Heb je toen uberhaupt wel een wagen/buggy meegenomen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:34 schreef mrien het volgende:
Ik heb de eerste keer vliegen met Lotte de buggy op de heenweg ook moeten inleveren, terugweg gewoon als handbagage mee kunnen nemen in de hoes.
2e keer vliegen hebben we de buggy gewoon maar niet meegenomen (onding) en Lotte heeft op Schiphol bij mij op de rug gezeten in de manduca
Martinairquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef Fogel het volgende:
Achterlaten op schiphol... was dat ryanair ofzo?
Senna was een maan dof 8-9 toen wij op vakantie gingen en we hebben toen een buggy aan geschaft en meegenomen. Uiteindelijk toch wel erg blij mee. Het was er echt wel warm, dus dragen was een vrij plakkerige aangelegenheid. Bovendien was het ook wel handig om haar in de buggy mee naar het restaurant te nemen en eens rond te rijden als ze niet wilde slapen. In die warmte had ik er weinig trek in om anderhalf uur met een slapend warm kind rond te wandelen en in de buggy is dat toch minder lastig. wij waren dus wel erg blij met de buggy.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef Orea het volgende:
[..]
Heb je toen uberhaupt wel een wagen/buggy meegenomen?
Wij gaan in juni naar Turkije, Leia is dan een maand of 10.. En zitten eigenlijk te denken om gewoon een drager en een doek mee te nemen en om en om te dragen... (nu gebruiken wij irl de wagen ook héél weinig..)
Maar is dat handig of is het toch wel aan te raden een buggy mee te nemen?
Ja, dat was waar wij heengingen ook...en toch hebben we temperaturen van 40 graden gehad!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:50 schreef Orea het volgende:
Ik neig namelijk ook naar geen buggy meenemen. Maar misschien moet ik tegen die tijd kijken hoe of wat. Nu is Leia de wagen ook amper gewend en als ze al moeite heeft met inslapen (goddank (nog) niet) dan is ze in een drager/doek in 10 minuten in slaap..
Sowieso scheelt het dat het waar we heen gaan in juni nog niet snikheet is.. Meestal rond de 25 graden dus dat is echt prima te doen
Ik ging met mijn dochter naar de tropen (29 graden toen) en ik dacht haar ook te gaan dragen. (Ze was ook niet anders gewend.) Dat viel echt heel erg tegen qua temperatuur, 25 of 30 graden vond ik echt vele malen warmer met doek dan ik me van te voren had voorgesteld.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:50 schreef Orea het volgende:
Ik neig namelijk ook naar geen buggy meenemen. Maar misschien moet ik tegen die tijd kijken hoe of wat. Nu is Leia de wagen ook amper gewend en als ze al moeite heeft met inslapen (goddank (nog) niet) dan is ze in een drager/doek in 10 minuten in slaap..
Sowieso scheelt het dat het waar we heen gaan in juni nog niet snikheet is.. Meestal rond de 25 graden dus dat is echt prima te doen
Haal dan "zomer" ook maar wegquote:
Hik, waarvandaan vlieg je? Ik vloog vanaf Eindhoven met Transavia en heb alles (onderstel + MC) gewoon mogen meenemen naar de trap. Daar ingeklapt en toen werd het ingeladen. Op Tenerife precies zo, ook daar mocht alles zo mee naar de vliegtuigdeur. En dan hadden wij een mc met een mura onderstel, dat is niet klein (of licht) te noemen. Maar ik heb toen van anderen gehoord dat ze op schiphol wat minder soepel zijn. En de mc is op vakantie gewoon heel handig, als stoeltje, zeker voor zo'n kleintje. Fijne vakantie!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:50 schreef Hik het volgende:
Kick!
Mijn idee zou zijn om de maxi cosi op ons Stokke onderstel mee te nemen. Maxi cosi kan dan ook in de huurauto. Maar nu hoor ik dat Transavia daar niet perse in meegaat (dat je alleen een lichte buggy mee naar de gate mag). Iemand ervaring?
"in principe" wil zeggen, gewoon meenemen totaan de gate. Ze zullen daar dan hooguit zeggen dat je er de volgende keer beter op moet lettenquote:Op woensdag 24 november 2010 02:00 schreef Hik het volgende:
Tja. Een buggy heeft echt geen zin voor ons. Neve is gewoon te klein. Ik heb Transavia gebeld en zij geven aan dat de maxicosi mee mag tot de gate, maar het onderstel in principe niet (inchecken). Dus dat gaan we maar doen dan. Draagdoek gaat ook mee!
Goede tip van dat lijstje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |