1) je kan wel zelf inchecken bij Transavia, maar de mc mag gewoon niet mee de cabine in tenzij je een stoel hebt en daar betaal je fors voor.quote:Maargoed, inchecken en een stoel kiezen is misschien niet mogelijk bij Transavia? Het is immers een low-cost maatschappij.
De regel is dat het niet meer moet zijn dan tijdens de reis zelf, maar een dag of twee extra voeding in de handbaggage doen ze ook niet moeilijk over.
1) Fors is een relatief begrip, Transavia is low-cost en ze zullen vast ook nog kinderkorting hebben.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:16 schreef mefke79 het volgende:
[..]
1) je kan wel zelf inchecken bij Transavia, maar de mc mag gewoon niet mee de cabine in tenzij je een stoel hebt en daar betaal je fors voor.
2) Sterker nog: officieel mag je voor de gehele reis (dus de gehele 8 dagen oid dat je gaat) al het vloeibare voedsel meenemen in de handbagage. Het moet wel herkenbaar zijn als babyvoedsel. Wij hebben toen potjes meegenomen, een groot pak poedermelk en een lading pakjes melk. Verdeeld over meer tassen en bij de controle de tassen open om te laten zien wat er in zat. Was geen enkel probleem.
Bij de KLM krijg je ook "maar liefst" 10% kinderkorting, en 0 op de allerlaagste tarieven (maar 90% voordat het kind 2 is en dus nog op schoot mag zitten).quote:Op woensdag 24 november 2010 11:27 schreef Hik het volgende:
Dank voor alle tips. De Transavia meneer was heel vriendelijk en gaf zelf al aan dat het van het grondpersoneel afhing (we vliegen van Schiphol). Een eigen stoel voor Neve was echt duur trouwens: geen kinderkorting. Maar die zitactie van Fogel is wel slim!
Moeten ze wel zo'n hangmand hebben! En hangt per vliegtuig/maatschappij ook nog af tot wanneer ze daarin mogen. Bij de KLM mocht kind tot 10 kilo/1 jaar, bij Turkish Airlines tot 6 maanden.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:11 schreef k_i_m het volgende:
Babietjes mogen in zo'n "hangmatje" he? Dat scheelt ook de hele weg op schoot houden!
En als je aangeeft bij het inchecken dat je je wagen meeneemt, krijg je een bagagelabel eraan zodat je hem gewoon bij het boarden kan achterlaten. (ik gooi hem er toch nog maar weer eens in. )
Dat is eigenlijk ook stom, je zou verwachten dat het een standaard attribuut zou zijn, tenzij je als maatschappij tegen het vervoeren van babies zou zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 17:35 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Moeten ze wel zo'n hangmand hebben! En hangt per vliegtuig/maatschappij ook nog af tot wanneer ze daarin mogen. Bij de KLM mocht kind tot 10 kilo/1 jaar, bij Turkish Airlines tot 6 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |