Zwemluiers houden ook geen plas tegen, daar zijn ze niet voorquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:40 schreef Stiemie het volgende:
O je onderpiezen gaat ook heel goed door zo'n zembroekje heen hoor weet ik uit ervaring. Lig je lekker op je handdoekje, kind ernaast en ineens voel je zo'n warme vochtige plek onstaan
Zonnebrand trekt er toch helemaal in?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:37 schreef Stiemie het volgende:
Tsja bloot vind ik toch geen fijn idee. Je weet nooit wat voor gekken er zitten mee te kijken en ik hoorde laatst weer zo'n eng verhaal van iemand die allemaal foto's had gemaakt op het strandDaarom een broekje
En ik moet er ook niet aan denken hoe het voelt als die billetjes verbrandenKijk je smeert kinderen de hele dag goed in, maar van zitten op de grond gaat de zonnebrand er toch sneller af lijkt me...
Ze adviseren na het afdrogen na bv zwemmen toch ook altijd weer te smeren? Dus het kan er ook afgeveegd worden lijkt mequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zonnebrand trekt er toch helemaal in?
Als je een half uur voor je de zon of het water in gaat wel ja. Maar vaak beginnen mensen te laat met smeren... Bijvoorbeeld als je bij het strand of het zwembad aankomt..quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zonnebrand trekt er toch helemaal in?
Was zonder zwemluier, alleen een gewoon zwembroekje met zo'n speciale binnenlaag. Gewoon op het strand dus een luier leek me niet nodig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zwemluiers houden ook geen plas tegen, daar zijn ze niet voor
Dat heb ik echt nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:42 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ze adviseren na het afdrogen na bv zwemmen toch ook altijd weer te smeren? Dus het kan er ook afgeveegd worden lijkt me
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:48 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoord.![]()
Ik smeer meestal om de 2 uur in met factor 40 van kidspal? ofzoiets.
Wel waterproof.
En dan helemaal van top tot teen en daarna doe 'k bikinitje aan.
Bronquote:U kunt na het aanbrengen van anti-zonnebrand volop van de zon genieten. Om goed beschermd te zijn is het belangrijk voldoende van het anti-zonnebrandmiddel aan te brengen en dat regelmatig te herhalen, met name na zwemmen, afdrogen en bij veel transpireren.
Dat zelfde vind ik met broekjes die dan tot half 7 hangen... Trek dan niets aan... Of dat er een kuub zand in zo'n broekje zit... brrrrrrr. Zand in je broekquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
badpakje als e gaan rondlopen is omdat ze dan niet meer stil onder de parasol zitten en dus meer blootstaan aan de zon.
En zo`n kind bukt nogal wat af op een dag, en dat vind ik een raar gezicht als ze bloot zijn
Ik vind : binnen ok, buiten niet. Ik zou me dan niet prettig voelen, en ik vind niet dat ik Thijs daarmee onnodig preuts maak ofzo. Bloot is natuurlijk, maar ook privé vind ik.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:36 schreef pinquit het volgende:
nee bloot vind ik ook niet echt nodig.. thuis ok, maar buiten, nah.
Daar denkt Jen heel anders over... Die zondag op een verjaardag een drama maakte omdat ze haar kleding uit wilde trekken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vind : binnen ok, buiten niet. Ik zou me dan niet prettig voelen, en ik vind niet dat ik Thijs daarmee onnodig preuts maak ofzo. Bloot is natuurlijk, maar ook privé vind ik.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Teneinde bovenstaande vier met flair te kunnen dragen ga ik nu ff sporten.![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:15 schreef Estrys het volgende:
ik ben nog geen 30dat duurt nog heeeeeeeeeeeeel lang
Ik mag bij de assistente. Denk dat onze huisarts geen uitstrijkjes doet voor 11 uur in de ochtendquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik moet nog bellen voor een afspraak. Ben wel benieuwd of mijn huisarts dat wel doet eigk onder de 30. Lijkt me niet zoveel op tegen toch?
moet ook nog bellen, zie er tegenop....heb zo'n hekel aan dat soort dingenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik moet nog bellen voor een afspraak. Ben wel benieuwd of mijn huisarts dat wel doet eigk onder de 30. Lijkt me niet zoveel op tegen toch?
ik nog niet maar ik was er wel al over aan het nadenken. Iemand nog tips voor de meest hypo-allergene sunblock?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Linda2205 het volgende:
Smeren jullie je kids nu wel al in? Lotte lag net in de wagen met best wat zon in d'r gezichtje, maar wist niet zo goed of ik nou al moest smeren/zonnehoedje/wat dan ook...
Daarom heb ik het meteen gedaan. Ik stel altijd alles uit tot sint juttemis, maar ik dacht nu eens een keer niet. Kan niet zeggen dat ik er nou echt om zit te springen om om negen uur in de ochtend met mn benen in de beugels te gaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
moet ook nog bellen, zie er tegenop....heb zo'n hekel aan dat soort dingen
dat ik 2 keer ben bevallen mag een wonder heten
Ja, Cas heeft vorig jaar rond deze tijd een zonnesteek opgelopenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Linda2205 het volgende:
Smeren jullie je kids nu wel al in? Lotte lag net in de wagen met best wat zon in d'r gezichtje, maar wist niet zo goed of ik nou al moest smeren/zonnehoedje/wat dan ook...
Is Amelie erg blank? Seb heeft echt een indo huidje.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik nog niet maar ik was er wel al over aan het nadenken. Iemand nog tips voor de meest hypo-allergene sunblock?
Ik ben zelf gillend allergisch voor verschillende merken, als ik weer een verkeerde te pakken heb dan krijg k er brandwondjes van. Needless to say dat ik daar dus extra voorzichtig mee ben bij mn kind.
Ik gebruik volgens mij zo'n witte fles met oranje dop. De kindervariant 50+. Er staat volgens mij op de fles dat het hypoallergeen is. (quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik nog niet maar ik was er wel al over aan het nadenken. Iemand nog tips voor de meest hypo-allergene sunblock?
Ik ben zelf gillend allergisch voor verschillende merken, als ik weer een verkeerde te pakken heb dan krijg k er brandwondjes van. Needless to say dat ik daar dus extra voorzichtig mee ben bij mn kind.
Ja ze is echt see-thru zeg maar. Dat heeft ze dan wel weer van mijquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Is Amelie erg blank? Seb heeft echt een indo huidje.
Die is handig idd, maar factor 20 vind ik zo weinig....quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik gebruik volgens mij zo'n witte fles met oranje dop. De kindervariant 50+. Er staat volgens mij op de fles dat het hypoallergeen is. (daar heb ik altijd zo mn twijfels over )
Een fles mag/kan je een jaar gebruiken na openen, dus ik moet even een nieuwe halen, ik ga nu denk voor P20.
Ik smeer m'n dochtertje al wel vrij vroeg in het jaar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Linda2205 het volgende:
Moet je eens bij de apotheek langs m'm moeder heeft daar ook iets vandaan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja ze is echt see-thru zeg maar. Dat heeft ze dan wel weer van mij
Heeeel lang, maar vast niet nog een jaarquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:15 schreef Estrys het volgende:
ik ben nog geen 30dat duurt nog heeeeeeeeeeeeel lang
Ja dat klopt, maar vroeg het me af hoe Amelie haar huid is. Seb is in de zomer heel bruin en verbranden doet hij denk ik niet zo snel. Maar een kennis van ons is een volle indo en zijn kind een halfbloed en dat grietje is ook zo enorm blank en snel rood in de zomer. Vind die verschillen echt groot.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:38 schreef McLaura het volgende:
Maar dan nòg Estrys.... beter te voorzichtig, toch?
hm ja das wel een goeie. Even bij de apotheek kijken. Bij mezelf probeer ik het meestal op mn arm ofzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Moet je eens bij de apotheek langs m'm moeder heeft daar ook iets vandaan.
Die kan ook niet tegen de 'normale' en dan vooral zwitsal & nivea niet.
Dat is ook zo, de verschillen zijn enorm. Amélie heeft echt mijn huid. Hoewel B. ook niet het toppunt van getint is ofzoquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar vroeg het me af hoe Amelie haar huid is. Seb is in de zomer heel bruin en verbranden doet hij denk ik niet zo snel. Maar een kennis van ons is een volle indo en zijn kind een halfbloed en dat grietje is ook zo enorm blank en snel rood in de zomer. Vind die verschillen echt groot.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:51 schreef Memmel het volgende:
Ik mag dit jaar al voor mijn tweede uitstrijkje! Yeaaah!
En als ze dan toch bezig zijn, mogen ze gelijk dat spiraaltje op de schroothoop gooien.
Ik ben er eigenlijk wel weer klaar mee. Heb inmiddels een eigen parkeerplaats bij de libressefabrieken, omdat ik grootverbruiker ben!
Ik blijf maar gewoon uit de zon en smeer mezelf in met dezelfde factor als Seb. Wat ik ook doe, ik steek toch wit af tegen die 'zwarte' mannen van mij in de zomerquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:48 schreef McLaura het volgende:
@ Estrys: dat is inderdaad zo, die verschillen kunnen groot zijn. Maar dat zie je ook aan mij. Ik lijk met mijn donkere haar een 'snelbruiner', maar niks is minder waar. Ik heb blijkbaar een zweempje rood in mijn haar, want ik verbrand als een rooie. Gelukkig word ik daarna alsnog heel erg bruin, maar die eerste dagen in de zon sla ik liever over!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Ja klopt ik gebruik voor mezelf ook altijd Kruidvat merk omdat ik daar geen rode bultjes van krijg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hm ja das wel een goeie. Even bij de apotheek kijken. Bij mezelf probeer ik het meestal op mn arm ofzo.
Ambre Solair daar krijg k echt de blaren van op mn lijf, Garnier ook, Zwitsal heb ik zelf nooit geprobeerd en Nivea verschilt heel erg per type zonnebrand jammer genoeg.
Stom genoeg gaat tot nu toe bij mij zelf het huismerk van Etos of Kruidvat over het algemeen het beste maar ik twijfel of ik er niet beter aan doe om voor Amélie gewoon een hypoallergene te kopen.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik blijf maar gewoon uit de zon en smeer mezelf in met dezelfde factor als Seb. Wat ik ook doe, ik steek toch wit af tegen die 'zwarte' mannen van mij in de zomer
ter illustratiedit zijn de mijne:
Mijn vriend is ook ietsjes meer getint als ik ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet nog wel vorig jaar toen hij zich niet meer als èèn keertje wilde insmeren.
En ik er maar op aandringen, smeer je nou in a.u.b.
HE-LE-MAAL verbrand vooral z'n gezicht.
De arme had de hele week pijn en ik kon lekker zeggen 'ik zei het toch'![]()
Leuk een aparte naamquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:58 schreef tessie het volgende:
Oh ja ik moet voor Graeme ook nog sunblock (lijkt me niet overbodig met dat rode haar en witte huid) zonder parfum vinden. Volgens mij kan hij, net als ik, niet zo goed tegen geparfumeerde zwitsal dingetjes enzo. Hij had een soort uitslag eerst steeds, en nu we alles van neutral gebruiken voor hem heeft hij nergens meer last van.
Zelf verbrand ik gelukkig nooit, smeer meestal ook niet eens. Doe ik veel moeite om een parfumvrije zonnebrand te vinden, gebruik ik hem nooit
Dat lijkt me echt vervelend.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb elk jaar blaren..zelfs als ik me insmeer met babyfactormiljoentriljoen
3 jaar terug was mijn kuit 1 blaar en toen kon ik niet lopen
Je spreek het net zo uit als Graham, alleen is dit de Schotse schrijfwijze.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Leuk een aparte naam![]()
Hoe spreek je dat eigenlijk uit?
Ja ik ben nog nieuw hier hé
Griem toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef tessie het volgende:
[..]
Je spreek het net zo uit als Graham, alleen is dit de Schotse schrijfwijze.
net als tabak!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:04 schreef Chell het volgende:
Ik neem niet aan dat het nog verkocht zou mogen worden als het echt bewezen kankerverwekkend is. En verbranden is ongezonder denk ik.
Ik vind dat één keer smeren spul echt ideaal, want het werkt echt supergoed. Overigens smeer ik het ook wel alleen als ik écht een hele dag buiten ben. Voor een paar uurtjes pak ik toch vaak gewone zonnebrand en een minder hoge factor, want met die ultrasun blijf ik ook echt gewoon spierwitMaar op festivals waar ik fotografeer, gaat er altijd standaard Ultrasun op, want daar vergeet ik geheid tussendoor te smeren.
*pets*quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:Elin heet dus geen "EE-lin"?????
maar ee-lien?
dat wist ik nou nooit!
Ja maar daar staat het ook op de verpakking, dat je langzame, pijnlijk, eenzame, vroegtijdige, gruwelijke dood sterft als je rookt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:07 schreef Linda2205 het volgende:Dat is fijn toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ja, nee...maar, die seks was voor die tijdquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:19 schreef McLaura het volgende:
Ja, ik weet niet hoe ik dit onbot ga zeggen, maar jullie zijn/gaan uitelkaar toch? Dan zou het niet zo handig uitkomen.....
(en ik oordeel helemaal niet over sex terwijl het (bijna) uit is, ik heb in het verleden heerlijke sex-met-ex gehad)
boerka!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:35 schreef bodpa09 het volgende:
Bloot, broekje, bikini of badpak?
Ik denk dat het meer kans maakt zonder zwangerschap dan met, zeker omdat je wederhelft heeft aangegeven dat hij een beetje zoekende is naar het hele verantwoordelijkheidsgebeuren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, nee...maar, die seks was voor die tijdMaar we zijn nog wel samen, kijken of het nog te redden valt enzo. Maar dat is dus idd de grootste reden waarom het slecht uit zou komen. Alhoewel een zusje voor Lotte wel
was geweest. Maar ik laat er geen tranen om hoor, dat het een negatieve test was
boerkini.quote:
Bedekt wel je probleemzones.quote:
Ja, inderdaad! Je zou toch bijna......quote:
Heb je ook gelijk in. Alhoewel ik niet geloof dat hij blijft omdat er een baby zou komen. Dat blijft namelijk ook niet voor Lotje.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer kans maakt zonder zwangerschap dan met, zeker omdat je wederhelft heeft aangegeven dat hij een beetje zoekende is naar het hele verantwoordelijkheidsgebeuren.
Als je dan opeens zwanger blijkt dan wordt dat gevoel misschien nog wat sterker.
En je hebt de kans dat hij het toch wilt proberen voor de nieuwe baby, en er dan na 1,5 toch achter komt dat het toch niets was... Zit je alsnog.
Als hij voor je kiest moet dat voor jou zijn, niet omdat je zwanger bent ofzo.
iets azijn erbij?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:30 schreef lady-wrb het volgende:
mijn rundvlees wil niet zacht worden(na 2 uur stoven)
iemand DE gouden tip?
dat zijn toch die strakke zwembroeken?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en vergeet vooral de BALLENKNIJPERS niet
echt
Klacht bij de slager waar je het vandaan hebt..quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:30 schreef lady-wrb het volgende:
mijn rundvlees wil niet zacht worden(na 2 uur stoven)
iemand DE gouden tip?
Het is heel bot: Gelukkig maar. Wat heb je daaraan, een man die bij je blijft voor je kind.... Uit eindelijk gaat het toch niet goed komen. Je kan iemand niet dwingen van je te houden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:31 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in. Alhoewel ik niet geloof dat hij blijft omdat er een baby zou komen. Dat blijft namelijk ook niet voor Lotje.
Maar goed, negatieve test. Dus niks meer om ons druk over te maken en hoppa, weer verder
Serieus? waar je alles ziet zitten met schaamhaar eromheen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zijn toch die strakke zwembroeken?
vind ik beter dan die om je benen fladderenden kniebroeken.
lijkt me zo vies. ik haat natte losse kleding.
heb je t gelijk vanuit de koeling erin gedaan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik had er al limoensap bijgedaan, maar nee
Je hebt ook die strakke shorts... Bij het goede figuur vind ik dat ook wel een fijn gezicht bij een man..quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Serieus? waar je alles ziet zitten met schaamhaar eromheen?
nee, ik kijk liever naar een short
Nee, das niet bot hoor, zo denk ik er ook over! Ik vind wel dat als er kinderen in het spel zijn, je iets langer en harder je best moet doen, maar bij elkaar blijven voor de kinderen is uiteindelijk alleen maar een slechte beslissingquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is heel bot: Gelukkig maar. Wat heb je daaraan, een man die bij je blijft voor je kind.... Uit eindelijk gaat het toch niet goed komen. Je kan iemand niet dwingen van je te houden.
Ik hoop dat jullie er samen uitkomen.
nee en ook het toegevoegde water was warm.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je t gelijk vanuit de koeling erin gedaan?
En dan jaren weggegooid aan een relatie waarin je niet gelukkig was. Ik heb het van onlangs nog van redelijk dichtbij gezien; een ongeplande zwangerschap (van een tweeling nog wel) en nu de meisjes een jaar of 10 zijn, gaan ze alsnog uit elkaar omdat ze al die jaren niet gelukkig waren (of iig een van beide). 10 weggegooide jaren, zoo zonde.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is heel bot: Gelukkig maar. Wat heb je daaraan, een man die bij je blijft voor je kind.... Uit eindelijk gaat het toch niet goed komen. Je kan iemand niet dwingen van je te houden.
o, nooit zo op gelet eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Serieus? waar je alles ziet zitten met schaamhaar eromheen?
nee, ik kijk liever naar een short
Nah, wat een stomme prijs.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:42 schreef tessie het volgende:Heb ik een rode loper arrangement voor de premiere van Mary Poppins gewonnen, mag ik niet eens naar de voorstelling zelf. Wel heel letterlijk een rode loper arrangement
Hmzz maf.. en je hebt t op een klein pitje, zacht pruttel enzo?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee en ook het toegevoegde water was warm.
Mijn mam had het ook eens... Die kan echt wel koken... Bleek gewoon het vlees van een brakke kwaliteit te zijn. Ze heeft erover geklaagd bij de slager en kreeg dus het vlees vergoed.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hmzz maf.. en je hebt t op een klein pitje, zacht pruttel enzo?
ik neem aan van wel![]()
dan weektookni
Ja winnen is leuk, ik heb 1x een prijs op fok gewonnen. Snowboardclinic bij de fridge riderz... Echt heel leuk, en ik durfde eigenlijk neit, maar zo leuk toen ik eenmaal bezig was.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:44 schreef tessie het volgende:
Ja eerst ergens wat drinken, dan mag je 'op een mooi plekje' op de rode loper kijken naar wie er wel naar binnen mogen, en dan nog een broodje en een drankje en een kadootje. Misschien is het wel heel leuk, ben nog nooit op een rode loper geweest. Maar ik dacht echt dat je ook naar de premiere mocht, dus das een beetje jammer wel. Maar winnen is natuurlijk sowiesi wel leuk, want ik win normaal nooit iets!
Inderdaad, maarja... misschien wordt het best leuk!quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:47 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd tessie, winnen is altijd leuk
Maar wel een beetje jamemr idd dat je niet naar de voorstelling zelf magDat had ik er toch ook wel bij verwacht.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:55 schreef Linda2205 het volgende:
Lotte krijgt nu iedere dag een hapje. Rapley even niet meer, want alles wat nat is, is vies en wat vies is, wil mevrouw niet vasthouden. Ze blijft een beetje steken in d'r gewicht heb ik het idee, dus ik wil toch wel graag dat ze wat binnen krijgt. Vorige week heb ik alles vers gekookt en vandaag heb ik in 1x mn vriezer volgekookt. Maar hoeveel krijgen die ukkies? Ik wist niet zo goed hoe groot de porties moesten worden. Ik heb nu porties tussen de 130-150gr. Hoe doen jullie dat?
Lotte d'r mond gaat altijd en voor alles open... tot nu toe ben ik gestopt als ze begon te klieren..wegkijken, de kat interessanter vinden enz.enzquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Och, ik gaf gewoon tot dr mond niet meer open ging...
Ik ook eigenlijk.... niets opbouwen, gewoon geven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Och, ik gaf gewoon tot dr mond niet meer open ging...
Ik ben bang dat Thijs dan niet aangeeft wanneer hij vol zit....quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:58 schreef tessie het volgende:
Ik heb die porties nog nooit gewogen...Ik doe het gewoon in een klein tupperware-achtig bakje, en dan merk ik het vanzelf als ie vol zit.
Hij gaat toch niet tegen z'n zin in eten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:00 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Thijs dan niet aangeeft wanneer hij vol zit....
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Maar brood verstopt toch niet, als het gewoon volkorenbrood is?
Niet? Kweetniehoor....quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hij gaat toch niet tegen z'n zin in eten?
Dat is dan een aangeboren mannen afwijking denk ik dan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:08 schreef tessie het volgende:
Graeme heeft dan geen bv gekregen, maar kan ook gewoon aangeven wanneer ie genoeg heeft. Je moet het alleen wel even doorhebben. Mijn Lief denkt altijd dat hij na 2 happen al genoeg heeft, omdat ie dan eventjes naar de poes kijkt die langsloopt ofzo
dat dacht ik ook, maar ik ben gewoon beetje voorzichtig nu. Dus nu ze poept op groente en fruit, krijgt ze aardappeltjes en rijst en als dat goed gaat, krijgt ze brood. Wat een kind dat een maand niet poept is een helquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Bij mijn weten mogen kinderen onder het jaar geen volkoren ivm de vezels. Dat kan de darmwand nog niet verwerken of zo. Dat heb ik van de arts van het CB denk ik, weet niet zeker van wie ik het hebquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Raar he, moet jij eens een weekje niet poepen... Dat doet pijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:10 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar ik ben gewoon beetje voorzichtig nu. Dus nu ze poept op groente en fruit, krijgt ze aardappeltjes en rijst en als dat goed gaat, krijgt ze brood. Wat een kind dat een maand niet poept is een helgod, wat was ze sjaggo
Jep, Jen had er een handje van om gewoon het bord met eten op de grond te gooien als ze klaar was. Als ze nu in griekenland woonde was dat prima, maar ik ben blij dat ik het er redelijk uit heb gekregen. uit eten gaan wordt zo niet leuk...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin gilt 'NEEEEEEEE'EN SLAAT R VORK/ ETEN WEGheel duidelijk
pardon voorcaps
uitspugenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon laat het gewoon uit de mond lopen als hij genoeg heeft of slaat idd de vork weg...
dat doet elin ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon laat het gewoon uit de mond lopen als hij genoeg heeft of slaat idd de vork weg...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:24 schreef Estrys het volgende:
Seb vindt vooral de door mij vers gemaakte dingen niet te vreten.... en mijn man eet het denk ik voor goed fatsoen op en omdat ie verder niks krijgtGeloof dat koken niet mijn ding is
Die vanaf 12 maanden zijn al beter. Maar ik heb ook gewoon een enorme hekel aan koken. Misschien speelt dat mee. Ik zou voor onszelf ook nog wel een olvarit potje opentrekkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:29 schreef tessie het volgende:
Ik heb Graeme 1 keer in de ikea olvarit gegeven (omdat ik het zo sneu vond dat wij gingen eten en hij dan niks had) maar dat liet hij gelijk weer uit zn mond lopen. En het zag er al zo ranzig uit
Ik zie wel weer, geen potjes is ook geen garantie dat ze alles gaan eten. Ik combineer het lekker, soms kook ik, soms krijgt hij potjes. Eten doet ie toch nauwelijksquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef Ticootje het volgende:
Die reclame vind ik het meest storend.. In meer dan 100 smaken zodat je later alles lust... al die potjes smaken hetzelfde en smaken totaal niet naar de groente die erin zouden moeten zitten.
En ik laat mijn kind gewoon met alles meeeten, alle groente die wij eten zijn ook al bij haar naar binnen gegaan, en toch kan ik nu alles wat groen is in mn haren smeren.
Alsof ik haar beter potjes had kunnen geven, dan had ze nu wel gegeten wat de pot schaft.
Nee ik denk gewoon dat ongeacht wat je ze voorschoteld en hoe zeer je ook je best doet... ze allemaal in een fase komen dat ze gewoon niets eten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zie wel weer, geen potjes is ook geen garantie dat ze alles gaan eten. Ik combineer het lekker, soms kook ik, soms krijgt hij potjes. Eten doet ie toch nauwelijks
Geef ff een gil als ie bij jullie is uitverkocht, mijn Appie heeft ze nog bij hoopjes en voor 8,99.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:29 schreef Ticootje het volgende:
Oh, opperdepop... Die gaat op mn lijstje..
T kind moet nog 20 weken rijpen en dan nog 6 maanden wachten... tegen die tijd geef ik wel een gil.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geef ff een gil als ie bij jullie is uitverkocht, mijn Appie heeft ze nog bij hoopjes en voor 8,99.
Dus het ligt er niet aan dat ik een ontaarde moeder ben?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik denk gewoon dat ongeacht wat je ze voorschoteld en hoe zeer je ook je best doet... ze allemaal in een fase komen dat ze gewoon niets eten.
uiteraard wel. Maar buiten dat...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dus het ligt er niet aan dat ik een ontaarde moeder ben?
Nee, kinderen zijn gewoon stronteigenwijs.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dus het ligt er niet aan dat ik een ontaarde moeder ben?
oh, is dat voor babies echt? wist ik heel niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
T kind moet nog 20 weken rijpen en dan nog 6 maanden wachten... tegen die tijd geef ik wel een gil.
Die van ons niet hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, kinderen zijn gewoon stronteigenwijs.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uiteraard wel. Maar buiten dat...
Maar dat ben je nu eenmaal.. Gewoon geven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, is dat voor babies echt? wist ik heel niet.ik had het bijna voor mijn zwangere zus gekocht, maar vond het ook weer zo'n bemoeiziek kado.
Thijs krijgt dat ook alleen maar. En hij poept elke dag.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:17 schreef tessie het volgende:
Graeme eet ook al een tijdje gewoon volkorenbrood. En ook rijst en aardappels. En hij poept prima
nu heb ik al wat anders gegevenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dat ben je nu eenmaal.. Gewoon geven.
Je hebt ook van die 3 vakken bordjes.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:41 schreef McLaura het volgende:
Thijs krijgt Hipp potjes, die zien er al smakelijker uit dan Olvarit. Maar dat is alleen als we weggaan of snel moeten, want normaal gesproken krijgt hij vers.
Zouden die Olvarit a la carte bakjes wat zijn? Ben nu al aan het nadenken wat ik meeneem aan voeding in augustus op vakantie. Zo'n bakjes variant lijkt me veel handiger dan potjes die kapot kunnen gaan in bagage.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:41 schreef McLaura het volgende:
Thijs krijgt Hipp potjes, die zien er al smakelijker uit dan Olvarit. Maar dat is alleen als we weggaan of snel moeten, want normaal gesproken krijgt hij vers.
mja, we hebben niet zoveel contact, dus ik heb het niet gewaagd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:42 schreef Estrys het volgende:
Ja buuv ze weet toch van wie het cadeau komt
Ik vond van niet, mijn man vond ook van niet, maar Priscil vond het goed te doen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zouden die Olvarit a la carte bakjes wat zijn? Ben nu al aan het nadenken wat ik meeneem aan voeding in augustus op vakantie. Zo'n bakjes variant lijkt me veel handiger dan potjes die kapot kunnen gaan in bagage.
Maar zou het lekker zijn vraag ik me af
Zelf proeven is eigenlijk ook wel handig jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vond van niet, mijn man vond ook van niet, maar Priscil vond het goed te doen.
Seb moest er vanquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zouden die Olvarit a la carte bakjes wat zijn? Ben nu al aan het nadenken wat ik meeneem aan voeding in augustus op vakantie. Zo'n bakjes variant lijkt me veel handiger dan potjes die kapot kunnen gaan in bagage.
Ik heb het nooit gedurfd. De lucht alleen al van die potjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zelf proeven is eigenlijk ook wel handig ja, ik ben wel benieuwd hoe die dingen eigenlijk smaken. Volgens mij niet bijster lekker, zeker heel flauw van smaak?
Hier was de dame daar echt bizar dol opquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Het is echt heel smerig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zelf proeven is eigenlijk ook wel handig ja, ik ben wel benieuwd hoe die dingen eigenlijk smaken. Volgens mij niet bijster lekker, zeker heel flauw van smaak?
en de kleurquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedurfd. De lucht alleen al van die potjes![]()
Ik heb tot mn 4e die spagetti en macaroni zooi gegeten, ik vrat gewoon niets anders...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die worteltjes van 4+ en bonen vind ik heerlijk ruiken...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind het knap.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb tot mn 4e die spagetti en macaroni zooi gegeten, ik vrat gewoon niets anders...
En nog steeds ben ik echt een slechte eter...
Dat is zeker geen garantie, dat ligt aan het kind. Lennon krijgt hetzelfde als Twan kreeg, maar Twan lustte en lust niets, Lennon lust echt alles. Alle potjes/varianten van Olvarit, zelfgemaakt... het maakt hem echt niet uit. Hij vindt frikadel ook lekker en kroket.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zie wel weer, geen potjes is ook geen garantie dat ze alles gaan eten. Ik combineer het lekker, soms kook ik, soms krijgt hij potjes. Eten doet ie toch nauwelijks
Ik ben ook erg opgelucht.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is zeker geen garantie, dat ligt aan het kind. Lennon krijgt hetzelfde als Twan kreeg, maar Twan lustte en lust niets, Lennon lust echt alles. Alle potjes van Olvarit, zelfgemaakt... het maakt hem echt niet uit.
Cattie, wat fijn dat alles goed was![]()
Ik proef eigenlijk alles wat ik mn kinderen geef. Dan kan ik ook zelf oordelen of ik het echt niet lekker vind of dat ik het gewoon niet lekker vind maar het wel weg zou krijgen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind het knap.maar ik was dan wel weer zo huichelachtig om het aan mijn kinderen te voeren. Ondanks dat ik het zelf niet durfde.
Ja maar wel die zonder stukjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Die fruitpotjes zijn wel beter te doen
Ik vind het ook heerlijk maar iesje (mijn dochtertje) niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:55 schreef Ticootje het volgende:
Oh knijpfruitjes heb ik ook nog steeds, die vind ik zelf ook lekker en dan heb ik ook nog iets van vitamine binnen.
Ik schaf ze ook voornamelijk voor mezelf aan.. Lekker makkelijk in de auto naar t werk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk maar iesje (mijn dochtertje) niet.
Enige wat ik erin krijg is breaker
Daar heb ik Buum voor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik proef eigenlijk alles wat ik mn kinderen geef. Dan kan ik ook zelf oordelen of ik het echt niet lekker vind of dat ik het gewoon niet lekker vind maar het wel weg zou krijgen.
"lekker makkelijk" dat doet me denken aan de ijskoffies van D&E.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik schaf ze ook voornamelijk voor mezelf aan.. Lekker makkelijk in de auto naar t werk.
Ik denk dat ik de meeste potjes wel zou wegkrijgen, puur omdat het gewoon niet naar groente smaakt..quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar heb ik Buum voor.Echt, van de lucht alleen al...
Needless to say dat ze die alleen bij hoge nood kregen. Als wij een patat of pizzadagje hadden bijvoorbeeld. Maar meestal zelf gekookt en dan uit de vriezer.
Koffie is vies.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
"lekker makkelijk" dat doet me denken aan de ijskoffies van D&E.
Dan hoef ik niet 34234234 uur in de rij te staan bij de Mockamore.
Alleen 2x 0,99 loopt sneller op dan ik dacht
Ik weet ook nog wel dat ik een ochtendje weg was.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:31 schreef lily het volgende:
oh, en mijn echtgenoot is vandaag voor het eerst een dag alleen met Leah geweest.
Nu heeft ze haar tuniekje achterstevoren aan![]()
vlindertjes en zakjes achter op haar rug en voor 2 drukknoopjes veel te hoog tegen haar keel
ik poep regelmatig 2 weken niet, maar kan me goed voorstellen dat ze er last van heeft. Maar dat maakt de schreeuwpartijen nog niet fijner om aan te horen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Raar he, moet jij eens een weekje niet poepen... Dat doet pijn.
Das niet goed hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ik poep regelmatig 2 weken niet, maar kan me goed voorstellen dat ze er last van heeft. Maar dat maakt de schreeuwpartijen nog niet fijner om aan te horen...
Ik ook niet. Poepen is overratedquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ik poep regelmatig 2 weken niet, maar kan me goed voorstellen dat ze er last van heeft. Maar dat maakt de schreeuwpartijen nog niet fijner om aan te horen...
3 bakjes per dag..nietsquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:02 schreef Ticootje het volgende:
Jullie moeten activia eten, ga je lekker van poepen.
Toen ik nog veel red bull dronk en nog rookte kon ik alleen als ik in de ochtend mn blikje op had een een peukie had gerookt... Goed spul man.quote:
spastische darm. Dus de 2 weken erna haal ik het inquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:46 schreef m@x het volgende:
Ik groet alleen maar. Het is aan jou welke conclusie je daaraan verbindt. Je zou het ook op kunnen vatten als: 'hallo, lang niet gezien. Onder welke tegel plak/duim ben jij vandaan gekropen?'
roddels?? Het gaat gotdomme over poepen! Ik roddel nooit over poep.. en ik poep maar 1x in de week dus er valt ook weinig over te roddelenquote:
Doe is?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:49 schreef Kleurdoos het volgende:
Hallo, ik wil graag mijn vriend van het balkon duwen.
Magdit?
Onder de plak/duim die ze ook wel meer-in-je-leven-hebben-dan-alleen-fok noemen!quote:
quote:
Zoals ik al zei, het is maar welke conclusie je daar zelf aan verbindt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:50 schreef aeque het volgende:
Dahag klinkt nogal op een manier dat je iemand weer weg wilt hebben. Maar dat kan aan mij liggen.
Wie?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:55 schreef aeque het volgende:
Wel jammer dat ik niet zoveel pm's krijg als dat mevrouw sacre kreeg
roodquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:00 schreef m@x het volgende:
In welke kleur zouden we ons inmiddels bevinden
[ afbeelding ]
dat waren alleen pm's van mij toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:55 schreef aeque het volgende:
Wel jammer dat ik niet zoveel pm's krijg als dat mevrouw sacre kreeg
staat je goedquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:02 schreef m@x het volgende:
Nou, laten we het pand maar gaan ontruimen dan. En dat terwijl het net gezellig werd
Omdat het kennelijk heel boeiend en interessant is dat zijn vriendinnetje hier tegenwoordig post. Zo. Klaar. Geen last meer van pm's. Phew, dat lucht opquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:02 schreef Saffier het volgende:
Waarom zouden we je en masse moeten pm-en dan
Te laat! Ramptoerist......quote:
echt welquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:13 schreef m@x het volgende:
En ze leefden nog lang en gelukkig en nu we weer volledig op de hoogte zijn kunnen we allemaal weer lekker slapen. We lagen er tenslotte al nachten van wakker
Neem wat popcorn van mijquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh mijn God
Ik dacht dat we alles wel gehad hadden na de familiedrama`s van Bar en het gezeik om de hond van Ymme
Mot ik al popcorn pakken?
Nee, anders kan je straks een maand niet poepen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh mijn God
Ik dacht dat we alles wel gehad hadden na de familiedrama`s van Bar en het gezeik om de hond van Ymme
Mot ik al popcorn pakken?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:23 schreef Macka66 het volgende:
Gewoon doorposten, aeque en sacre! Het ergste is nu wel achter de rug.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:13 schreef m@x het volgende:
En ze leefden nog lang en gelukkig en nu we weer volledig op de hoogte zijn kunnen we allemaal weer lekker slapen POEPEN. We lagen er tenslotte al nachten van wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |