iedereen wel op een proxy kan zitten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:05 schreef Penisbaard het volgende:
Maar die gegevens hoeven toch nog niet te zeggen dat het dezelfde Kogelslet als op Fok! is?
Klagt: Mannen die mij grappig en lief vinden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:07 schreef Bulletslut het volgende:
Penisbaard is echt lief
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:22 schreef Penisbaard het volgende:
Penisbaard..
[..]
Klagt: Mannen die mij grappig en lief vinden.
Ik FOK! niet meer, PM mij met details.quote:
Haha, jij belandt bij andere mannen in de friendzone.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:22 schreef Penisbaard het volgende:
Klagt: Mannen die mij grappig en lief vinden.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:33 schreef Marble het volgende:
Het is toch een leuke user, maakt het dan wat uit of het echt of fake is?
Ja sorry dat ik er weer een ontologische draai aan geef en zo vroeg op de dag nog, maar het is toch een noodzakelijke discussie. Helemaal nu virtual reality en robots en zo eraan zitten te komen. Waneer is een persoon echt en wanneer niet, en wat maakt het precies uit? Is het doden van Data uit Star Trek ook moord? Enz.
Maar zelf als je nep bent is dat van grappig en lief toch niet gelogen hè? Toch? Toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:46 schreef Bulletslut het volgende:
hoho w8. dat ik een proxy gebruik klopt. en ook dat e-mail adres had ik zomaar aangemaakt om daarop de fok berichten te ontvangen. Dat van die datingsites voor mannen is keihard gelogen. Bewijs het maar
Een lieve manquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:50 schreef Penisbaard het volgende:
Maar zelf als je nep bent is dat van grappig en lief toch niet gelogen hè? Toch? Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |