http://forum.fok.nl/user/history/92218quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:19 schreef Chowi het volgende:
Linkje naar het topic?.
Die heb ik denk ik gemist.
Deze topics volgens mij, moet eens in de bookmarks van m'n andere account kijken daar staan er ook vast nog wel tussen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Linkje naar het topic?.
Die heb ik denk ik gemist.
Maar waarom over een paar dagen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:21 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Dan post ik een foto met krant/briefje
Ik wil gewoon feiten: of ze post naakt foto's dat ze gedekt wordt door een hond, of het is een manquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:20 schreef Penisbaard het volgende:
Gaan we nou "een paar dagen" lang discussiėren over de vorm van haar kaak en ogen voordat die foto komt?
Geloof wat je zelf wil. maar even serieus, ik ben echt. Maak je niet druk mensenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dan heb je een pic van een meisje gevonden die genoeg lijkt en die shopbaar is bedoel je?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/92218
Vooral in CUL en DIG hield ie zich graag schuil met succesvol alter ego.
Thanks.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze topics volgens mij, moet eens in de bookmarks van m'n andere account kijken daar staan er ook vast nog wel tussen.
i-spy/editor2
Nepper de nep voor de Digi-Hullies op FOK
i-spy24 deeltje twee van zovelen die komen gaan.
Ah, je bent erin gestonken dusquote:
Jaja, je bent een hele kerel hoor. Echt!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:24 schreef Bulletslut het volgende:
Geloof wat je zelf wil. maar even serieus, ik ben echt. Maak je niet druk mensen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, je bent een hele kerel hoor. Echt!
Ha een rooie, ik neem aan dat de klonenscan er over heen is geweest? Ik zet mijn geld op _Led_. Wat heb ik gewonnen? Please do tell.quote:
Een echte vent ja. Zolang je geen foto vna jezelf met de krant plaatst ben je een hoaxquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:24 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Geloof wat je zelf wil. maar even serieus, ik ben echt. Maak je niet druk mensen
Ik weet niet waar jij in de regel een stijf pikkie van krijgt, maar ik word persoonlijk niet geil van fakende puistenjochies.quote:
Ik geloof je hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:24 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Niks, komop zeg _Led_ is stukken leukerquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ha een rooie, ik neem aan dat de klonenscan er over heen is geweest? Ik zet mijn geld op _Led_. Wat heb ik gewonnen? Please do tell.
respect afdwingen of begeerd willen worden, aangezien ze dat niet in het echte leven niet zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat is dat toch dat gasten wijven na willen doen
Weer zo'n typische manreactie. Of je bent een man, of je bent in een fout lijf geboren. Ik ga voor het eerste, en dan ben je ook nog eens geen man, maar een puber die irl het universele pispaaltje is, om hier op Fok!, in de anonimiteit, toch nog het gevoel te hebben iets voor te stellen.quote:
Ik word sowieso niet geil van puistenjochies,quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij in de regel een stijf pikkie van krijgt, maar ik word persoonlijk niet geil van fakende puistenjochies.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat is dat toch dat gasten wijven na willen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |